fijne vakantiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:24 schreef Stimorol- het volgende:
6.27 en klaarwakker in het weekend.
#oud #werkritme #werdwakkerendachtshitmoetwerken #owhneebennu3wekenvrij #whoopwhoop
#:')quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:24 schreef Stimorol- het volgende:
#oud #werkritme #werdwakkerendachtshitmoetwerken #owhneebennu3wekenvrij #whoopwhoop
Nee. Hij wil mee denk ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij heeft gewoon een feesthoedje op
Wrm zou ik,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slecht van jou dan dat je m niet meeneemt.
Oeh. Could work.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn kun je hem daar dumpen en terug naar NL gaan, lekker rustig hier dan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe het niet che. Ga je spijt van krijgen
Was sarcastisch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe het niet che. Ga je spijt van krijgen
Nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullen we samen 4 seizoenen in 1 dag kijken dan?
Vanaf maandag heb ik alle tijd. Srs.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullen we samen 4 seizoenen in 1 dag kijken dan?
Dat gaan we regelen dan. Whatever als Stimo nee zegt. Jij en ik zijn cool Che.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vanaf maandag heb ik alle tijd. Srs.
Vanaf maandag? Why.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vanaf maandag heb ik alle tijd. Srs.
Stfu, ben laatste aflevering van ss3quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omfg fuckingggg walter
Godverdomme zeg![]()
Ik ook, maar in tegenstelling tot jou moest ik de hele dag "werken" (cursus).quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:24 schreef Stimorol- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitch please, alsof jij nooit die gedachte had.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stfu, ben laatste aflevering van ss3
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ook, maar in tegenstelling tot jou moest ik de hele dag "werken" (cursus).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben om 7.15 weer in slaap gevallen tot 10u ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Okeee, nu heb ik officieel een leeg gevoel.
Hoe moet ik mijn tijd nu besteden, zonder BB?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Trailer ziet er goed uit ja. Maar misschien wil ik liever iets luchtigers.
Ja, maar sinds ik met BB begonnen ben, vind ik dat totaal niet leuk meer. Ben nog steeds niet verder gekomen dan de helft van de eerste aflevering van S5 (van PLL).quote:
Geef je app xquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Okeee, nu heb ik officieel een leeg gevoel.
Hoe moet ik mijn tijd nu besteden, zonder BB?
Als je echt iets luchtigs wil zien...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar sinds ik met BB begonnen ben, vind ik dat totaal niet leuk meer. Ben nog steeds niet verder gekomen dan de helft van de eerste aflevering van S5 (van PLL).
Ik heb gehoord dat Fargo goed is. Zelf nog niet gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar sinds ik met BB begonnen ben, vind ik dat totaal niet leuk meer. Ben nog steeds niet verder gekomen dan de helft van de eerste aflevering van S5 (van PLL).
Dit ziet er interessant uit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je echt iets luchtigs wil zien...
Omar schijnt ook goed te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Fargo goed is. Zelf nog niet gezien.
Scheer helemaal weg die "baard" van jou.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:56 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Xoxoxo.
Ik ga mijn baard trimmen een van deze dagen
Nog steeds niet gekeken zeker...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omar schijnt ook goed te zijn.
sryquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog steeds niet gekeken zeker...
Klopt! goed gecast en onconventionele verhaallijnen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Fargo goed is. Zelf nog niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |