quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Post dan tenminste een Turkse man!
[ afbeelding ]
Deze was een vrije interpretatie van een Eckte.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had dan een echte fototurk geplaatst, geeb tekeningetje. Dwaas.
Foto van jezelf was representatiever geweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Deze was een vrije interpretatie van een Eckte.
Nee, ik ben lelijk en lijk weinig Turks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Foto van jezelf was representatiever geweest.
Waarom ben je zo boos dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jaloers ofzo? lelijke snorrenturk
Ik ben niet eens Turksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:54 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
http://www.topix.com/forum/world/cyprus/T44C2T3ECB43LEGGD
Doe je wel een beetje rustig aan?quote:
Zou het kunnen dat jij ergens in het verleden een pic van jezelf hebt geplaatst in deze reeks? Een zwart witte foto van een kerel (alleen gezicht) met halflang haar. Dacht dat ik zoiets had gezien toen ik nog niet lid was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, ik ben lelijk en lijk weinig Turks.
Die last zal ook ik immer moeten dragen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje rustig aan?
zullen we een keer samen botsen?quote:
Ooit heb ik eens een foto geplaatst van een reclamebord, toen bleek dat mijn schaduw er dus ook op terecht is gekomen en daaruit haalde oa Bilge dat ik inderdaad wel lang haar had en heeft toen nog met formules lopen spelen om lengte te bepalenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat jij ergens in het verleden een pic van jezelf hebt geplaatst in deze reeks? Een zwart witte foto van een kerel (alleen gezicht) met halflang haar. Dacht dat ik zoiets had gezien toen ik nog niet lid was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |