Je bent de enige niet, ik had dat bij het tassen verdelen ook. En ik zeur niet gauw over te dikke bundels, maar sommige kreeg ik amper uit de tasquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:45 schreef houdjemond het volgende:
Ik zeur niet snel maar wat een Rot dag. Ik ben de zwakste niet maar kreeg de tassen niet eens opgetild, Bijenkorf-gidsen
Of, ook irritant, mensen die twee brievenbussen hebben. Dan staat er op de ene superklein 'reclame hier, post in de andere brievenbus'. Andere brievenbus staat dan 300m verderop in een doodlopende straat en de brievenbus is niet te vinden. Good job!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:48 schreef posje het volgende:
[..]
Ja aan de brievenbus klepperen staat er dan, maar hoe lang moet een bezorger klepperen voor er iemand open doetEen fatsoenlijke gleuf of een bel is toch wel het minste, je kunt toch moeilijk al die studie- reclame- en reisgidsen door de pakketdienst laten bezorgen?
Daar zijn richtlijnen voor. Een brievenbus mag maar maximaal zoveel meter van de openbare weg afliggen. Vroeger hadden we daar nog zo'n rolmeter voor, mocht je opmeten of de afstand brievenbus - openbare weg wel klopte.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:53 schreef Stacking het volgende:
[..]
Of, ook irritant, mensen die twee brievenbussen hebben. Dan staat er op de ene superklein 'reclame hier, post in de andere brievenbus'. Andere brievenbus staat dan 300m verderop in een doodlopende straat en de brievenbus is niet te vinden. Good job!
Uit coulance probeer ik dan altijd die brievenbus te vinden en dan de post daar in te doen. Maar stel dat die brievenbus niet te vinden is. Of als een postbezorger daar gewoonweg geen tijd (je moet dan immers gratis naar die bus lopen) of zin in heeft. Zijn we nou verplicht om aan die 'wensen' te voldoen? Ik bedoel, je doet iemand een plezier dan. Maar móet het? Een brievenbus is immers een brievenbus.
Ik had een bundel die zowat 10cm dik was. En dan moet je ook nog folders vasthouden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef posje het volgende:
[..]
Je bent de enige niet, ik had dat bij het tassen verdelen ook. En ik zeur niet gauw over te dikke bundels, maar sommige kreeg ik amper uit de tas
8 meter is het voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:49 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Daar zijn richtlijnen voor. Een brievenbus mag maar maximaal zoveel meter van de openbare weg afliggen. Vroeger hadden we daar nog zo'n rolmeter voor, mocht je opmeten of de afstand brievenbus - openbare weg wel klopte.
Ik meende dat het toen om iets van 10 meter ging.
Als dat het geval is dan zou ik het recht hebben om alle post gewoon in de dichtstbijzijnde brievenbus te deponeren (die staat 5m van de weg af). De andere staat echt een paar honderd meter er vanaf. Maarja. Coulance.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:49 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Daar zijn richtlijnen voor. Een brievenbus mag maar maximaal zoveel meter van de openbare weg afliggen. Vroeger hadden we daar nog zo'n rolmeter voor, mocht je opmeten of de afstand brievenbus - openbare weg wel klopte.
Ik meende dat het toen om iets van 10 meter ging.
Heb 'm in tweeën gesplitst. Op m'n arm houden doe ik ook wel eens, maar met folders vind ik dat onhandig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:10 schreef V__L_N het volgende:
Hou jij bundels in je hand dan? Zulke zware bundels leg ik altijd op me arm.
Om die reden pak ik vaak een halve bundel, doe de rest zolang terug in mijn tas. Maar nu, met bundels van meer dan 15 cm, veel van die zware hompen erbij, had ik echt moeite de post uit de tas te krijgen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik had een bundel die zowat 10cm dik was. En dan moet je ook nog folders vasthouden.
Dat werkt niet met mijn kinderhandjes.
Volgens mij is het nog steeds 10 meter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:15 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
8 meter is het voor zover ik weet.
10 cm is toch niet zo dik? Ik meen dat dat ook de max. dikte voor bundels is, het zou zelfs 15 cm kunnen zijn. Ik loop ook altijd met de bundel op mijn arm, in m'n hand vind ik arelaxed, want dan hou je de bundel verder van je lichaam, dus is het zwaarder en meer belastend voor je pols, en bovendien heb ik net als jij tamelijk kleine handen (ben sowieso niet zo groot).quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik had een bundel die zowat 10cm dik was. En dan moet je ook nog folders vasthouden.
Dat werkt niet met mijn kinderhandjes.
Ik ga het ook maar doen. Als het niet bevalt kan ik altijd nog oprotten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee,ik zou het daar vragen![]()
Maar 36 uur is een stuk meer dan je nu doet gok ik. Dus ik zou het aanpakken.
10cm is echt niet veel. Ik heb regelmatig bundels in me handen gehad met 20 tot 25 cm (mag niet, maar sommige sorteerders huh). Kan me voorstellen dat je die splitst. Maar 10cm is niet veel (ik zou dan al snel nog wat extra's stapelen zelfs)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:14 schreef V__L_N het volgende:
[quoteHeb 'm in tweeën gesplitst. Op m'n arm houden doe ik ook wel eens, maar met folders vind ik dat onhandig.
Maar goed in de gaten houden welke held op jouw sokken looptquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:27 schreef V__L_N het volgende:
Hij is vrijdag al verzonden. En eerder pasten het gewoon door de brievenbus.
(En het is een paar compessiesokken, dus zou raar zijn als dat niet zou passen)
Ik denk niet dat ze gejat zijn, eerder dat de post weer zijn eigen prioriteiten heeft.quote:Maar goed in de gaten houden welke held op jouw sokken loopt
LOLquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:02 schreef posje het volgende:
[..]
Maar goed in de gaten houden welke held op jouw sokken loopt
Hmm, bij mij was die scooter op een middag geregeld. Daarna 1 dag opleiding gehad en toen kon ik beginnen. 3 weken lijkt me wel erg lang danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 06:48 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh
Volgende week beginnen, maar nog niets gehoord met wie ik welke route mee ga lopen/rijden(inleerweek). Scooter nog niet op zijn plek. Ik weet niet waar mijn depot is of dit wordt thuis afgeleverd. Geen rijroute..Pff.. Zal wel aan mij liggen want ik wil graag indien mogelijk alles op voorhand weten
Wel weet ik dat mijn route per dag uit zo'n 1 1/2 tas bestaat, dus valt mee
Inprincipe zou ik als ik de rijroute weet, zo wel kunnen beginnen.
Had ik vantevoren met het scootertje de wijk rijroute even verkend en klaar![]()
Voor mij hoeft dat niet hoor, 3 weken inleren. En dan als scootahbezorgerook nog eens inleren op een looproute. Ik heb medelijden met degene waar mee ik ga lopen, want ik heb ene conditie van een luiaard
...egwaar...
[..]
LOL
Nee, ik moet 2 of 3x mee lopen met een loopwijk(wellicht in mijn eigen dorp), daarom.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:28 schreef bikkie het volgende:
[..]
Hmm, bij mij was die scooter op een middag geregeld. Daarna 1 dag opleiding gehad en toen kon ik beginnen. 3 weken lijkt me wel erg lang dan
Conditie heb je niet zo nodig op de scooter, per fiets is veel zwaarder. Heb voorheen ook met de auto bezorgd, maar met de scooter is ook prima zolang het droog blijft..
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
Dan loop je in de winter zo ongeveer in het donker ...
Die hek nietquote:
Daar wil je toch niet dood mee gevonden worden, wat een lelijk ding zeg.quote:
Heb ik ook gehad, dat word proppen :xquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:45 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier een berichtje ontvangen over grote drukte, maar ze zijn gelukkig nog wel redelijk op tijd. Hopelijk wil het in 2x mee naar het karretje, 1x zal sowieso wel niet gaan lukken
Handig dingquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:49 schreef dud0r het volgende:
Godverdomme wat een kut dag. Half 2 was de voorbereiding hier pas klaar. 45 minuten uitgelopen met de vos.
Kan nu pas aan m'n harmony beginnen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:05 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet dood mee gevonden worden, wat een lelijk ding zeg.
Gebruik dan een pet met ingebouwde leds of zo'n clip ding met leds voor op de pet.
Gelukkig is het toch donker.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:05 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet dood mee gevonden worden, wat een lelijk ding zeg.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik had teruggeslagen met die dubbele Magriet en het H&M boek
Moeten ze bij mij niet flikken..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:46 schreef VixenFromHell het volgende:
Mja sommige mensen.. schandalig. Gelukkig gebeurde dat mij niet toen ik per ongeluk een gescheurde envelop zonder inhoud bezorgde. Van mij mogen ze mevrouw keihard aanpakken, dat doe je gewoon niet.
Gosje, werd net gevraagd daar te lopen....idioot dat de bezorger weer de gebeten hond is. (Zal misschien een pakketbezorger zijn geweest, om half één was de post hier nog niet. Niet dat het dan minder erg is natuurlijk.)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Deezertje het volgende:
De postbode kwam rond 12.30 uur bij haar huis in de wijk Klarendal aan de deur.
Wtfquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Deezertje het volgende:
Vrouw slaat postbode bloedneus om leeg pakketje
Een 21-jarige vrouw uit Arnhem heeft donderdag een postbode een bloedneus geslagen. De vrouw was boos omdat een bezorgd pakketje leeg bleek te zijn.
Gewaarschuwden agenten spoorden de vrouw op. Ze zit vast voor verhoor, meldt de politie.
De postbode kwam rond 12.30 uur bij haar huis in de wijk Klarendal aan de deur. Toen de vrouw ontdekte dat het pakketje leeg was, ging ze verhaal halen en sloeg de bezorger in het gezicht.
De man moest behandeld worden door een dokter.
Jezus...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Deezertje het volgende:
Een 21-jarige vrouw uit Arnhem heeft donderdag een postbode een bloedneus geslagen. De vrouw was boos omdat een bezorgd pakketje leeg bleek te zijn.
Gewaarschuwden agenten spoorden de vrouw op. Ze zit vast voor verhoor, meldt de politie.
De postbode kwam rond 12.30 uur bij haar huis in de wijk Klarendal aan de deur. Toen de vrouw ontdekte dat het pakketje leeg was, ging ze verhaal halen en sloeg de bezorger in het gezicht.
Elleboog TO THE FACEquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Jezus...
Ik vraag me bij dit soort situaties toch af hoe ik gereageerd zou hebben. Maar mijn eerste gedachte is 'die krijgt klapjes'
Ik heb mezelf wel eens een bloedneus geslagen. Ik maakte een of andere spastische beweging en raakte mijn neuspiercing waardoor het staafje aan de binnenkant een wondje prikte.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Elleboog TO THE FACE
Maar serieus, een bloedneus vereist behoorlijk wat kracht..
Niet naar Sandd toevallig?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Geen Beleggers Belangen vandaag?
En alsnog met z'n 3en de wijk gelopen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:40 schreef houdjemond het volgende:
Whaha, TC had nog iemand gebeld voor die wijk, komen we daar aan met zijn drieën, staan we heel bedremmeld naar een kwart (!) Tasje post te kijken![]()
Hoe moet ik dat weten?quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Deezertje het volgende:
Haha nee, muntje opgegooid. Zelf 3 zware tassen dus ergens blij dat ik niet hoefde ( hele andere kant van mijn stadje)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:31 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
En alsnog met z'n 3en de wijk gelopen?
Uit China ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ter vergelijking: De oude (te dure) en de nieuwe cheap-ass elastiekjes, in gespannen toestand
[ link | afbeelding ]
Die had ik onderuit geschopt in zo'n scenario (ik sla geen vrouwen) en dan natuurlijk beroepen op noodweerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Deezertje het volgende:
Ik hoop van harte dat het niet morgen is. Heb al haastquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wanneer komt de kampioen weer? Volgende zaterdag ongeveer?
Vanaf 4 septemberquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:02 schreef Stacking het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat het niet morgen is. Heb al haast
Zij is toch ook in Leeuwarden geweest voor de sollicitatieronde?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn vriendin zou dus per 1 september beginnen he?
WGR / Je hebt een nieuwe baan... maar niet heus!
yupquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:24 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh
[..]
Zij is toch ook in Leeuwarden geweest voor de sollicitatieronde?
Reactie is zeer lomp, maar denk dat ze misschien de verwachting over het aantal uur niet te hoog willen oprekken ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:12 schreef VixenFromHell het volgende:
Die recruiters kunnen er wel wat van. Bij een bekende van me, na aanraden van mij gesolliciteerd bij de post. Was een vacature van 12 uur oid, bellen ze hem op en vragen ze hoeveel uur hij wil werken. Zegt ie dus dat die 12 uur uit de vacature prima is maar dat meer ook kan. Zeggen ze dat ze maar iets van 6 uur hebben en dat ze dan wel verder kijken naar iemand die tevreden is met minder uren
![]()
Vraag me wel af of hij misschien ook niet de tekst in de vacature verkeerd begrepen heeft, dat het bijvoorbeeld tussen de x en de 12 uur was. Maar die reactie was iig wel erg lomp en hij had wat minder uurtjes ook wel gewoon aangepakt als ze hem de keuze gegeven hadden
Klopt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:08 schreef houdjemond het volgende:
Totaal random ; valt het jullie ook op dat er al zoveel spinnen zijn? lekker bij elk huis zo'n web in je gezicht?![]()
Klopt ja. Zat er net een voor een bus. Die mensen hebben een spin in de bus geduwd gekregenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:08 schreef houdjemond het volgende:
Totaal random ; valt het jullie ook op dat er al zoveel spinnen zijn? lekker bij elk huis zo'n web in je gezicht?![]()
Ja dat zou best kunnen. Vraag me dus ook wel af wat er dan precies in de vacature stond, maar ja daar kom ik niet meer achterquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Reactie is zeer lomp, maar denk dat ze misschien de verwachting over het aantal uur niet te hoog willen oprekken ?
Hier niet. Net de pakketbezorger nog aan de deur en van de week ook alquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:46 schreef JaqenHghar het volgende:
He staakt de pakketdienst ofzo? Ik wacht nou al 3 dagen op een pakketje dat dus al afgeleverd had moeten zijn. Maar op die track en race staat steeds iets in de richting van, sorry morgen gaan we ons best doen om het op tijd te leveren.
Loop jij met je mond open, dan? Of ben jij er zo eentje die constant in zichzelf loopt te praten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:02 schreef Herfstblad het volgende:
Die spinnen hangen er al een tijdje. Brr. Pas nog een spinnenweb in mijn mond. Gelukkig was de spin niet 'thuis'
Nou, normaal loop ik niet met mijn mond open, maar op dat moment net wel, geloof ik. Volgens mij noemde ik toen het nummer hardop ofzo (dat doe ik wel regelmatig)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Loop jij met je mond open, dan? Of ben jij er zo eentje die constant in zichzelf loopt te praten?
ja die 2 artikelen zijn van superkwaliteit(mag niets kosten)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Lees net in de nieuwe Dichtbij dat er voorlopig geen overhemden komen, omdat er bij de geteste exemplaren problemen met de kleurechtheid waren. Vreemd genoeg was dat kennelijk geen beletsel om de huidige jassen in te voeren (en de fietstassen niet te vergeten), die verbleken namelijk ook gigantisch. Mijn PostNL jas is inmiddels niet oranje meer, maar een soort donkergeel!
7 keer 25quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:20 schreef ItaloDancer het volgende:
7 HAH vandaag, dat is wel een record voor mij.
wel hoor ik heb hem ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Geen Beleggers Belangen vandaag?
gekke vraag wat hadden jullie terug gedaan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef posje het volgende:
[..]
o.a.: http://www.gelderlander.n(...)-bloedneus-1.4507659
ja professionaliteit isver te zoeken,ze zijn liever op zoek naar een die gratis wil werkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:12 schreef VixenFromHell het volgende:
Die recruiters kunnen er wel wat van. Bij een bekende van me, na aanraden van mij gesolliciteerd bij de post. Was een vacature van 12 uur oid, bellen ze hem op en vragen ze hoeveel uur hij wil werken. Zegt ie dus dat die 12 uur uit de vacature prima is maar dat meer ook kan. Zeggen ze dat ze maar iets van 6 uur hebben en dat ze dan wel verder kijken naar iemand die tevreden is met minder uren
![]()
Vraag me wel af of hij misschien ook niet de tekst in de vacature verkeerd begrepen heeft, dat het bijvoorbeeld tussen de x en de 12 uur was. Maar die reactie was iig wel erg lomp en hij had wat minder uurtjes ook wel gewoon aangepakt als ze hem de keuze gegeven hadden
Gedeeld door 3, keer 5,5 en daarna achterstevoren lezen.quote:
niks, ik denk dat ik zo verbaasd zou zijn dat ik niet eens wat zou zeggen. Terugslaan zou ik sowieso niet doen, ik geloof niet zo in geweld met geweld beantwoorden, bovendien ben ik niet erg handig, dus grote kans dat die persoon geen schade oploopt maar ik er minstens een paar gekneusde vingers aan over zou houden of zo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:53 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
gekke vraag wat hadden jullie terug gedaan?
zelf had ik degene ter plekke in elkaar gerost(en of het sancties oid oplevert interesseert me niet)
Herkenbaar. . Ik deed een goedemid- *hap spinnenweb* stond ik ook een beetje raar te huppelen. . Vieze dingen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:17 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Nou, normaal loop ik niet met mijn mond open, maar op dat moment net wel, geloof ik. Volgens mij noemde ik toen het nummer hardop ofzo (dat doe ik wel regelmatig)
Dat klinkt niet heel aardig nee, arbo wel geweest?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:24 schreef Troeta het volgende:
Ik was gister wat grieperig, maar het was nog wel te doen, dus vandaag gewoon geprobeerd. paracetamol genomen enzo, maar ik had gewoon koorts, dus meldde me ziek. Moest ik die teamcoach buiten bellen. Nog nooit gezien die man, maar meld me bij hem dus ook ziek, zegt hij eerst dat ik helemaal niet ziek klink, later dat ik naar het ziekenhuis moet, waar ik dus op reageerde: wat overdreven voor een griepje...
En daarna dat de bedrijfsarts vanmiddag wel langs zou komen.
geen beterschapje kon er vanaf!
Volgende keer probeer ik het niet eens meer, blijf ik gelijk thuis. Zo klaar met dit bedrijf
Ja hier ook, heb toch het idee dat het wat vlotter gaat!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:22 schreef Herfstblad het volgende:
Ik loop meestal met muziek, maar vaak met 1 oordopje uit en doorgaans heb ik de muziek heel zachtjes.Veel mensen hier lopen met muziek trouwens.
Nou ja, ik heb er 2 in behalve als ik mensen uit mijn wijk zie of aanbelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja hier ook, heb toch het idee dat het wat vlotter gaat!
En uiteraard maar 1 dopje op normaal volume.. betrap mezelf er soms wel op dat ik meezing
zonder, toch wat veiliger met het oog op verkeer, het staat wat socialer als je mensen gewoon kunt horen als ze wat tegen je zeggen, en ik heb zelf ook wel het idee dat ik toch net wat scherper ben zonder muziekquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Herkenbaar. . Ik deed een goedemid- *hap spinnenweb* stond ik ook een beetje raar te huppelen. . Vieze dingen.
Pure interesse; lopen jullie met of zonder muziek? ( nee het mag niet maargoed)
Post voor je gezicht houden wanneer je onder haagjes e.d. doorloopt. Maar dan is het nog niet helemaal te voorkomen, part of the job hequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Herkenbaar. . Ik deed een goedemid- *hap spinnenweb* stond ik ook een beetje raar te huppelen. . Vieze dingen.
Was in het zomerdal de post hier keurig op tijd (lees: te vroeg), deze week al heel wat uurtjes bij het depot staan wachten. Vervelend dat ik er graag het eerste wil zijn om de tassen klaar te zetten, maar ik ga nu op de piekdagen toch maar een uurtje later van huis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Tis toch wel mooi hier he. Een hele hoop collega's beginnen vaak eerder, omdat ze weten dat de daadwerkelijke belevering van het depot vaak eerder is dan de officiele tijd. Kom ik eens een keertje maar liefst 10 minuutjes eerder omdat ik wat meer speling wil, zijn ze uiteindelijk 5 minuten te laat. Nu weet ik weer waarom ik altijd pas op de officiele tijd daar ben. Hoop niet dat dit weer een gewoonte gaat worden, donderdag waren ze ook al aan de late kant.
Ik loop vaak met muziek in mijn hoofd, die past zich vanzelf aan aan mijn looptempquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
H
Pure interesse; lopen jullie met of zonder muziek? ( nee het mag niet maargoed)
Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:24 schreef Troeta het volgende:
Ik was gister wat grieperig, maar het was nog wel te doen, dus vandaag gewoon geprobeerd. paracetamol genomen enzo, maar ik had gewoon koorts, dus meldde me ziek. Moest ik die teamcoach buiten bellen. Nog nooit gezien die man, maar meld me bij hem dus ook ziek, zegt hij eerst dat ik helemaal niet ziek klink, later dat ik naar het ziekenhuis moet, waar ik dus op reageerde: wat overdreven voor een griepje...
En daarna dat de bedrijfsarts vanmiddag wel langs zou komen.
geen beterschapje kon er vanaf!
Volgende keer probeer ik het niet eens meer, blijf ik gelijk thuis. Zo klaar met dit bedrijf
Ik had er ook weer eentje, liep te miepen over iets m.b.t. de post. Ik zei in mezelf ook meteen: "Ik zou je zou graag een doodschop verkopen"...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:44 schreef JaqenHghar het volgende:
En waar ik dan helemaal slecht over kan zijn van die zure ouwe zeikerds die dan gaan zaniken dat de AH wel erg laat in de bus lag vandaag. Terwijl ze lekker veilig binnen hun portiek stonden te roken, genietende van hun waarschijnlijk welverdiende pensioen. Stelletje babyboomers. Piss off.
Herkenbaar. Gebruik meestal dit nummer ter inspiratie:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:49 schreef posje het volgende:
[..]
Ik loop vaak met muziek in mijn hoofd, die past zich vanzelf aan aan mijn looptemp
Soms ook over een brief die ze verzonden hebben, alsof jij daar enige invloed op hebt. (Oranje jas = brievenbus legen = de post bezorgen). Een collega is eens staande gehouden: 'mijn tante stuurt altijd geld (bij een kaart), nu zat er niks in. Kom op met mijn geld!'quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:06 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon écht zeikerds. Verdienen ze bakken met geld en alles en ondertussen gaan ze lekker neerkijken en afgeven op 'gewone' mensen.
Geld versturen is sowieso verboden. Had laatst een naar vermoeden gouden ring (was zichtbaar door een gat) bij zitten. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling...quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:53 schreef posje het volgende:
[..]
Soms ook over een brief die ze verzonden hebben, alsof jij daar enige invloed op hebt. (Oranje jas = brievenbus legen = de post bezorgen). Een collega is eens staande gehouden: 'mijn tante stuurt altijd geld (bij een kaart), nu zat er niks in. Kom op met mijn geld!'
Met kerst maar een oranje neusbeschermertje op
Tjah mensen die een ander het licht in de ogen niet gunnenquote:Op zondag 31 augustus 2014 08:06 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik had er ook weer eentje, liep te miepen over iets m.b.t. de post. Ik zei in mezelf ook meteen: "Ik zou je zou graag een doodschop verkopen"...Sommige mensen zijn gewoon écht zeikerds. Verdienen ze bakken met geld en alles en ondertussen gaan ze lekker neerkijken en afgeven op 'gewone' mensen.
Ligt ook aan de wijk. Want juist in de wat beter gestelde wijken zijn de mensen vaak erg arrogant. Ik heb het dan over wijken waar veel managers en hogergeschoolden wonen. Dan loop ik liever in een volksbuurt. Die zijn vaak heel aardig, maar wel iets té direct en luidruchtig soms.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Tjah mensen die een ander het licht in de ogen niet gunnen
Kan bevestigen. Laatst nog met een paar schilders staan meebeulen op Tuig van de riggel van Danny de Munkquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:28 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ligt ook aan de wijk. Want juist in de wat beter gestelde wijken zijn de mensen vaak erg arrogant. Ik heb het dan over wijken waar veel managers en hogergeschoolden wonen. Dan loop ik liever in een volksbuurt. Die zijn vaak heel aardig, maar wel iets té direct en luidruchtig soms.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan bevestigen. Laatst nog met een paar schilders staan meebeulen op Tuig van de riggel van Danny de Munk![]()
op basis van welk wetsartikel is het verboden dan? Ik weet wel dat het in Frankrijk sinds vorig jaar verboden is om geld te versturen, maar in Nederland heb ik eigenlijk nog nooit van een verbod gehoord.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:55 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Geld versturen is sowieso verboden. Had laatst een naar vermoeden gouden ring (was zichtbaar door een gat) bij zitten. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling...
Ik heb bij zeikende mensen altijd de neiging om de regels extreem rigide te gaan hanteren...
Het is mij altijd verteld tenminste. Maar misschien dat het vooral om grote bedragen gaat i.v.m. de belastingdienst...quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:49 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
op basis van welk wetsartikel is het verboden dan? Ik weet wel dat het in Frankrijk sinds vorig jaar verboden is om geld te versturen, maar in Nederland heb ik eigenlijk nog nooit van een verbod gehoord.
in de zogenaamde "betere wijken"zitten juist de figuren die de meeste financieele problemen hebben,quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:28 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ligt ook aan de wijk. Want juist in de wat beter gestelde wijken zijn de mensen vaak erg arrogant. Ik heb het dan over wijken waar veel managers en hogergeschoolden wonen. Dan loop ik liever in een volksbuurt. Die zijn vaak heel aardig, maar wel iets té direct en luidruchtig soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |