Klopt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:08 schreef houdjemond het volgende:
Totaal random ; valt het jullie ook op dat er al zoveel spinnen zijn? lekker bij elk huis zo'n web in je gezicht?![]()
Klopt ja. Zat er net een voor een bus. Die mensen hebben een spin in de bus geduwd gekregenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:08 schreef houdjemond het volgende:
Totaal random ; valt het jullie ook op dat er al zoveel spinnen zijn? lekker bij elk huis zo'n web in je gezicht?![]()
Ja dat zou best kunnen. Vraag me dus ook wel af wat er dan precies in de vacature stond, maar ja daar kom ik niet meer achterquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Reactie is zeer lomp, maar denk dat ze misschien de verwachting over het aantal uur niet te hoog willen oprekken ?
Hier niet. Net de pakketbezorger nog aan de deur en van de week ook alquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:46 schreef JaqenHghar het volgende:
He staakt de pakketdienst ofzo? Ik wacht nou al 3 dagen op een pakketje dat dus al afgeleverd had moeten zijn. Maar op die track en race staat steeds iets in de richting van, sorry morgen gaan we ons best doen om het op tijd te leveren.
Loop jij met je mond open, dan? Of ben jij er zo eentje die constant in zichzelf loopt te praten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:02 schreef Herfstblad het volgende:
Die spinnen hangen er al een tijdje. Brr. Pas nog een spinnenweb in mijn mond. Gelukkig was de spin niet 'thuis'
Nou, normaal loop ik niet met mijn mond open, maar op dat moment net wel, geloof ik. Volgens mij noemde ik toen het nummer hardop ofzo (dat doe ik wel regelmatig)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Loop jij met je mond open, dan? Of ben jij er zo eentje die constant in zichzelf loopt te praten?
ja die 2 artikelen zijn van superkwaliteit(mag niets kosten)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Lees net in de nieuwe Dichtbij dat er voorlopig geen overhemden komen, omdat er bij de geteste exemplaren problemen met de kleurechtheid waren. Vreemd genoeg was dat kennelijk geen beletsel om de huidige jassen in te voeren (en de fietstassen niet te vergeten), die verbleken namelijk ook gigantisch. Mijn PostNL jas is inmiddels niet oranje meer, maar een soort donkergeel!
7 keer 25quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:20 schreef ItaloDancer het volgende:
7 HAH vandaag, dat is wel een record voor mij.
wel hoor ik heb hem ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Geen Beleggers Belangen vandaag?
gekke vraag wat hadden jullie terug gedaan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef posje het volgende:
[..]
o.a.: http://www.gelderlander.n(...)-bloedneus-1.4507659
ja professionaliteit isver te zoeken,ze zijn liever op zoek naar een die gratis wil werkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:12 schreef VixenFromHell het volgende:
Die recruiters kunnen er wel wat van. Bij een bekende van me, na aanraden van mij gesolliciteerd bij de post. Was een vacature van 12 uur oid, bellen ze hem op en vragen ze hoeveel uur hij wil werken. Zegt ie dus dat die 12 uur uit de vacature prima is maar dat meer ook kan. Zeggen ze dat ze maar iets van 6 uur hebben en dat ze dan wel verder kijken naar iemand die tevreden is met minder uren
![]()
Vraag me wel af of hij misschien ook niet de tekst in de vacature verkeerd begrepen heeft, dat het bijvoorbeeld tussen de x en de 12 uur was. Maar die reactie was iig wel erg lomp en hij had wat minder uurtjes ook wel gewoon aangepakt als ze hem de keuze gegeven hadden
Gedeeld door 3, keer 5,5 en daarna achterstevoren lezen.quote:
niks, ik denk dat ik zo verbaasd zou zijn dat ik niet eens wat zou zeggen. Terugslaan zou ik sowieso niet doen, ik geloof niet zo in geweld met geweld beantwoorden, bovendien ben ik niet erg handig, dus grote kans dat die persoon geen schade oploopt maar ik er minstens een paar gekneusde vingers aan over zou houden of zo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:53 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
gekke vraag wat hadden jullie terug gedaan?
zelf had ik degene ter plekke in elkaar gerost(en of het sancties oid oplevert interesseert me niet)
Herkenbaar. . Ik deed een goedemid- *hap spinnenweb* stond ik ook een beetje raar te huppelen. . Vieze dingen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:17 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Nou, normaal loop ik niet met mijn mond open, maar op dat moment net wel, geloof ik. Volgens mij noemde ik toen het nummer hardop ofzo (dat doe ik wel regelmatig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |