abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:08:02 #251
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143984029
Totaal random ; valt het jullie ook op dat er al zoveel spinnen zijn? lekker bij elk huis zo'n web in je gezicht? :N :r
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:25:14 #252
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143984361
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:08 schreef houdjemond het volgende:
Totaal random ; valt het jullie ook op dat er al zoveel spinnen zijn? lekker bij elk huis zo'n web in je gezicht? :N :r
Klopt.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:46:03 #253
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143984911
He staakt de pakketdienst ofzo? Ik wacht nou al 3 dagen op een pakketje dat dus al afgeleverd had moeten zijn. Maar op die track en race staat steeds iets in de richting van, sorry morgen gaan we ons best doen om het op tijd te leveren.
pi_143986083
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:08 schreef houdjemond het volgende:
Klopt ja. Zat er net een voor een bus. Die mensen hebben een spin in de bus geduwd gekregen :')
Actions speak louder than words.
pi_143986969
had de WOZ er bijzitten vandaag, dus post voor elk adres. Druk dagje, gelukkig viel het qua regen mee.
pi_143987811
Goed te doen vandaag, maar de rustige zaterdagen van het zomerdal lijken nu toch wel voorbij te zijn. Een dikke Happinezz, nog een flinke lading Villa d'Arte en een of ander bloedirritant vloeipapiertje van V&D, en natuurlijk weer de verplichte 3x hah.

Volgende week schijnt er trouwens pas echt een shitload aan post aan te komen...
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_143987900
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Reactie is zeer lomp, maar denk dat ze misschien de verwachting over het aantal uur niet te hoog willen oprekken ?
Ja dat zou best kunnen. Vraag me dus ook wel af wat er dan precies in de vacature stond, maar ja daar kom ik niet meer achter :P

Tis toch wel mooi hier he. Een hele hoop collega's beginnen vaak eerder, omdat ze weten dat de daadwerkelijke belevering van het depot vaak eerder is dan de officiele tijd. Kom ik eens een keertje maar liefst 10 minuutjes eerder omdat ik wat meer speling wil, zijn ze uiteindelijk 5 minuten te laat :'). Nu weet ik weer waarom ik altijd pas op de officiele tijd daar ben. Hoop niet dat dit weer een gewoonte gaat worden, donderdag waren ze ook al aan de late kant.
Hier nog wel een redelijke hoeveelheid voor het eerste wijkje, zo maar door naar de 2e.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_143988722
Lees net in de nieuwe Dichtbij dat er voorlopig geen overhemden komen, omdat er bij de geteste exemplaren problemen met de kleurechtheid waren. Vreemd genoeg was dat kennelijk geen beletsel om de huidige jassen in te voeren (en de fietstassen niet te vergeten), die verbleken namelijk ook gigantisch. Mijn PostNL jas is inmiddels niet oranje meer, maar een soort donkergeel!
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_143989558
Nou, hoewel de voorspelling hier "superrustig" was, was het hartstikke druk ,sommige wijken hadden vandaag meer dan afgelopen donderdag, terwijl het toen ook al druk was.
pi_143990821
Nu al WOZ? :o

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:46 schreef JaqenHghar het volgende:
He staakt de pakketdienst ofzo? Ik wacht nou al 3 dagen op een pakketje dat dus al afgeleverd had moeten zijn. Maar op die track en race staat steeds iets in de richting van, sorry morgen gaan we ons best doen om het op tijd te leveren.
Hier niet. Net de pakketbezorger nog aan de deur en van de week ook al :P

Hier viel het vandaag weer reuze mee. 1.5 zak voor mijn wijk. En 2 zakken HAH. Ik was amper binnen en het begon me buiten toch te hozen.

Die spinnen hangen er al een tijdje. Brr. Pas nog een spinnenweb in mijn mond. Gelukkig was de spin niet 'thuis' :P
pi_143991101
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:02 schreef Herfstblad het volgende:

Die spinnen hangen er al een tijdje. Brr. Pas nog een spinnenweb in mijn mond. Gelukkig was de spin niet 'thuis' :P
Loop jij met je mond open, dan? Of ben jij er zo eentje die constant in zichzelf loopt te praten? ;)
pi_143991221
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Loop jij met je mond open, dan? Of ben jij er zo eentje die constant in zichzelf loopt te praten? ;)
Nou, normaal loop ik niet met mijn mond open, maar op dat moment net wel, geloof ik. Volgens mij noemde ik toen het nummer hardop ofzo (dat doe ik wel regelmatig) :')
pi_143991306
7 HAH vandaag, dat is wel een record voor mij.
pi_143992338
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Lees net in de nieuwe Dichtbij dat er voorlopig geen overhemden komen, omdat er bij de geteste exemplaren problemen met de kleurechtheid waren. Vreemd genoeg was dat kennelijk geen beletsel om de huidige jassen in te voeren (en de fietstassen niet te vergeten), die verbleken namelijk ook gigantisch. Mijn PostNL jas is inmiddels niet oranje meer, maar een soort donkergeel!
ja die 2 artikelen zijn van superkwaliteit(mag niets kosten)
pi_143992370
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:20 schreef ItaloDancer het volgende:
7 HAH vandaag, dat is wel een record voor mij.
7 keer 25
pi_143992402
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Geen Beleggers Belangen vandaag?
wel hoor ik heb hem ook
pi_143992408
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:50 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

7 keer 25
?
pi_143992478
quote:
gekke vraag wat hadden jullie terug gedaan?
zelf had ik degene ter plekke in elkaar gerost(en of het sancties oid oplevert interesseert me niet)
pi_143992576
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:12 schreef VixenFromHell het volgende:
Die recruiters kunnen er wel wat van :'). Bij een bekende van me, na aanraden van mij gesolliciteerd bij de post. Was een vacature van 12 uur oid, bellen ze hem op en vragen ze hoeveel uur hij wil werken. Zegt ie dus dat die 12 uur uit de vacature prima is maar dat meer ook kan. Zeggen ze dat ze maar iets van 6 uur hebben en dat ze dan wel verder kijken naar iemand die tevreden is met minder uren 8)7
Vraag me wel af of hij misschien ook niet de tekst in de vacature verkeerd begrepen heeft, dat het bijvoorbeeld tussen de x en de 12 uur was. Maar die reactie was iig wel erg lomp en hij had wat minder uurtjes ook wel gewoon aangepakt als ze hem de keuze gegeven hadden :')
ja professionaliteit isver te zoeken,ze zijn liever op zoek naar een die gratis wil werken
pi_143992629
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:51 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

?
Gedeeld door 3, keer 5,5 en daarna achterstevoren lezen.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_143993116
De werkdag begon met een k en eindigde met ut. :(
maar.... weekend!!
pi_143993162
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:53 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

gekke vraag wat hadden jullie terug gedaan?
zelf had ik degene ter plekke in elkaar gerost(en of het sancties oid oplevert interesseert me niet)
niks, ik denk dat ik zo verbaasd zou zijn dat ik niet eens wat zou zeggen. Terugslaan zou ik sowieso niet doen, ik geloof niet zo in geweld met geweld beantwoorden, bovendien ben ik niet erg handig, dus grote kans dat die persoon geen schade oploopt maar ik er minstens een paar gekneusde vingers aan over zou houden of zo.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:21:06 #273
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143993213
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:17 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Nou, normaal loop ik niet met mijn mond open, maar op dat moment net wel, geloof ik. Volgens mij noemde ik toen het nummer hardop ofzo (dat doe ik wel regelmatig) :')
Herkenbaar. . Ik deed een goedemid- *hap spinnenweb* stond ik ook een beetje raar te huppelen. . Vieze dingen.

Pure interesse; lopen jullie met of zonder muziek? ( nee het mag niet maargoed)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_143993239
Ik loop meestal met muziek, maar vaak met 1 oordopje uit en doorgaans heb ik de muziek heel zachtjes. :) Veel mensen hier lopen met muziek trouwens.
pi_143993304
Ik was gister wat grieperig, maar het was nog wel te doen, dus vandaag gewoon geprobeerd. paracetamol genomen enzo, maar ik had gewoon koorts, dus meldde me ziek. Moest ik die teamcoach buiten bellen. Nog nooit gezien die man, maar meld me bij hem dus ook ziek, zegt hij eerst dat ik helemaal niet ziek klink, later dat ik naar het ziekenhuis moet, waar ik dus op reageerde: wat overdreven voor een griepje...
En daarna dat de bedrijfsarts vanmiddag wel langs zou komen.

geen beterschapje kon er vanaf!
Volgende keer probeer ik het niet eens meer, blijf ik gelijk thuis. Zo klaar met dit bedrijf :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')