Dat klinkt niet heel aardig nee, arbo wel geweest?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:24 schreef Troeta het volgende:
Ik was gister wat grieperig, maar het was nog wel te doen, dus vandaag gewoon geprobeerd. paracetamol genomen enzo, maar ik had gewoon koorts, dus meldde me ziek. Moest ik die teamcoach buiten bellen. Nog nooit gezien die man, maar meld me bij hem dus ook ziek, zegt hij eerst dat ik helemaal niet ziek klink, later dat ik naar het ziekenhuis moet, waar ik dus op reageerde: wat overdreven voor een griepje...
En daarna dat de bedrijfsarts vanmiddag wel langs zou komen.
geen beterschapje kon er vanaf!
Volgende keer probeer ik het niet eens meer, blijf ik gelijk thuis. Zo klaar met dit bedrijf
Ja hier ook, heb toch het idee dat het wat vlotter gaat!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:22 schreef Herfstblad het volgende:
Ik loop meestal met muziek, maar vaak met 1 oordopje uit en doorgaans heb ik de muziek heel zachtjes.Veel mensen hier lopen met muziek trouwens.
Nou ja, ik heb er 2 in behalve als ik mensen uit mijn wijk zie of aanbelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja hier ook, heb toch het idee dat het wat vlotter gaat!
En uiteraard maar 1 dopje op normaal volume.. betrap mezelf er soms wel op dat ik meezing
zonder, toch wat veiliger met het oog op verkeer, het staat wat socialer als je mensen gewoon kunt horen als ze wat tegen je zeggen, en ik heb zelf ook wel het idee dat ik toch net wat scherper ben zonder muziekquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Herkenbaar. . Ik deed een goedemid- *hap spinnenweb* stond ik ook een beetje raar te huppelen. . Vieze dingen.
Pure interesse; lopen jullie met of zonder muziek? ( nee het mag niet maargoed)
Post voor je gezicht houden wanneer je onder haagjes e.d. doorloopt. Maar dan is het nog niet helemaal te voorkomen, part of the job hequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Herkenbaar. . Ik deed een goedemid- *hap spinnenweb* stond ik ook een beetje raar te huppelen. . Vieze dingen.
Was in het zomerdal de post hier keurig op tijd (lees: te vroeg), deze week al heel wat uurtjes bij het depot staan wachten. Vervelend dat ik er graag het eerste wil zijn om de tassen klaar te zetten, maar ik ga nu op de piekdagen toch maar een uurtje later van huis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Tis toch wel mooi hier he. Een hele hoop collega's beginnen vaak eerder, omdat ze weten dat de daadwerkelijke belevering van het depot vaak eerder is dan de officiele tijd. Kom ik eens een keertje maar liefst 10 minuutjes eerder omdat ik wat meer speling wil, zijn ze uiteindelijk 5 minuten te laat. Nu weet ik weer waarom ik altijd pas op de officiele tijd daar ben. Hoop niet dat dit weer een gewoonte gaat worden, donderdag waren ze ook al aan de late kant.
Ik loop vaak met muziek in mijn hoofd, die past zich vanzelf aan aan mijn looptempquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
H
Pure interesse; lopen jullie met of zonder muziek? ( nee het mag niet maargoed)
Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:24 schreef Troeta het volgende:
Ik was gister wat grieperig, maar het was nog wel te doen, dus vandaag gewoon geprobeerd. paracetamol genomen enzo, maar ik had gewoon koorts, dus meldde me ziek. Moest ik die teamcoach buiten bellen. Nog nooit gezien die man, maar meld me bij hem dus ook ziek, zegt hij eerst dat ik helemaal niet ziek klink, later dat ik naar het ziekenhuis moet, waar ik dus op reageerde: wat overdreven voor een griepje...
En daarna dat de bedrijfsarts vanmiddag wel langs zou komen.
geen beterschapje kon er vanaf!
Volgende keer probeer ik het niet eens meer, blijf ik gelijk thuis. Zo klaar met dit bedrijf
Ik had er ook weer eentje, liep te miepen over iets m.b.t. de post. Ik zei in mezelf ook meteen: "Ik zou je zou graag een doodschop verkopen"...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:44 schreef JaqenHghar het volgende:
En waar ik dan helemaal slecht over kan zijn van die zure ouwe zeikerds die dan gaan zaniken dat de AH wel erg laat in de bus lag vandaag. Terwijl ze lekker veilig binnen hun portiek stonden te roken, genietende van hun waarschijnlijk welverdiende pensioen. Stelletje babyboomers. Piss off.
Herkenbaar. Gebruik meestal dit nummer ter inspiratie:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:49 schreef posje het volgende:
[..]
Ik loop vaak met muziek in mijn hoofd, die past zich vanzelf aan aan mijn looptemp
Soms ook over een brief die ze verzonden hebben, alsof jij daar enige invloed op hebt. (Oranje jas = brievenbus legen = de post bezorgen). Een collega is eens staande gehouden: 'mijn tante stuurt altijd geld (bij een kaart), nu zat er niks in. Kom op met mijn geld!'quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:06 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon écht zeikerds. Verdienen ze bakken met geld en alles en ondertussen gaan ze lekker neerkijken en afgeven op 'gewone' mensen.
Geld versturen is sowieso verboden. Had laatst een naar vermoeden gouden ring (was zichtbaar door een gat) bij zitten. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling...quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:53 schreef posje het volgende:
[..]
Soms ook over een brief die ze verzonden hebben, alsof jij daar enige invloed op hebt. (Oranje jas = brievenbus legen = de post bezorgen). Een collega is eens staande gehouden: 'mijn tante stuurt altijd geld (bij een kaart), nu zat er niks in. Kom op met mijn geld!'
Met kerst maar een oranje neusbeschermertje op
Tjah mensen die een ander het licht in de ogen niet gunnenquote:Op zondag 31 augustus 2014 08:06 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik had er ook weer eentje, liep te miepen over iets m.b.t. de post. Ik zei in mezelf ook meteen: "Ik zou je zou graag een doodschop verkopen"...Sommige mensen zijn gewoon écht zeikerds. Verdienen ze bakken met geld en alles en ondertussen gaan ze lekker neerkijken en afgeven op 'gewone' mensen.
Ligt ook aan de wijk. Want juist in de wat beter gestelde wijken zijn de mensen vaak erg arrogant. Ik heb het dan over wijken waar veel managers en hogergeschoolden wonen. Dan loop ik liever in een volksbuurt. Die zijn vaak heel aardig, maar wel iets té direct en luidruchtig soms.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Tjah mensen die een ander het licht in de ogen niet gunnen
Kan bevestigen. Laatst nog met een paar schilders staan meebeulen op Tuig van de riggel van Danny de Munkquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:28 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ligt ook aan de wijk. Want juist in de wat beter gestelde wijken zijn de mensen vaak erg arrogant. Ik heb het dan over wijken waar veel managers en hogergeschoolden wonen. Dan loop ik liever in een volksbuurt. Die zijn vaak heel aardig, maar wel iets té direct en luidruchtig soms.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan bevestigen. Laatst nog met een paar schilders staan meebeulen op Tuig van de riggel van Danny de Munk![]()
op basis van welk wetsartikel is het verboden dan? Ik weet wel dat het in Frankrijk sinds vorig jaar verboden is om geld te versturen, maar in Nederland heb ik eigenlijk nog nooit van een verbod gehoord.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:55 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Geld versturen is sowieso verboden. Had laatst een naar vermoeden gouden ring (was zichtbaar door een gat) bij zitten. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling...
Ik heb bij zeikende mensen altijd de neiging om de regels extreem rigide te gaan hanteren...
Het is mij altijd verteld tenminste. Maar misschien dat het vooral om grote bedragen gaat i.v.m. de belastingdienst...quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:49 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
op basis van welk wetsartikel is het verboden dan? Ik weet wel dat het in Frankrijk sinds vorig jaar verboden is om geld te versturen, maar in Nederland heb ik eigenlijk nog nooit van een verbod gehoord.
in de zogenaamde "betere wijken"zitten juist de figuren die de meeste financieele problemen hebben,quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:28 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ligt ook aan de wijk. Want juist in de wat beter gestelde wijken zijn de mensen vaak erg arrogant. Ik heb het dan over wijken waar veel managers en hogergeschoolden wonen. Dan loop ik liever in een volksbuurt. Die zijn vaak heel aardig, maar wel iets té direct en luidruchtig soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |