Maar goed in de gaten houden welke held op jouw sokken looptquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:27 schreef V__L_N het volgende:
Hij is vrijdag al verzonden. En eerder pasten het gewoon door de brievenbus.
(En het is een paar compessiesokken, dus zou raar zijn als dat niet zou passen)
Ik denk niet dat ze gejat zijn, eerder dat de post weer zijn eigen prioriteiten heeft.quote:Maar goed in de gaten houden welke held op jouw sokken loopt
LOLquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:02 schreef posje het volgende:
[..]
Maar goed in de gaten houden welke held op jouw sokken loopt
Hmm, bij mij was die scooter op een middag geregeld. Daarna 1 dag opleiding gehad en toen kon ik beginnen. 3 weken lijkt me wel erg lang danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 06:48 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh
Volgende week beginnen, maar nog niets gehoord met wie ik welke route mee ga lopen/rijden(inleerweek). Scooter nog niet op zijn plek. Ik weet niet waar mijn depot is of dit wordt thuis afgeleverd. Geen rijroute..Pff.. Zal wel aan mij liggen want ik wil graag indien mogelijk alles op voorhand weten
Wel weet ik dat mijn route per dag uit zo'n 1 1/2 tas bestaat, dus valt mee
Inprincipe zou ik als ik de rijroute weet, zo wel kunnen beginnen.
Had ik vantevoren met het scootertje de wijk rijroute even verkend en klaar![]()
Voor mij hoeft dat niet hoor, 3 weken inleren. En dan als scootahbezorgerook nog eens inleren op een looproute. Ik heb medelijden met degene waar mee ik ga lopen, want ik heb ene conditie van een luiaard
...egwaar...
[..]
LOL
Nee, ik moet 2 of 3x mee lopen met een loopwijk(wellicht in mijn eigen dorp), daarom.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:28 schreef bikkie het volgende:
[..]
Hmm, bij mij was die scooter op een middag geregeld. Daarna 1 dag opleiding gehad en toen kon ik beginnen. 3 weken lijkt me wel erg lang dan
Conditie heb je niet zo nodig op de scooter, per fiets is veel zwaarder. Heb voorheen ook met de auto bezorgd, maar met de scooter is ook prima zolang het droog blijft..
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
Dan loop je in de winter zo ongeveer in het donker ...
Die hek nietquote:
Daar wil je toch niet dood mee gevonden worden, wat een lelijk ding zeg.quote:
Heb ik ook gehad, dat word proppen :xquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:45 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier een berichtje ontvangen over grote drukte, maar ze zijn gelukkig nog wel redelijk op tijd. Hopelijk wil het in 2x mee naar het karretje, 1x zal sowieso wel niet gaan lukken
Handig dingquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:49 schreef dud0r het volgende:
Godverdomme wat een kut dag. Half 2 was de voorbereiding hier pas klaar. 45 minuten uitgelopen met de vos.
Kan nu pas aan m'n harmony beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |