Je bent niet de enige. Ik kan er ook niet tegen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik weet niet. Er is iets aan "post.nl" wat me een beetje nijdig maakt.![]()
hetzelfde begint met geld stelen /en of fraude,het begint met een beetje,uiteindelijk is er geen halt meer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ja, je leest ook wel eens rare verhalen over postbodes die jarenlang post thuis hebben bewaard. Waarom zou je zoiets doen?
Dat is ook de schuld van het bedrijf zelf. Want je weet dat als je een naam kiest als PostNL, dat veel mensen dat gaan verhaspelen tot post.nl, want die denken bij nl meteen aan een website. En wie onze website zoekt, moet nu dus 2xnl intoetsen, postnl.nl. Ik moet mijzelf daar ook weleens aan herinneren als ik een mail naar een tc stuur. Waarom denk je anders dat het postbedrijf bij onze zuiderburen Bpost heeft, en geen PostBE?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik weet niet. Er is iets aan "post.nl" wat me een beetje nijdig maakt.![]()
Toch komt steeds weer het geld terug in dit soort berichten,het werk moet je ook niet doen omdat het moet(zo voor erbij,dan blijft het ook leuk)quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:59 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Pas geleden heeft er hier in Almelo eentje een deel van zijn post in een vuilnisbak gedumpt.
Aandacht van de media was er naar mijn weten zogoed als niet.
De Nederlandsche Postquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat is ook de schuld van het bedrijf zelf. Want je weet dat als je een naam kiest als PostNL, dat veel mensen dat gaan verhaspelen tot post.nl, want die denken bij nl meteen aan een website.
Zolang ze rondlopen gaat het nog...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
PostNL heeft rare kostgangers rondlopen.
Er verdwijnt weleens wat en wie weet waar die figuren rondliepen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:06 schreef posje het volgende:
[..]
Zolang ze rondlopen gaat het nog...
ach, die heb je overal welquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
PostNL heeft rare kostgangers rondlopen.
En de website wordt dan uitgesproken als post nl punt punt nl.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:16 schreef posje het volgende:
En ze zijn nu op zoek naar een verzamelnaam voor alle zaken die met post en pakketten te maken hebben. Een van de opties is PostNLPunt. (niet postpuntnl)
Geen idee,ik zou het daar vragenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:57 schreef JaqenHghar het volgende:
He mensen, ik kreeg net een belletje of ik 36 uur per week wil werken in een postkamer in Utrecht.
Is dat een beetje te doen? Heb namelijk geen idee wat er dan gedaan moet worden.
De beste oplossing is om je afschriften wekelijks te laten bezorgen, want dan komen ze via PostNL. Voor het geld hoef je het niet te laten, want wekelijkse bezorging kost 50 cent per maand.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:43 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.ing.nl/partic(...)en/?first_visit=true
http://www.klachtenkompas.nl/ing-bank/afschriften-sandd
http://www.klacht.nl/sand(...)t-ontvangen-van-ing/
kan wat worden zo straks
Hier ook drukte en zwaar spul idd. En heel veel buspakjes, waarvan veel irritante met stof/kleding erin en zeker 3 die te dik warenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:46 schreef posje het volgende:
Zowel qua drukte als qua weer geen zomer meer hier, post uur later dan normaal, dikke zware Bijenkorf (was zo blij dat die winkel weg was), H&M en nog wat van die molenstenen. Totaal (met invalwijk concurrent) 7 uur gelopen. Morgen meer zomer, minder post.
Ja aan de brievenbus klepperen staat er dan, maar hoe lang moet een bezorger klepperen voor er iemand open doetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:32 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
En wat ik niet snap, waarom hebben sommige mensen gewoonweg geen deurbel?En sommigen zijn te lam om hem te maken, bij een aantal adressen is de bel echt al jaren stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |