SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
(she/her)
oh wel gelachenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik denk dat je oldschool bedoelt dan
RSC spelen ~50 man max
dat doen wij altijdquote:
had dat gedaan danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik twijfelde eerst moet ik fylax veranderen in sof
naaktfoto'squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:15 schreef Fylax het volgende:
weet iemand hoe ik mijn fobo leuker kan maken
adoratieposts en huwelijksaanzoeken zijn afdelingen op mijn foboquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:15 schreef Fylax het volgende:
weet iemand hoe ik mijn fobo leuker kan maken
heb jij een leuke adoratiepost voor mijn foboquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
adoratieposts en huwelijksaanzoeken zijn afdelingen op mijn fobo
haal er maar inspiratie uit
Lijstje met favoriete muziek/films/series doet het altijd goedquote:
dat moet je niet afdwingenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb jij een leuke adoratiepost voor mijn fobo
Stormlooptopicquote:
Fylax een van de vervelendste knaapjes van heel FOK!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb jij een leuke adoratiepost voor mijn fobo
die komt er inquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fylax een van de vervelendste knaapjes van heel FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 van de weinige toffe tafelgasten die erquote:
yeahquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik schakel wel even in vanavond denk ik
doei paxgodquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:28 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga nu naar Groningen, verven
hopelijk vergeet ik niks enzo
ik ken je gevoelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
zo even naar de winkel lopen
#pray4wp
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:28 schreef Paxcon het volgende:
Groningen kan wel wat opgefleurd worden ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:28 schreef Paxcon het volgende:
quote:
Ja, geweldig. Ik kan niets bedenken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
Wat haat jij het meest aan Nederland, leuk topic
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, geweldig. Ik kan niets bedenken.
Het landschapquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
Wat haat jij het meest aan Nederland, leuk topic
Plat als je bipsquote:
Let op:quote:
Dit vind ik juist mooi, als ik een ander landschap wil zien ga ik wel naar het buitenland.quote:
Zo werkt het systeem nou eenmaal. Ik heb er niet echt last van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:10 schreef Snowbells het volgende:
Oh en dat er teveel uitkeringstrekkers zijn
lui volk
Je kan niet alles kapot relativerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Let op:
[..]
Dit vind ik juist mooi, als ik een ander landschap wil zien ga ik wel naar het buitenland.
[..]
Zo werkt het systeem nou eenmaal. Ik heb er niet echt last van.
eyquote:
ben jij echt lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ey
I said, where my fat ass big bitches in the club?
Fuck the skinny bitches, fuck the skinny bitches in the club
I wanna see all the big fat ass bitches in the motherfucking club
Fuck you if you skinny bitches WHAT?
fat ass bitchesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ey
I said, where my fat ass big bitches in the club?
Fuck the skinny bitches, fuck the skinny bitches in the club
I wanna see all the big fat ass bitches in the motherfucking club
Fuck you if you skinny bitches WHAT?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niet alles kapot relativeren
Wat stem je dan? Als je ook geen hekel hebt aan Wilders.quote:
PICSquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ontzettend, chocolate got nothin' on me
Je mag niet liegen van je moederquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ontzettend, chocolate got nothin' on me
wel goeie kontquote:
Die vergelijking ging ook wel ver he 'Neel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van je moeder
Van alles wat. In 2012 Piratenpartij, zodat ik tegen mijn kleinkinderen kan zeggen. Nou de eerste keer dat ik ging stemmen was op de Piratenpartijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat stem je dan? Als je ook geen hekel hebt aan Wilders.
Dan koop je er één.quote:
dan moet ik aankleden en naar buiten in de kouquote:
Piratenpartij vind ik opzich wel oke, maar teveel one-issue partij om echt potten te breken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van alles wat. In 2012 Piratenpartij, zodat ik tegen mijn kleinkinderen kan zeggen. Nou de eerste keer dat ik ging stemmen was op de PiratenpartijEn ik was het wel met de standpunten eens.
Europees dit jaar PvdA, omdat standpunten. En voor de gemeente een lokale partij. Doe ik ook nooit meer trouwens maar ik ben niet echt van één partij. Eigenlijk vind ik het allemaal oplichters, ze zeggen het één en doen het ander. Fuck The System!
Is het koud dan? Ben al een week niet buiten geweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:20 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet ik aankleden en naar buiten in de kou
Chocolaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die vergelijking ging ook wel ver he 'Neel.chocolade
Hoelang al zonder zondige etenswaren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ChocolaKrijg er spontaan een stijfje van.
Ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ChocolaKrijg er spontaan een stijfje van.
ik weet het ook niet maar warm is het niet meerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is het koud dan? Ben al een week niet buiten geweest.
Heb vorige week ofzo chips gegeten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang al zonder zondige etenswaren?
Heb je een mooi stijfje?quote:
16 gradenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet het ook niet maar warm is het niet meer
Ach, af en toe is niet ergquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb vorige week ofzo chips gegeten.
En morgen waarschijnlijk iets van patat.
En had taart op de bruiloft van mijn zusje.
[..]
Heb je een mooi stijfje?
Even wennen aan je nieuwe UI hoor
Leuke UIquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:28 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan me in de herfst/winter altijd leuker kleden
picsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:30 schreef Fylax het volgende:
ben ik weer
ben geknipt
lekker kort kapsel weer
picsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:30 schreef Fylax het volgende:
ben ik weer
ben geknipt
lekker kort kapsel weer
gaygay beste fokkerquote:
In de herfst en winter moet je vaker een broek aan. Dat is wel jammerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:28 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan me in de herfst/winter altijd leuker kleden
Ik vind het niet zo'n leuk nummerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:20 schreef Snowbells het volgende:
MY ANACONDA DON'T
MY ANACONDA DON'T
MY ANACONDA DON'T WANT NONE UNLESS YOU GOT BUNS, HUN
Ik draag sowieso alleen maar broekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de herfst en winter moet je vaker een broek aan. Dat is wel jammer
Ik ook niet. Pills n potion wel oprechtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n leuk nummer
Ik haat het met al mijn hart en ziel. Alleen haar verses zijn wel okeeeeeee maar die videoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n leuk nummer
Vrouwen in broeken zijn sowieso superieur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik draag sowieso alleen maar broeken
Ze vervalt weer in haar oude imagoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik haat het met al mijn hart en ziel. Alleen haar verses zijn wel okeeeeeee maar die video
quote:
past niet hequote:
ja doe maar terugquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
past niet he
ik heb altijd die andere gehad
Jawelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
past niet he
ik heb altijd die andere gehad
zoquote:
waarom is die leukerquote:
Weet niet, vind hem schattigerquote:
maar niemand vind mij schattigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet, vind hem schattiger
past meer bij je
is dat een ander forum danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
was leuk vannacht bij voetbalwedden fok-it
denk dat ik van site verander
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
was leuk vannacht bij voetbalwedden fok-it
denk dat ik van site verander
nee een chatquote:
Niet snachts X/1 en 2/1 combos doen voor een odd van 120 op zuid amerikaans voetbalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Niet doen man, als je al discussie over iets anders dan wedden hebt daar gaan ze huilen
Hadden ze nog gewonnen ook zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet snachts X/1 en 2/1 combos doen voor een odd van 120 op zuid amerikaans voetbal
quote:
Zat je op /sp/ ook wel eens in de /bet/ topics?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
dat volk verliest zo ontzettend veel geld
en maar claimen dat ze profit maken
Je gaat maandag toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:43 schreef supersof het volgende:
help ik moet spullen inpakken maar ik heb geen zin
Ja. Het gros daar zijn ook solid losers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zat je op /sp/ ook wel eens in de /bet/ topics?
Ik moest altijd wel lachen om die plaatjes in de OP.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Het gros daar zijn ook solid losers.
Gelukkig hebben die het nog wel zelf door
nee morgenquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest altijd wel lachen om die plaatjes in de OP.
Denk dat je beter na ja opa/oma daar kan slapen voor het eerstquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
nee morgen
morgen spullen verhuizen + ikea kast ophalen + in elkaar zetten, zaterdag thuis slapen
zondag dingen uitpakken en shit, nog thuis slapen, misschien daar
maandag naar opa en oma fietsen, daar slapen
dinsdag naar arnhem fietsen en daar slapen
ja denk ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je beter na ja opa/oma daar kan slapen voor het eerst
Wel spannend hoor, eerste keer wakker worden straks op je eigen plekkiequote:
ja best wel vreemdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel spannend hoor, eerste keer wakker worden straks op je eigen plekkie
Wat anders? Gouden Dageraadquote:
Zal wel wennen zijn ja. Al is het misschien wat minder erg omdat je nog huisgenoten hebt.quote:
Ik was het wel met hun Europese standpunten eens, een ieder mag voor zichzelf bepalen wat hij stemtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter stem je niet als je PvdA stemt.
Laat 16 miljoen mensen vooral zo denken, dan wordt het helemaal topshow hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die denken dat stemmen zin heeft
ik woon liever helemaal alleen hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel wennen zijn ja. Al is het misschien wat minder erg omdat je nog huisgenoten hebt.
Als je echt helemaal alleen woont is het wel echt heel erg apart denk ik
Beter dan mensen die pvda en pvv grote partijen makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat 16 miljoen mensen vooral zo denken, dan wordt het helemaal topshow hier
ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik woon liever helemaal alleen hoor
Ja ik ook. Maar bedoel qua gevoel. Dan ben je gewoon echt alleenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik woon liever helemaal alleen hoor
Ik vermoed dat we dan beter bestuurd worden omdat die hele corrupte teringbende een teringeind optyft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat 16 miljoen mensen vooral zo denken, dan wordt het helemaal topshow hier
Dan is het maar de vraag wat er in de plaats voor terugkomtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we dan beter bestuurd worden omdat die hele corrupte teringbende een teringeind optyft.
heb liever dat ik niemand tegen komquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar bedoel qua gevoel. Dan ben je gewoon echt alleenNu doe je je kamer open en kan je alweer iemand tegenkomen
Ben je niet bang dat je je gaat ergeren aan je huisgenoten dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
heb liever dat ik niemand tegen kom
i zeg toch al dat ik liever alleen woon wat wil je nouquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je je gaat ergeren aan je huisgenoten dan?
rustig maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
i zeg toch al dat ik liever alleen woon wat wil je nou
Ik heb al gereageerd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie?
NWS / 'Down-baby ter wereld brengen is immoreel'
Eens met Dawkins.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie?
Veel downies kunnen niet `echt'' bijdragen aan de maatschappij dus wat dat betreft..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie?
Eens met de poster die zei dat iedereen dat moet beslissen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie?
En wat is de reden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:58 schreef Ro-ald het volgende:
Stoepkrijten verboden in Almere
Sinds deze week.
Precies. Ik zou het mezelf en het kind niet aan kunnen doen om een downie op aarde te zetten. Tevens geloof ik in reincarnatie dus ik denk dat het kindje in een normaal lichaam wordt herboren voor een 2e kans. :$quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens met Dawkins.
Als je willens en wetens een kind de wereld in helpt dat hier totaal ongeschikt voor is en daardoor niet alleen het kind zelf maar ook de mensen in zijn omgeving een onnodig zware last oplegt die eenvoudig te vermijden is, ben je immoreel bezig.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:58 schreef Ro-ald het volgende:
Stoepkrijten verboden in Almere
Sinds deze week.
Wat een strontstad is almere ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mensen vinden dat ook bekladden net zoals graffiti
Expres gechargeerd om te choqueren. Al ben ik het wel eens dat er sneller iets mogelijk moet zijn als het in een vroeg stadium wordt ontdekt. Sommige mensen hebben nou eenmaal niet de middelen om een dusdanig kind een goed leven te geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie?
hallo jrquote:
quote:
quote:
Valt wel mee, in Zeist heb je een winkeltje met oa "kunst" gemaakt door mensen met het down syndroom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel downies kunnen niet `echt'' bijdragen aan de maatschappij dus wat dat betreft..
Verder is immoreel wel erg overdreven
goed, jouwe?quote:
Geweldige bijdragen natuurlijk. Die kosten wegen wel op tegen de baten ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Valt wel mee, in Zeist heb je een winkeltje met oa "kunst" gemaakt door mensen met het down syndroom.
wanneer ben je weer in nederland?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
gooooed
Ga alweer bijna maar huis
Und du?
tot nu toe maar een dagje regen gehadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Ezell. Regent het ook zo hard bij jou?1!1?!!!!1
Weet ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Valt wel mee, in Zeist heb je een winkeltje met oa "kunst" gemaakt door mensen met het down syndroom.
Heb je in iedere stad wel. Maar ik zou dat niet echt bijdragen willen noemen. Is gewoon bezigheidstherapie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan maar gewoon afschieten inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geweldige bijdragen natuurlijk. Die kosten wegen wel op tegen de baten ja.
begin volgende weekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer ben je weer in nederland?
ja gaat goedbeetje inpakken, dat is wel saai
Geweldig tegenargument.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan maar gewoon afschieten inderdaad
zwervers ook maar even meepakken?
en als we toch bezig zijn kunnen we roma's ook maar beter massaal van hun leven beroven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |