Ik draag sowieso alleen maar broekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de herfst en winter moet je vaker een broek aan. Dat is wel jammer
Ik ook niet. Pills n potion wel oprechtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n leuk nummer
Ik haat het met al mijn hart en ziel. Alleen haar verses zijn wel okeeeeeee maar die videoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n leuk nummer
Vrouwen in broeken zijn sowieso superieur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik draag sowieso alleen maar broeken
Ze vervalt weer in haar oude imagoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik haat het met al mijn hart en ziel. Alleen haar verses zijn wel okeeeeeee maar die video
quote:
past niet hequote:
ja doe maar terugquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
past niet he
ik heb altijd die andere gehad
Jawelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
past niet he
ik heb altijd die andere gehad
zoquote:
waarom is die leukerquote:
Weet niet, vind hem schattigerquote:
maar niemand vind mij schattigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet, vind hem schattiger
past meer bij je
is dat een ander forum danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
was leuk vannacht bij voetbalwedden fok-it
denk dat ik van site verander
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
was leuk vannacht bij voetbalwedden fok-it
denk dat ik van site verander
nee een chatquote:
Niet snachts X/1 en 2/1 combos doen voor een odd van 120 op zuid amerikaans voetbalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Niet doen man, als je al discussie over iets anders dan wedden hebt daar gaan ze huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |