dan moet ik aankleden en naar buiten in de kouquote:
Piratenpartij vind ik opzich wel oke, maar teveel one-issue partij om echt potten te breken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van alles wat. In 2012 Piratenpartij, zodat ik tegen mijn kleinkinderen kan zeggen. Nou de eerste keer dat ik ging stemmen was op de PiratenpartijEn ik was het wel met de standpunten eens.
Europees dit jaar PvdA, omdat standpunten. En voor de gemeente een lokale partij. Doe ik ook nooit meer trouwens maar ik ben niet echt van één partij. Eigenlijk vind ik het allemaal oplichters, ze zeggen het één en doen het ander. Fuck The System!
Is het koud dan? Ben al een week niet buiten geweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:20 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet ik aankleden en naar buiten in de kou
Chocolaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die vergelijking ging ook wel ver he 'Neel.chocolade
Hoelang al zonder zondige etenswaren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ChocolaKrijg er spontaan een stijfje van.
Ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ChocolaKrijg er spontaan een stijfje van.
ik weet het ook niet maar warm is het niet meerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is het koud dan? Ben al een week niet buiten geweest.
Heb vorige week ofzo chips gegeten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang al zonder zondige etenswaren?
Heb je een mooi stijfje?quote:
16 gradenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet het ook niet maar warm is het niet meer
Ach, af en toe is niet ergquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb vorige week ofzo chips gegeten.
En morgen waarschijnlijk iets van patat.
En had taart op de bruiloft van mijn zusje.
[..]
Heb je een mooi stijfje?
Even wennen aan je nieuwe UI hoor
Leuke UIquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:28 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan me in de herfst/winter altijd leuker kleden
picsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:30 schreef Fylax het volgende:
ben ik weer
ben geknipt
lekker kort kapsel weer
picsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:30 schreef Fylax het volgende:
ben ik weer
ben geknipt
lekker kort kapsel weer
gaygay beste fokkerquote:
In de herfst en winter moet je vaker een broek aan. Dat is wel jammerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:28 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan me in de herfst/winter altijd leuker kleden
Ik vind het niet zo'n leuk nummerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:20 schreef Snowbells het volgende:
MY ANACONDA DON'T
MY ANACONDA DON'T
MY ANACONDA DON'T WANT NONE UNLESS YOU GOT BUNS, HUN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |