Laat 16 miljoen mensen vooral zo denken, dan wordt het helemaal topshow hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die denken dat stemmen zin heeft
ik woon liever helemaal alleen hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel wennen zijn ja. Al is het misschien wat minder erg omdat je nog huisgenoten hebt.
Als je echt helemaal alleen woont is het wel echt heel erg apart denk ik
Beter dan mensen die pvda en pvv grote partijen makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat 16 miljoen mensen vooral zo denken, dan wordt het helemaal topshow hier
ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik woon liever helemaal alleen hoor
Ja ik ook. Maar bedoel qua gevoel. Dan ben je gewoon echt alleenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik woon liever helemaal alleen hoor
Ik vermoed dat we dan beter bestuurd worden omdat die hele corrupte teringbende een teringeind optyft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat 16 miljoen mensen vooral zo denken, dan wordt het helemaal topshow hier
Dan is het maar de vraag wat er in de plaats voor terugkomtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we dan beter bestuurd worden omdat die hele corrupte teringbende een teringeind optyft.
heb liever dat ik niemand tegen komquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar bedoel qua gevoel. Dan ben je gewoon echt alleenNu doe je je kamer open en kan je alweer iemand tegenkomen
Ben je niet bang dat je je gaat ergeren aan je huisgenoten dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
heb liever dat ik niemand tegen kom
i zeg toch al dat ik liever alleen woon wat wil je nouquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je je gaat ergeren aan je huisgenoten dan?
rustig maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
i zeg toch al dat ik liever alleen woon wat wil je nou
Ik heb al gereageerd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie?
NWS / 'Down-baby ter wereld brengen is immoreel'
Eens met Dawkins.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie?
Veel downies kunnen niet `echt'' bijdragen aan de maatschappij dus wat dat betreft..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie?
Eens met de poster die zei dat iedereen dat moet beslissen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie?
En wat is de reden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:58 schreef Ro-ald het volgende:
Stoepkrijten verboden in Almere
Sinds deze week.
Precies. Ik zou het mezelf en het kind niet aan kunnen doen om een downie op aarde te zetten. Tevens geloof ik in reincarnatie dus ik denk dat het kindje in een normaal lichaam wordt herboren voor een 2e kans. :$quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens met Dawkins.
Als je willens en wetens een kind de wereld in helpt dat hier totaal ongeschikt voor is en daardoor niet alleen het kind zelf maar ook de mensen in zijn omgeving een onnodig zware last oplegt die eenvoudig te vermijden is, ben je immoreel bezig.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:58 schreef Ro-ald het volgende:
Stoepkrijten verboden in Almere
Sinds deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |