Hadden ze nog gewonnen ook zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet snachts X/1 en 2/1 combos doen voor een odd van 120 op zuid amerikaans voetbal
quote:
Zat je op /sp/ ook wel eens in de /bet/ topics?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
dat volk verliest zo ontzettend veel geld
en maar claimen dat ze profit maken
Je gaat maandag toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:43 schreef supersof het volgende:
help ik moet spullen inpakken maar ik heb geen zin
Ja. Het gros daar zijn ook solid losers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zat je op /sp/ ook wel eens in de /bet/ topics?
Ik moest altijd wel lachen om die plaatjes in de OP.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Het gros daar zijn ook solid losers.
Gelukkig hebben die het nog wel zelf door
nee morgenquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest altijd wel lachen om die plaatjes in de OP.
Denk dat je beter na ja opa/oma daar kan slapen voor het eerstquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
nee morgen
morgen spullen verhuizen + ikea kast ophalen + in elkaar zetten, zaterdag thuis slapen
zondag dingen uitpakken en shit, nog thuis slapen, misschien daar
maandag naar opa en oma fietsen, daar slapen
dinsdag naar arnhem fietsen en daar slapen
ja denk ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je beter na ja opa/oma daar kan slapen voor het eerst
Wel spannend hoor, eerste keer wakker worden straks op je eigen plekkiequote:
ja best wel vreemdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel spannend hoor, eerste keer wakker worden straks op je eigen plekkie
Wat anders? Gouden Dageraadquote:
Zal wel wennen zijn ja. Al is het misschien wat minder erg omdat je nog huisgenoten hebt.quote:
Ik was het wel met hun Europese standpunten eens, een ieder mag voor zichzelf bepalen wat hij stemtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter stem je niet als je PvdA stemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |