SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 0% gewijzigd door Fylax op 22-08-2014 05:41:37 ](she/her)
Traumatische mededelingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou niet langer worden als 1,70 zeiden ze altijd
wat moet je gr gr khal drogoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beledig je nou mijn vriendin?
Ik had juist last van teveel groeistuipen waardoor ik vaak geblesseerd was (uitgerekte spieren)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had vanaf mijn 3e al een groeiachterstand. Je leert er mee leven.
Dus je bent wel gespierd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
61vijf kg kwijt afgelopen maanden. Alle gains weg
als ik door Had getraind en gegeten was ik nu 70 kg
Jouw vriendin ? die lag mij nog te bevredigenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beledig je nou mijn vriendin?
Op welke leeftijd kon je lopen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:36 schreef Fylax het volgende:
Ik ben n jaar niet gegroeid heb ook pas kei laat tanden gekregen enzo
Ik was tot mijn 18e pas echt mini en toen kreeg ik nog iets van een groeistuip dat ik nog op een enigszins acceptabele lengte zit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik had juist last van teveel groeistuipen waardoor ik vaak geblesseerd was (uitgerekte spieren)
Niet bepaaldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je bent wel gespierd?![]()
Valt best mee trouwens verschil dan
Neh boeiequote:
SPOILER: Luxaflex Selfie klik hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Dat was je zus Kees.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jouw vriendin ? die lag mij nog te bevredigen
Hij praat pas sinds zijn 12equote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op welke leeftijd kon je lopen ?
blijf van mn dochter af gr gr mad kingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet helemaal bij
gr gr michiel huisman
Lijkt me niet leuk om klein te zijn .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was tot mijn 18e pas echt mini en toen kreeg ik nog iets van een groeistuip dat ik nog op een enigszins acceptabele lengte zit.
Hoezo is dat niet zoveel opgeschoten dan in die drie jaar?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet bepaald
Ik kom echt van auswitz fysiek zoals jouwe af. Dat was zo'n drie jaar geleden
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neh boeie
leuke boiiSPOILER: Luxaflex Selfie klik hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
[..]
Neh boeie
Oke.SPOILER: Luxaflex Selfie klik hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik wil ook pics van mortaxxquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet zoveel opgeschoten dan in die drie jaar?![]()
En pics
Heb die al 10 jaar niet meer gezien .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was je zus Kees.
[..]
Hij praat pas sinds zijn 12e
ik verkracht al je vrouwen en vermoord ze daarnaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
blijf van mn dochter af gr gr mad king
Is het ook niet perse, maar je doet er verder weinig aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lijkt me niet leuk om klein te zijn .
miss ben je wel dood gr gr oberynquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik verkracht al je vrouwen en vermoord ze daarna
gr gr the mountain
[..]
Is het ook niet perse, maar je doet er verder weinig aan.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb die al 10 jaar niet meer gezien .
Spijt me ouwe
Het schommelt nogal. Dan stop ik weer met trainen en paar maanden later zie je dan de 60 kg naderen en denk ik van shiiiiit ik moet trainen eten. En als ik dan weer wat zwaarder ben kap ik weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet zoveel opgeschoten dan in die drie jaar?![]()
En pics
Het is zoals het is helaas.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Is het ook niet perse, maar je doet er verder weinig aan.
Okequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
miss ben je wel dood gr gr oberyn
wraak gaat zoet zijn gr gr sand dochters ofzo
eerst selfie sturen in dmquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:42 schreef Mortaxx het volgende:
Zo mijn volle kwark Is op. Dat zijn 700 kcal. Nu slapen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:42 schreef Mortaxx het volgende:
Zo mijn volle kwark Is op. Dat zijn 700 kcal. Nu slapen
quote:
Dan moet je iemand hebben waarmee je altijd naar de sportschool gaat zodat die achter je aan kan zitten als je zelf die discipline niet hebtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het schommelt nogal. Dan stop ik weer met trainen en paar maanden later zie je dan de 60 kg naderen en denk ik van shiiiiit ik moet trainen eten. En als ik dan weer wat zwaarder ben kap ik weer
Tja ieder persoon heeft zijn zwaktes en sterke punten waar hij mee moet leren leven.quote:
te luiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:43 schreef Mortaxx het volgende:
Kijk de vi uitzending waar ik in publiek zat maar terug
Daar herken ik alleen Karina gvdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:43 schreef Mortaxx het volgende:
Klopt .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Tja ieder persoon heeft zijn zwaktes en sterke punten waar hij mee moet leren leven.
Vind samen trainen niets. Wil gewoon als een autist die oefeningen doen en verder nietsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je iemand hebben waarmee je altijd naar de sportschool gaat zodat die achter je aan kan zitten als je zelf die discipline niet hebt
[..]
Tja ieder persoon heeft zijn zwaktes en sterke punten waar hij mee moet leren leven.
60 euro voor wat stokjes met kutvleesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zat naast haarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar herken ik alleen Karina gvd
Mortaxx ik dacht dat we vrienden waren
Was je er ook?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
60 euro voor wat stokjes met kutvlees
Dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt .
Damn die hoofdpien voor mij
Maar door samen trainen ga je het wel vaker doen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind samen trainen niets. Wil gewoon als een autist die oefeningen doen en verder niets
Dacht het te lezen in 1 van jullie verslagen . Was het niet waard in ieder geval.quote:
Heb soms koppijn , vooral met slecht weer op komst. trekje van moedersquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet
[..]
Welk gifje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij ook diegene in dat gifje?
Migraine?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb soms koppijn , vooral met slecht weer op komst. trekje van moeders
Dat rattengifjequote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Migraine?
Is wel kut dan. Ik heb alleen hoofdpijn als ik griep heb
[..]
Dat rattengifje
Nee dat niet . gelukkig niet zo zwaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Migraine?
Is wel kut dan. Ik heb alleen hoofdpijn als ik griep heb
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het regent buiten.
Het word bijna licht.
Mijn ouders gaan zo alweer naar hun werk.
Volgens mij moet ik gaan slapen.
Gewoon doorhalen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het regent buiten.
Het word bijna licht.
Vriend van me heeft dat en moet dan echt kotsen door die hoofdpijn en kan helemaal niks meer dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee dat niet . gelukkig niet zo zwaar.
Dat is me nog nooit gelukt. Op een bepaald moment op de dag heb ik gewoon slaap nodig.quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij ook diegene in dat gifje?
Ben je ook gewoon een dag uit de roulatie .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vriend van me heeft dat en moet dan echt kotsen door die hoofdpijn en kan helemaal niks meer dan.
Mij een keertje en de rest was het gewoon met 1/2 uur slapenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is me nog nooit gelukt. Op een bepaald moment op de dag heb ik gewoon slaap nodig.
Slaapgod
Wel op tijd wakker worden voor de Eredivisiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is me nog nooit gelukt. Op een bepaald moment op de dag heb ik gewoon slaap nodig.
Slaapgod
yepquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het regent buiten.
Het word bijna licht.
Met gijp. Johan reed toen al op de utrechtsebaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je een foto gemaakt samen met Johan Derksen Mortaxx?
Stuur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met gijp. Johan reed toen al op de utrechtsebaan
Heel vervelend gedoe allemaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben je ook gewoon een dag uit de roulatie .
Ik stort dan echt wel een keer helemaal in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mij een keertje en de rest was het gewoon met 1/2 uur slapen
Wie spelen er vanavond?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Wel op tijd wakker worden voor de Eredivisie
Wijnaldem heeft die shit ook af en toequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel vervelend gedoe allemaal.
[..]
Heracles Cambuurquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik stort dan echt wel een keer helemaal in.
[..]
Wie spelen er vanavond?
Topshowquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met gijp. Johan reed toen al op de utrechtsebaan
Jup. Heb toen van 8 uur 's avonds tot haf 12 's avonds geslapen en toen weer hele nacht wakkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik stort dan echt wel een keer helemaal in.
[..]
Wie spelen er vanavond?
Wijnaldem kan er niet zoveel vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wijnaldem heeft die shit ook af en toe
Wat een schijtwedstrijdquote:
Moet echt lachen om dat chagrijnige hoofd dat ze niks kan zienquote:
Toen ik spacecake op had sliep ik van 3 uur 's nachts tot 22 uur 's avonds. Toen ging ik 2 uur Bassie en Adriaan kijken en toen weer 10 uur slapenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup. Heb toen van 8 uur 's avonds tot haf 12 's avonds geslapen en toen weer hele nacht wakker
Wow..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik spacecake op had sliep ik van 3 uur 's nachts tot 22 uur 's avonds. Toen ging ik 2 uur Bassie en Adriaan kijken en toen weer 10 uur slapen
Lekkere quotequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 22 augustus 2014 05:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wijnaldem kan er niet zoveel van
[..]
Wat een schijtwedstrijd
[..]
Lekker VI kieken
Aadgodquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 22 augustus 2014 05:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wijnaldem kan er niet zoveel van
[..]
Wat een schijtwedstrijd
[..]
Lekker VI kieken
Waarom kies je voor die PI als je standaard dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
is mijn standaard . hecht er geen enkele waarde aan
Dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kies je voor die PI als je standaard dan?
vind wel wat hebben . Al loopt Sof erop te bashenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kies je voor die PI als je standaard dan?
Ik wil meestal ook alleen slapen op de bovenkant van het bedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:56 schreef Fylax het volgende:
Aan de ene kant wil ik gaan slapen andere kant niet.
Ik kan me daar ook niet druk om maken hoor, maar vroeg het me afquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
vind wel wat hebben . Al loopt Sof erop te bashen
Verdomme JRquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil meestal ook alleen slapen op de bovenkant van het bed
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeiden ze vandaag bij de Europa Liek ja.
Kan niet wachten op de analyses van Aad300
Dat mensen er zoveel aandacht voor hebben snap ik nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook niet druk om maken hoor, maar vroeg het me af
Wat een geniaal programmaquote:
Ik snap dat ook niet .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat mensen er zoveel aandacht voor hebben snap ik niet
Is dat HMF?quote:
Kraay jr maakte best toffe programma's zoquote:
Echt 1000 keer beter dan die sbs6 zooi die die nu moet doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kraay jr maakte best toffe programma's zo
Zou een skill zijn om een waterstofbom op dat teringland te gooienquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:05 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Kijk wat een skills.
[ afbeelding ]
Toen was hij ook nog zelf voetballer volgens mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt 1000 keer beter dan die sbs6 zooi die die nu moet doen.
Maar al die topvoetballers danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou een skill zijn om een waterstofbom op dat teringland te gooien
Welke topvoetballers?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:06 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Maar al die topvoetballers dan
Lekker schoppen onder Jo Jansen bij NAK .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was hij ook nog zelf voetballer volgens mij
Wel grappig om de Boer dan zo te zien daarDaarom houdt hij ook van die hardwerkende spelertjes bij Ajax
Afmaken die handelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:06 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Maar al die topvoetballers dan
Siem de Jong en Davy Klaasen. Mike van der Hoorn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker schoppen onder Jo Jansen bij NAK .
Hij ziet graag boertjes als Siggy ja
Geen echte Ajaxspelers . Die zijn juist aantrekkelijk en avontuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong en Davy Klaasen. Mike van der Hoorn.
Mongolenvolk ....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Anderlecht zeiden ze ooit dat hij beter was dan Luis Suarezgod
![]()
![]()
![]()
Maar Luis is beter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Anderlecht zeiden ze ooit dat hij beter was dan Luis Suarezgod
![]()
![]()
![]()
El Ghazi, Kishna, Fischer, Andersen, Serero.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen echte Ajaxspelers . Die zijn juist aantrekkelijk en avontuurlijk
Frankie is bijna een kloon van Louis qua denkwijze over voetbal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi, Kishna, Fischer, Andersen, Serero.
Maar dat is allemaal te risicovol volgens Frankie, en hij heeft natuurlijk wel wat krediet met zijn kampioenschappen
Sloapsequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga slapen gasten. Tot later![]()
[ afbeelding ]
[..]
Neh boeie
MooiboySPOILER: Luxaflex Selfie klik hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben jij 60kg?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het schommelt nogal. Dan stop ik weer met trainen en paar maanden later zie je dan de 60 kg naderen en denk ik van shiiiiit ik moet trainen eten. En als ik dan weer wat zwaarder ben kap ik weer
heb je hem verleid of viel hij sowieso al op jequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:04 schreef Amarantha het volgende:
Zo chillGisteren zei de fietsenmaker dat het 15 euro kost om mijn band goed te doen. Kom daar net weer, doet zijn collega het helemaal gratis
Hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:38 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je hem verleid of viel hij sowieso al op je [ afbeelding ]
Sstquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ama liet gewoon even haar tietjes zien.
Gaat gaat, beetje pol browsen. Jij?quote:
Beetje film kijken, beetje /soc/ browsen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat gaat, beetje pol browsen. Jij?
Beetje welke film? Tosti beetje lekker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje film kijken, beetje /soc/ browsen.
Beetje tosti eten.
Beetje Old School.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje welke film? Tosti beetje lekker?
Zegt me niets.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje Old School.
Elisha Cuthbert
Tosti was wel aardig. Maar kaas te belegen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zegt me niets.
Kom hier, ik maak lekkere tosti's al zeg ik het zelf.
Zou raken. O:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oef, dat is wel ver fietsen door de regen.Ik denk dat ik pas, al waardeer ik de uitnodiging.
Je hoeft helemaal niet gespierd te worden, je bent al mooi zoals je bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet bepaald
Ik kom echt van auswitz fysiek zoals jouwe af. Dat was zo'n drie jaar geleden
Ja toch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou raken. O:
Ayy jammervolgende keer beter toch
wat watquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch.
Moet ook nog opruimen hier en afwassen en strijken voordat de gasten morgen komen
Er komen mensen bij mij langs en dan moet mijn huis wel netjes zijn.quote:
Gewoon lege koelkast tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er komen mensen bij mij langs en dan moet mijn huis wel netjes zijn.
En er moet eten en drinken zijn.
is dat het enige?quote:
Ook zilveruien, magere yoghurt, pesto en hydrocobamine.quote:
aardig met een zachte g ckerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zal nog eens aardig tegen je doen ;s
Hydrowattes?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook zilveruien, magere yoghurt, pesto en hydrocobamine.
Ik doe altijd aardig met een harde lquote:
Ik doe altijd aardig met een gooische Rquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe altijd aardig met een harde l
hij heeft een gaydarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:33 schreef Fok-it het volgende:
Hoe weet zo'n kutmug je altid op de meest verziekte plekken te steken
echte mannen drinken absinth.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rare shotjes![]()
gwn pure wodka denk
Dat kan niet want m'n piemel is niet beschadigd.quote:
dan ben je wss een bottomquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan niet want m'n piemel is niet beschadigd.
Nooitquote:
Ff dimmen Freek, ff dimmenquote:
Ga janken man, loonslaaf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ga werken man uitkering trekkert
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
okquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
De FOK!stok bestaat 10 jaarFissa! [ afbeelding ]
21 en 5 dagen.quote:
wow ik dacht in de 40quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik dacht in de 40
nog gefeliciteerd dan
Tijd om hem weer te jattenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik dacht in de 40
nog gefeliciteerd dan
dus jij was het welquote:
Dat zeiden ze toen ik hier kwam 6 jaar terug al.quote:
40quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik dacht in de 40
nog gefeliciteerd dan
Ik heb een hele kelder volquote:
Je kan zo op mijn last.fm account kijken, of mijn fobo.quote:
jij raped fokstokken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een hele kelder vol
Ik ben de Dutroux van de fokstokken
ja nooit gedaan, ik ging er gewoon van uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan zo op mijn last.fm account kijken, of mijn fobo.
ik ook op die van mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik geil op m'n eigen FoBo. Maar dat terzijde.
wow is dit een verwijzing naar je kleine kinderen fetisj?????quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een hele kelder vol
Ik ben de Dutroux van de fokstokken
Jij hebt Dave Grohl toch als UI? zit mobiel en ben het alweer vergetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik geil op m'n eigen FoBo. Maar dat terzijde.
Heujjquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb wel mobiel UI'squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt Dave Grohl toch als UI? zit mobiel en ben het alweer vergeten
Nou hallo begin jij ook al????quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
wow is dit een verwijzing naar je kleine kinderen fetisj?????
ik ookquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
wil je snoepje gr grquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
wow is dit een verwijzing naar je kleine kinderen fetisj?????
fylax wanneer gaan we meetenquote:
ga je met mij en elan mee zuipenquote:
ik zag dat je in mijn fobo keekquote:
ik snap hier niks vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
zat vannacht stream te kijken van gozer die van elke kleur p-hat een k had en ging staken met 3-10m per keer![]()
dat moneysss
ben niet zo van t zuipen maar beetje kan welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je met mij en elan mee zuipen
Dat doe ik ook hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo aandachtsgeil zijn dat je continu kijkt of mensen je fobo hebben bezocht
quote:
nee ik keek toevallig even naar mn eigen fobo nadat ik dat zeiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo aandachtsgeil zijn dat je continu kijkt of mensen je fobo hebben bezocht
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt Dave Grohl toch als UI? zit mobiel en ben het alweer vergeten
die van jou is beetje saai fyliequote:
jajaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik keek toevallig even naar mn eigen fobo nadat ik dat zei
wat denk je wel niet
ja echt waarquote:
Partyhats in Runescape denk ik.quote:
Ja die is wel over de 40 inmiddels jaquote:
Hij wordt 46 op 14 januari.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die is wel over de 40 inmiddels ja
dan is mijn broertje ook jarigquote:
gewoon de settings omlaag zetten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik een nieuwe PC heb binnenkort moet ik dat echt weer eens gaan spelen. Deze PC kan het al 2 jaar niet meer aan
haha maybe notquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
but here's my number so call me maybe
wat voor muziek luister jij op de wcquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik zat op de wc en op eens dat nummer
Ha gayyyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
but here's my number so call me maybe
Net als mensen die gaan lezen op de wcquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:04 schreef supersof het volgende:
ik luister niet eens muziek op de wc
ik moest naar de wc en mijn kamer zit naast de badkamer, dus ik laat de muziek gewoon aanstaan en dan kan ik het alsnog horenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wat voor muziek luister jij op de wc
waarom heb je dan call me maybe in je muziek staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik moest naar de wc en mijn kamer zit naast de badkamer, dus ik laat de muziek gewoon aanstaan en dan kan ik het alsnog horen
Ja, ik had alles op laag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon de settings omlaag zetten?
heb dat nummer in mijn itunes staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heb je dan call me maybe in je muziek staan
of was het radio
waarom zou jij naar de radio luisteren
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als mensen die gaan lezen op de wc__
hmm okequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb dat nummer in mijn itunes staan
heb wel meer popmuziek en hij stond op shuffle
quote:
Echt frustrerendquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:07 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm oke
nou ja ik vind het wel een leuk nummer hoor
hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
die van jou is beetje saai fylie
doe er wat aan
zat vannacht echt gekke stream te kijkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee speel ik niet nee
Kan er wel nog in.
Ik denk dat je oldschool bedoelt danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat vannacht echt gekke stream te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |