te luiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:43 schreef Mortaxx het volgende:
Kijk de vi uitzending waar ik in publiek zat maar terug

Daar herken ik alleen Karina gvdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:43 schreef Mortaxx het volgende:

Klopt .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Tja ieder persoon heeft zijn zwaktes en sterke punten waar hij mee moet leren leven.

Vind samen trainen niets. Wil gewoon als een autist die oefeningen doen en verder nietsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je iemand hebben waarmee je altijd naar de sportschool gaat zodat die achter je aan kan zitten als je zelf die discipline niet hebt
[..]
Tja ieder persoon heeft zijn zwaktes en sterke punten waar hij mee moet leren leven.

60 euro voor wat stokjes met kutvleesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:43 schreef Mortaxx het volgende:

Ik zat naast haarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar herken ik alleen Karina gvd
Mortaxx ik dacht dat we vrienden waren

Was je er ook?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
60 euro voor wat stokjes met kutvlees

Dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt .
Damn die hoofdpien voor mij
Maar door samen trainen ga je het wel vaker doen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind samen trainen niets. Wil gewoon als een autist die oefeningen doen en verder niets

Dacht het te lezen in 1 van jullie verslagen . Was het niet waard in ieder geval.quote:

Heb soms koppijn , vooral met slecht weer op komst. trekje van moedersquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet
[..]

Welk gifje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij ook diegene in dat gifje?

Migraine?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb soms koppijn , vooral met slecht weer op komst. trekje van moeders
Dat rattengifjequote:

quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Migraine?
Is wel kut dan. Ik heb alleen hoofdpijn als ik griep heb
[..]
Dat rattengifje

Nee dat niet . gelukkig niet zo zwaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Migraine?
Is wel kut dan. Ik heb alleen hoofdpijn als ik griep heb
[..]

Dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het regent buiten.
Het word bijna licht.
Mijn ouders gaan zo alweer naar hun werk.
Volgens mij moet ik gaan slapen.

Gewoon doorhalen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het regent buiten.
Het word bijna licht.
Mijn ouders gaan zo alweer naar hun werk.
Volgens mij moet ik gaan slapen.

Vriend van me heeft dat en moet dan echt kotsen door die hoofdpijn en kan helemaal niks meer dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee dat niet . gelukkig niet zo zwaar.

Dat is me nog nooit gelukt. Op een bepaald moment op de dag heb ik gewoon slaap nodig.quote:

Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij ook diegene in dat gifje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |