dan is mijn broertje ook jarigquote:

gewoon de settings omlaag zetten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik een nieuwe PC heb binnenkort moet ik dat echt weer eens gaan spelen. Deze PC kan het al 2 jaar niet meer aan

haha maybe notquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
but here's my number so call me maybe

wat voor muziek luister jij op de wcquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik zat op de wc en op eens dat nummer

Ha gayyyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
but here's my number so call me maybe

Net als mensen die gaan lezen op de wcquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:04 schreef supersof het volgende:
ik luister niet eens muziek op de wc

ik moest naar de wc en mijn kamer zit naast de badkamer, dus ik laat de muziek gewoon aanstaan en dan kan ik het alsnog horenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wat voor muziek luister jij op de wc

waarom heb je dan call me maybe in je muziek staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik moest naar de wc en mijn kamer zit naast de badkamer, dus ik laat de muziek gewoon aanstaan en dan kan ik het alsnog horen

Ja, ik had alles op laag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon de settings omlaag zetten?

heb dat nummer in mijn itunes staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heb je dan call me maybe in je muziek staan
of was het radio
waarom zou jij naar de radio luisteren

quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als mensen die gaan lezen op de wc__

hmm okequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb dat nummer in mijn itunes staan
heb wel meer popmuziek en hij stond op shuffle

quote:

Echt frustrerendquote:

quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:07 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm oke
nou ja ik vind het wel een leuk nummer hoor

hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
die van jou is beetje saai fylie
doe er wat aan

zat vannacht echt gekke stream te kijkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee speel ik niet nee
Kan er wel nog in.

Ik denk dat je oldschool bedoelt danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat vannacht echt gekke stream te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |