Ben jij 60kg?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het schommelt nogal. Dan stop ik weer met trainen en paar maanden later zie je dan de 60 kg naderen en denk ik van shiiiiit ik moet trainen eten. En als ik dan weer wat zwaarder ben kap ik weer
heb je hem verleid of viel hij sowieso al op jequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:04 schreef Amarantha het volgende:
Zo chillGisteren zei de fietsenmaker dat het 15 euro kost om mijn band goed te doen. Kom daar net weer, doet zijn collega het helemaal gratis
Hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:38 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je hem verleid of viel hij sowieso al op je [ afbeelding ]
Sstquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ama liet gewoon even haar tietjes zien.
Gaat gaat, beetje pol browsen. Jij?quote:
Beetje film kijken, beetje /soc/ browsen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat gaat, beetje pol browsen. Jij?
Beetje welke film? Tosti beetje lekker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje film kijken, beetje /soc/ browsen.
Beetje tosti eten.
Beetje Old School.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje welke film? Tosti beetje lekker?
Zegt me niets.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje Old School.
Elisha Cuthbert
Tosti was wel aardig. Maar kaas te belegen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zegt me niets.
Kom hier, ik maak lekkere tosti's al zeg ik het zelf.
Zou raken. O:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oef, dat is wel ver fietsen door de regen.Ik denk dat ik pas, al waardeer ik de uitnodiging.
Je hoeft helemaal niet gespierd te worden, je bent al mooi zoals je bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet bepaald
Ik kom echt van auswitz fysiek zoals jouwe af. Dat was zo'n drie jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |