SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 0% gewijzigd door Fylax op 22-08-2014 05:41:37 ](she/her)
Traumatische mededelingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou niet langer worden als 1,70 zeiden ze altijd
wat moet je gr gr khal drogoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beledig je nou mijn vriendin?
Ik had juist last van teveel groeistuipen waardoor ik vaak geblesseerd was (uitgerekte spieren)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had vanaf mijn 3e al een groeiachterstand. Je leert er mee leven.
Dus je bent wel gespierd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
61vijf kg kwijt afgelopen maanden. Alle gains weg
als ik door Had getraind en gegeten was ik nu 70 kg
Jouw vriendin ? die lag mij nog te bevredigenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beledig je nou mijn vriendin?
Op welke leeftijd kon je lopen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:36 schreef Fylax het volgende:
Ik ben n jaar niet gegroeid heb ook pas kei laat tanden gekregen enzo
Ik was tot mijn 18e pas echt mini en toen kreeg ik nog iets van een groeistuip dat ik nog op een enigszins acceptabele lengte zit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik had juist last van teveel groeistuipen waardoor ik vaak geblesseerd was (uitgerekte spieren)
Niet bepaaldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je bent wel gespierd?![]()
Valt best mee trouwens verschil dan
Neh boeiequote:
SPOILER: Luxaflex Selfie klik hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Dat was je zus Kees.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jouw vriendin ? die lag mij nog te bevredigen
Hij praat pas sinds zijn 12equote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op welke leeftijd kon je lopen ?
blijf van mn dochter af gr gr mad kingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet helemaal bij
gr gr michiel huisman
Lijkt me niet leuk om klein te zijn .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was tot mijn 18e pas echt mini en toen kreeg ik nog iets van een groeistuip dat ik nog op een enigszins acceptabele lengte zit.
Hoezo is dat niet zoveel opgeschoten dan in die drie jaar?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet bepaald
Ik kom echt van auswitz fysiek zoals jouwe af. Dat was zo'n drie jaar geleden
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neh boeie
leuke boiiSPOILER: Luxaflex Selfie klik hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neh boeie
Oke.SPOILER: Luxaflex Selfie klik hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik wil ook pics van mortaxxquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet zoveel opgeschoten dan in die drie jaar?![]()
En pics
Heb die al 10 jaar niet meer gezien .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was je zus Kees.
[..]
Hij praat pas sinds zijn 12e
ik verkracht al je vrouwen en vermoord ze daarnaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
blijf van mn dochter af gr gr mad king
Is het ook niet perse, maar je doet er verder weinig aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lijkt me niet leuk om klein te zijn .
miss ben je wel dood gr gr oberynquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik verkracht al je vrouwen en vermoord ze daarna
gr gr the mountain
[..]
Is het ook niet perse, maar je doet er verder weinig aan.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb die al 10 jaar niet meer gezien .
Spijt me ouwe
Het schommelt nogal. Dan stop ik weer met trainen en paar maanden later zie je dan de 60 kg naderen en denk ik van shiiiiit ik moet trainen eten. En als ik dan weer wat zwaarder ben kap ik weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet zoveel opgeschoten dan in die drie jaar?![]()
En pics
Het is zoals het is helaas.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Is het ook niet perse, maar je doet er verder weinig aan.
Okequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
miss ben je wel dood gr gr oberyn
wraak gaat zoet zijn gr gr sand dochters ofzo
eerst selfie sturen in dmquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:42 schreef Mortaxx het volgende:
Zo mijn volle kwark Is op. Dat zijn 700 kcal. Nu slapen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:42 schreef Mortaxx het volgende:
Zo mijn volle kwark Is op. Dat zijn 700 kcal. Nu slapen
quote:
Dan moet je iemand hebben waarmee je altijd naar de sportschool gaat zodat die achter je aan kan zitten als je zelf die discipline niet hebtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het schommelt nogal. Dan stop ik weer met trainen en paar maanden later zie je dan de 60 kg naderen en denk ik van shiiiiit ik moet trainen eten. En als ik dan weer wat zwaarder ben kap ik weer
Tja ieder persoon heeft zijn zwaktes en sterke punten waar hij mee moet leren leven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |