Bron: NOS.quote:De organisatie Pro Patria wil volgende maand alsnog demonstreren in Den Haag. Het protest zou eerst in de Schilderswijk zijn, maar burgemeester Van Aartsen heeft alle demonstraties daar voorlopig verboden.
Pro Patria wil de demonstratie verplaatsen naar de naastgelegen wijk Transvaal. "Op deze wijk rust namelijk geen veto van de burgemeester en dit is een van de twee wijken waar de ISIS-aanhang sterk aanwezig is", schrijft de organisatie op Facebook. "Voor ons dus een acceptabel alternatief."
De gemeente Den Haag bevestigt dat Pro Patria het protest heeft aangemeld. Er zal nog met de organisatie worden gesproken over de voorwaarden, zegt een woordvoerder. "De demonstratie zal worden behandeld zoals alle demonstraties."
Verbod
Pro Patria protesteert tegen moslimextremisme. Vorige week zondag kwam het tot ongeregeldheden tussen de betogers en moslims. Hierop besloot Van Aartsen alle demonstraties in de Schilderswijk te verbieden.
De extreem-rechtse Nederlandse Volks Unie (NVU) wil zich niet houden aan het verbod van burgemeester Van Aartsen en is wel van plan te demonstreren in de Schilderswijk. De NVU stapt naar de rechter om dat voor elkaar te krijgen.
Is dat het enige wat je er op kan zeggen ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:49 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze rust in de wijk wilden?
Tuurlijk, want het is gewoon nooit goed zoals je onderhand wel weetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je er op kan zeggen ?
Typisch wel ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tuurlijk, want het is gewoon nooit goed zoals je onderhand wel weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den HaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti ISIS protest Pro Patria Den Haag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook Back To Palestinequote:PROTEST: Palestina vrij! STOP de bezetting, STOP de genocide, NU!
Zaterdag 23 augustus van 14:00 tot 18:00.
Met de recente laffe en misdadige aanvallen op Gaza, heeft 'Israël' haar moordlustige aard weer laten zien en is zogenaamde 'vrede' verder weg dan ooit. De afgelopen weken zijn meer dan 2000 Palestijnen vermoord. Woonwijken, huizen, ziekenhuizen, moskeeën, scholen, de energiecentrale en watercentrale, niets is bespaard gebleven.
BronDe waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Nieuwe OP?
Demonstraties.
RotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den HaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti ISIS protest Pro Patria Den Haag.Al deze demo's hebben toch niks met de schilderswijk te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Facebook Back To Palestine![]()
In principe niet, maar dat onderwerp is ondertussen wel aardig besproken denk ik, aangezien de protesten nog wel even door zullen gaan is het misschien goed om het onderwerp te verbreden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Al deze demo's hebben toch niks met de schilderswijk te maken?De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Uhh dit ging specifiek om de schilderswijk en de daarbij behorende zogenaamde sharia driehoek ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:58 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
In principe niet, maar dat onderwerp is ondertussen wel aardig besproken denk ik, aangezien de protesten nog wel even door zullen gaan is het misschien goed om het onderwerp te verbreden.![]()
Israel/Palestina heeft er al helemaal niks mee te maken.
Ik vind het al erg genoeg dat een centraal topic nodig is.
Maar laten we het hier bij ISIS/Pro Patria/Schilderswijk houden.![]()
Een tegengeluid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Op de site van de NOS staat ook nog een mooi audio stukje![]()
http://nos.nl/artikel/689264-isers-schilderswijk-uitzetten.html
'wij worden met harde hand aangepakt dus zij ook'
http://www.radio1.nl/item(...)en%20zionisten.html#
Ik heb zo mijn bedenkingen bij harde aanpak en isis sympathisanten de wijk uitzetten, waar naartoe?De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Okquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Specularium het volgende:
Maar laten we het hier bij ISIS/Pro Patria/Schilderswijk houden.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Volgens die jongens die dit zeggen komen die is kakkerlakken niet eens uit de schilderswijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Een tegengeluid.
http://www.radio1.nl/item(...)en%20zionisten.html#
Ik heb zo mijn bedenkingen bij harde aanpak en isis sympathisanten de wijk uitzetten, waar naartoe?![]()
Waarom sluit je dan een topic die een zijspoor betreedt en zeg je dat het maar in dit centrale topic moet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Specularium het volgende:
Maar laten we het hier bij ISIS/Pro Patria/Schilderswijk houden.There are only 151 Pokémon.![]()
Dit lijkt me geen zijspoor, NWS / "IS'ers Schilderswijk uitzetten".quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Waarom sluit je dan een topic die een zijspoor betreedt en zeg je dat het maar in dit centrale topic moet?![]()
Dat willen "ze " ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:49 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze rust in de wijk wilden?
Ze = de grote meerderheid van de bewoners. Van alle Haagse woonwijken..eigenlijk.
En geen ISIS-aanhangers meer op straat willen zien is een terechte wens. Een middel voor die rust bewaren.
Maar mensen moeten niet zelf op vijandjacht gaan. Blijf thuis, laat dat aan de politie over![]()
Ik heb "ze" ook niet horen roepen dat ze rust wilden bij de eerdere demo'squote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat willen "ze " ook.
Ze = de grote meerderheid van de bewoners. Van alle Haagse woonwijken..eigenlijk.
En geen ISIS-aanhangers meer op straat willen zien is een terechte wens. Een middel voor die rust bewaren.
Maar mensen moeten niet zelf op vijandjacht gaan. Blijf thuis, laat dat aan de politie over![]()
Van honderden kaalkopjes heb je dan ook meer last dan anderhalve man en een paardenkop met een ISIS vlag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:39 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik heb "ze" ook niet horen roepen dat ze rust wilden bij de eerdere demo's![]()
ik ook niet.... maar er zijn mensen die met buurtbewoners spraken en merkten dat buurtbewoners in meerderheid geen rellen willen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:39 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik heb "ze" ook niet horen roepen dat ze rust wilden bij de eerdere demo's
Heel logisch wat ze willen. Dat kun je vooraf voorspellen.![]()
Ik snap heel goed dat ze geen rellen in hun wijk willen hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik ook niet.... maar er zijn mensen die met buurtbewoners spraken en merkten dat buurtbewoners in meerderheid geen rellen willen.
Heel logisch wat ze willen. Dat kun je vooraf voorspellen.
De vraag die dan volgt is, waarom hebben ze niet hun eigen neefjes, broers, echtgenoot, familie etc. ervan weerhouden om te gaan rellen op de hoefkade?![]()
misschien hebben die neefjes, broertjes, echtgenootjes verzuimd om te vertellen dat ze s'midags gingen rellen
dat zie je wel vaker met relschoppersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hoe weet jij nou of dat directe familieleden van "ze " zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat ze geen rellen in hun wijk willen hebben.
[quote]
De vraag die dan volgt is, waarom hebben ze niet hun eigen neefjes, broers, echtgenoot, familie etc. ervan weerhouden om te gaan rellen op de hoefkade?
Dat weet je niet..
Statistisch is slechts een enkele % familie van een paar rellers op de Hoefkade.
Overigens ben jij aanhanger van rellen. Jij vindt dat de politie de bewoners die demo's van enge lieden door de strot moet duwen en wie relt in elkaar moet meppen.
Maar je erkent dus dat "ze" geen rellen willen. Erken je dus ook dat jij de reltrapper bent ?.
[ Bericht 5% gewijzigd door Bluesdude op 21-08-2014 22:41:33 ]![]()
Ik weet het niet, jij weet het niet...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of dat directe familieleden van "ze " zijn.
Dat weet je niet..
Statistisch is slechts een enkele % familie van een paar rellers op de Hoefkade.
Overigens ben jij aanhanger van rellen. Jij vindt dat de politie de bewoners die demo's van enge lieden door de strot moet duwen en wie relt in elkaar moet meppen.
Maar je maakt mij niet wijs dat iedereen in de schilderswijk achter de geraniums zat te kijken.
Ik ben totaal geen aanhanger van rellen, juist niet, dat ze daar nu op afsturen is niet mijn schuld, vriend.
En ja, ik vind dat als je een legale demo wil houden in een normale straat, in een normale stad in Nederland dat dat dan moet kunnen. En als een "tegenpartij" de boel wil dwarsbomen door te gaan rellen, dan mag van mij inderdaad de lat erover.
Ongeacht wie de relschoppers zijn.
En "door de strot duwen" zoals jij het zeer poëtisch noemt, had niet gehoeven als meerdere partijen 10 augustus iets meer met hun hoofd gedacht hadden en minder met hun emotie.![]()
Ja, een cursusje PR kunnen ze wel gebruiken.quote:![]()
ik ben ervan overtuigd dat hij een real life troll isquote:Allah Al Watan Al Malik![]()
Betaald door Israel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik ben ervan overtuigd dat hij een real life troll is![]()
Elke gezonde gozer zou niet willen dat er nazi's door zijn wijk heen marcheren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:46 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik weet het niet, jij weet het niet...
Maar je maakt mij niet wijs dat iedereen in de schilderswijk achter de geraniums zat te kijken.
Ik ben totaal geen aanhanger van rellen, juist niet, dat ze daar nu op afsturen is niet mijn schuld, vriend.
En ja, ik vind dat als je een legale demo wil houden in een normale straat, in een normale stad in Nederland dat dat dan moet kunnen. En als een "tegenpartij" de boel wil dwarsbomen door te gaan rellen, dan mag van mij inderdaad de lat erover.
Ongeacht wie de relschoppers zijn.
En "door de strot duwen" zoals jij het zeer poëtisch noemt, had niet gehoeven als meerdere partijen 10 augustus iets meer met hun hoofd gedacht hadden en minder met hun emotie.Allah Al Watan Al Malik![]()
Waarom niet, lekker boeiend als ze er doorheen willen lopen, als ze maar doorlopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Elke gezonde gozer zou niet willen dat er nazi's door zijn wijk heen marcheren.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.![]()
Stop dan met mensen beschuldigen van schuldig zijn aan rellen. Kijk naar je eige eerstquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:46 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik weet het niet, jij weet het niet...Statistisch heeft een meerderheid geen geraniums. Wat wil je zeggen?quote:Maar je maakt mij niet wijs dat iedereen in de schilderswijk achter de geraniums zat te kijken.
Zij zijn schuldig aan rellen ? kijk naar je eigeJe bent wel aanhanger van rellen.. zeg je zelf hieronder.quote:Ik ben totaal geen aanhanger van rellen, juist niet, dat ze daar nu op afsturen is niet mijn schuld, vriend.Je erkent dus dat jij rellen wilt.quote:En ja, ik vind dat als je een legale demo wil houden in een normale straat, in een normale stad in Nederland dat dat dan moet kunnen. En als een "tegenpartij" de boel wil dwarsbomen door te gaan rellen, dan mag van mij inderdaad de lat erover.![]()
Daarom niet. Laat ze lekker op het malieveld demonstreren. Hoeven ze ook geen knuppels en stenen te koppen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom niet, lekker boeiend als ze er doorheen willen lopen, als ze maar doorlopen.Allah Al Watan Al Malik![]()
Niemand gooit met knuppels en stenen, of je moet een idiote haatbaard zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daarom niet. Laat ze lekker op het malieveld demonstreren. Hoeven ze ook geen knuppels en stenen te koppen.
Laat ze gewoon doorwaggelen, ben je er binnen een half uur weer vanaf, klaar.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Dat zou inderdaad niet zo fijn zijn, maar ook die zouden het recht hebben op een demo, we kunnen niet alles alleen maar leuk vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Elke gezonde gozer zou niet willen dat er nazi's door zijn wijk heen marcheren.
Maar goed, allemaal hypotetisch, want daar was hier geen sprake van.![]()
Ook gezonde kerels doen aan nazirammen. Echt niet alleen de haatbaarden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niemand gooit met knuppels en stenen, of je moet een idiote haatbaard zijn.
Laat ze gewoon doorwaggelen, ben je er binnen een half uur weer vanaf, klaar.Allah Al Watan Al Malik![]()
Eige= eigen, met ee'n' op het eind.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Stop dan met mensen beschuldigen van schuldig zijn aan rellen. Kijk naar je eige eerst
[..]
Statistisch heeft een meerderheid geen geraniums. Wat wil je zeggen?
Zij zijn schuldig aan rellen ? kijk naar je eige
[..]
Je bent wel aanhanger van rellen.. zeg je zelf hieronder.
[..]
Je erkent dus dat jij rellen wilt.![]()
Gezonde mensen gaan niet domweg meteen slaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook gezonde kerels doen aan nazirammen. Echt niet alleen de haatbaarden.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Dus je geeft toe dat de tegen demo op rellen uit was.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daarom niet. Laat ze lekker op het malieveld demonstreren. Hoeven ze ook geen knuppels en stenen te koppen.![]()
Op 10 augustus was daar wel degelijk sprake van. Er was in ieder geval een intentie om door die wijk heen te lopen. En toen gebeurden er ongelukken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad niet zo fijn zijn, maar ook die zouden het recht hebben op een demo, we kunnen niet alles alleen maar leuk vinden.
Maar goed, allemaal hypotetisch, want daar was hier geen sprake van.
Mensen willen geen nazituig in hun straat. Kan je het wel gaan opdringen, maar er komt alleen narigheid van. Hebben we ook in Duindorp gezien. Toen hoorde ik je ook niet huilen.Allah Al Watan Al Malik![]()
Klopt. Behalve als er uitgedaagd of geprovoceerd wordt. In het echte leven vallen dan al snel rake klappen. Met name als er sprake is van groepsvorming.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezonde mensen gaan niet domweg meteen slaan.Allah Al Watan Al Malik![]()
Hoezo? IS demonstranten zijn toch ook niet van alle hoeken in elkaar geramd of bestookt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. Behalve als er uitgedaagd of geprovoceerd wordt. In het echte leven vallen dan al snel rake klappen. Met name als er sprake is van groepsvorming.
En dat kan ik in Nederland ook aardig provocerend gedrag noemen, Allah Ackbar schreeuwen met je IS vlag.
Dat diezelfde personen even later wel de stenen grijpen en werpen bij het zien van een prinsenvlag zegt meer.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
De anti moslim demo was daar inderdaad op uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat de tegen demo op rellen uit was.Allah Al Watan Al Malik![]()
en dus ? dat is een smoes om het op rellen aan te sturen.?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:02 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Eige= eigen, met ee'n' op het eind.
ben jij ook zo'n held om zelf mee te lopen?
of moeten anderen maar de klappen opvangen of gaan slaan ?![]()
Als zij im hartje Duindorp staan en dat doen en vervolgens stenen tegen hun harses krijgen hoor je mij niet klagen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo? IS demonstranten zijn toch ook niet van alle hoeken in elkaar geramd of bestookt?
En dat kan ik in Nederland ook aardig provocerend gedrag noemen, Allah Ackbar schreeuwen met je IS vlag.Allah Al Watan Al Malik![]()
"Ja maar zij hebben Duindorp".quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als zij im hartje Duindorp staan en dat doen en vervolgens stenen tegen hun harses krijgen hoor je mij niet klagen.
Dat gezemel weer.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Dus je geeft toe dat je speculeert dat die reltrappers weer beginnen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat de tegen demo op rellen uit was.
Ken jij weer moord en brand roepen...en klagen hoe slecht buitenlanders weer zijn... of een stel worden door de politie gemept.... dat is ook genieten dus.
Onderwijl ontken je dat je een extreemrechtse strategie van extreemrechtse geloofsgenoten propageert?![]()
Een intentie om door de wijk te lopen? Het was notabene een goed gekeurde demo, die keurig verliep, kun je wel allemaal aannames gaan doen, 'wat als?' 'ik denk dat' maar aan het eind van de rit is het gewoon je onderbuik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op 10 augustus was daar wel degelijk sprake van. Er was in ieder geval een intentie om door die wijk heen te lopen. En toen gebeurden er ongelukken.
Mensen willen geen nazituig in hun straat. Kan je het wel gaan opdringen, maar er komt alleen narigheid van. Hebben we ook in Duindorp gezien. Toen hoorde ik je ook niet huilen.
En je kunt nog wel honderd keer nazituig roepen, maar dat maakt het nog steeds niet waar.
Waren er 20 topics over duindorp?![]()
Ja. Het is een punt waar je niet omheen kan. Ze hebben wel meer dan Duindorp hoor, maar goed. Mensen moeten de acties en consequenties van hun eigen handelen eens inzien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Ja maar zij hebben Duindorp".
Dat gezemel weer.
'Ja maar het is mijn recht om overal te mogen demonstreren'.
Nee tuig, dat is het niet. Zeker niet als de
openbare orde in het geding is.Allah Al Watan Al Malik![]()
Je bent echt de weg kwijt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De anti moslim demo was daar inderdaad op uit.![]()
Oh wacht jij zit nog in de fase waarin je ontkent dat het nazi's zijn. Geen schot in te krijgen. Het feit dat er geen twintig topics over Duindorp waren bewijst mijn punt...de hypocrisie is alom aanwezig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:14 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Een intentie om door de wijk te lopen? Het was notabene een goed gekeurde demo, die keurig verliep, kun je wel allemaal aannames gaan doen, 'wat als?' 'ik denk dat' maar aan het eind van de rit is het gewoon je onderbuik.
En je kunt nog wel honderd keer nazituig roepen, maar dat maakt het nog steeds niet waar.
Waren er 20 topics over duindorp?Allah Al Watan Al Malik![]()
Maar omdat ze voor eigen parochie preekten, gebeurde dat niet, bedoel je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als zij im hartje Duindorp staan en dat doen en vervolgens stenen tegen hun harses krijgen hoor je mij niet klagen.
Jij bent in je eentje een grotere schade voor de schilderswijk, dan alle rechts extremisten bij elkaar![]()
Ga huilen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh wacht jij zit nog in de fase waarin je ontkent dat het nazi's zijn. Geen schot in te krijgen. Het feit dat er geen twintig topics over Duindorp waren bewijst mijn punt...de hypocrisie is alom aanwezig.![]()
Wat kan mij de Schilderswijk rukken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef Kanjer het volgende:
Maar omdat ze voor eigen parochie preekten, gebeurde dat niet, bedoel je?
Jij bent in je eentje een grotere schade voor de schilderswijk, dan alle rechts extremisten bij elkaarAllah Al Watan Al Malik![]()
Schijnbaar niets, en daarin verschillen wij van mening, de gematigde moslim aldaar gaat mij namelijk wel aan het hart.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat kan mij de Schilderswijk rukken.![]()
Ja, dat zijn we dan in ieder geval eindelijk een keer eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen moeten de acties en consequenties van hun eigen handelen eens inzien.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Dan had jij je gedistantieerd van het nazituig. Maar dat doe je niet. Ergo ik heb moeite met het geloven van je hierboven omschreven pretentie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Schijnbaar niets, en daarin verschillen wij van mening, de gematigde moslim aldaar gaat mij namelijk wel aan het hart.Allah Al Watan Al Malik![]()
Weer lekker aan het trollen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan had jij je gedistantieerd van het nazituig. Maar dat doe je niet. Ergo ik heb moeite met het geloven van je hierboven omschreven pretentie.
Je suis Charlie Sheen![]()
Was dees al voorbijgekomen?quote:"IS'ers Schilderswijk uitzetten"
De Nederlandse aanhangers van IS (Islamitische Staat) hoeven zich niet meer in de Schilderswijk in Den Haag te vertonen. Dat zegt een grote groep jongeren in de wijk.
Aanhangers van de islamitische extremisten worden als het aan hen ligt met harde hand de wijk uitgezet. De jongeren zijn de praktijken van een groep IS-aanhangers in de wijk meer dan zat.
"Ze doen alsof veel jongeren hier in de wijk ze steunen. Maar de meeste jongeren hier weten niet eens waar IS'ers voor staan", zegt Zakaria, een ondernemer die veel invloed heeft op een groep jongeren en dertigers.
Vlag in handen geduwd
Vooral de pro-Gaza-demonstratie van enkele weken terug heeft kwaad bloed gezet, zegt hij. "Jongens uit de wijk gingen kijken. Ik ook. Maar het bleek een verkapte demonstratie voor IS."
"Sommige jonge kinderen kregen ineens een vlag in hun handen geduwd. Die dachten: wat leuk, een vlag die wappert. Maar die jihadisten deden net of onze jongeren met hen sympathiseerden. Dat willen we niet meer hebben. We zijn in de maling genomen."
Ingrijpen
Nu burgemeester Van Aartsen een demonstratieverbod heeft afgekondigd in Haagse wijken, is het ook tijd dat de IS-aanhangers de Schilderswijk met rust laten, vinden de jongeren. "Normaal gesproken zie je ze niet in de wijk. De meesten komen niet eens hier uit de buurt, maar uit Gouda, Zoetermeer. Als we ze hier nog een keer zien, grijpen we in."
De groep jihadisten die de Schilderswijk hebben uitgekozen als uitvalsbasis bestaat volgens kenners uit maximaal dertig personen.
nos.nlOorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz![]()
Als je niet zo opgefokt zou zijn en op een normale manier zou communiceren, zou je het misschien wel begrijpen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan had jij je gedistantieerd van het nazituig. Maar dat doe je niet. Ergo ik heb moeite met het geloven van je hierboven omschreven pretentie.
Ik hoef me nergens van te distantiëren, en zeker niet van jouw wanen.![]()
Gaan gematigde moslims jou ook zo aan het hart. Geef jij ook zo om hen?quote:Allah Al Watan Al Malik![]()
Definieer gematigd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gaan gematigde moslims jou ook zo aan het hart. Geef jij ook zo om hen?Je suis Charlie Sheen![]()
Jep. En de "ze laten zich wel erg vaak in de maling nemen en het is wel erg zelden hun eigen schuld" uitspraken ook.quote:
Niettemin wil ik best komen kijken als IS weer langskomt. Met popcorn.Maar dat is mijn aanstootgevende mening.![]()
Je weigert je dus te distantiëren van de nazi's die de demonstratie hebben georganiseerd? Je kan je daarmee ook vinden in het feit dat ze louter autochtonen hebben opgeroepen om te demonstreren en daarmee reeds te kennen hebben gegeven allochtonen onwelkom te achten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:32 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als je niet zo opgefokt zou zijn en op een normale manier zou communiceren, zou je het misschien wel begrijpen.
Ik hoef me nergens van te distantiëren, en zeker niet van jouw wanen.Allah Al Watan Al Malik![]()
Moslims die zich gematigd noemen doen aan taqiyya.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gaan gematigde moslims jou ook zo aan het hart. Geef jij ook zo om hen?![]()
Ik ben niet thuis in al die moderne dingen van tegenwoordig. Wikki-wattus?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wikipedia definitie. En dan de moderne variant van de definitie.
Je had zelf ff een opening nodig om te komen trollen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in al die moderne dingen van tegenwoordig. Wikki-wattus?![]()
Ik zou me toch maar een ietsje beter inlezen, je komt zo dom over, moet je niet willen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weigert je dus te distantiëren van de nazi's die de demonstratie hebben georganiseerd? Je kan je daarmee ook vinden in het feit dat ze louter autochtonen hebben opgeroepen om te demonstreren en daarmee reeds te kennen hebben gegeven allochtonen onwelkom te achten.![]()
Een inhoudelijke uitleg van wat hij onder een "gematigde moslim" verstaat, had hem een inhoudelijke reactie opgeleverd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je had zelf ff een opening nodig om te komen trollen?
Ik heb me prima ingelezen. Nu jij nog.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik zou me toch maar een ietsje beter inlezen, je komt zo dom over, moet je niet willen.Allah Al Watan Al Malik![]()
Ik heb aangegeven wat ik daaronder versta. Maar je beschikt kennelijk niet over de middelen om van de definitie kennis te nemen. Laten we het omdraaien, wat versta jij eronder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een inhoudelijke uitleg van wat hij onder een "gematigde moslim" verstaat, had hem een inhoudelijke reactie opgeleverd.Allah Al Watan Al Malik![]()
Niet alles wat in de "moslim magazine" staat is waar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb me prima ingelezen. Nu jij nog.![]()
En dat, mijn beste vriend, noemen ze afschuiven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven wat ik daaronder versta. Maar je beschikt kennelijk niet over de middelen om van de definitie kennis te nemen. Laten we het omdraaien, wat versta jij eronder.![]()
Nee je hebt iets aangewezen dat je daar niet onder verstaat. Ik wil graag de mogelijkheid van spraakverwarring uitsluiten. Wat is voor jou een gematigde moslim? Weet je het zelf uberhaupt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven wat ik daaronder versta. Maar je beschikt kennelijk niet over de middelen om van de definitie kennis te nemen. Laten we het omdraaien, wat versta jij eronder.
Klopt daarom heb ik zelf kennis genomen van de FB pagina van pro patria. Het maakte onderdeel uit van de letterlijke tekst.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Niet alles wat in de "moslim magazine" staat is waar.Allah Al Watan Al Malik![]()
Zeker. Niet fundamentalistisch is een vrij gangbare omschrijving van een gematigde moslim. Het excluden van fundamentalisme is de meest accurate manier om de gematigdheid aan te geven. Laten we overigens niet vergeten dat jij mij vroeg om fundamentalistisch te definiëren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee je hebt iets aangewezen dat je daar niet onder verstaat. Ik wil graag de mogelijkheid van spraakverwarring uitsluiten. Wat is voor jou een gematigde moslim? Weet je het zelf uberhaupt?Allah Al Watan Al Malik![]()
Nou grote vriend, heb ik speciaal voor jou de Pro Patria fb bekeken en doorzocht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt daarom heb ik zelf kennis genomen van de FB pagina van pro patria. Het maakte onderdeel uit van de letterlijke tekst.
Gelukkig stond de link in de op, dus dat was makkelijk.
Maar.. Ik zie het nergens staan!!
En in de catagorie 'wie eist, bewijst' , maak even een copy/paste of een screenshot o.i.d. Zodat je mij je gelijk kunt aantonen en ik je mijn nederige excuses kan aanbieden.
Geen uitvluchten he?![]()
Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."
Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
[quote]Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou grote vriend, heb ik speciaal voor jou de Pro Patria fb bekeken en doorzocht.
En in de catagorie 'wie eist, bewijst' , maak even een copy/paste of een screenshot o.i.d. Zodat je mij je gelijk kunt aantonen en ik je mijn nederige excuses kan aAllah Al Watan Al Malik![]()
En waar staat nu precies dat het allemaal nazis zijn?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Mutant01 het volgende:
Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."
Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou grote vriend, heb ik speciaal voor jou de Pro Patria fb bekeken en doorzocht.
En in de catagorie 'wie eist, bewijst' , maak even een copy/paste of een screenshot o.i.d. Zodat je mij je gelijk kunt aantonen en ik je mijn nederige excuses kan a
En het is een beetje valsspelen, bovenstaand fragment komt niet van de fb van pro patria.
En dat was wel jou claim.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kanjer op 22-08-2014 01:01:23 ]![]()
Jouw.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En waar staat nu precies dat het allemaal nazis zijn?
En het is een beetje valsspelen, bovenstaand fragment komt niet van de fb van pro patria.
En dat was wel jou claim.![]()
![]()
quote:![]()
Wat is je afkomst trouwens, Yasmin? Niet stom bedoeld maar ik vind dat gewoon interessant(zeker gezien ik je veel dingen zie zeggen waar ik het zeer mee eens ben en hoe je op bepaalde dingen reageert).
En ja, we kunnen bruggenbouwers goed gebruiken, van welke afkomst dan ook - en zeker die van andere afkomsten dan Nederlands.
[ Bericht 15% gewijzigd door SuicideErrorist op 22-08-2014 03:11:35 ]![]()
Gehehe vind jij mij een bruggenbouwer ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:04 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]![]()
Wat is je afkomst trouwens, Yasmin? Niet stom bedoeld maar ik vind dat gewoon interessant(zeker gezien ik je veel dingen zie zeggen waar ik het zeer mee eens ben en hoe je op bepaalde dingen reageert).
En ja, we kunnen bruggenbouwers goed gebruiken, van welke afkomst dan ook - en zeker die van andere afkomsten dan Nederlands.![]()
Ik ben eerst benieuwd waarom je die vraag stelt? Iemands afkomst bepaald toch niet gelijk iemands mening?![]()
Echt hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik ben ervan overtuigd dat hij een real life troll is![]()
![]()
gahahahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:25 schreef Specularium het volgende:
Hij wil gewoon je telefoonnummer.![]()
![]()
Jazeker. Uiteindelijk moeten we er toch met zijn allen tezamen uitkomen, toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gehehe vind jij mij een bruggenbouwer ?
Nee, zeker niet maar de mening van bijv. een Irakese/Koerdische/Islamitische mbt. IS/de radicale islam en etc. weegt voor mij enigszins zwaarder dan die van een willeukeurige Nederlander die er enkel in de kranten over gelezen heeft om maar een voorbeeld te noemen.quote:Ik ben eerst benieuwd waarom je die vraag stelt? Iemands afkomst bepaald toch niet gelijk iemands mening?En als je het niet wil zeggen heb ik daar geen problemen mee, dat respecteer ik - er zitten hier ook genoeg aasgieren/debielen die je daar in toekomstige discussies op zullen aanvallen.
@ Specularium
Nee hoor... Tenzij ze Perzisch is. Ik heb een zwak voor Perzische vrouwen
Mutantdesert van forum.gamer.nl?quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door SuicideErrorist op 22-08-2014 05:46:04 ]![]()
Filosofische vraag voor vandaag, wat heb je aan bruggen bouwen als er geen water aanwezig is, over verdorde grond kun je gewoon lopen.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Alive and kicking!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:01 schreef SuicideErrorist het volgende:
Mutantdesert van forum.gamer.nl?Allah Al Watan Al Malik![]()
Misschien ben je zelf van mening dat er geen water is, maat is er genoegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:57 schreef bedachtzaam het volgende:
Filosofische vraag voor vandaag, wat heb je aan bruggen bouwen als er geen water aanwezig is, over verdorde grond kun je gewoon lopen.![]()
![]()
Vanaf een brug kan je prima stenen gooien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:57 schreef bedachtzaam het volgende:
Filosofische vraag voor vandaag, wat heb je aan bruggen bouwen als er geen water aanwezig is, over verdorde grond kun je gewoon lopen.Maar dat is mijn aanstootgevende mening.![]()
Hmmm mja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:01 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Jazeker. Uiteindelijk moeten we er toch met zijn allen tezamen uitkomen, toch?
[..]
Nee, zeker niet maar de mening van bijv. een Irakese/Koerdische/Islamitische mbt. IS/de radicale islam en etc. weegt voor mij enigszins zwaarder dan die van een willeukeurige Nederlander die er enkel in de kranten over gelezen heeft om maar een voorbeeld te noemen.En als je het niet wil zeggen heb ik daar geen problemen mee, dat respecteer ik - er zitten hier ook genoeg aasgieren/debielen die je daar in toekomstige discussies op zullen aanvallen.
@ Specularium
Nee hoor... Tenzij ze Perzisch is. Ik heb een zwak voor Perzische vrouwen
[..]
Mutantdesert van forum.gamer.nl?
Dat slaat in het geval van de schilderswijk natuurlijk nergens op. Het is geen afkomst die schilderswijkJe zou kunnen zeggen dat je mensen die daar komen serieuzer neemt dan mensen die er nog nooit een stap hebben gezegd:P
Maar ik ga het niet vertellen. Ik weet nu al dat mensen zullen zeggen dat ik bepaalde dingen vind vanwege mijn afkomst.En daar ben ik het niet mee eens![]()
![]()
![]()
En daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm mja.
Dat slaat in het geval van de schilderswijk natuurlijk nergens op. Het is geen afkomst die schilderswijkJe zou kunnen zeggen dat je mensen die daar komen serieuzer neemt dan mensen die er nog nooit een stap hebben gezegd:P
Maar ik ga het niet vertellen. Ik weet nu al dat mensen zullen zeggen dat ik bepaalde dingen vind vanwege mijn afkomst.En daar ben ik het niet mee eens![]()
![]()
hehehehquote:In de Haagse Schilderswijk is woensdagavond gedemonstreerd door enkele honderden neutrale betogers. Zij lieten luidkeels weten geen mening te hebben over terreurbeweging IS.
De demonstranten droegen borden met fanatieke leuzen als: ‘Om het even wat betreft de jihad in onze straat!!!!’, ‘Wel of geen heilige oorlog, tja?!’ en ‘IS, IS, zie maar!’. De betoging was georganiseerd door extreem-neutrale groeperingen als Bridgeclub De Anemoon. De bewoners van de Schilderswijk reageerden met gepaste desinteresse op de demonstratie.
Burgemeester Van Aartsen had betogingen van voor- en tegenstanders van de jihad in alle Haagse woonwijken verboden. Hij overweegt nu ook zijn toestemming voor neutrale demonstraties in te trekken: “Er zijn signalen dat sommige betogers toch een lichte voorkeur hadden. Dat kan ernstige gevolgen hebben.”
http://www.speld.nl/2014/(...)is-in-schilderswijk/![]()
![]()
"De betoging was georganiseerd door extreem-neutrale groeperingen als Bridgeclub De Anemoon."quote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
no-can-do.... nog meer extremisten die betogen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
"De betoging was georganiseerd door extreem-neutrale groeperingen als Bridgeclub De Anemoon."
Waar zijn Bart Chabot, Paul van Vliet enzo..![]()
welke afkomst?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar ik ga het niet vertellen. Ik weet nu al dat mensen zullen zeggen dat ik bepaalde dingen vind vanwege mijn afkomst.En daar ben ik het niet mee eens
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
vind de vraag vrij directquote:
-Rabia Al-Basri![]()
sloerie...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Rustig aan jongens ! Iedereen komt aan de beurtIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
wolla welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Rustig aan jongens ! Iedereen komt aan de beurt![]()
mijn zegen heb je!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een lady.
-Rabia Al-Basri![]()
Nja ga het niet zeggen. Wil weg zeggen dat ik mij altijd als Nederlandse zag. Zeker als kind. Kinderen kijken niet naar je afkomst.quote:
Helaas is het zo dat hoe ouder ik werd hoe meer ik werd geconfronteerd met het feit dat ik dus geen Nederlandse ben. Zowel door autochtonen als allochtonen. Dit terwijl ik behalve een wat getinte huidskleur en krullen mij niet presenteer als buitenlander. Dus ik zit in een identiteitscrisis
Over mijn afkomst zal gezegd worden dat ik daarom de dingen zeg of vind. En ik ben absoluut Nederlands opgevoed en er is mij nooit geleerd dat een bepaalde afkomst een mening vertegenwoordigt.![]()
ik ben verkocht! daten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ga het niet zeggen. Wil weg zeggen dat ik mij altijd als Nederlandse zag. Zeker als kind. Kinderen kijken niet naar je afkomst.
Helaas is het zo dat hoe ouder ik werd hoe meer ik werd geconfronteerd met het feit dat ik dus geen Nederlandse ben. Zowel door autochtonen als allochtonen. Dit terwijl ik behalve een wat getinte huidskleur en krullen mij niet presenteer als buitenlander. Dus ik zit in een identiteitscrisis
Over mijn afkomst zal gezegd worden dat ik daarom de dingen zeg of vind. En ik ben absoluut Nederlands opgevoed en er is mij nooit geleerd dat een bepaalde afkomst een mening vertegenwoordigt.
-Rabia Al-Basri![]()
solly was een reactie in de emotie, kan je het me vergeven?quote:
-Rabia Al-Basri![]()
welke regels welke omstandigheden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik stel een duel voor tussen jou en MutantIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
gahahaha daar vraag je me watquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke regels welke omstandigheden?Heb jij suggesties ?
Dit is trouwens echt offtopic. Mag dit wel of word die dan gesloten ?![]()
way off topic idd, we stoppen er maar mee, Yasmin23s ego is genoeg gestreeld voor vandaagquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
gahahaha daar vraag je me watHeb jij suggesties ?
Dit is trouwens echt offtopic. Mag dit wel of word die dan gesloten ?
-Rabia Al-Basri![]()
Gehehe doet mij goed iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
way off topic idd, we stoppen er maar mee, Yasmin23s ego is genoeg gestreeld voor vandaag![]()
![]()
Ontopic :Mooi bericht:)quote:DEN HAAG - De Joodse kunstenaar Itai Cohn woont en werkt al jaren in de Haagse Schilderswijk. Hij vindt het heel storend dat zijn buurt alleen nog maar negatief in het nieuws komt. Hij wil ook de andere kant van de wijk laten zien: 'Joden en moslims leven hier gebroederlijk samen.'
Toch heeft ook Cohn de uit de hand gelopen demonstraties van dichtbij meegemaakt, maar volgens hem komen de mensen die echt vervelend deden niet allemaal uit de Schilderswijk.
‘Het gaat om een kleine groep van tien tot vijftien extremisten. Ik heb het nagevraagd en de meesten komen hier niet vandaan’, aldus Cohn. ‘Ik vind de Schilderswijk een mooie wijk, een multiculturele smeltkroes waar joden en moslims prima naast elkaar leven.'
http://www.omroepwest.nl/(...)haagse-schilderswijk
Al heb ik geen idee hoe erg de discriminatie richting joden in die wijk is. Ik heb daar ook nog nooit een orthodoxe jood zien lopen.![]()
het is je gegundquote:
-Rabia Al-Basri![]()
Ja zwaar overdreven. Ik geloof dat er word onderzocht of die strafbaar is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:12 schreef Slayage het volgende:
deze had ik gemist, geen stijl![]()
[ afbeelding ]![]()
den haag staat niet bekend om zijn grote joodse gemeenschap, opzichtig orthodoxe joden zie je zelden, net als moslim vrouwen met gezichtsbedekking trouwensquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ontopic :
[..]
Mooi bericht:)
Al heb ik geen idee hoe erg de discriminatie richting joden in die wijk is. Ik heb daar ook nog nooit een orthodoxe jood zien lopen.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Die laatste zie ik idd wel in tegenstelling tot de joden. Maar er was eerder een bericht dat er ergens in de schilderswijk een hofje was met voornamelijk joodse mensen en die hadden aan de gemeente gevraagd om andere huisvesting. Maar ik heb geen idee waar dat hofje is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
den haag staat niet bekend om zijn grote joodse gemeenschap, opzichtig orthodoxe joden zie je zelden, net als moslim vrouwen met gezichtsbedekking trouwens![]()
in dat stuk van geen stijl wordt aartsen niet eens benoemd in de context van bedreiging kan het sowieso niet zijn en vervolgen voor smakeloosheid bestaat niet in nederland...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zwaar overdreven. Ik geloof dat er word onderzocht of die strafbaar is.
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_maar_mee.html#moreIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
De Gedankenpolizei is onder ons.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zwaar overdreven. Ik geloof dat er word onderzocht of die strafbaar is.![]()
je hebt zoveel hofjes in de schilderswijk, is echt een doolhof als je de wijk niet goed kentquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die laatste zie ik idd wel in tegenstelling tot de joden. Maar er was eerder een bericht dat er ergens in de schilderswijk een hofje was met voornamelijk joodse mensen en die hadden aan de gemeente gevraagd om andere huisvesting. Maar ik heb geen idee waar dat hofje is.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Nja mensen draaien door in hun angsten. Ik heb facebook vrienden die ook al plaatjes delen dat bv Zwarte piet niet mag en de burqa straks verplicht isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
in dat stuk van geen stijl wordt aartsen niet eens benoemd in de context van bedreiging kan het sowieso niet zijn en vervolgen voor smakeloosheid bestaat niet in nederland...
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_maar_mee.html#more![]()
![]()
deze heb ik ook langs zien komen op mijn tijdlijnquote:
-Rabia Al-Basri![]()
Heb er serieus aan gedacht om de mensen die dit deelden van mijn facebook te flikkerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze heb ik ook langs zien komen op mijn tijdlijn![]()
![]()
zie het als een "verrijking" van je "vriendenkring", ik heb zelf nooit iemand verwijderd om zijn/haar mening, maar velen hebben mij wel verwijderd om mijn mening en dan ben ik altijd netjes! daarnaast schroom ik niet om mijn mening te uiten over wat dan ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb er serieus aan gedacht om de mensen die dit deelden van mijn facebook te flikkerenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ja vond het ook een beetje ver gaan om ze daarom er uit te gooien. Maar wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
zie het als een "verrijking" van je "vriendenkring", ik heb zelf nooit iemand verwijderd om zijn/haar mening, maar velen hebben mij wel verwijderd om mijn mening en dan ben ik altijd netjes! daarnaast schroom ik niet om mijn mening te uiten over wat dan ook![]()
![]()
Hier geboren en getogen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal nog niet zeggen:p Ik denk dat jij Marokkaans ben ?Allah Al Watan Al Malik![]()
hihi. Gekkie .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Tanger is idd een populaire vakantie plek voor NederlandersAllah Al Watan Al Malik![]()
Legion etanger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Tanger is idd een populaire vakantie plek voor Nederlanders![]()
Gahahah.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:38 schreef Scorpie het volgende:
Yasmin kies voor Mutant01 die jongen is heul lief en kan wel een vriendin gebruiken.
Nou gr gr
Van anti isis demo in de schilderswijk naar een dating topic voor users zonder vriendin![]()
![]()
mutant is idd wel goede gast moet ik toegevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:38 schreef Scorpie het volgende:
Yasmin kies voor Mutant01 die jongen is heul lief en kan wel een vriendin gebruiken.
Nou gr gr
-Rabia Al-Basri![]()
En hij is lekker. No hommo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
mutant is idd wel goede gast moet ik toegevenVerbroedering alomquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah.
Van anti isis demo in de schilderswijk naar een dating topic voor users zonder vriendin![]()
Heb je foto ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hij is lekker. No hommo.
[..]
Verbroedering alom![]()
![]()
Feel the love. Ik krijg het er heet van jongens. En het is hier al dertig graden.Allah Al Watan Al Malik![]()
Is dat die ene waarbij Reya mijn hoofd op een rifaap heeft gefotoshopt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die hou ik voor mezelf, maar als je hem vraagt zal hij er met alle liefde 1 geven.Allah Al Watan Al Malik![]()
Hehe.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat die ene waarbij Reya mijn hoofd op een rifaap heeft gefotoshopt.Pfffff saai ben jij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm laat maar![]()
Iemand nog iets ontopics ?![]()
Ja bij een gebrek aan discussie partner gebeurde ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:48 schreef Kanjer het volgende:
Kan een modje dit topic verplaatsen naar R&P?![]()
![]()
Vriendelijke vriend, ik wacht nog steeds...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Mutant01 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En in de catagorie 'wie eist, bewijst' , maak even een copy/paste of een screenshot o.i.d. Zodat je mij je gelijk kunt aantonen en ik je mijn nederige excuses kan a![]()
quote:Haagse ISIS-groep duikt onder
Extremistische ISIS-aanhangers in de Haagse Schilderswijk zijn afgelopen week ondergedoken na een storm van kritiek en bedreigingen uit de eigen moslimgemeenschap.
Ronselpraktijken onder Marokkaanse kinderen en het herbergen van een wegens doodslag op zijn eigen baby veroordeeld ISIS-clanlid, maakt hun positie in de wijk onhoudbaar. Een deel van de groep zou zijn uitgeweken naar hun ’jihadcollega’s’ in België.
bron![]()
Het feit dat bekend is dat 'ze' onderduiken betekent m.i. ook dat 'men' weet wie het zijn, toch?quote:“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Als ze zijn bedreigd, dan zal wel bekend zijn om welke mensen het gaat lijkt me ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het feit dat bekend is dat 'ze' onderduiken betekent m.i. ook dat 'men' weet wie het zijn, toch?
Die wegens doodslag op zijn eigen baby veroordeelde man, daarvan is de identiteit sowieso bekend. Die heeft met naam en toenaam in de media gestaan.![]()
ja doei...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:48 schreef Kanjer het volgende:
Kan een modje dit topic verplaatsen naar R&P?
maar 't is wachten op 20 september geloof ik04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Ik had gister gelezen op de facebook van Pro Pratia dat zij het misschien nu willen verplaatsten naar oktober.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:19 schreef Re het volgende:
[..]
ja doei...
maar 't is wachten op 20 september geloof ik![]()
En dat wordt naar België verkassen dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik had gister gelezen op de facebook van Pro Pratia dat zij het misschien nu willen verplaatsten naar oktober.![]()
Er lekker achter aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat wordt naar België verkassen dan.![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-ze.dhtml?show=artquote:Extreem-rechts en radicale moslims hebben elkaar nodig, signaleert Van Duijn. 'Al die negatieve clubjes bevestigen elkaars gelijk en maken elkaar sterker. Ze staan tegenover elkaar, maar eigenlijk zijn ze hetzelfde. Weliswaar vanuit een ander gedachtegoed, maar beide groepen streven naar een autoritaire samenleving. Of je nou praat over de Nederlandse Volksunie of de jihadisten, ze zijn allebei tegen het homohuwelijk.'
spijker--->> kop![]()
Is dat wel ver genoeg van de schilderswijk dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat wordt naar België verkassen dan.
Uurtje rijden.
Verder neem ik al die berichten uit de schilderswijk met een hele flinke korrel zout, lijkt mij meer een charme offensief.
Kan iedereen weer gaan slapen.![]()
Als je dat doet, waarom die demo dan ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:29 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Is dat wel ver genoeg van de schilderswijk dan?
Uurtje rijden.
Verder neem ik al die berichten uit de schilderswijk met een hele flinke korrel zout, lijkt mij meer een charme offensief.
![]()
sterk artikelquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-ze.dhtml?show=art
spijker--->> kopIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Cognitieve dissonantie de gekste.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:29 schreef Kanjer het volgende:
quote:'Treiteren, uitlokken en onrust stoken, dat willen ze'
Moeten we vrezen voor rassenrellen of staan op 20 september wat groepjes kansloos te schreeuwen op het Malieveld? Het gaat om een relatief kleine groep onruststokers, maar ze bezorgen de Haagse burgemeester grote kopzorgen. 'Zowel de radicale moslims als extreem-rechts blazen zich op, doen zich groter voor dan ze zijn.'![]()
En weer wordt geïmpliceerd dat de mensen die "uitlokken" of "provoceren" fouter zijn dan de mensen die geen zelfbeheersing hebben en met geweld reageren..quote:
Eng.Maar dat is mijn aanstootgevende mening.![]()
Waaruit blijkt dat verwacht wordt dat de mensen die uitlokken of provoceren wel enig verstand, fatsoen en beschaving hebben en degene zonder zelfbeheersing en die geweld gebruiken niet. Met andere woorden: die laatste groep wordt dus geacht zeer primitief te zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:08 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
En weer wordt geïmpliceerd dat de mensen die "uitlokken" of "provoceren" fouter zijn dan de mensen die geen zelfbeheersing hebben en met geweld reageren..
Eng.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Dat lees ik er niet in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:08 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
En weer wordt geïmpliceerd dat de mensen die "uitlokken" of "provoceren" fouter zijn dan de mensen die geen zelfbeheersing hebben en met geweld reageren..
Eng.
Het zijn allemaal negatieve clubjes die vooral bezig zijn hun eigen gelijk te halen is een beetje de teneur van het verhaal.![]()
Dat zijn ze toch ook? Waarom dan zo nodig ook primitief reageren?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat verwacht wordt dat de mensen die uitlokken of provoceren wel enig verstand, fatsoen en beschaving hebben en degene zonder zelfbeheersing en die geweld gebruiken niet. Met andere woorden: die laatste groep wordt dus geacht zeer primitief te zijn.![]()
De geur van AIVD walmt alle kanten op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:28 schreef Specularium het volgende:
OP:
----------------------------------------------------------------------
[..]
Bron: NOS.
Facebook van Pro Patria: https://www.facebook.com/ProPatriaNederland?fref=ts
Facebook van NVU : https://www.facebook.com/pages/NVU/367264209963545?fref=ts![]()
Kunnen die gasten het niet wat sluwer aanpakken?Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)![]()
Nou, het was weer gezellig in Amsterdam, waarom nou weer in de binnenstad, die mensen die er wonen hebben er niets mee te maken en willen alleen maar rust in hun wijk.
Kunnen ze niet lekker in fort boyard ofzo gaan demonstreren e en roepen dat ze Nederland in een ruine gaan veranderen? onder andere...
https://twitter.com/Pritt/status/503256056881901568![]()
Daar woont de grachtengordelelite, de mensen die ze willen bereiken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:47 schreef Kanjer het volgende:
Nou, het was weer gezellig in Amsterdam, waarom nou weer in de binnenstad, die mensen die er wonen hebben er niets mee te maken en willen alleen maar rust in hun wijk.
Kunnen ze niet lekker in fort boyard ofzo gaan demonstreren e en roepen dat ze Nederland in een ruine gaan veranderen? onder andere...
https://twitter.com/Pritt/status/503256056881901568![]()
Van mij hoeft het ook niet hoor. Vind het alleen... bijzonder. Op z'n minst.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ook? Waarom dan zo nodig ook primitief reageren?Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Kijk Pro Patria, zou moet het nou, extreem is niet erg, zolang het maar anti Israël is, is het okquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:47 schreef Kanjer het volgende:
https://twitter.com/Pritt/status/503256056881901568
Dan kun je gewoon hamas steunen en daarmee dus extremisten van islam.
Dan mag je door elke wijk lopen waar je maar wil en bereik je veel meer mensen.
Grote kans trouwens dat je de PvdA, GroenLinks en SP achter je hebt staan.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Dat zijn er misschien 5 of 10 waarvan de meerderheid er niet eens echt woont, de meeste zijn gematigde bewoners die die onzin niet voor hun deur willen, kan ik best begrijpen, doe het lekker op een achteraf veldje ofzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar woont de grachtengordelelite, de mensen die ze willen bereiken.
Die mensen willen rust in hun wijk.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat zijn er misschien 5 of 10 waarvan de meerderheid er niet eens echt woont, de meeste zijn gematigde bewoners die die onzin niet voor hun deur willen, kan ik best begrijpen, doe het lekker op een achteraf veldje ofzo.
![]()
Dat zeg jij ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat zijn er misschien 5 of 10 waarvan de meerderheid er niet eens echt woont, de meeste zijn gematigde bewoners die die onzin niet voor hun deur willen, kan ik best begrijpen, doe het lekker op een achteraf veldje ofzo.
![]()
Snap je nu ook dat die claim onzin is?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aaah gelukkig :p schrok al dat jij het zei![]()
Nee vind het geen onzinquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:53 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Snap je nu ook dat die claim onzin is?Denk dat het in de schilderswijk echt zo is.
![]()
Gelijke rechten voor iedereen, kan niet zo zijn dat een bepaalde groep meer of minder rechten heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee vind het geen onzinDenk dat het in de schilderswijk echt zo is.
Doe je dat wel, ben je aan het zwichten voor dreiging met geweld en dat, is een brug te ver.
En trouwens, waarom zou het in andere wijken niet echt kunnen zijn?![]()
Die demo van vandaag was niet gericht tegen de bewoners van die wijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:59 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gelijke rechten voor iedereen, kan niet zo zijn dat een bepaalde groep meer of minder rechten heeft.
Doe je dat wel, ben je aan het zwichten voor dreiging met geweld en dat, is een brug te ver.
En trouwens, waarom zou het in andere wijken niet echt kunnen zijn?![]()
![]()
De demo van 10 augustus ook niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die demo van vandaag was niet gericht tegen de bewoners van die wijk![]()
Wel tegen de isis aanhangers die zogenaamd een islamitische staat hadden geclaimd. Anders had je ook de schilderswijk niet in gehoeven:Pquote:![]()
Niet tegen de bewoners, tegen isis, notabene je eigen claim EN van de "schilderwijkers" dat die gasten van buiten de stad kwamen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel tegen de isis aanhangers die zogenaamd een islamitische staat hadden geclaimd. Anders had je ook de schilderswijk niet in gehoeven:P
En buiten dat, moet je toch niet willen isis ronselaars in je wijk die je familie vergiftigt?![]()
Nja achteraf kwamen pas geluiden dat deze mensen niet die wijk zelf kwamen. Maar de volgende demo heeft dus geen nut in de schilderswijk ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Niet tegen de bewoners, tegen isis, notabene je eigen claim EN van de "schilderwijkers" dat die gasten van buiten de stad kwamen.
En buiten dat, moet je toch niet willen isis ronselaars in je wijk die je familie vergiftigt?![]()
Oh jawel hoor. Juist wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja achteraf kwamen pas geluiden dat deze mensen niet die wijk zelf kwamen. Maar de volgende demo heeft dus geen nut in de schilderswijk ?
Maar maak je geen zorgen, van Aartsen gaat dat koste wat kost tegenhouden, al moet ie de hele stad tot verboden gebied verklaren.
Tot zijn eigen ondergang toe.
Hij geeft nu nu het signaal dat de schilderswijk meer mag dan anderen, en dat is dom.
Trouwens, vandaag in amsterdam liepen ze ook weer de hitlergroet te brengen, met agenten ernaast.
Opgepakt? Nope, beetje lacherig, foei.![]()
Hmm dat van die hitlergroet is zo fucking kansloos en ongepast. Snap dat echt niet. Zo word je toch niet meer serieus genomen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:12 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Juist wel.
Maar maak je geen zorgen, van Aartsen gaat dat koste wat kost tegenhouden, al moet ie de hele stad tot verboden gebied verklaren.
Tot zijn eigen ondergang toe.
Hij geeft nu nu het signaal dat de schilderswijk meer mag dan anderen, en dat is dom.
Trouwens, vandaag in amsterdam liepen ze ook weer de hitlergroet te brengen, met agenten ernaast.
Opgepakt? Nope, beetje lacherig, foei.
Hebben jullie nu andere plannen om toch nog een demo te organiseren?![]()
Hahaha! Probeer je me nu uit te horen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm dat van die hitlergroet is zo fucking kansloos en ongepast. Snap dat echt niet. Zo word je toch niet meer serieus genomen?
Hebben jullie nu andere plannen om toch nog een demo te organiseren?![]()
Ik stel je idd een vraag ja ..quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:14 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Hahaha! Probeer je me nu uit te horen?![]()
![]()
Geef ik geen antwoord op.quote:
Geloof het of niet, maar ik maak me juist zorgen om de normale, gematigde moslim.
Je kan topics van 5, 6, 7 jaar terug vinden waar ik dat al aangeef.
Nu ga je naar het moment dat mensen iedere moslim fout vinden, dat is al, maar gaat alleen maar massaler worden met dit beleid en op deze weg.![]()
Je bent eerst eindeloos bezig om te zeggen dat die pro patria demo juist tegen de extreme moslim was en dan zeg je nu dit?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Geef ik geen antwoord op.
Geloof het of niet, maar ik maak me juist zorgen om de normale, gematigde moslim.
Nu ga je naar het moment dat mensen iedere moslim fout vinden, dat is al, maar gaat alleen maar massaler worden met dit beleid en op deze weg.![]()
Ook in deze reeks heb ik dit aangegeven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bent eerst eindeloos bezig om te zeggen dat die pro patria demo juist tegen de extreme moslim was en dan zeg je nu dit?
En vergeet niet dat we aardig wat verderfelijke beelden hebben gezien voor 10 augustus in de schilderswijk, voeg daar de oproepen bij tot het uitroepen van "kalifaat schilderswijk" politici die knokploegen gaan samenstellen, feestjes die gevierd worden na rellen, etc. Etc.
Ja, dan is het nodig om in de schilderswijk te laten zien dat ook dat gebied gewoon Nederland is en blijft.![]()
Al die voorbeelden die je nu noemt zijn dus geen gematigde/normale moslims. Die van Doorn is niet serieus te nemen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:25 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ook in deze reeks heb ik dit aangegeven.
En vergeet niet dat we aardig wat verderfelijke beelden hebben gezien voor 10 augustus in de schilderswijk, voeg daar de oproepen bij tot het uitroepen van "kalifaat schilderswijk" politici die knokploegen gaan samenstellen, feestjes die gevierd worden na rellen, etc. Etc.
Ja, dan is het nodig om in de schilderswijk te laten zien dat ook dat gebied gewoon Nederland is en blijft.
Enige reden waarom ik denk dat er een probleem met de gewone moslim zou kunnen ontstaan als de haat richting hen toeneemt.![]()
Nee, ik geloof ook niet dat dat van gematigde moslims komt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Al die voorbeelden die je nu noemt zijn dus geen gematigde/normale moslims. Die van Doorn is niet serieus te nemen.
Enige reden waarom ik denk dat er een probleem met de gewone moslim zou kunnen ontstaan als de haat richting hen toeneemt.
Maar het internet, twitter, fb, etc en de pers staat er vol mee, waar of minder waar.
En dat maakt mensen boos en bang.
En dus komt er actie, eindelijk want speelt al vele jaren, maar de gemiddelde NLer maakt zich niet snel druk.
En nu kweek je juist haat om later te zeggen dat het geweld door haat komt van bv extreem rechts.
Onterecht. Dat zijn ze door de foute beslissingen juist aan het voeden.![]()
En toch zeg je net dat je je meer zorgen maakt over de gematigde moslims?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:32 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, ik geloof ook niet dat dat van gematigde moslims komt.
Maar het internet, twitter, fb, etc en de pers staat er vol mee, waar of minder waar.
En dat maakt mensen boos en bang.
En dus komt er actie, eindelijk want speelt al vele jaren, maar de gemiddelde NLer maakt zich niet snel druk.
En nu kweek je juist haat om later te zeggen dat het geweld door haat komt van bv extreem rechts.
Onterecht. Dat zijn ze door de foute beslissingen juist aan het voeden.![]()
Ja, dat zijn de mensen die slachtoffer gaan worden door dit beleid.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En toch zeg je net dat je je meer zorgen maakt over de gematigde moslims?
Daarom had Pro Patria wel hun demo moeten kunnen afmaken, dan had de hitte uit de lucht geweest, nu zet 10 augustus alleen maar meer kwaad bloed, want, onterecht behandelt.
En dat gaat van Aartsen, om zijn eigen hachie te redden, ook nog Pro Patria in een slecht daglicht zetten, net als vele "linksen" trouwens, ook hier.![]()
Gematigde moslims zijn niet achterlijk dus zullen zich niet laten verleiden tot extremisme IMOquote:Op zondag 24 augustus 2014 03:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En toch zeg je net dat je je meer zorgen maakt over de gematigde moslims?![]()
Ja je blijft ontkennen dat er gewoon hele grote idioten bij de Pro Patria meeliepen ? Je begint zelf over de hitlergroet bij die demo van vandaag. Wat denk je dat die idioten bij de Pro Patria demo op hun kerfstok hebben dan ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:39 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de mensen die slachtoffer gaan worden door dit beleid.
Daarom had Pro Patria wel hun demo moeten kunnen afmaken, dan had de hitte uit de lucht geweest, nu zet 10 augustus alleen maar meer kwaad bloed, want, onterecht behandelt.
En dat gaat van Aartsen, om zijn eigen hachie te redden, ook nog Pro Patria in een slecht daglicht zetten, net als vele "linksen" trouwens, ook hier.![]()
Ik maak mij daar ook geen zorgen om. Maar me wel zorgen om de toenemende haat richting moslims/buitenlanders.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:40 schreef .Exe het volgende:
[..]
Gematigde moslims zijn niet achterlijk dus zullen zich niet laten verleiden tot extremisme IMO![]()
Dat doet helemaal niet ter zake, die discussie ga ik niet weer voeren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je blijft ontkennen dat er gewoon hele grote idioten bij de Pro Patria meeliepen ? Je begint zelf over de hitlergroet bij die demo van vandaag. Wat denk je dat die idioten bij de Pro Patria demo op hun kerfstok hebben dan ?
Aan de ene kant wat criminelen en babymoordenaars, aan de andere kant wat rechts extremisten en veroordeelden.
Of moet je tegenwoordig eerst een bewijs van onbesproken gedrag halen voor een demo?![]()
En dan moet je gaan kijken hoe dat komt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik maak mij daar ook geen zorgen om. Maar me wel zorgen om de toenemende haat richting moslims/buitenlanders.![]()
Een anti IS demonstratie moet als zodanig ook worden gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je blijft ontkennen dat er gewoon hele grote idioten bij de Pro Patria meeliepen ? Je begint zelf over de hitlergroet bij die demo van vandaag. Wat denk je dat die idioten bij de Pro Patria demo op hun kerfstok hebben dan ?
Ongeacht wie er mee lopen.
Als er dan dingen worden geroepen, vlaggen getoond worden en groeten worden gebracht die niet mogen dan moet er worden ingegrepen.![]()
Juist.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:45 schreef .Exe het volgende:
[..]
Een anti IS demonstratie moet als zodanig ook worden gezien.
Als er dan dingen worden geroepen, vlaggen getoond worden en groeten worden gebracht die niet mogen dan moet er worden ingegrepen.![]()
Eigenlijk doet het wel ter zake. Daarom wordt de Pro Patria demo ook als rechts weg gezet. Daarom is er ook zo'n reactie geweest in de Schilderswijk. Het doet er dus alles toe.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:44 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat doet helemaal niet ter zake, die discussie ga ik niet weer voeren.
Aan de ene kant wat criminelen en babymoordenaars, aan de andere kant wat rechts extremisten en veroordeelden.
Of moet je tegenwoordig eerst een bewijs van onbesproken gedrag halen voor een demo?
Je wijst gelijk met je vinger richting een man die een baby heeft vermoord. Maar de eigen idioten veroordeel je niet ? Beetje jammer.![]()
En terecht want de meeste mensen zijn onwetend, hebben zich niet verdiept, en horen/zien alleen het journaal en jutten elkaar op tijdens de koffiepraatjes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik maak mij daar ook geen zorgen om. Maar me wel zorgen om de toenemende haat richting moslims/buitenlanders.![]()
Door die idioten die mee liepen was het dus niet alleen een demo tegen isis. Dat is nou het hele punt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:45 schreef .Exe het volgende:
[..]
Een anti IS demonstratie moet als zodanig ook worden gezien.
Zaten er wel moordenaars tussen dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk doet het wel ter zake. Daarom wordt de Pro Patria demo ook als rechts weg gezet. Daarom is er ook zo'n reactie geweest in de Schilderswijk. Het doet er dus alles toe.
Je wijst gelijk met je vinger richting een man die een baby heeft vermoord. Maar de eigen idioten veroordeel je niet ? Beetje jammer.
En nee, het doet niets terzake, dat gebruiken ze als excuus om de demo te verstoren.![]()
Door mensen die niet het onderscheid kunnen maken tussen individuelen en een groep/geloof. Mensen die nu gaan roepen dat de islam het probleem is ipv van het extremisme. Etc.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En dan moet je gaan kijken hoe dat komt.![]()
Excuus? Waarom gooi je het zo makkelijk wel. Fucking veroordeeld voor het bekladden van joodse graven ? Hoe wil je nog iets met dit soort mensen te maken hebben ? Hoe fucking ziek ben je in je hoofd als je zo iets doet ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:49 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zaten er wel moordenaars tussen dan?
En nee, het doet niets terzake, dat gebruiken ze als excuus om de demo te verstoren.![]()
Nee, dat is jouw (aangeprate) beeld daarvan. Maar nogmaals, ik ga die discussie niet weer doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Door die idioten die mee liepen was het dus niet alleen een demo tegen isis. Dat is nou het hele punt.
Denk jij er het jouwe van en ik het mijne.
Ik zal gelijk krijgen.![]()
Dus dat. En door dit soort mensen wordt het probleem veel groter gemaakt wat tot problemen zal lijden bij moslims/buitenlanders.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:47 schreef .Exe het volgende:
[..]
En terecht want de meeste mensen zijn onwetend, hebben zich niet verdiept, en horen/zien alleen het journaal en jutten elkaar op tijdens de koffiepraatjes.![]()
Dat vind ik gelul!quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Door die idioten die mee liepen was het dus niet alleen een demo tegen isis. Dat is nou het hele punt.
Op de pro-Palestina demo waren ook alleen pro demonstranten?
Abou Jahjah![]()
![]()
Hoe fucking ziek ben je als je met een groep met als leider een babymoordenaar gaat scanderen "alle joden moeten dood"?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Excuus? Waarom gooi je het zo makkelijk wel. Fucking veroordeeld voor het bekladden van joodse graven ? Hoe wil je nog iets met dit soort mensen te maken hebben ? Hoe fucking ziek ben je in je hoofd als je zo iets doet ?![]()
Je gaat geen gelijk krijgen. Als jij/jullie weer zo'n demo met dezelfde mensen zullen organiseren en lopen zal je weer zon reactie krijgen. En terecht. Mensen die deze dingen doen flikkeren samen met die isiskakkerlakken maar lekker op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw (aangeprate) beeld daarvan. Maar nogmaals, ik ga die discussie niet weer doen.
Denk jij er het jouwe van en ik het mijne.
Ik zal gelijk krijgen.![]()
Dat heb ik toch nergens ontkent? Beide partijen zijn ziek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:53 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Hoe fucking ziek ben je als je met een groep met als leider een babymoordenaar gaat scanderen "alle joden moeten dood"?![]()
Je denkt dat die idioten die dag alleen maar haat hadden richting isis? En hun normale haat gevoelens hadden uitgeschakeld ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:52 schreef .Exe het volgende:
[..]
Dat vind ik gelul!
Op de pro-Palestina demo waren ook alleen pro demonstranten?
Abou Jahjah![]()
Zeker denk ik dat niet maar het gaat erom dat je niet kunt bepalen wie er in zo`n demonstratie meeloopt !!quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt dat die idioten die dag alleen maar haat hadden richting isis? En hun normale haat gevoelens hadden uitgeschakeld ?
Anders zijn alle demonstraties not done![]()
![]()
Wel als het georganiseerd werd door deze mensen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:57 schreef .Exe het volgende:
[..]
Zeker denk ik dat niet maar het gaat erom dat je niet kunt bepalen wie er in zo`n demonstratie meeloopt !!
Anders zijn alle demonstraties not done![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel als het georganiseerd werd door deze mensen.Weltrustenquote:Op zondag 24 augustus 2014 03:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel als het georganiseerd werd door deze mensen.![]()
![]()
De Pro Patria demo kreeg voor het begin bij station centraal al te horen dat de route anders zou worden, door de samenscholing op de hoefkade.
Op dat moment wist niemand nog wie er wel of niet zou meelopen, dat is achteraf via foto's uitgezocht en toen als excuus gebruikt.
Denk daar maar eens over na voordat je weer iemand napraat of erbij wil horen.![]()
Geloof er niks van dat toen bij de organisatie niet bekend was dat er bepaalde mensen mee liepen. Maar weet je , het zal mij eigenlijk verder een rotzorg wezen.Voorlopig mag er geen demo in een woonwijk worden gelopenquote:Op zondag 24 augustus 2014 03:59 schreef Kanjer het volgende:
De Pro Patria demo kreeg voor het begin bij station centraal al te horen dat de route anders zou worden, door de samenscholing op de hoefkade.
Op dat moment wist niemand nog wie er wel of niet zou meelopen, dat is achteraf via foto's uitgezocht en toen als excuus gebruikt.
Denk daar maar eens over na voordat je weer iemand napraat of erbij wil horen.Voor de rest zoeken deze mensen het maar fijn uit.
Ik vind die extreem rechtse net zoals die isiskakkerlakken extreem nare mensen.![]()
Daag yasmin.quote:Op zondag 24 augustus 2014 04:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat toen bij de organisatie niet bekend was dat er bepaalde mensen mee liepen. Maar weet je , het zal mij eigenlijk verder een rotzorg wezen.Voorlopig mag er geen demo in een woonwijk worden gelopenVoor de rest zoeken deze mensen het maar fijn uit.
Ik vind die extreem rechtse net zoals die isiskakkerlakken extreem nare mensen.![]()
Yasmin23 voor iemand die zo tergend slecht kan discussiëren maak je net iets teveel posts in dit topic . Je doet meer kwaad voor de mensen die begrip hebben voor het omleiden/verbieden van de demonstratie in een woonwijk dan goed.
Ik heb in principe begrip voor wat van Aartsen heeft gedaan en ben ook geen voorstander van demonstraties door woonwijken. Echter door jouw posts waarbij je constant met twee maten meet, uitermate hypocriet bent in wat je wel en niet veroordeelt, inhoudelijk geen antwoord hebt op de meeste banale vragen ben ik zowaar bijna gaan twijfelen aan mijn mening. De voorstanders van de demonstratie hebben het vak debatteren duidelijk met een hoger cijfer afgesloten op de middelbare school.![]()
Dat was met 1 oogopslag op de facebook pagina al duidelijk. Anders met 1 oogopslag op de groep.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:59 schreef Kanjer het volgende:
Denk daar maar eens over na voordat je weer iemand napraat of erbij wil horen.![]()
Eens. Je zag met één blik op de facebookpagina al wat voor vies kakkerlakkenpoep er zou meelopen in die demonstratie. Wij konden het van te voren inschatten, dus waarom de politie niet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 04:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat toen bij de organisatie niet bekend was dat er bepaalde mensen mee liepen. Maar weet je , het zal mij eigenlijk verder een rotzorg wezen.Voorlopig mag er geen demo in een woonwijk worden gelopenVoor de rest zoeken deze mensen het maar fijn uit.
En daar komt de radicale boodschap van Bin Laden weer om de hoek zetten. Het is echt opvallend hoe je er precies dezelfde tactiek op nahoudt als van de gasten die je beweert te bestrijden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Geef ik geen antwoord op.
Hoe fucking ziek ben je als je hoopt dat er uiteindelijk een clash komt tussen moslims en niet-moslims zodat je de gematigde moslims ook kunt laten radicaliseren?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:53 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Hoe fucking ziek ben je als je met een groep met als leider een babymoordenaar gaat scanderen "alle joden moeten dood"?![]()
Waar meet ik met twee maten? Omdat ik niet geloof dat er een sharia driehoek in de schilderswijk bestaat ? Of omdat het werkelijke aantal isis aanhangers fucking klein in ? Zowel de stenengooiers,de isiskakkerlakken en extreem rechtsidioten vind ik kansloos.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:57 schreef Glencairn het volgende:
Yasmin23 voor iemand die zo tergend slecht kan discussiëren maak je net iets teveel posts in dit topic . Je doet meer kwaad voor de mensen die begrip hebben voor het omleiden/verbieden van de demonstratie in een woonwijk dan goed.
Ik heb in principe begrip voor wat van Aartsen heeft gedaan en ben ook geen voorstander van demonstraties door woonwijken. Echter door jouw posts waarbij je constant met twee maten meet, uitermate hypocriet bent in wat je wel en niet veroordeelt, inhoudelijk geen antwoord hebt op de meeste banale vragen ben ik zowaar bijna gaan twijfelen aan mijn mening. De voorstanders van de demonstratie hebben het vak debatteren duidelijk met een hoger cijfer afgesloten op de middelbare school.
Naar mijn mening was deze demo provocerend richting de bewoners van de wijk. Was deze demo niet alleen tegen het extremisme gericht( zie de kleine opkomst).![]()
Lekker met je rechterarm in lucht zwaaien. Gezellig, dat Pro Patria.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:59 schreef Kanjer het volgende:
Denk daar maar eens over na voordat je weer iemand napraat of erbij wil horen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
En daarbij het feit negeren dat die extreem rechtse ook niet van joden moeten hebben ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe fucking ziek ben je als je hoopt dat er uiteindelijk een clash komt tussen moslims en niet-moslims zodat je de gematigde moslims ook kunt laten radicaliseren?![]()
Precies. Ze kunnen beter samen gaan werken of iets, want ze houden er dezelfde politieke agenda op na.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En daarbij het feit negeren dat die extreem rechtse ook niet van joden moeten hebben ?![]()
Aan de kant van Pro Patria maakt een strafblad niet uit want het gaat om de boodschap ? Maar aan de andere kant wel ? Nah het zal wel aan ons liggenquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies. Ze kunnen beter samen gaan werken of iets, want ze houden er dezelfde politieke agenda op na.![]()
![]()
Het gedachtegoed van de pro-patria demonstranten doet in dit geval niet terzake! Díe demonstratie van 10 augustus was zo fucking legitiem dat alle tegenwerpingen m.b.t. wie of wat er met die demo meeliepen ridicuul zijn.
De demonstratie van 10 augustus was gerichte tegen ISIS, tegen het roepen van 'de schilderswijk is van ons (ISIS)' , tegen het gescandeer van 'alle Joden dood'. Dus nog een keer... al liep SATAN mee met die tegendemonstratie (en al ben je het oneens met het gedachtegoed van de meeste van die demonstranten) dan dien je als normaal denkend mens ten alle tijde die demonstratie goed te keuren omdat je gewoonweg nooit mag accepteren dat een stukje NL niet meer NL is, dat je nooit mag accepteren dat er mensen zijn die dergelijk soort onmenselijke leuzen scanderen. En je maakt dat kenbaar op de manier zoals gedaan werd, met een tegendemonstratie waarin je aangeeft 'geen Jihad in onze straat'. Al ben ik tegen het extreem rechtse gedachtegoed, ik ben het 100% eens met die leus.
En daarom moet je ook goedkeuren dat die demonstratie ook juist op díe plek werd gehouden, juist op díe plek omdat dáár de bovenstaande weerzinwekkende woorden werden geuit. Juist op díe plek moet je kunnen en mogen aangeven dat dát een brug te ver was.
En daarbij klap ik in mijn handen dat die vreselijke rechts-extremisten een (naar omstandigheden beoordeeld) keurige tegen-demonstratie hielden. Een TERECHTE demonstratie dus, die uiteindelijk werd verpest door een stel stenengooiers. Een TERECHTE demonstratie waarbij de politiek had moeten ingrijpen om die demonstratie helemaal mogelijk te maken.....door de Schilderswijk. Een politiek statement dat we 'Schilderswijk is van ons', 'alle Joden dood' in ons land NIET accepteren.
Al dat gelul over het gedachtegoed van die tegendemonstraten. Daar ging het op 10 augustus niet om....“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
mooie aan Nederland is dat je he-le-maal niets goed moet keuren, dat is meer ietd wat het pro Isis kamp graag ziet ...
je moet alleen niet met stenen en vuurwerk naar elkaar gooien, das verbodenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Sinds wanneer is dat aan e.o.a. clubje extreemrechtse figuren?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:41 schreef Montagui het volgende:
En daarom moet je ook goedkeuren dat die demonstratie ook juist op díe plek werd gehouden, juist op díe plek omdat dáár de bovenstaande weerzinwekkende woorden werden geuit. Juist op díe plek moet je kunnen en mogen aangeven dat dát een brug te ver was.![]()
Daar ga je weer met je 'gedachtegoed'.....het ging 10 augustus niet om het 'gedachtegoed' van de tegendemonstranten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat aan e.o.a. clubje extreemrechtse figuren?“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Juist wel. Die demonstratie op 10 augustus had (helaas) niets meer te maken met een anti-ISIS demonstratie, maar betrof een algemene anti-moslim/pro-extreemrechts demonstratie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:41 schreef Montagui het volgende:
Al dat gelul over het gedachtegoed van die tegendemonstraten. Daar ging het op 10 augustus niet om....
Was het wel een anti-ISIS demonstratie geweest, dan had niemand, maar dan ook niemand bezwaar gemaakt.![]()
Dat is jouw interpretatie en geen feit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:53 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Juist wel. Die demonstratie op 10 augustus had (helaas) niets meer te maken met een anti-ISIS demonstratie, maar betrof een algemene anti-moslim/pro-extreemrechts demonstratie.
Was het wel een anti-ISIS demonstratie geweest, dan had niemand, maar dan ook niemand bezwaar gemaakt.
Feit is dat het een demonstratie was als reactie op die eerdere demonstratie waar die walgelijke teksten werden gescandeerd.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
En hoe weet jij dat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:53 schreef Ceberut het volgende:
Juist wel. Die demonstratie op 10 augustus had (helaas) niets meer te maken met een anti-ISIS demonstratie, maar betrof een algemene anti-moslim/pro-extreemrechts demonstratie.![]()
Nee, jij gaat uit van de verkeerde aannames.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie en geen feit.Dat is jouw mening en geen feit.quote:Feit is dat het een demonstratie was als reactie op die eerdere demonstratie waar die walgelijke teksten werden gescandeerd.![]()
Helaas kun je die zaken niet los zien van elkaar. Als de NVU meeloopt, dan krijgt de demonstratie automatisch een racistisch karakter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:52 schreef Montagui het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je 'gedachtegoed'.....het ging 10 augustus niet om het 'gedachtegoed' van de tegendemonstranten.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dus mensen die er geen geheim van maken tegen joden te zijn,die vervolgens tegen andere mensen gaan demonstreren die ook tegen joden zijn moeten we serieus nemen ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie en geen feit.
Feit is dat het een demonstratie was als reactie op die eerdere demonstratie waar die walgelijke teksten werden gescandeerd.![]()
Lol, je post twee bronnen van linkse nazi's. Die lui zijn minstens zo erg als de NVU.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:04 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zie o.a.
http://afanl.wordpress.co(...)t-anti-isis-protest/
https://www.indymedia.nl/node/24274![]()
er zat een duidelijke politiek karakter achter die demonstratie, voor eigen gewin, dat leek me wel duidelijk, maakt verder niet echt uit hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Feit is dat het een demonstratie was als reactie op die eerdere demonstratie waar die walgelijke teksten werden gescandeerd.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Ze demonstreren niet tegen Joden, ze demonstreren tegen verheerlijking van een eng buitenlands clubje. Dat dat hypocriet is omdat ze zelf ook niet vies zijn van geweld, dat moge een feit zijn. Maar die pro-ISIS lui zijn ook hypocriet. Daarom blijf ik ook bij mijn oplossing: zet ze maar in één grote kooi met elkaar. Met camera's van Endemol erbij en een live stream.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus mensen die er geen geheim van maken tegen joden te zijn,die vervolgens tegen andere mensen gaan demonstreren die ook tegen joden zijn moeten we serieus nemen ?![]()
Constant Kusters is nota bene degene degene die een pleidooi houdt voor een nieuwe demonstratie. Dat zegt al genoeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lol, je post twee bronnen van linkse nazi's. Die lui zijn minstens zo erg als de NVU.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Waarom die gedachtegang dat dat 'automatisch' moet zijn? Waarom die bevooroordeelde mening? Dan ben je toch kortzichting?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas kun je die zaken niet los zien van elkaar. Als de NVU meeloopt, dan krijgt de demonstratie automatisch een racistisch karakter.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Lekker kort door de bocht. Ik zou bijvoorbeeld ook niet meelopen met een betoging tegen Israël georganiseerd door de NVU of door Voorpost.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Feit is dat het een demonstratie was als reactie op die eerdere demonstratie waar die walgelijke teksten werden gescandeerd.
Waarom denk jij dat ik dat niet zou doen? Het is onmogelijk om de politieke beweegredenen van zo'n organisatie te negeren.Allah Al Watan Al Malik![]()
Grappig dat als je hetzelfde zou zeggen over wat bebaarde gasten die meelopen in een demonstratie dat heel links Fok! staat te steigerenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Waarom die gedachtegang dat dat 'automatisch' moet zijn? Waarom die bevooroordeelde mening? Dan ben je toch kortzichting?![]()
![]()
Even zien. De fucking NVU die demonstreert tegen extremistische buitenlanders.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Waarom die gedachtegang dat dat 'automatisch' moet zijn? Waarom die bevooroordeelde mening? Dan ben je toch kortzichting?
Hoe kom ik er toch bij dat racisme een rol speelt bij de demonstranten?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Want links Fok! zegt dat een demonstratie georganiseerd door moslimfundamentalisten ineens wel hun voorkeur heeft? Wat een regelrechte onzin.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Grappig dat als je hetzelfde zou zeggen over wat bebaarde gasten die meelopen in een demonstratie dat heel links Fok! staat te steigerenAllah Al Watan Al Malik![]()
Weer die bevooroordeelde eigen interpretatie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus mensen die er geen geheim van maken tegen joden te zijn,die vervolgens tegen andere mensen gaan demonstreren die ook tegen joden zijn moeten we serieus nemen ?
Hou je bij de feiten. Het was een tegendemonstratie tegen die pro-ISIS leuzen. Het gedachtegoed van die gasten die erin meeliepen is niet relevant in díe demonstratie.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Maar zij waren niet de enigen die meeliepen. Er liepen ook lui mee die oprecht menen dat dit soort primitieve gedachten als geweldsverheerlijking niet thuishoren in Nederland. Een mening die ik overigens met hen deel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht. Ik zou bijvoorbeeld ook niet meelopen met een betoging tegen Israël georganiseerd door de NVU of door Voorpost.
Waarom denk jij dat ik dat niet zou doen? Het is onmogelijk om de politieke beweegredenen van zo'n organisatie te negeren.![]()
Niet om het een of ander, maar er liepen wat baardapen mee tijdens de pro-Palestina demonstratie en toch begonnen er heel wat lieden hier te steigeren. Toevallig dezelfde lieden die hier lopen te verkondigen dat het feit dat de NVU meeliep, niks uitmaakt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Grappig dat als je hetzelfde zou zeggen over wat bebaarde gasten die meelopen in een demonstratie dat heel links Fok! staat te steigerenOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat als jij volgens hun logica een demonstratie waarin wat baarden met Korans lopen te zwaaien een terroristendemonstratie zou noemen dat zij en masse over je heen zouden vallen. Ze hanteren dezelfde logica waar ze zo op tegen menen te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want links Fok! zegt dat een demonstratie georganiseerd door moslimfundamentalisten ineens wel hun voorkeur heeft? Wat een regelrechte onzin.![]()
Dat zal best, maar dat doet niets af aan de grondslag van de organiserende partijen. Leuk dat je de mening deelt. Je zal vast ook wel ergens ooit een keer een mening met ISIS delen. Ga je nu ook lekker meelopen met ISIS-demo's als ze ergens voor demonstreren waar jij je ook in kan vinden? Even gechargeerd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar zij waren niet de enigen die meeliepen. Er liepen ook lui mee die oprecht menen dat dit soort primitieve gedachten als geweldsverheerlijking niet thuishoren in Nederland. Een mening die ik overigens met hen deel.Allah Al Watan Al Malik![]()
Uhhh ? Dus als die isiskakkerlakken mee zouden lopen in een demo voor meer acceptatie voor homo's bv neem je dat ook serieus ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:11 schreef Montagui het volgende:
[..]
Weer die bevooroordeelde eigen interpretatie.
Hou je bij de feiten. Het was een tegendemonstratie tegen die pro-ISIS leuzen. Het gedachtegoed van die gasten die erin meeliepen is niet relevant in díe demonstratie.![]()
handjes afhakken van criminelen kan ik me wel in vinden, zou ik nou ook pro-IS zijn?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat doet niets af aan de grondslag van de organiserende partijen. Leuk dat je de mening deelt. Je zal vast ook wel ergens ooit een keer een mening met ISIS delen. Ga je nu ook lekker meelopen met ISIS-demo's als ze ergens voor demonstreren waar jij je ook in kan vinden? Even gechargeerd.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Nee, om dezelfde reden dat ik ook niet met deze demonstratie heb meegelopen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat doet niets af aan de grondslag van de organiserende partijen. Leuk dat je de mening deelt. Je zal vast ook wel ergens ooit een keer een mening met ISIS delen. Ga je nu ook lekker meelopen met ISIS-demo's als ze ergens voor demonstreren waar jij je ook in kan vinden? Even gechargeerd.![]()
Als een terreurorganisatie demonstreert, kan je het gerust een terroristendemonstratie noemen. Gegarandeerd dat niemand over je heen valt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat als jij volgens hun logica een demonstratie waarin wat baarden met Korans lopen te zwaaien een terroristendemonstratie zou noemen dat zij en masse over je heen zouden vallen. Ze hanteren dezelfde logica waar ze zo op tegen menen te zijn.Allah Al Watan Al Malik![]()
Nou dan. Dat is toch ook het hele puntquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, om dezelfde reden dat ik ook niet met deze demonstratie heb meegelopen.Allah Al Watan Al Malik![]()
En als het een gemixte crowd is van terroristen en normale moslims?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als een terreurorganisatie demonstreert, kan je het gerust een terroristendemonstratie noemen. Gegarandeerd dat niemand over je heen valt.![]()
Kennelijk wel, want hun gedachtegoed was dusdanig weerzinwekkend dat er aangegeven moét worden dat dit een brug te ver was.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:52 schreef Montagui het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je 'gedachtegoed'.....het ging 10 augustus niet om het 'gedachtegoed' van de tegendemonstranten.![]()
Als IS meeloopt bij een pro-walvissen demonstratie, dan krijgt het ook automatisch een ander karakter. Als de PvdE meeloopt bij een pro-abortus demo, dan krijgt het ook automatisch een ander karakter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Waarom die gedachtegang dat dat 'automatisch' moet zijn? Waarom die bevooroordeelde mening? Dan ben je toch kortzichting?
Op het moment dat extreme clubjes aan een demo meedoen, dan heeft 95% van de bevolking geen behoefte om zich daarmee te identificeren. Dan kun jij een prachtig betoog houden dat het vooringenomen/kortzichtig is, maar de meeste mensen willen niet met extremisten geassocieerd worden.![]()
Nee. Want zoals je weet bepalen extremisten de toon in dergelijke demo's. Ik zou bovendien niet geassocieerd willen worden met het gedachtegoed van dergelijk tuig. Als ik daartussen loop is het risico daarop erg groot. Als het een mix is kan je het evengoed een terroristendemo noemen trouwens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En als het een gemixte crowd is van terroristen en normale moslims?Allah Al Watan Al Malik![]()
Dus dat. Snap niet dat mensen dat niet snappen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Want zoals je weet bepalen extremisten de toon in dergelijke demo's. Ik zou bovendien niet geassocieerd willen worden met het gedachtegoed van dergelijk tuig. Als ik daartussen loop is het risico daarop erg groot.![]()
Ergens staat dat wel vooruitgang in de weg. Stel nou dat de PVV (oké onrealistisch scenario maar soit) met een briljant plan op het gebied van verkeersveiligheid komt en partijen stemmen tegen omdat het de PVV is. Voor burgers maakt dat niet uit, op politiek niveau wordt het kwalijker als mensen aversie tegen groepen laten prevaleren boven samenwerken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als IS meeloopt bij een pro-walvissen demonstratie, dan krijgt het ook automatisch een ander karakter. Als de PvdE meeloopt bij een pro-abortus demo, dan krijgt het ook automatisch een ander karakter.
Op het moment dat extreme clubjes aan een demo meedoen, dan heeft 95% van de bevolking geen behoefte om zich daarmee te identificeren. Dan kun jij een prachtig betoog houden dat het vooringenomen/kortzichtig is, maar de meeste mensen willen niet met extremisten geassocieerd worden.![]()
Wees gerust, de praktijk wijst uit dat partijen niet principieel tegen een PVV-voorstel stemmen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ergens staat dat wel vooruitgang in de weg. Stel nou dat de PVV (oké onrealistisch scenario maar soit) met een briljant plan op het gebied van verkeersveiligheid komt en partijen stemmen tegen omdat het de PVV is. Voor burgers maakt dat niet uit, op politiek niveau wordt het kwalijker als mensen aversie tegen groepen laten prevaleren boven samenwerken.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Het was ook maar een voorbeeld. In België gebeurt dit bijvoorbeeld wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees gerust, de praktijk wijst uit dat partijen niet principieel tegen een PVV-voorstel stemmen.![]()
Het kan zo zijn, maar anders geef je een verkeerd signaal af aan dergelijke partijen of organisaties. Zodra je ze serieus neemt sterk je ze in hun kracht (ook op het gebied van de overige niet-kosjere stellingnames). Als samenleving moet je duidelijk maken dat bepaalde dingen gewoon echt niet kunnen. Dat doe je niet door meningen te verbieden of iets dergelijks, maar door bijvoorbeeld niet met hen samen te werken. Met de PVV is in het verleden gewoon samengewerkt trouwens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ergens staat dat wel vooruitgang in de weg. Stel nou dat de PVV (oké onrealistisch scenario maar soit) met een briljant plan op het gebied van verkeersveiligheid komt en partijen stemmen tegen omdat het de PVV is. Voor burgers maakt dat niet uit, op politiek niveau wordt het kwalijker als mensen aversie tegen groepen laten prevaleren boven samenwerken.Allah Al Watan Al Malik![]()
Oké, en nu?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het was ook maar een voorbeeld. In België gebeurt dit bijvoorbeeld wel.
Denk je nou werkelijk dat wanneer zo'n baggerclub met een geweldig plan komt, dat van de hand wordt gewezen? Dat het niet op de een of andere manier wordt overgenomen door het kabinet?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Maar zo kom je nooit vooruit. Als men in Israël en Palestina zo blijft denken wordt het nooit vrede daar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het kan zo zijn, maar anders geef je een verkeerd signaal af aan dergelijke partijen of organisaties. Zodra je ze serieus neemt sterk je ze in hun kracht (ook op het gebied van de overige niet-kosjere stellingnames). Als samenleving moet je duidelijk maken dat bepaalde dingen gewoon echt niet kunnen. Dat doe je niet door meningen te verbieden of iets dergelijks, maar door bijvoorbeeld niet met hen samen te werken. Met de PVV is in het verleden gewoon samengewerkt trouwens.![]()
dan linken ze het bijvoorbeeld aan hoofddoekjes die gevaarlijk zijn bij het rijden van een auto... er zit gewoon altijd een agenda aan vastquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ergens staat dat wel vooruitgang in de weg. Stel nou dat de PVV (oké onrealistisch scenario maar soit) met een briljant plan op het gebied van verkeersveiligheid komt en partijen stemmen tegen omdat het de PVV is. Voor burgers maakt dat niet uit, op politiek niveau wordt het kwalijker als mensen aversie tegen groepen laten prevaleren boven samenwerken.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Hoe is samenwerken met foute clubs precies vooruitgang?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar zo kom je nooit vooruit. Als men in Israël en Palestina zo blijft denken wordt het nooit vrede daar.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Weer dat kortzichtige gedachtegoed betoog.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als IS meeloopt bij een pro-walvissen demonstratie, dan krijgt het ook automatisch een ander karakter. Als de PvdE meeloopt bij een pro-abortus demo, dan krijgt het ook automatisch een ander karakter.
Op het moment dat extreme clubjes aan een demo meedoen, dan heeft 95% van de bevolking geen behoefte om zich daarmee te identificeren. Dan kun jij een prachtig betoog houden dat het vooringenomen/kortzichtig is, maar de meeste mensen willen niet met extremisten geassocieerd worden.
Ik zeg zelf ook dat ik er niet mee geassocieerd wil worden, maar ik ben het wel eens met een tegendemonstratie tegen ISIS leuzen.
Waarom die angst van velen om het eens een keer eens te zijn met een rechts clubje?“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Omdat je soms foute clubs nodig hebt om vooruit te komen, als die foute clubs een vinger in de pap hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe is samenwerken met foute clubs precies vooruitgang?![]()
Volgens mij is niemand angstig om het ergens een keer eens te zijn met een rechts, links, islamitisch, joods of christelijk clubje. Je mist het punt een beetje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Weer dat kortzichtige gedachtegoed betoog.
Ik zeg zelf ook dat ik er niet mee geassocieerd wil worden, maar ik ben het wel eens met een tegendemonstratie tegen ISIS leuzen.
Waarom die angst van velen om het eens een keer eens te zijn met een rechts clubje?Allah Al Watan Al Malik![]()
Dat kriebelt en het is eng, want Wilders. Ofzo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Waarom die angst van velen om het eens een keer eens te zijn met een rechts clubje?![]()
We hebben gezien wat daardoor in het Midden-Oosten is gebeurd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Omdat je soms foute clubs nodig hebt om vooruit te komen, als die foute clubs een vinger in de pap hebben.Allah Al Watan Al Malik![]()
Neuh.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Omdat je soms foute clubs nodig hebt om vooruit te komen, als die foute clubs een vinger in de pap hebben.
Briljante plannen komen er sowieso wel. Ongeacht die samenwerking.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Omdat het er al snel toe leidt dat dat extreemrechtse clubje ook uitspraken doet tijdens de demonstratie waar je het totaal niet mee eens bent. En daar moet dan ook weer een tegendemonstratie op volgen ofzo?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Waarom die angst van velen om het eens een keer eens te zijn met een rechts clubje?![]()
Dus jij denkt dat het altijd maar negeren van iemand met wiens standpunten je het niet eens bent, ook al is diegene op dat moment aan de macht, een goede basis is voor een vooruitgang?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We hebben gezien wat daardoor in het Midden-Oosten is gebeurd.![]()
En het maar niet willen snappen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat kriebelt en het is eng, want Wilders. Ofzo.
Ik ben het eens met die nazi-figuren dat IS moet worden bestreden. Punt is echter dat wanneer de NVU meeloopt of zelfs organiseert, het niet meer alleen over IS gaat.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik denk dat samenwerken met abjecte figuren op de lange termijn alleen maar voor ongelukken zorgt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het altijd maar negeren van iemand met wiens standpunten je het niet eens bent, ook al is diegene op dat moment aan de macht, een goede basis is voor een vooruitgang?Allah Al Watan Al Malik![]()
Grappig, dit moet je eens tegen erodome zeggen, die marcheerde met extremisten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Want zoals je weet bepalen extremisten de toon in dergelijke demo's. Ik zou bovendien niet geassocieerd willen worden met het gedachtegoed van dergelijk tuig. Als ik daartussen loop is het risico daarop erg groot. Als het een mix is kan je het evengoed een terroristendemo noemen trouwens.![]()
Op politiek niveau is het idd een ander verhaal, waarbij vaak ook nog hele andere motieven een rol spelen....alle partijen hebben zo hun eigen politieke agenda.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:18 schreef Richestorags het volgende:
Ergens staat dat wel vooruitgang in de weg. Stel nou dat de PVV (oké onrealistisch scenario maar soit) met een briljant plan op het gebied van verkeersveiligheid komt en partijen stemmen tegen omdat het de PVV is. Voor burgers maakt dat niet uit, op politiek niveau wordt het kwalijker als mensen aversie tegen groepen laten prevaleren boven samenwerken., maar voor "gewone" burgers is het meedoen aan een demo al een hele stap en als daar dan relatief veel types aan meedoen waar je in je dagelijkse leven het liefst ver verwijderd van blijft, dan kun je het nog zo eens zijn met de inhoud, maar dan blijft er een extremistsich karkater hangen bij zo'n demo Als ik zie en lees dat mensen van de ordediesnt bij die demo bekende leden zijn/waren van Voorpost tsja....laat dan maar.
De enige manier waarop je dat kunt veranderen is als het georganiseerd wordt door een "neutralere" club die een groot aantal "gewone" burgers op de been weet te brengen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: