mutant is idd wel goede gast moet ik toegevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:38 schreef Scorpie het volgende:
Yasmin kies voor Mutant01 die jongen is heul lief en kan wel een vriendin gebruiken.
Nou gr gr
En hij is lekker. No hommo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
mutant is idd wel goede gast moet ik toegeven
Verbroedering alomquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah.
Van anti isis demo in de schilderswijk naar een dating topic voor users zonder vriendin
Heb je foto ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hij is lekker. No hommo.
[..]
Verbroedering alom
Is dat die ene waarbij Reya mijn hoofd op een rifaap heeft gefotoshopt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die hou ik voor mezelf, maar als je hem vraagt zal hij er met alle liefde 1 geven.
Hehe.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat die ene waarbij Reya mijn hoofd op een rifaap heeft gefotoshopt.
Pfffff saai ben jij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm laat maar![]()
Iemand nog iets ontopics ?
Ja bij een gebrek aan discussie partner gebeurde ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:48 schreef Kanjer het volgende:
Kan een modje dit topic verplaatsen naar R&P?
Vriendelijke vriend, ik wacht nog steeds...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Mutant01 het volgende:
Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."
Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou grote vriend, heb ik speciaal voor jou de Pro Patria fb bekeken en doorzocht.
Gelukkig stond de link in de op, dus dat was makkelijk.
Maar.. Ik zie het nergens staan!!
En in de catagorie 'wie eist, bewijst' , maak even een copy/paste of een screenshot o.i.d. Zodat je mij je gelijk kunt aantonen en ik je mijn nederige excuses kan a
quote:Haagse ISIS-groep duikt onder
Extremistische ISIS-aanhangers in de Haagse Schilderswijk zijn afgelopen week ondergedoken na een storm van kritiek en bedreigingen uit de eigen moslimgemeenschap.
Ronselpraktijken onder Marokkaanse kinderen en het herbergen van een wegens doodslag op zijn eigen baby veroordeeld ISIS-clanlid, maakt hun positie in de wijk onhoudbaar. Een deel van de groep zou zijn uitgeweken naar hun ’jihadcollega’s’ in België.
bron
Het feit dat bekend is dat 'ze' onderduiken betekent m.i. ook dat 'men' weet wie het zijn, toch?quote:
Als ze zijn bedreigd, dan zal wel bekend zijn om welke mensen het gaat lijkt me ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het feit dat bekend is dat 'ze' onderduiken betekent m.i. ook dat 'men' weet wie het zijn, toch?
ja doei...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:48 schreef Kanjer het volgende:
Kan een modje dit topic verplaatsen naar R&P?
Ik had gister gelezen op de facebook van Pro Pratia dat zij het misschien nu willen verplaatsten naar oktober.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:19 schreef Re het volgende:
[..]
ja doei...
maar 't is wachten op 20 september geloof ik
En dat wordt naar België verkassen dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik had gister gelezen op de facebook van Pro Pratia dat zij het misschien nu willen verplaatsten naar oktober.
Er lekker achter aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat wordt naar België verkassen dan.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-ze.dhtml?show=artquote:Extreem-rechts en radicale moslims hebben elkaar nodig, signaleert Van Duijn. 'Al die negatieve clubjes bevestigen elkaars gelijk en maken elkaar sterker. Ze staan tegenover elkaar, maar eigenlijk zijn ze hetzelfde. Weliswaar vanuit een ander gedachtegoed, maar beide groepen streven naar een autoritaire samenleving. Of je nou praat over de Nederlandse Volksunie of de jihadisten, ze zijn allebei tegen het homohuwelijk.'
Is dat wel ver genoeg van de schilderswijk dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat wordt naar België verkassen dan.
Als je dat doet, waarom die demo dan ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:29 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Is dat wel ver genoeg van de schilderswijk dan?
Uurtje rijden.
Verder neem ik al die berichten uit de schilderswijk met een hele flinke korrel zout, lijkt mij meer een charme offensief.
Kan iedereen weer gaan slapen.
sterk artikelquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-ze.dhtml?show=art
spijker--->> kop
Cognitieve dissonantie de gekste.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:29 schreef Kanjer het volgende:
Verder neem ik al die berichten uit de schilderswijk met een hele flinke korrel zout, lijkt mij meer een charme offensief.
Kan iedereen weer gaan slapen.
quote:'Treiteren, uitlokken en onrust stoken, dat willen ze'
Moeten we vrezen voor rassenrellen of staan op 20 september wat groepjes kansloos te schreeuwen op het Malieveld? Het gaat om een relatief kleine groep onruststokers, maar ze bezorgen de Haagse burgemeester grote kopzorgen. 'Zowel de radicale moslims als extreem-rechts blazen zich op, doen zich groter voor dan ze zijn.'
En weer wordt geïmpliceerd dat de mensen die "uitlokken" of "provoceren" fouter zijn dan de mensen die geen zelfbeheersing hebben en met geweld reageren..quote:
Waaruit blijkt dat verwacht wordt dat de mensen die uitlokken of provoceren wel enig verstand, fatsoen en beschaving hebben en degene zonder zelfbeheersing en die geweld gebruiken niet. Met andere woorden: die laatste groep wordt dus geacht zeer primitief te zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:08 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
En weer wordt geïmpliceerd dat de mensen die "uitlokken" of "provoceren" fouter zijn dan de mensen die geen zelfbeheersing hebben en met geweld reageren..
Eng.
Dat lees ik er niet in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:08 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
En weer wordt geïmpliceerd dat de mensen die "uitlokken" of "provoceren" fouter zijn dan de mensen die geen zelfbeheersing hebben en met geweld reageren..
Eng.
Dat zijn ze toch ook? Waarom dan zo nodig ook primitief reageren?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat verwacht wordt dat de mensen die uitlokken of provoceren wel enig verstand, fatsoen en beschaving hebben en degene zonder zelfbeheersing en die geweld gebruiken niet. Met andere woorden: die laatste groep wordt dus geacht zeer primitief te zijn.
De geur van AIVD walmt alle kanten op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:28 schreef Specularium het volgende:
OP:
----------------------------------------------------------------------
[..]
Bron: NOS.
Facebook van Pro Patria: https://www.facebook.com/ProPatriaNederland?fref=ts
Facebook van NVU : https://www.facebook.com/pages/NVU/367264209963545?fref=ts
Daar woont de grachtengordelelite, de mensen die ze willen bereiken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:47 schreef Kanjer het volgende:
Nou, het was weer gezellig in Amsterdam, waarom nou weer in de binnenstad, die mensen die er wonen hebben er niets mee te maken en willen alleen maar rust in hun wijk.
Kunnen ze niet lekker in fort boyard ofzo gaan demonstreren e en roepen dat ze Nederland in een ruine gaan veranderen? onder andere...
https://twitter.com/Pritt/status/503256056881901568
Van mij hoeft het ook niet hoor. Vind het alleen... bijzonder. Op z'n minst.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ook? Waarom dan zo nodig ook primitief reageren?
Kijk Pro Patria, zou moet het nou, extreem is niet erg, zolang het maar anti Israël is, is het okquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:47 schreef Kanjer het volgende:
Nou, het was weer gezellig in Amsterdam, waarom nou weer in de binnenstad, die mensen die er wonen hebben er niets mee te maken en willen alleen maar rust in hun wijk.
Kunnen ze niet lekker in fort boyard ofzo gaan demonstreren e en roepen dat ze Nederland in een ruine gaan veranderen? onder andere...
https://twitter.com/Pritt/status/503256056881901568
Dat zijn er misschien 5 of 10 waarvan de meerderheid er niet eens echt woont, de meeste zijn gematigde bewoners die die onzin niet voor hun deur willen, kan ik best begrijpen, doe het lekker op een achteraf veldje ofzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar woont de grachtengordelelite, de mensen die ze willen bereiken.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat zijn er misschien 5 of 10 waarvan de meerderheid er niet eens echt woont, de meeste zijn gematigde bewoners die die onzin niet voor hun deur willen, kan ik best begrijpen, doe het lekker op een achteraf veldje ofzo.
Die mensen willen rust in hun wijk.
Dat zeg jij ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat zijn er misschien 5 of 10 waarvan de meerderheid er niet eens echt woont, de meeste zijn gematigde bewoners die die onzin niet voor hun deur willen, kan ik best begrijpen, doe het lekker op een achteraf veldje ofzo.
Die mensen willen rust in hun wijk.
Snap je nu ook dat die claim onzin is?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aaah gelukkig :p schrok al dat jij het zei
Nee vind het geen onzinquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:53 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Snap je nu ook dat die claim onzin is?
Gelijke rechten voor iedereen, kan niet zo zijn dat een bepaalde groep meer of minder rechten heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee vind het geen onzinDenk dat het in de schilderswijk echt zo is.
Die demo van vandaag was niet gericht tegen de bewoners van die wijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:59 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gelijke rechten voor iedereen, kan niet zo zijn dat een bepaalde groep meer of minder rechten heeft.
Doe je dat wel, ben je aan het zwichten voor dreiging met geweld en dat, is een brug te ver.
En trouwens, waarom zou het in andere wijken niet echt kunnen zijn?
De demo van 10 augustus ook niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die demo van vandaag was niet gericht tegen de bewoners van die wijk
Wel tegen de isis aanhangers die zogenaamd een islamitische staat hadden geclaimd. Anders had je ook de schilderswijk niet in gehoeven:Pquote:
Niet tegen de bewoners, tegen isis, notabene je eigen claim EN van de "schilderwijkers" dat die gasten van buiten de stad kwamen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel tegen de isis aanhangers die zogenaamd een islamitische staat hadden geclaimd. Anders had je ook de schilderswijk niet in gehoeven:P
Nja achteraf kwamen pas geluiden dat deze mensen niet die wijk zelf kwamen. Maar de volgende demo heeft dus geen nut in de schilderswijk ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Niet tegen de bewoners, tegen isis, notabene je eigen claim EN van de "schilderwijkers" dat die gasten van buiten de stad kwamen.
En buiten dat, moet je toch niet willen isis ronselaars in je wijk die je familie vergiftigt?
Oh jawel hoor. Juist wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja achteraf kwamen pas geluiden dat deze mensen niet die wijk zelf kwamen. Maar de volgende demo heeft dus geen nut in de schilderswijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |