abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143746333
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat verwacht wordt dat de mensen die uitlokken of provoceren wel enig verstand, fatsoen en beschaving hebben en degene zonder zelfbeheersing en die geweld gebruiken niet. Met andere woorden: die laatste groep wordt dus geacht zeer primitief te zijn. :D
Dat zijn ze toch ook? Waarom dan zo nodig ook primitief reageren?
pi_143749002
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:28 schreef Specularium het volgende:
OP:

----------------------------------------------------------------------

[..]

Bron: NOS.

Facebook van Pro Patria: https://www.facebook.com/ProPatriaNederland?fref=ts
Facebook van NVU : https://www.facebook.com/pages/NVU/367264209963545?fref=ts
De geur van AIVD walmt alle kanten op. ~O>
Kunnen die gasten het niet wat sluwer aanpakken?
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_143753724
Nou, het was weer gezellig in Amsterdam, waarom nou weer in de binnenstad, die mensen die er wonen hebben er niets mee te maken en willen alleen maar rust in hun wijk.

Kunnen ze niet lekker in fort boyard ofzo gaan demonstreren e en roepen dat ze Nederland in een ruine gaan veranderen? onder andere...

https://twitter.com/Pritt/status/503256056881901568
pi_143756287
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:47 schreef Kanjer het volgende:
Nou, het was weer gezellig in Amsterdam, waarom nou weer in de binnenstad, die mensen die er wonen hebben er niets mee te maken en willen alleen maar rust in hun wijk.

Kunnen ze niet lekker in fort boyard ofzo gaan demonstreren e en roepen dat ze Nederland in een ruine gaan veranderen? onder andere...

Daar woont de grachtengordelelite, de mensen die ze willen bereiken.
pi_143756498
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zijn ze toch ook? Waarom dan zo nodig ook primitief reageren?
Van mij hoeft het ook niet hoor. Vind het alleen... bijzonder. Op z'n minst.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143759969
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:47 schreef Kanjer het volgende:

Kijk Pro Patria, zou moet het nou, extreem is niet erg, zolang het maar anti Israël is, is het ok :)
Dan kun je gewoon hamas steunen en daarmee dus extremisten van islam.
Dan mag je door elke wijk lopen waar je maar wil en bereik je veel meer mensen.
Grote kans trouwens dat je de PvdA, GroenLinks en SP achter je hebt staan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_143760452
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Daar woont de grachtengordelelite, de mensen die ze willen bereiken.
Dat zijn er misschien 5 of 10 waarvan de meerderheid er niet eens echt woont, de meeste zijn gematigde bewoners die die onzin niet voor hun deur willen, kan ik best begrijpen, doe het lekker op een achteraf veldje ofzo.

Die mensen willen rust in hun wijk.
pi_143762129
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 01:03 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat zijn er misschien 5 of 10 waarvan de meerderheid er niet eens echt woont, de meeste zijn gematigde bewoners die die onzin niet voor hun deur willen, kan ik best begrijpen, doe het lekker op een achteraf veldje ofzo.

:')
pi_143762361
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 01:03 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat zeg jij ? _O-
pi_143762379
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 02:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat zeg jij ? _O-
Spiegelen.
pi_143762397
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 02:51 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Spiegelen.
Aaah gelukkig :p schrok al dat jij het zei :P
pi_143762406
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 02:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Aaah gelukkig :p schrok al dat jij het zei :P
Snap je nu ook dat die claim onzin is?
pi_143762416
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 02:53 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Snap je nu ook dat die claim onzin is?
Nee vind het geen onzin :) Denk dat het in de schilderswijk echt zo is.
pi_143762469
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 02:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee vind het geen onzin :) Denk dat het in de schilderswijk echt zo is.
Gelijke rechten voor iedereen, kan niet zo zijn dat een bepaalde groep meer of minder rechten heeft.

Doe je dat wel, ben je aan het zwichten voor dreiging met geweld en dat, is een brug te ver.

En trouwens, waarom zou het in andere wijken niet echt kunnen zijn?
pi_143762488
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 02:59 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Gelijke rechten voor iedereen, kan niet zo zijn dat een bepaalde groep meer of minder rechten heeft.

Doe je dat wel, ben je aan het zwichten voor dreiging met geweld en dat, is een brug te ver.

En trouwens, waarom zou het in andere wijken niet echt kunnen zijn?
Die demo van vandaag was niet gericht tegen de bewoners van die wijk :)
pi_143762493
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die demo van vandaag was niet gericht tegen de bewoners van die wijk :)
De demo van 10 augustus ook niet.
pi_143762504
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:02 schreef Kanjer het volgende:

[..]

De demo van 10 augustus ook niet.
Wel tegen de isis aanhangers die zogenaamd een islamitische staat hadden geclaimd. Anders had je ook de schilderswijk niet in gehoeven:P
pi_143762521
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wel tegen de isis aanhangers die zogenaamd een islamitische staat hadden geclaimd. Anders had je ook de schilderswijk niet in gehoeven:P
Niet tegen de bewoners, tegen isis, notabene je eigen claim EN van de "schilderwijkers" dat die gasten van buiten de stad kwamen.

En buiten dat, moet je toch niet willen isis ronselaars in je wijk die je familie vergiftigt?
pi_143762534
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:06 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Niet tegen de bewoners, tegen isis, notabene je eigen claim EN van de "schilderwijkers" dat die gasten van buiten de stad kwamen.

En buiten dat, moet je toch niet willen isis ronselaars in je wijk die je familie vergiftigt?
Nja achteraf kwamen pas geluiden dat deze mensen niet die wijk zelf kwamen. Maar de volgende demo heeft dus geen nut in de schilderswijk ?
pi_143762574
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja achteraf kwamen pas geluiden dat deze mensen niet die wijk zelf kwamen. Maar de volgende demo heeft dus geen nut in de schilderswijk ?
Oh jawel hoor. Juist wel.

Maar maak je geen zorgen, van Aartsen gaat dat koste wat kost tegenhouden, al moet ie de hele stad tot verboden gebied verklaren.

Tot zijn eigen ondergang toe.

Hij geeft nu nu het signaal dat de schilderswijk meer mag dan anderen, en dat is dom.

Trouwens, vandaag in amsterdam liepen ze ook weer de hitlergroet te brengen, met agenten ernaast.

Opgepakt? Nope, beetje lacherig, foei.
pi_143762583
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:12 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Juist wel.

Maar maak je geen zorgen, van Aartsen gaat dat koste wat kost tegenhouden, al moet ie de hele stad tot verboden gebied verklaren.

Tot zijn eigen ondergang toe.

Hij geeft nu nu het signaal dat de schilderswijk meer mag dan anderen, en dat is dom.

Trouwens, vandaag in amsterdam liepen ze ook weer de hitlergroet te brengen, met agenten ernaast.

Opgepakt? Nope, beetje lacherig, foei.
Hmm dat van die hitlergroet is zo fucking kansloos en ongepast. Snap dat echt niet. Zo word je toch niet meer serieus genomen?

Hebben jullie nu andere plannen om toch nog een demo te organiseren?
pi_143762590
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm dat van die hitlergroet is zo fucking kansloos en ongepast. Snap dat echt niet. Zo word je toch niet meer serieus genomen?

Hebben jullie nu andere plannen om toch nog een demo te organiseren?
Hahaha! Probeer je me nu uit te horen?
pi_143762593
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:14 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Hahaha! Probeer je me nu uit te horen?
Ik stel je idd een vraag ja .. :P
pi_143762619
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik stel je idd een vraag ja .. :P
Geef ik geen antwoord op.

Geloof het of niet, maar ik maak me juist zorgen om de normale, gematigde moslim.

Je kan topics van 5, 6, 7 jaar terug vinden waar ik dat al aangeef.

Nu ga je naar het moment dat mensen iedere moslim fout vinden, dat is al, maar gaat alleen maar massaler worden met dit beleid en op deze weg.
pi_143762639
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:18 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar ik maak me juist zorgen om de normale, gematigde moslim.

Nu ga je naar het moment dat mensen iedere moslim fout vinden, dat is al, maar gaat alleen maar massaler worden met dit beleid en op deze weg.
Je bent eerst eindeloos bezig om te zeggen dat die pro patria demo juist tegen de extreme moslim was en dan zeg je nu dit?
pi_143762676
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je bent eerst eindeloos bezig om te zeggen dat die pro patria demo juist tegen de extreme moslim was en dan zeg je nu dit?
Ook in deze reeks heb ik dit aangegeven.

En vergeet niet dat we aardig wat verderfelijke beelden hebben gezien voor 10 augustus in de schilderswijk, voeg daar de oproepen bij tot het uitroepen van "kalifaat schilderswijk" politici die knokploegen gaan samenstellen, feestjes die gevierd worden na rellen, etc. Etc.

Ja, dan is het nodig om in de schilderswijk te laten zien dat ook dat gebied gewoon Nederland is en blijft.
pi_143762689
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:25 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ook in deze reeks heb ik dit aangegeven.

En vergeet niet dat we aardig wat verderfelijke beelden hebben gezien voor 10 augustus in de schilderswijk, voeg daar de oproepen bij tot het uitroepen van "kalifaat schilderswijk" politici die knokploegen gaan samenstellen, feestjes die gevierd worden na rellen, etc. Etc.

Ja, dan is het nodig om in de schilderswijk te laten zien dat ook dat gebied gewoon Nederland is en blijft.
Al die voorbeelden die je nu noemt zijn dus geen gematigde/normale moslims. Die van Doorn is niet serieus te nemen.

Enige reden waarom ik denk dat er een probleem met de gewone moslim zou kunnen ontstaan als de haat richting hen toeneemt.
pi_143762724
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Al die voorbeelden die je nu noemt zijn dus geen gematigde/normale moslims. Die van Doorn is niet serieus te nemen.

Enige reden waarom ik denk dat er een probleem met de gewone moslim zou kunnen ontstaan als de haat richting hen toeneemt.
Nee, ik geloof ook niet dat dat van gematigde moslims komt.

Maar het internet, twitter, fb, etc en de pers staat er vol mee, waar of minder waar.

En dat maakt mensen boos en bang.

En dus komt er actie, eindelijk want speelt al vele jaren, maar de gemiddelde NLer maakt zich niet snel druk.

En nu kweek je juist haat om later te zeggen dat het geweld door haat komt van bv extreem rechts.

Onterecht. Dat zijn ze door de foute beslissingen juist aan het voeden.
pi_143762739
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:32 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee, ik geloof ook niet dat dat van gematigde moslims komt.

Maar het internet, twitter, fb, etc en de pers staat er vol mee, waar of minder waar.

En dat maakt mensen boos en bang.

En dus komt er actie, eindelijk want speelt al vele jaren, maar de gemiddelde NLer maakt zich niet snel druk.

En nu kweek je juist haat om later te zeggen dat het geweld door haat komt van bv extreem rechts.

Onterecht. Dat zijn ze door de foute beslissingen juist aan het voeden.
En toch zeg je net dat je je meer zorgen maakt over de gematigde moslims?
pi_143762760
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja, dat zijn de mensen die slachtoffer gaan worden door dit beleid.

Daarom had Pro Patria wel hun demo moeten kunnen afmaken, dan had de hitte uit de lucht geweest, nu zet 10 augustus alleen maar meer kwaad bloed, want, onterecht behandelt.

En dat gaat van Aartsen, om zijn eigen hachie te redden, ook nog Pro Patria in een slecht daglicht zetten, net als vele "linksen" trouwens, ook hier.
  zondag 24 augustus 2014 @ 03:40:24 #211
426473 .Exe
And Justice for All
pi_143762768
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gematigde moslims zijn niet achterlijk dus zullen zich niet laten verleiden tot extremisme IMO
pi_143762774
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:39 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja, dat zijn de mensen die slachtoffer gaan worden door dit beleid.

Daarom had Pro Patria wel hun demo moeten kunnen afmaken, dan had de hitte uit de lucht geweest, nu zet 10 augustus alleen maar meer kwaad bloed, want, onterecht behandelt.

En dat gaat van Aartsen, om zijn eigen hachie te redden, ook nog Pro Patria in een slecht daglicht zetten, net als vele "linksen" trouwens, ook hier.
Ja je blijft ontkennen dat er gewoon hele grote idioten bij de Pro Patria meeliepen ? Je begint zelf over de hitlergroet bij die demo van vandaag. Wat denk je dat die idioten bij de Pro Patria demo op hun kerfstok hebben dan ?
pi_143762792
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:40 schreef .Exe het volgende:

[..]

Gematigde moslims zijn niet achterlijk dus zullen zich niet laten verleiden tot extremisme IMO
Ik maak mij daar ook geen zorgen om. Maar me wel zorgen om de toenemende haat richting moslims/buitenlanders.
pi_143762793
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja je blijft ontkennen dat er gewoon hele grote idioten bij de Pro Patria meeliepen ? Je begint zelf over de hitlergroet bij die demo van vandaag. Wat denk je dat die idioten bij de Pro Patria demo op hun kerfstok hebben dan ?
Dat doet helemaal niet ter zake, die discussie ga ik niet weer voeren.

Aan de ene kant wat criminelen en babymoordenaars, aan de andere kant wat rechts extremisten en veroordeelden.

Of moet je tegenwoordig eerst een bewijs van onbesproken gedrag halen voor een demo?
pi_143762799
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik maak mij daar ook geen zorgen om. Maar me wel zorgen om de toenemende haat richting moslims/buitenlanders.
En dan moet je gaan kijken hoe dat komt.
  zondag 24 augustus 2014 @ 03:45:33 #216
426473 .Exe
And Justice for All
pi_143762801
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Een anti IS demonstratie moet als zodanig ook worden gezien.
Ongeacht wie er mee lopen.

Als er dan dingen worden geroepen, vlaggen getoond worden en groeten worden gebracht die niet mogen dan moet er worden ingegrepen.
pi_143762804
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:45 schreef .Exe het volgende:

[..]

Als er dan dingen worden geroepen, vlaggen getoond worden en groeten worden gebracht die niet mogen dan moet er worden ingegrepen.
Juist.
pi_143762808
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:44 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat doet helemaal niet ter zake, die discussie ga ik niet weer voeren.

Aan de ene kant wat criminelen en babymoordenaars, aan de andere kant wat rechts extremisten en veroordeelden.

Of moet je tegenwoordig eerst een bewijs van onbesproken gedrag halen voor een demo?
Eigenlijk doet het wel ter zake. Daarom wordt de Pro Patria demo ook als rechts weg gezet. Daarom is er ook zo'n reactie geweest in de Schilderswijk. Het doet er dus alles toe.

Je wijst gelijk met je vinger richting een man die een baby heeft vermoord. Maar de eigen idioten veroordeel je niet ? Beetje jammer.
  zondag 24 augustus 2014 @ 03:47:15 #219
426473 .Exe
And Justice for All
pi_143762813
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En terecht want de meeste mensen zijn onwetend, hebben zich niet verdiept, en horen/zien alleen het journaal en jutten elkaar op tijdens de koffiepraatjes.
pi_143762814
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:45 schreef .Exe het volgende:

[..]

Door die idioten die mee liepen was het dus niet alleen een demo tegen isis. Dat is nou het hele punt.
pi_143762827
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Eigenlijk doet het wel ter zake. Daarom wordt de Pro Patria demo ook als rechts weg gezet. Daarom is er ook zo'n reactie geweest in de Schilderswijk. Het doet er dus alles toe.

Je wijst gelijk met je vinger richting een man die een baby heeft vermoord. Maar de eigen idioten veroordeel je niet ? Beetje jammer.
Zaten er wel moordenaars tussen dan?

En nee, het doet niets terzake, dat gebruiken ze als excuus om de demo te verstoren.
pi_143762830
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:45 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En dan moet je gaan kijken hoe dat komt.
Door mensen die niet het onderscheid kunnen maken tussen individuelen en een groep/geloof. Mensen die nu gaan roepen dat de islam het probleem is ipv van het extremisme. Etc.
pi_143762841
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:49 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Zaten er wel moordenaars tussen dan?

En nee, het doet niets terzake, dat gebruiken ze als excuus om de demo te verstoren.
Excuus? Waarom gooi je het zo makkelijk wel. Fucking veroordeeld voor het bekladden van joodse graven ? Hoe wil je nog iets met dit soort mensen te maken hebben ? Hoe fucking ziek ben je in je hoofd als je zo iets doet ?
pi_143762844
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Door die idioten die mee liepen was het dus niet alleen een demo tegen isis. Dat is nou het hele punt.
Nee, dat is jouw (aangeprate) beeld daarvan. Maar nogmaals, ik ga die discussie niet weer doen.

Denk jij er het jouwe van en ik het mijne.
Ik zal gelijk krijgen.
pi_143762850
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:47 schreef .Exe het volgende:

[..]

En terecht want de meeste mensen zijn onwetend, hebben zich niet verdiept, en horen/zien alleen het journaal en jutten elkaar op tijdens de koffiepraatjes.
Dus dat. En door dit soort mensen wordt het probleem veel groter gemaakt wat tot problemen zal lijden bij moslims/buitenlanders.
  zondag 24 augustus 2014 @ 03:52:52 #226
426473 .Exe
And Justice for All
pi_143762856
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat vind ik gelul!
Op de pro-Palestina demo waren ook alleen pro demonstranten?

Abou Jahjah :?
pi_143762859
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Excuus? Waarom gooi je het zo makkelijk wel. Fucking veroordeeld voor het bekladden van joodse graven ? Hoe wil je nog iets met dit soort mensen te maken hebben ? Hoe fucking ziek ben je in je hoofd als je zo iets doet ?
Hoe fucking ziek ben je als je met een groep met als leider een babymoordenaar gaat scanderen "alle joden moeten dood"?
pi_143762863
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:51 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee, dat is jouw (aangeprate) beeld daarvan. Maar nogmaals, ik ga die discussie niet weer doen.

Denk jij er het jouwe van en ik het mijne.
Ik zal gelijk krijgen.
Je gaat geen gelijk krijgen. Als jij/jullie weer zo'n demo met dezelfde mensen zullen organiseren en lopen zal je weer zon reactie krijgen. En terecht. Mensen die deze dingen doen flikkeren samen met die isiskakkerlakken maar lekker op.
pi_143762869
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:53 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Hoe fucking ziek ben je als je met een groep met als leider een babymoordenaar gaat scanderen "alle joden moeten dood"?
Dat heb ik toch nergens ontkent? Beide partijen zijn ziek.
pi_143762874
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:52 schreef .Exe het volgende:

[..]

Dat vind ik gelul!
Op de pro-Palestina demo waren ook alleen pro demonstranten?

Abou Jahjah :?
Je denkt dat die idioten die dag alleen maar haat hadden richting isis? En hun normale haat gevoelens hadden uitgeschakeld ?
  zondag 24 augustus 2014 @ 03:57:34 #231
426473 .Exe
And Justice for All
pi_143762902
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je denkt dat die idioten die dag alleen maar haat hadden richting isis? En hun normale haat gevoelens hadden uitgeschakeld ?
Zeker denk ik dat niet maar het gaat erom dat je niet kunt bepalen wie er in zo`n demonstratie meeloopt !!
Anders zijn alle demonstraties not done :{
pi_143762906
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:57 schreef .Exe het volgende:

[..]

Zeker denk ik dat niet maar het gaat erom dat je niet kunt bepalen wie er in zo`n demonstratie meeloopt !!
Anders zijn alle demonstraties not done :{
Wel als het georganiseerd werd door deze mensen.
  zondag 24 augustus 2014 @ 03:58:48 #233
426473 .Exe
And Justice for All
pi_143762915
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Weltrusten :W
pi_143762919
De Pro Patria demo kreeg voor het begin bij station centraal al te horen dat de route anders zou worden, door de samenscholing op de hoefkade.
Op dat moment wist niemand nog wie er wel of niet zou meelopen, dat is achteraf via foto's uitgezocht en toen als excuus gebruikt.

Denk daar maar eens over na voordat je weer iemand napraat of erbij wil horen.
pi_143762950
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:59 schreef Kanjer het volgende:
De Pro Patria demo kreeg voor het begin bij station centraal al te horen dat de route anders zou worden, door de samenscholing op de hoefkade.
Op dat moment wist niemand nog wie er wel of niet zou meelopen, dat is achteraf via foto's uitgezocht en toen als excuus gebruikt.

Geloof er niks van dat toen bij de organisatie niet bekend was dat er bepaalde mensen mee liepen. Maar weet je , het zal mij eigenlijk verder een rotzorg wezen.Voorlopig mag er geen demo in een woonwijk worden gelopen :) Voor de rest zoeken deze mensen het maar fijn uit.

Ik vind die extreem rechtse net zoals die isiskakkerlakken extreem nare mensen.
pi_143762955
quote:
7s.gif Op zondag 24 augustus 2014 04:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geloof er niks van dat toen bij de organisatie niet bekend was dat er bepaalde mensen mee liepen. Maar weet je , het zal mij eigenlijk verder een rotzorg wezen.Voorlopig mag er geen demo in een woonwijk worden gelopen :) Voor de rest zoeken deze mensen het maar fijn uit.

Daag yasmin.
pi_143765322
Yasmin23 voor iemand die zo tergend slecht kan discussiëren maak je net iets teveel posts in dit topic . Je doet meer kwaad voor de mensen die begrip hebben voor het omleiden/verbieden van de demonstratie in een woonwijk dan goed.
Ik heb in principe begrip voor wat van Aartsen heeft gedaan en ben ook geen voorstander van demonstraties door woonwijken. Echter door jouw posts waarbij je constant met twee maten meet, uitermate hypocriet bent in wat je wel en niet veroordeelt, inhoudelijk geen antwoord hebt op de meeste banale vragen ben ik zowaar bijna gaan twijfelen aan mijn mening. De voorstanders van de demonstratie hebben het vak debatteren duidelijk met een hoger cijfer afgesloten op de middelbare school.
pi_143765342
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:59 schreef Kanjer het volgende:

Dat was met 1 oogopslag op de facebook pagina al duidelijk. Anders met 1 oogopslag op de groep.
pi_143765355
quote:
7s.gif Op zondag 24 augustus 2014 04:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Eens. Je zag met één blik op de facebookpagina al wat voor vies kakkerlakkenpoep er zou meelopen in die demonstratie. Wij konden het van te voren inschatten, dus waarom de politie niet?
pi_143765400
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 03:18 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En daar komt de radicale boodschap van Bin Laden weer om de hoek zetten. Het is echt opvallend hoe je er precies dezelfde tactiek op nahoudt als van de gasten die je beweert te bestrijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')