Dat vind ik gelul!quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Door die idioten die mee liepen was het dus niet alleen een demo tegen isis. Dat is nou het hele punt.
Hoe fucking ziek ben je als je met een groep met als leider een babymoordenaar gaat scanderen "alle joden moeten dood"?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Excuus? Waarom gooi je het zo makkelijk wel. Fucking veroordeeld voor het bekladden van joodse graven ? Hoe wil je nog iets met dit soort mensen te maken hebben ? Hoe fucking ziek ben je in je hoofd als je zo iets doet ?
Je gaat geen gelijk krijgen. Als jij/jullie weer zo'n demo met dezelfde mensen zullen organiseren en lopen zal je weer zon reactie krijgen. En terecht. Mensen die deze dingen doen flikkeren samen met die isiskakkerlakken maar lekker op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw (aangeprate) beeld daarvan. Maar nogmaals, ik ga die discussie niet weer doen.
Denk jij er het jouwe van en ik het mijne.
Ik zal gelijk krijgen.
Dat heb ik toch nergens ontkent? Beide partijen zijn ziek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:53 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Hoe fucking ziek ben je als je met een groep met als leider een babymoordenaar gaat scanderen "alle joden moeten dood"?
Je denkt dat die idioten die dag alleen maar haat hadden richting isis? En hun normale haat gevoelens hadden uitgeschakeld ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:52 schreef .Exe het volgende:
[..]
Dat vind ik gelul!
Op de pro-Palestina demo waren ook alleen pro demonstranten?
Abou Jahjah
Zeker denk ik dat niet maar het gaat erom dat je niet kunt bepalen wie er in zo`n demonstratie meeloopt !!quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt dat die idioten die dag alleen maar haat hadden richting isis? En hun normale haat gevoelens hadden uitgeschakeld ?
Wel als het georganiseerd werd door deze mensen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:57 schreef .Exe het volgende:
[..]
Zeker denk ik dat niet maar het gaat erom dat je niet kunt bepalen wie er in zo`n demonstratie meeloopt !!
Anders zijn alle demonstraties not done
quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel als het georganiseerd werd door deze mensen.
Weltrustenquote:Op zondag 24 augustus 2014 03:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel als het georganiseerd werd door deze mensen.
Geloof er niks van dat toen bij de organisatie niet bekend was dat er bepaalde mensen mee liepen. Maar weet je , het zal mij eigenlijk verder een rotzorg wezen.Voorlopig mag er geen demo in een woonwijk worden gelopenquote:Op zondag 24 augustus 2014 03:59 schreef Kanjer het volgende:
De Pro Patria demo kreeg voor het begin bij station centraal al te horen dat de route anders zou worden, door de samenscholing op de hoefkade.
Op dat moment wist niemand nog wie er wel of niet zou meelopen, dat is achteraf via foto's uitgezocht en toen als excuus gebruikt.
Denk daar maar eens over na voordat je weer iemand napraat of erbij wil horen.
Daag yasmin.quote:Op zondag 24 augustus 2014 04:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat toen bij de organisatie niet bekend was dat er bepaalde mensen mee liepen. Maar weet je , het zal mij eigenlijk verder een rotzorg wezen.Voorlopig mag er geen demo in een woonwijk worden gelopenVoor de rest zoeken deze mensen het maar fijn uit.
Ik vind die extreem rechtse net zoals die isiskakkerlakken extreem nare mensen.
Dat was met 1 oogopslag op de facebook pagina al duidelijk. Anders met 1 oogopslag op de groep.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:59 schreef Kanjer het volgende:
De Pro Patria demo kreeg voor het begin bij station centraal al te horen dat de route anders zou worden, door de samenscholing op de hoefkade.
Op dat moment wist niemand nog wie er wel of niet zou meelopen, dat is achteraf via foto's uitgezocht en toen als excuus gebruikt.
Eens. Je zag met één blik op de facebookpagina al wat voor vies kakkerlakkenpoep er zou meelopen in die demonstratie. Wij konden het van te voren inschatten, dus waarom de politie niet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 04:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat toen bij de organisatie niet bekend was dat er bepaalde mensen mee liepen. Maar weet je , het zal mij eigenlijk verder een rotzorg wezen.Voorlopig mag er geen demo in een woonwijk worden gelopenVoor de rest zoeken deze mensen het maar fijn uit.
Ik vind die extreem rechtse net zoals die isiskakkerlakken extreem nare mensen.
En daar komt de radicale boodschap van Bin Laden weer om de hoek zetten. Het is echt opvallend hoe je er precies dezelfde tactiek op nahoudt als van de gasten die je beweert te bestrijden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Geef ik geen antwoord op.
Geloof het of niet, maar ik maak me juist zorgen om de normale, gematigde moslim.
Je kan topics van 5, 6, 7 jaar terug vinden waar ik dat al aangeef.
Nu ga je naar het moment dat mensen iedere moslim fout vinden, dat is al, maar gaat alleen maar massaler worden met dit beleid en op deze weg.
Hoe fucking ziek ben je als je hoopt dat er uiteindelijk een clash komt tussen moslims en niet-moslims zodat je de gematigde moslims ook kunt laten radicaliseren?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:53 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Hoe fucking ziek ben je als je met een groep met als leider een babymoordenaar gaat scanderen "alle joden moeten dood"?
Waar meet ik met twee maten? Omdat ik niet geloof dat er een sharia driehoek in de schilderswijk bestaat ? Of omdat het werkelijke aantal isis aanhangers fucking klein in ? Zowel de stenengooiers,de isiskakkerlakken en extreem rechtsidioten vind ik kansloos.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:57 schreef Glencairn het volgende:
Yasmin23 voor iemand die zo tergend slecht kan discussiëren maak je net iets teveel posts in dit topic . Je doet meer kwaad voor de mensen die begrip hebben voor het omleiden/verbieden van de demonstratie in een woonwijk dan goed.
Ik heb in principe begrip voor wat van Aartsen heeft gedaan en ben ook geen voorstander van demonstraties door woonwijken. Echter door jouw posts waarbij je constant met twee maten meet, uitermate hypocriet bent in wat je wel en niet veroordeelt, inhoudelijk geen antwoord hebt op de meeste banale vragen ben ik zowaar bijna gaan twijfelen aan mijn mening. De voorstanders van de demonstratie hebben het vak debatteren duidelijk met een hoger cijfer afgesloten op de middelbare school.
Lekker met je rechterarm in lucht zwaaien. Gezellig, dat Pro Patria.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:59 schreef Kanjer het volgende:
En daarbij het feit negeren dat die extreem rechtse ook niet van joden moeten hebben ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe fucking ziek ben je als je hoopt dat er uiteindelijk een clash komt tussen moslims en niet-moslims zodat je de gematigde moslims ook kunt laten radicaliseren?
Precies. Ze kunnen beter samen gaan werken of iets, want ze houden er dezelfde politieke agenda op na.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En daarbij het feit negeren dat die extreem rechtse ook niet van joden moeten hebben ?
Aan de kant van Pro Patria maakt een strafblad niet uit want het gaat om de boodschap ? Maar aan de andere kant wel ? Nah het zal wel aan ons liggenquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies. Ze kunnen beter samen gaan werken of iets, want ze houden er dezelfde politieke agenda op na.
Sinds wanneer is dat aan e.o.a. clubje extreemrechtse figuren?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:41 schreef Montagui het volgende:
En daarom moet je ook goedkeuren dat die demonstratie ook juist op díe plek werd gehouden, juist op díe plek omdat dáár de bovenstaande weerzinwekkende woorden werden geuit. Juist op díe plek moet je kunnen en mogen aangeven dat dát een brug te ver was.
Daar ga je weer met je 'gedachtegoed'.....het ging 10 augustus niet om het 'gedachtegoed' van de tegendemonstranten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat aan e.o.a. clubje extreemrechtse figuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |