abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143707061
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

way off topic idd, we stoppen er maar mee, Yasmin23s ego is genoeg gestreeld voor vandaag :P
Gehehe doet mij goed idd :P
pi_143707147
Ontopic :

quote:
DEN HAAG - De Joodse kunstenaar Itai Cohn woont en werkt al jaren in de Haagse Schilderswijk. Hij vindt het heel storend dat zijn buurt alleen nog maar negatief in het nieuws komt. Hij wil ook de andere kant van de wijk laten zien: 'Joden en moslims leven hier gebroederlijk samen.'
Toch heeft ook Cohn de uit de hand gelopen demonstraties van dichtbij meegemaakt, maar volgens hem komen de mensen die echt vervelend deden niet allemaal uit de Schilderswijk.

‘Het gaat om een kleine groep van tien tot vijftien extremisten. Ik heb het nagevraagd en de meesten komen hier niet vandaan’, aldus Cohn. ‘Ik vind de Schilderswijk een mooie wijk, een multiculturele smeltkroes waar joden en moslims prima naast elkaar leven.'

http://www.omroepwest.nl/(...)haagse-schilderswijk
Mooi bericht:)

Al heb ik geen idee hoe erg de discriminatie richting joden in die wijk is. Ik heb daar ook nog nooit een orthodoxe jood zien lopen.
pi_143707173
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gehehe doet mij goed idd :P
het is je gegund ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143707227
deze had ik gemist, geen stijl :X

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143707279
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:12 schreef Slayage het volgende:
deze had ik gemist, geen stijl :X

[ afbeelding ]
Ja zwaar overdreven. Ik geloof dat er word onderzocht of die strafbaar is.
pi_143707309
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ontopic :

[..]

Mooi bericht:)

Al heb ik geen idee hoe erg de discriminatie richting joden in die wijk is. Ik heb daar ook nog nooit een orthodoxe jood zien lopen.
den haag staat niet bekend om zijn grote joodse gemeenschap, opzichtig orthodoxe joden zie je zelden, net als moslim vrouwen met gezichtsbedekking trouwens
-Rabia Al-Basri
pi_143707378
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

den haag staat niet bekend om zijn grote joodse gemeenschap, opzichtig orthodoxe joden zie je zelden, net als moslim vrouwen met gezichtsbedekking trouwens
Die laatste zie ik idd wel in tegenstelling tot de joden. Maar er was eerder een bericht dat er ergens in de schilderswijk een hofje was met voornamelijk joodse mensen en die hadden aan de gemeente gevraagd om andere huisvesting. Maar ik heb geen idee waar dat hofje is.
pi_143707391
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

in dat stuk van geen stijl wordt aartsen niet eens benoemd in de context van bedreiging kan het sowieso niet zijn en vervolgen voor smakeloosheid bestaat niet in nederland...

http://www.geenstijl.nl/m(...)r_maar_mee.html#more
-Rabia Al-Basri
pi_143707415
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De Gedankenpolizei is onder ons.
pi_143707426
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die laatste zie ik idd wel in tegenstelling tot de joden. Maar er was eerder een bericht dat er ergens in de schilderswijk een hofje was met voornamelijk joodse mensen en die hadden aan de gemeente gevraagd om andere huisvesting. Maar ik heb geen idee waar dat hofje is.
je hebt zoveel hofjes in de schilderswijk, is echt een doolhof als je de wijk niet goed kent
-Rabia Al-Basri
pi_143707490
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

in dat stuk van geen stijl wordt aartsen niet eens benoemd in de context van bedreiging kan het sowieso niet zijn en vervolgen voor smakeloosheid bestaat niet in nederland...

http://www.geenstijl.nl/m(...)r_maar_mee.html#more
Nja mensen draaien door in hun angsten. Ik heb facebook vrienden die ook al plaatjes delen dat bv Zwarte piet niet mag en de burqa straks verplicht is :D
pi_143707561
Deze :')

pi_143707813
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze :')

[ afbeelding ]
deze heb ik ook langs zien komen op mijn tijdlijn :')
-Rabia Al-Basri
pi_143707832
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

deze heb ik ook langs zien komen op mijn tijdlijn :')
Heb er serieus aan gedacht om de mensen die dit deelden van mijn facebook te flikkeren :P
pi_143707970
Getint en krullen. Afkomstgenoot.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143707972
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb er serieus aan gedacht om de mensen die dit deelden van mijn facebook te flikkeren :P
zie het als een "verrijking" van je "vriendenkring", ik heb zelf nooit iemand verwijderd om zijn/haar mening, maar velen hebben mij wel verwijderd om mijn mening en dan ben ik altijd netjes! daarnaast schroom ik niet om mijn mening te uiten over wat dan ook
-Rabia Al-Basri
pi_143708018
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:31 schreef Mutant01 het volgende:
Getint en krullen. Afkomstgenoot.
Dat kan je helemaal nog niet zeggen:p Ik denk dat jij Marokkaans ben ?
pi_143708045
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

zie het als een "verrijking" van je "vriendenkring", ik heb zelf nooit iemand verwijderd om zijn/haar mening, maar velen hebben mij wel verwijderd om mijn mening en dan ben ik altijd netjes! daarnaast schroom ik niet om mijn mening te uiten over wat dan ook
Ja vond het ook een beetje ver gaan om ze daarom er uit te gooien. Maar wat niet is kan nog komen :P
pi_143708051
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat kan je helemaal nog niet zeggen:p Ik denk dat jij Marokkaans ben ?
Hier geboren en getogen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143708062
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hier geboren en getogen.
gahaha daar heb je me :P
pi_143708075
Tanger is idd een populaire vakantie plek voor Nederlanders :P
pi_143708123
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
hihi. Gekkie .
Allah Al Watan Al Malik
pi_143708197
Yasmin kies voor Mutant01 die jongen is heul lief en kan wel een vriendin gebruiken.

Nou gr gr
pi_143708264
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Legion etanger.
pi_143708277
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:38 schreef Scorpie het volgende:
Yasmin kies voor Mutant01 die jongen is heul lief en kan wel een vriendin gebruiken.

Nou gr gr
Gahahah.

Van anti isis demo in de schilderswijk naar een dating topic voor users zonder vriendin _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')