SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee joh. Denk dat Cocu wel een verrassing in peto heeft. Blijf hem toch een tactisch zéér sterkte trainer vinden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Begrijpbaar, maar dit gaat Ajax gewoon winnen.![]()
Hij wilde een eigen kleedkamer huren en dat mocht niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:11 schreef DaveDave09 het volgende:
Zou die Ajax al iets hebben laten weten of negeert die ons gewoon?![]()
Dat laatste zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:11 schreef DaveDave09 het volgende:
Zou die Ajax al iets hebben laten weten of negeert die ons gewoon?![]()
Cocu is als Daley Blind. Het duurt een paar jaar, maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Denk dat Cocu wel een verrassing in peto heeft. Blijf hem toch een tactisch zéér sterkte trainer vinden.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]Blijf hem toch een tactisch zéér sterkte trainer vinden.gebaseerd op zijn geweldige staat van dienst?
![]()
Cocu is best een goede coach, echt dom dat jullie dat niet zien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik heb gehoord dat PSV Manolev voor zondag terug wilde halen als aanvallende middenvelder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Denk dat Cocu wel een verrassing in peto heeft. Blijf hem toch een tactisch zéér sterkte trainer vinden.![]()
Achteraf wel een goede zet om Locadia RW te zetten ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, geef toe; was jij er op gekomen om Locadia rechtsbuiten te zetten? Doet hij toch wel weer heel goed hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]gebaseerd op zijn geweldige staat van dienst?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achteraf wel een goede zet om Locadia RW te zetten ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, geef toe; was jij er op gekomen om Locadia rechtsbuiten te zetten? Doet hij toch wel weer heel goed hoor.![]()
![]()
Locadia was niet zo'n ster in doelpunten maken.. dan moet je hem ergens anders neerzetten.
Denk dat ie volgend jaar als rechtsback speelt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Statement Ajax: 'Eto'o heeft nog een paar dagen bedenktijd nodig, de kans is 50/50, we verlengen de deadline'![]()
Inhoudelijk heel sterk, nu nog een grote jongen worden. Vorig seizoen was hij tragisch aan het schipperen, wilde bijvoorbeeld Zanka per sé inpassen - dat ging heel erg fout. Niet meer elke speler te vriend willen houden, dan is hij al een eind opgeschoten. Was ook een ontzettend slimme speler.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cocu is best een goede coach, echt dom dat jullie dat niet zien![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:16 schreef PicoMMP het volgende:
Statement Ajax: 'Eto'o heeft nog een paar dagen bedenktijd nodig, de kans is 50/50, we verlengen de deadline'
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
okquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, geef toe; was jij er op gekomen om Locadia rechtsbuiten te zetten? Doet hij toch wel weer heel goed hoor.![]()
Die vond ik juist vrij logisch. De Jong is geen pure spits en is niet iemand die het moet hebben van voorzetjes. De Jong vaker terug zakken en Locadia naar het midden, Arias die opkomt en je hebt een redelijk systeem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Ze zoeken iemand om zonder shirt op de tribune met een fototoestel te zwaaien. En hij is niet de enige kandidaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat PSV Manolev voor zondag terug wilde halen als aanvallende middenvelder.![]()
Dat is ws nog een uitwerking van de kopjes koffie van Guusje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, geef toe; was jij er op gekomen om Locadia rechtsbuiten te zetten? Doet hij toch wel weer heel goed hoor.
Eerst maar eens iets presenteren voordat er predikaten worden geplakt. En wat dat aangaat is Cocu dichter bij het predikaat 'goede voetballer, mislukte trainer'![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Gvd gaat vak410 weer stilhouden zondagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:17 schreef Houniet het volgende:
Politie pakt 38 verdachten voor bekerfinale Ajax-PEC Zwolle
Klasse.
hhhhh![]()
ah niet moeilijk om te vinden in amsterdamquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:17 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Nee. Ze zoeken iemand om zonder shirt op de tribune met een fototoestel te zwaaien. En hij is niet de enige kandidaat.![]()
Zouden ze dat niet sowieso doen dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:18 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Gvd gaat vak410 weer stilhouden zondag![]()
Geen idee, Dacht alleen tegen vittessquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zouden ze dat niet sowieso doen dan?hhhhh![]()
Die is onlangs getransfereerd naar Swansea, gr gr.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:19 schreef OllieWilliams het volgende:
Waarom gaat marc niet achter bafetimbi gomis de zwarte panther aan?![]()
ECHTE SUPPORTERSquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:17 schreef Houniet het volgende:
Politie pakt 38 verdachten voor bekerfinale Ajax-PEC Zwolle
Klasse.![]()
Manolev heeft tot morgen 18:00 om te tekenen. Het is 50/50.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah niet moeilijk om te vinden in amsterdam![]()
Doe ff normaal joh.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
k hef het glas alvast op Bas Dost.![]()
Lekker ballen bij almere uit voor 900supportersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:20 schreef PicoMMP het volgende:
Mocht Eto'o komen, zou ik hem nog even lekker bij Jong Ajax inzetten. "Even geduld Eto'o".![]()
Van 100k toeschouwers na 900
hhhhh![]()
twitter:SamRaalte twitterde op woensdag 20-08-2014 om 18:18:54Het management van Eto'o is nu aan het vergaderen over een andere speler en club. Verwachten vandaag wederom geen beslissing over Eto'o. reageer retweet
Bellen bellen bellen bellen
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:19 schreef OllieWilliams het volgende:
Waarom gaat marc niet achter bafetimbi gomis de zwarte panther aan?Dus? Je kunt hem gewoon een ultimatum stellen hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is onlangs getransfereerd naar Swansea, gr gr.![]()
![]()
gemiste kans godverdommequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is onlangs getransfereerd naar Swansea, gr gr.![]()
En daarna alleen opstelling in uitwedstrijden tegen Go Ahead en Dordrechtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:20 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Lekker ballen bij almere uit voor 900supporters![]()
Van 100k toeschouwers na 900![]()
"Van een leven zonder honger en dorst, naar voetballen in de Adelaarshorst"![]()
Natuurlijk komt ook Basje Dost niet. Die zal al bij een individueel gesprek met Frank er niet doorheen komen.quote:![]()
*whatsappenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SamRaalte twitterde op woensdag 20-08-2014 om 18:18:54Het management van Eto'o is nu aan het vergaderen over een andere speler en club. Verwachten vandaag wederom geen beslissing over Eto'o. reageer retweet
Bellen bellen bellen bellen
![]()
wat is daar mee?quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Hoezo niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Marc houdt zich niet aan de deadline![]()
Een maat van mij werkt in het VUMC en zegt dat hij Ricky van Wolfswinkel daar heeft gezien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij kon er vorig seizoen geen klote van totdat hij een spoedcursus kreeg van meester Hiddink, toen ging het inderdaad iets beter, dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cocu is best een goede coach, echt dom dat jullie dat niet zienOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
dat is even afwachten. waarschijnlijk wedstrijdritme opdoen bij jong ajaxquote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat is even afwachten. waarschijnlijk wedstrijdritme opdoen bij jong ajax![]()
![]()
een slet is soms wel lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:25 schreef Apekoek het volgende:
Eto is ook is gesprek geraakt met MLS clubs lees ik net, wat een slet begint het te worden.Oh.![]()
Ik snap het optimisme hier ook niet hoor. Die man gaat gewoon ergens anders cashen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:25 schreef Apekoek het volgende:
Eto is ook is gesprek geraakt met MLS clubs lees ik net, wat een slet begint het te worden.![]()
Die eet eerst een bakkie babi pangang anders valt hij zo flauwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Misschien is er al wel duidelijkheid, maar is het nu wachten op de persvoorlichter.![]()
![]()
Oh.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Een slet die 40x scoort in 9maanden
Oh.![]()
Kan de persoon die Bas Dost hier neerzette komen dweilen aub?
Dank u.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:29 schreef Houniet het volgende:
Kan de persoon die Bas Dost hier neerzette komen dweilen aub?
Dank u.![]()
wat de neukquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als Eto'o niet komt kunnen we misschien gewoon Ibrahimovic halen. Is een goeie spits heb ik gehoord.![]()
wie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Eto'o niet komt kunnen we misschien gewoon Ibrahimovic halen. Is een goeie spits heb ik gehoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geblesseerd man, maar ik kan je manier van denken waarderenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Eto'o niet komt kunnen we misschien gewoon Ibrahimovic halen. Is een goeie spits heb ik gehoord.hhhhh![]()
Past niet in ons systeem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Eto'o niet komt kunnen we misschien gewoon Ibrahimovic halen. Is een goeie spits heb ik gehoord.
Laat te weinig ballen van zijn voet stuiteren dit datOh.![]()
Zlatan is met één been nog beter dan de rest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:31 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Geblesseerd man, maar ik kan je manier van denken waarderen![]()
Ricky van den Bergh, kan eventueel ook Vermeer opvolgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar plan B.
Zeg het maar.
KloseReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Voor 4 en een half miljoen neem ik 'm op de fiets mee terug.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:32 schreef hafcfan het volgende:
Uth lijkt me wel een spits voor jullie.![]()
Jij vraagt wel heel veel voor een fietsritje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor 4 en een half miljoen neem ik 'm op de fiets mee terug.![]()
nee maar ff serieus
wie staat er bovenaan het schaduwlijstje, denken jullie?
ik hoop op een tropische verrassing![]()
Die elektrische fietsen zijn best duur tegenwoordigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vraagt wel heel veel voor een fietsritje.Oh.![]()
te oudquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die gozer van PSG die een jodenneus heeft![]()
forlanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef 16meter het volgende:
nee maar ff serieus
wie staat er bovenaan het schaduwlijstje?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef 16meter het volgende:
nee maar ff serieus
wie staat er bovenaan het schaduwlijstje, denken jullie?
ik hoop op een tropische verrassingHenrytwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 17:12:16De ALS #IceBucketChallenge van Dennis '#Iceman' #Bergkamp! Succes Bergkamp Junior, @OfficialVieira en @ThierryHenry! http://t.co/kdn9vFj3E0 reageer retweet
![]()
Daar ben ik dus ook ontzettend benieuwd naar,quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef 16meter het volgende:
nee maar ff serieus
wie staat er bovenaan het schaduwlijstje?
Milik is ook wel een optie voor jullie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zie ik nog best gebeuren. Niet aan gedacht!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]Henrytwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 17:12:16De ALS #IceBucketChallenge van Dennis '#Iceman' #Bergkamp! Succes Bergkamp Junior, @OfficialVieira en @ThierryHenry! http://t.co/kdn9vFj3E0 reageer retweet
![]()
Hernandez regelen via een belletje met Van Gaal.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Sulimani staat bovenaan heb ik gehoord, Kan het goed vinden met de boer en kan een hoop leren van bergkamp
hhhhh![]()
Dan heb je echt een slecht gevoel voor humor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:38 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Kan dit soort pics wel waarderen![]()
is voetballend ook kutquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon Huntelaar zo presenteren toch jaGroot fan van User Wotte![]()
nee mang, daar is siggy te goed voor.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Oh ja dat is de nieuwe hype he?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon Huntelaar zo presenteren toch jaJe bent zelf oud.quote:![]()
Nee dat is een emmer water over je hoofd heen gieten ALS je er bij wil horen als celebrityquote:Oh.![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is voor ons joden weer eens wat anders dan een enkeltje xD![]()
![]()
Dat is gewoon achterlijk. Al wil ik Zlatan dat wel zien doenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is een emmer water over je hoofd heen gieten ALS je er bij wil horen als celebrity![]()
Ben wel blij als de Eto'o soap voorbij is. Dat duurt nou wel een beetje te lang dat gedoe.![]()
frank nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:46 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb eigenlijk wel vertrouwen in Milik.Groot fan van User Wotte![]()
NOu nou nou.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is voor ons joden weer eens wat anders dan een enkeltje xD![]()
Zlatan heeft z'n contract bij PSG afgekocht en komt de komende 3 jaar voor het symbolische salaris van 1 euro per week bij Ajax ballen hoor ik net uit betrouwbare bron.![]()
![]()
als er nog een grotere kneus als hem komt wel jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jawel, wordt binnenkort vaste basisspeler.Groot fan van User Wotte![]()
Blind deed het ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is gewoon achterlijk. Al wil ik Zlatan dat wel zien doen![]()
Ben wel blij als de Eto'o soap voorbij is. Dat duurt nou wel een beetje te lang dat gedoe.![]()
![]()
Oh.![]()
Er gaat niks meer gebeuren rond Eto'o.
Uiteindelijk organiseert hij over een paar dagen een persconferentie en zet hij een punt achter zijn carrière. Het laatste kunstje van Eto'o.
![]()
Edin Dzeko heeft zijn contract bij Man City verlengd. Spits staat nu tot medio 2018 onder contract bij The Citizens.
Jammer jongens.![]()
Maar hij wil nog 2 WK's spelenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Uiteindelijk organiseert hij over een paar dagen een persconferentie en zet hij een punt achter zijn carrière. Het laatste kunstje van Eto'o.
Oh.![]()
Daley? Oe. Nou ja nog steeds vind ik het een domme actie eigenlijk.quote:
Oh wacht ik zag die groepsfoto inderdaad.![]()
Wacht jij maarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als er nog een grotere kneus als hem komt wel ja![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Die jongen is 33, of 21, of 42. Hoe dan ook, hij wil nog 2 WK's spelen. Die stopt nooit.![]()
Hij deed het ook in zijn eentjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Daley? Oe. Nou ja nog steeds vind ik het een domme actie eigenlijk.
Oh wacht ik zag die groepsfoto inderdaad.Oh.![]()
Overdreven zeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij deed het ook in zijn eentje![]()
Denken dat de soap afgelopen iscliffhanger zal zo komen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kan die mooi terugkeren naar de club waar die is opgeleid.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar is Klaas-Jan transfervrij![]()
Zes keer op rij kampioenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar is Klaas-Jan transfervrij![]()
![]()
Hij speelt liever voor het kampioenschap.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan die mooi terugkeren naar de club waar die is opgeleid.Oh.![]()
PEC kan hem niet betalen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelt liever voor het kampioenschap.![]()
Hij is opgeleid bij de Graafschap, dus daar kun je best voor de titel spelen in de JL.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelt liever voor het kampioenschap.![]()
Door wie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:57 schreef Vincento17 het volgende:
Forlan en Pizarro worden ook vaak genoemd...![]()
In de reacties op voetbalzone zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:57 schreef Vincento17 het volgende:
Ik hoorde iets dat Marc Overmars weer ging voetballenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:57 schreef Vincento17 het volgende:
![]()
Tja clubliefde doe je niks tegenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:49 schreef hafcfan het volgende:
Edin Dzeko heeft zijn contract bij Man City verlengd. Spits staat nu tot medio 2018 onder contract bij The Citizens.
Jammer jongens.![]()
![]()
![]()
saai hier. nog transfer geruchten?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
El Hamdoui (?)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
![]()
saai hier. nog transfer geruchten?![]()
El Hamdoei*quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb het een beetje gemist maareh.. Is Eto'o al jaar Ajax?![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
ja hij is sponsor vanaf januariquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:16 schreef gazhims3lv het volgende:
![]()
kfc meteen in de arena, topshowquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:17 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ja hij is sponsor vanaf januariOh.![]()
Hij heeft voor 3 jaar getekend voor 200.000 p/jquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:16 schreef gazhims3lv het volgende:
![]()
![]()
per dag*quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:19 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Hij heeft voor 3 jaar getekend voor 200.000 p/jOh.![]()
Zou eigenlijk best kunnen. Een speler die een club gaat sponsoren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:17 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ja hij is sponsor vanaf januari![]()
![]()
tsja, vrouwen denken dat voetbal zo goedkoop is hequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ze zijn zelf goedkoop gvdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tsja, vrouwen denken dat voetbal zo goedkoop is heOh.![]()
Maare, op wie gaan we dan hopen? Huntelaar lijkt me onhaalbaar? Dost en van Wolfswinkel liever niet...![]()
Je moeder is goedkoopquote:
hohoho[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Martijn Barto.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Vincento17 het volgende:
Maare, op wie gaan we dan hopen? Huntelaar lijkt me onhaalbaar? Dost en van Wolfswinkel liever niet...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dit neem je terugquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moeder is goedkoop
hohohoOh.![]()
Frank Demougequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Vincento17 het volgende:
Maare, op wie gaan we dan hopen? Huntelaar lijkt me onhaalbaar? Dost en van Wolfswinkel liever niet...Oh.![]()
Ard van Peppen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Vincento17 het volgende:
Maare, op wie gaan we dan hopen? Huntelaar lijkt me onhaalbaar? Dost en van Wolfswinkel liever niet...“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Samen met Verhoeven? Nieuwe spits + vervanger voor Vermeer?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
BREAKING: Bulykin is gesignaleerd bij de febo dichtbij de Arena![]()
Mido plakt er ook nog een jaartje aan vastquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:27 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Samen met Verhoeven? Nieuwe spits + vervanger voor Vermeer?Oh.![]()
van Beukering schijnt ook gezellig mee te zijn gegaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:27 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Samen met Verhoeven? Nieuwe spits + vervanger voor Vermeer?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Passen ook niet in het plaatje, idee is niet alleen een goede spits, maar ook een ouder ervaren iemand.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Vincento17 het volgende:
Maare, op wie gaan we dan hopen? Huntelaar lijkt me onhaalbaar? Dost en van Wolfswinkel liever niet...![]()
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 19:27:44Na een ijsdouche ivm de #ALSIceBucketChallenge verschenen de Ajacieden 's middags op het trainingsveld: http://t.co/MBaJkQKUxC reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 19:28:59[VIDEO] De knal van Kishna: http://t.co/yf64CRv4L3 reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 19:31:15[VIDEO] Top-10 mooiste #Ajax-goals tegen PSV: http://t.co/XhBn0oThLU #ajapsv reageer retweet
![]()
tt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ze negeren de achterbanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:32 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 19:27:44Na een ijsdouche ivm de #ALSIceBucketChallenge verschenen de Ajacieden 's middags op het trainingsveld: http://t.co/MBaJkQKUxC reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 19:28:59[VIDEO] De knal van Kishna: http://t.co/yf64CRv4L3 reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 19:31:15[VIDEO] Top-10 mooiste #Ajax-goals tegen PSV: http://t.co/XhBn0oThLU #ajapsv reageer retweet
bestuur tegen de muurOh.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 19:55:51DEFINITIEF: #Ajax ziet af van Eto'o. Zo meer op Telesport.nl reageer retweet
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Tot zover deze zeer uitgebreide aflevering van de Fabeltjeskrant. Oogjes dicht, snaveltjes toe. Slaap zacht.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 19:55:51DEFINITIEF: #Ajax ziet af van Eto'o. Zo meer op Telesport.nl reageer retweet
![]()
![]()
Oh.![]()
Jammer. Achja meneer ed kan t kennelijk allemaal zijn reet roesten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
![]()
Nou hè hè..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
-A Song of Ice and Fire-![]()
Zonde.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
!!
Dit had ik niet verwacht![]()
![]()
.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Berg je Eto'o UI maar opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jammer. Achja meneer ed kan t kennelijk allemaal zijn reet roesten.Oh.![]()
JORDIII leuke UI heb jequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Gr gr![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik hoop dat hij niet werkelijk dacht dat hij zou komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JORDIII leuke UI heb je
Gr grAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik ben niet ontevreden als het waar is. Ik denk niet dat Eto'o een succes zou zijn geworden bij Ajax. Met een beetje pech zou hij na de eerst onenigheid met De Boer een blessure faken en de rest van het seizoen lekker thuis zitten.![]()
staat nog niet op telesport...“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Goh. En dan: Ajax ziet af van Eto'o. Lees: Eto'o laat Ajax keihard stikken en heeft al tijden niets van zich laten horen.
. Zeg dan dat El Ghazi eigen jeugd is..
![]()
We weten neem ik aan allemaal wel dat ze van Eto'o afzien omdat de communicatie niet lekker liep.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Goh. En dan: Ajax ziet af van Eto'o. Lees: Eto'o laat Ajax keihard stikken en heeft al tijden niets van zich laten horen.
. Zeg dan dat El Ghazi eigen jeugd is..
![]()
Mooi zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Woordvoerder Ajax zegt: 'Goed recht Eto'o de tijd te nemen. Maar dat duurde ons te lang.'![]()
Prima, je niet aan het lijntje laten houdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Woordvoerder Ajax zegt: 'Goed recht Eto'o de tijd te nemen. Maar dat duurde ons te lang.'
Oh.![]()
Nee, we weten allemaal dat Eto'o Ajax gebruikt heeft voor wat gratis exposure. Maar als jij wilt geloven dat Ajax "af ziet" van Eto'o, mag je dat geloven hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
We weten neem ik aan allemaal wel dat ze van Eto'o afzien omdat de communicatie niet lekker liep.![]()
![]()
Overmars vond Eto’o een welkome versterking voor de selectie. "Maar alleen als hij zelf graag naar Ajax wilde komen”, aldus de woordvoerder. "Gezien het urenlange gesprek in Parijs was Samuel zeker geïnteresseerd om naar Ajax te komen. Maar kennelijk gold dat voor meerdere clubs.”quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, we weten allemaal dat Eto'o Ajax gebruikt heeft voor wat gratis exposure. Maar als jij wilt geloven dat Ajax "af ziet" van Eto'o, mag je dat geloven hoor![]()
Okquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, we weten allemaal dat Eto'o Ajax gebruikt heeft voor wat gratis exposure. Maar als jij wilt geloven dat Ajax "af ziet" van Eto'o, mag je dat geloven hoor"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gelijk hebben ze ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Woordvoerder Ajax zegt: 'Goed recht Eto'o de tijd te nemen. Maar dat duurde ons te lang.'![]()
Zonde hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eto'o heeft Ajax gebruikt? Wat dacht je van andersom? Ajax heeft met deze soap meer publiciteit gewonnen dan Eto'o.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, we weten allemaal dat Eto'o Ajax gebruikt heeft voor wat gratis exposure. Maar als jij wilt geloven dat Ajax "af ziet" van Eto'o, mag je dat geloven hoor
Maar het blijft zo dat Ajax afziet van verdere gesprekken met Eto'o, wellicht omdat ze dus zagen dat het nergens toe zou leiden.![]()
niet te veel achter zoekenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
Lijkt me voor Eto'o juist negatief dat hij een club steeds aan het lijntje heeft gehouden.![]()
Net of Eto'o dat kan schelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
Lijkt me voor Eto'o juist negatief dat hij een club steeds aan het lijntje heeft gehouden.
Mensen die echt geloofd hebben dat hij naar Ajax zou komen![]()
!
Dat filmpje van Enoh op Ajax TV priceless![]()
![]()
Jij ook weer je 2 minuten lol, ondanks dat je eigen clubje genoeg problemen nog heeft.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Net of Eto'o dat kan schelen.
!
Dat filmpje van Enoh op Ajax TV priceless
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
twitter:SiemRaalte twitterde op woensdag 20-08-2014 om 20:05:25Moeder van Eto'o belde me zojuist. Zij bevestigde mij dat Overmars haar zoons management heeft ingelicht af te zien van verdere gesprekken. reageer retweet
![]()
Nou hem misschien niet maar andere clubs wellicht welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:SiemRaalte twitterde op woensdag 20-08-2014 om 20:05:25Moeder van Eto'o belde me zojuist. Zij bevestigde mij dat Overmars haar zoons management heeft ingelicht af te zien van verdere gesprekken. reageer retweet
Oh.![]()
ga weg met die dorpsgekquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
lijkt wel comedy capers jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
!
net als morgenavond![]()
precies, had wel gehoopt dat hij zou komen, maar ik dacht wel dat het niet zou gebeurenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:16 schreef Tchock het volgende:
Jammer, was leuk geweest. Maar dapper van Ajax dat ze er een streep onder zetten.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
wat moet je met remy? er zijn vast betere spitsenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef imhumannature het volgende:
Haal Remy dan; 14 doelpunten in 26 Premier league wedstrijden“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Zoals Eto'o?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wat moet je met remy? er zijn vast betere spitsen![]()
![]()
Franks wil is wet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef Kopsterk het volgende:
Waar is het vertrouwen in onze Pool? Stelletje kurwa's.![]()
Ik heb daar vertrouwen inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef Kopsterk het volgende:
Waar is het vertrouwen in onze Pool? Stelletje kurwa's.
Alleen er komt toch een spits bijOh.![]()
Is Zeefuik nog transfervrij?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef imhumannature het volgende:
Fysiek zou Remy de defensie van heel de Eredivisie vast wel omver knikken.
[ afbeelding ]Oh.![]()
Haal dan Akinfenwa of Bright Dike.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef imhumannature het volgende:
Fysiek zou Remy de defensie van heel de Eredivisie vast wel omver knikken.
[ afbeelding ]Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
"Clubjes" als Real Madrid zijn ook sterk in de counterquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
Rémy's grootste kracht is zijn snelheid. Leuk voor clubjes die op de counter spelen dus.![]()
llorente? of geen spaanse amateurs in onze teams?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Damn, bulldozer dingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Haal dan Akinfenwa of Bright Dike.![]()
![]()
Ja, dus?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:26 schreef imhumannature het volgende:
[..]
"Clubjes" als Real Madrid zijn ook sterk in de counter![]()
Even terug te komen op eto'o. Stel hij wilt toch naar ajax, en ajax heeft nog geen nieuwe spits, wat zal marc doen?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Afwijzen. Deadline is deadline.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
Even terug te komen op eto'o. Stel hij wilt toch naar ajax, en ajax heeft nog geen nieuwe spits, wat zal marc doen?Oh.![]()
Dat gebeurt niet. Ajax heeft gezegd dat ze geen gesprekken meer willen voeren, terwijl er voordat Eto'o zou komen spelen nog vanalles geregeld en onderhandeld moet worden. Het is niet dat Eto'o nu kan zeggen "grapje ik ga toch akkoord".quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
Even terug te komen op eto'o. Stel hij wilt toch naar ajax, en ajax heeft nog geen nieuwe spits, wat zal marc doen?![]()
Hij koopt gewoon een kaartje voor Ajax-PSV en springt het veld op. Niks geen helikopter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. Ajax heeft gezegd dat ze geen gesprekken meer willen voeren, terwijl er voordat Eto'o zou komen spelen nog vanalles geregeld en onderhandeld moet worden. Het is niet dat Eto'o nu kan zeggen "grapje ik ga toch akkoord".![]()
Kut eto'o, had het record van die psv'er kunnen verbreken voor meeste goals in 1 eredivisie seizoen.. en hopelijk geen fucking basje drost.. dan maar gewoon met wat we nu hebben.hhhhh![]()
Zondag gaan we jullie ook brekenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:36 schreef DaveDave09 het volgende:
Kut eto'o, had het record van die psv'er kunnen verbreken voor meeste goals in 1 eredivisie seizoen.. en hopelijk geen fucking basje drost.. dan maar gewoon met wat we nu hebben.![]()
Moest lachen. Dank je.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zondag gaan we jullie ook brekenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zondag gaan we jullie ook breken
Oh.![]()
Ik hoop echt dat dikke Guidetti en Toornstra bij jullie tekenen. Lekker middenmoot ballen met die gastenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
!
![]()
![]()
Ik vind dat nog mooier als die ie daadwerkelijk kwamquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het klinkt wel lekker stoer: ''Ajax ziet af van Eto'o''.
Zo, steek die maar in je broekzak.!!!!1
hij wilt :Squote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
Even terug te komen op eto'o. Stel hij wilt toch naar ajax, en ajax heeft nog geen nieuwe spits, wat zal marc doen?![]()
Wat doet Folkert Velten tegenwoordig? Vast ook transfervrij.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
![]()
iddquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het klinkt wel lekker stoer: ''Ajax ziet af van Eto'o''.
Zo, steek die maar in je broekzak.
Brands: PSV wijst aangeboden Eto'o af![]()
Brands is een debiel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd
Brands: PSV wijst aangeboden Eto'o af'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Mijn voorspelling voor vanavond:twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 27-08-2014 om 01:41:12Vandaag in De #Telegraaf #Ajax opent gesprekken met Karim Benzema reageer retweet
![]()
Balotelli komt gewoon, puur voor het groepsproces.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:17 schreef Heeinz het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Mijn voorspelling voor vanavond:twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 27-08-2014 om 01:41:12Vandaag in De #Telegraaf #Ajax opent gesprekken met Karim Benzema reageer retweet
Oh.![]()
Tegen de winterstop heeft James C. Ronaldo verbannen naar de bank. Mooie versterking voor Ajax.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Balotelli komt gewoon, puur voor het groepsproces.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die houdt El Ghazi tegen op de flankenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tegen de winterstop heeft James C. Ronaldo verbannen naar de bank. Mooie versterking voor Ajax.Oh.![]()
Brands was maar wat uit zijn duim aan het zuigen joh.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd
Brands: PSV wijst aangeboden Eto'o af
Hij wist niet eens wie hij gesproken had, hij wist niet hoe de zaakwaarnemer van Eto'o heet, Brands wil heel graag in het middelpunt van de belangstelling staan en kon zijn ergernis niet verbergen dat niet hij maar Marc Overmars gesprekken over een dergelijke speler kan voeren.
Dat de andere gasten aan tafel daar ook zo over dachten was duidelijk, want niemand ging er verder op in. Dat was natuurlijk een complete afgang voor Brands. Interessant willen doen en vervolgens totaal niet serieus genomen worden.![]()
![]()
Moet in de eredivisie nog wel op de negen positie uit de voeten kunnen, denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die houdt El Ghazi tegen op de flankenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Deze man naar BNW, snel AUBquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Brands was maar wat uit zijn duim aan het zuigen joh.
Hij wist niet eens wie hij gesproken had, hij wist niet hoe de zaakwaarnemer van Eto'o heet, Brands wil heel graag in het middelpunt van de belangstelling staan en kon zijn ergernis niet verbergen dat niet hij maar Marc Overmars gesprekken over een dergelijke speler kan voeren.
Dat de andere gasten aan tafel daar ook zo over dachten was duidelijk, want niemand ging er verder op in. Dat was natuurlijk een complete afgang voor Brands. Interessant willen doen en vervolgens totaal niet serieus genomen worden.![]()
De loting voor CL vrijdag 29 aug neem ik aan? Als di-wo-do de laatste europese kwalificatiewedstrijden zijn geweest? Wordt tijd dat we de tegenstanders gaan weten...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Wauw.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Brands was maar wat uit zijn duim aan het zuigen joh.
Dat de andere gasten aan tafel daar ook zo over dachten was duidelijk, want niemand ging er verder op in. Dat was natuurlijk een complete afgang voor Brands. Interessant willen doen en vervolgens totaal niet serieus genomen worden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Staat wel leuk idd, want hij ging toch niet komen. Zo houd je de eer nog een beetje oog met Ajax ziet af van Eto 'o"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Feyenoord speelt geen CLquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:36 schreef MrStock het volgende:
De loting voor CL vrijdag 29 aug neem ik aan? Als di-wo-do de laatste europese kwalificatiewedstrijden zijn geweest? Wordt tijd dat we de tegenstanders gaan weten...![]()
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 21:42:34#Ajax gaat nu rustig aan werk met Plan B. Nieuwe spits niet voor volgende week te verwachten. Geruchten over Loic Rémy zijn grote onzin. reageer retweet
Oh.![]()
Nu zal niemand ze serieus nemen in het vervolg ben ik bangquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wow, en Ajax1 had zo'n mooie scoop.
Oh.![]()
#SchuldvanMikequote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zal niemand ze serieus nemen in het vervolg ben ik bang![]()
Of te wel, ze hebben nog niemand. Of de verwachtingen laag houden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 21:42:34#Ajax gaat nu rustig aan werk met Plan B. Nieuwe spits niet voor volgende week te verwachten. Geruchten over Loic Rémy zijn grote onzin. reageer retweet
Verwachten jullie een "grote" naam, of weer een onbekende zoals redelijk vaak het geval is?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ze hadden eto'o gewoon moeten aanhouden en daarnaast op zoek gaan naar een andere spits. Als de andere spits had toegehapt had je eto'o alsnog de deur kunnen wijzen. Had je geen andere spits gevonden had je altijd nog een kans dat eto op het randje wel naar ajax gegaan zou zijn.
Dat was wat mij betreft beter geweest, alle deuren open houden totdat er iemand toehapt.![]()
Als Eto'o Overmars volgende week belt en zegt dat hij naar Ajax wil komt hij toch gewoon als er dan nog geen andere spits bij isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:54 schreef Apekoek het volgende:
Ze hadden eto'o gewoon moeten aanhouden en daarnaast op zoek gaan naar een andere spits. Als de andere spits had toegehapt had je eto'o alsnog de deur kunnen wijzen. Had je geen andere spits gevonden had je altijd nog een kans dat eto op het randje wel naar ajax gegaan zou zijn.
Dat was wat mij betreft beter geweest, alle deuren open houden totdat er iemand toehapt.![]()
Aangezien het management een negatief signaal van Ajax heeft gekregen, is de kans nog kleiner geworden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als Eto'o Overmars volgende week belt en zegt dat hij naar Ajax wil komt hij toch gewoon als er dan nog geen andere spits bij is![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 21-08-2014 om 10:07:54#Ajax bekeek onlangs in Napels de door #Feyenoord begeerde spits Zapata tijdens Napoli-PSG maar was niet onder de indruk en testte hem af reageer retweet
![]()
Idd, dit was gewoon vreemd om een deadline te stellen, je schiet er niets mee op verder, maar goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:54 schreef Apekoek het volgende:
Dat was wat mij betreft beter geweest, alle deuren open houden totdat er iemand toehapt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Niet helemaal mee eens, het was hij die de beslissing steeds uitstelde, dan houdt op een gegeven moment gewoon op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dit was gewoon vreemd om een deadline te stellen, je schiet er niets mee op verder, maar goed.![]()
Sja, als je al een spits hebt misschienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, het was hij die de beslissing steeds uitstelde, dan houdt op een gegeven moment gewoon op.. Maar nu gooi je de deur dicht terwijl hij misschien morgen ja had gezegd. Hou het lekker aan tot je een spits hebt op zijn minst.
Nu komen ze vast de 31ste om 23:59 met de spits van Volendam ofzo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Precies, je moet op een gegeven moment ook gewoon de eer aan jezelf houden. Ook bij Eto'o.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, het was hij die de beslissing steeds uitstelde, dan houdt op een gegeven moment gewoon op.![]()
Robert Mühren zou niks mis mee zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Het kan natuurlijk altijd nog maar je bent nu vrijer dus ik vind het wel een logische beslissingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als je al een spits hebt misschien. Maar nu gooi je de deur dicht terwijl hij misschien morgen ja had gezegd. Hou het lekker aan tot je een spits hebt op zijn minst.
![]()
Welke eer? Gewoon, we horen het wel, als we een ander hebben gevonden hoeven we je niet meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, je moet op een gegeven moment ook gewoon de eer aan jezelf houden. Ook bij Eto'o.
Wat is daar nou oneervol aan?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik vind het onnodig, je krijgt er niets van als je gewoon een tijdje niets hoort, dan wacht je toch gewoon en zoekt ook verder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk altijd nog maar je bent nu vrijer dus ik vind het wel een logische beslissing
Nu had je heel misschien een wereldspits kunnen hebben en ga je moeilijk doen om niets.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het kwam gewoon een beetje sneu over ondertussen, wellicht door de beeldvorming in de pers. Eto'o die iedere dag zei 'morgen neem ik een beslissing', en Ajax die dat maar prima vond en vooral de Grote Meneer niet op z'n teentjes wilde trappen door te zeggen 'nu willen we weleens zekerheid'.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke eer? Gewoon, we horen het wel, als we een ander hebben gevonden hoeven we je niet meer.
Wat is daar nou oneervol aan?
Als je zo doorgaat zegt hij 30/08 'Hmm nee, ga toch liever naar Italie/Spanje/Engeland', en kan je halsoverkop nog een ander binnen proberen te halen.![]()
Idd, het komt denk ik vooral doordat elke tweet doorgelicht werd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het kwam gewoon een beetje sneu over ondertussen, wellicht door de beeldvorming in de pers. Eto'o die iedere dag zei 'morgen neem ik een beslissing', en Ajax die dat maar prima vond en vooral de Grote Meneer niet op z'n teentjes wilde trappen door te zeggen 'nu willen we weleens zekerheid'.
Als je zo doorgaat zegt hij 30/08 'Hmm nee, ga toch liever naar Italie/Spanje/Engeland', en kan je halsoverkop nog een ander binnen proberen te halen.
Ja, maar dat risico heb je nu ook gewoon nog steeds omdat transfers bijna altijd de laatste dag plaatsvinden, kan je net zo goed de deur openhouden tot je zelf iemand hebt en hem dan pas afzeggen, nu zeg je hem af en komt hij zeker niet en heb je ook geen andere spits.
Wat is nou het voordeel voor Ajax?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik denk dat het ook allemaal wel losloopt, alsof Ajax nu gaat zeggen 'Nee, laat maar', als Eto'o morgen wil tekenen, het is gewoon puur dat Ajax even de focus verlegt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het komt denk ik vooral doordat elke tweet doorgelicht werd.
Ja, maar dat risico heb je nu ook gewoon nog steeds omdat transfers bijna altijd de laatste dag plaatsvinden, kan je net zo goed de deur openhouden tot je zelf iemand hebt en hem dan pas afzeggen, nu zeg je hem af en komt hij zeker niet en heb je ook geen andere spits.
Wat is nou het voordeel voor Ajax?
Voordeel is puur gevoelsmatig dat je niet zo needy overkomt richting Eto'o. Verder schiet je er inderdaad praktisch bar weinig mee op.![]()
Dat mocht hij toch willen er opnieuw onderhandeld kan worden, maar goed het doet er weinig toe want dat gaat toch niet gebeurenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het komt denk ik vooral doordat elke tweet doorgelicht werd.
Wat is nou het voordeel voor Ajax?![]()
Of Jack Tuyp!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als je al een spits hebt misschien. Maar nu gooi je de deur dicht terwijl hij misschien morgen ja had gezegd. Hou het lekker aan tot je een spits hebt op zijn minst.
![]()
![]()
Dit, wat jij zegt knul. Dit is nou eenmaal de eredivisie,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke eer? Gewoon, we horen het wel, als we een ander hebben gevonden hoeven we je niet meer.
Wat is daar nou oneervol aan?![]()
Zou het niet zo kunnen zijn dat Ajax naar buiten brengt dat ze Eto'o hebben afgezegd maar dat ze tegen Eto'o hebben gezegd. Bedenk ergens volgende week maar of je komt![]()
-A Song of Ice and Fire-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: