twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 21:42:34#Ajax gaat nu rustig aan werk met Plan B. Nieuwe spits niet voor volgende week te verwachten. Geruchten over Loic Rémy zijn grote onzin. reageer retweet
Nu zal niemand ze serieus nemen in het vervolg ben ik bangquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wow, en Ajax1 had zo'n mooie scoop.
#SchuldvanMikequote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zal niemand ze serieus nemen in het vervolg ben ik bang
Of te wel, ze hebben nog niemand. Of de verwachtingen laag houden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 21:42:34#Ajax gaat nu rustig aan werk met Plan B. Nieuwe spits niet voor volgende week te verwachten. Geruchten over Loic Rémy zijn grote onzin. reageer retweet
Als Eto'o Overmars volgende week belt en zegt dat hij naar Ajax wil komt hij toch gewoon als er dan nog geen andere spits bij isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:54 schreef Apekoek het volgende:
Ze hadden eto'o gewoon moeten aanhouden en daarnaast op zoek gaan naar een andere spits. Als de andere spits had toegehapt had je eto'o alsnog de deur kunnen wijzen. Had je geen andere spits gevonden had je altijd nog een kans dat eto op het randje wel naar ajax gegaan zou zijn.
Dat was wat mij betreft beter geweest, alle deuren open houden totdat er iemand toehapt.
Aangezien het management een negatief signaal van Ajax heeft gekregen, is de kans nog kleiner geworden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als Eto'o Overmars volgende week belt en zegt dat hij naar Ajax wil komt hij toch gewoon als er dan nog geen andere spits bij is
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 21-08-2014 om 10:07:54#Ajax bekeek onlangs in Napels de door #Feyenoord begeerde spits Zapata tijdens Napoli-PSG maar was niet onder de indruk en testte hem af reageer retweet
Idd, dit was gewoon vreemd om een deadline te stellen, je schiet er niets mee op verder, maar goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:54 schreef Apekoek het volgende:
Ze hadden eto'o gewoon moeten aanhouden en daarnaast op zoek gaan naar een andere spits. Als de andere spits had toegehapt had je eto'o alsnog de deur kunnen wijzen. Had je geen andere spits gevonden had je altijd nog een kans dat eto op het randje wel naar ajax gegaan zou zijn.
Dat was wat mij betreft beter geweest, alle deuren open houden totdat er iemand toehapt.
Niet helemaal mee eens, het was hij die de beslissing steeds uitstelde, dan houdt op een gegeven moment gewoon op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dit was gewoon vreemd om een deadline te stellen, je schiet er niets mee op verder, maar goed.
Sja, als je al een spits hebt misschienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, het was hij die de beslissing steeds uitstelde, dan houdt op een gegeven moment gewoon op.
Precies, je moet op een gegeven moment ook gewoon de eer aan jezelf houden. Ook bij Eto'o.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, het was hij die de beslissing steeds uitstelde, dan houdt op een gegeven moment gewoon op.
Robert Mühren zou niks mis mee zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Nu komen ze vast de 31ste om 23:59 met de spits van Volendam ofzo.
Het kan natuurlijk altijd nog maar je bent nu vrijer dus ik vind het wel een logische beslissingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als je al een spits hebt misschien. Maar nu gooi je de deur dicht terwijl hij misschien morgen ja had gezegd. Hou het lekker aan tot je een spits hebt op zijn minst.
Welke eer? Gewoon, we horen het wel, als we een ander hebben gevonden hoeven we je niet meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, je moet op een gegeven moment ook gewoon de eer aan jezelf houden. Ook bij Eto'o.
Ik vind het onnodig, je krijgt er niets van als je gewoon een tijdje niets hoort, dan wacht je toch gewoon en zoekt ook verder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk altijd nog maar je bent nu vrijer dus ik vind het wel een logische beslissing
Het kwam gewoon een beetje sneu over ondertussen, wellicht door de beeldvorming in de pers. Eto'o die iedere dag zei 'morgen neem ik een beslissing', en Ajax die dat maar prima vond en vooral de Grote Meneer niet op z'n teentjes wilde trappen door te zeggen 'nu willen we weleens zekerheid'.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke eer? Gewoon, we horen het wel, als we een ander hebben gevonden hoeven we je niet meer.
Wat is daar nou oneervol aan?
Idd, het komt denk ik vooral doordat elke tweet doorgelicht werd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het kwam gewoon een beetje sneu over ondertussen, wellicht door de beeldvorming in de pers. Eto'o die iedere dag zei 'morgen neem ik een beslissing', en Ajax die dat maar prima vond en vooral de Grote Meneer niet op z'n teentjes wilde trappen door te zeggen 'nu willen we weleens zekerheid'.
Als je zo doorgaat zegt hij 30/08 'Hmm nee, ga toch liever naar Italie/Spanje/Engeland', en kan je halsoverkop nog een ander binnen proberen te halen.
Ik denk dat het ook allemaal wel losloopt, alsof Ajax nu gaat zeggen 'Nee, laat maar', als Eto'o morgen wil tekenen, het is gewoon puur dat Ajax even de focus verlegt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het komt denk ik vooral doordat elke tweet doorgelicht werd.
Ja, maar dat risico heb je nu ook gewoon nog steeds omdat transfers bijna altijd de laatste dag plaatsvinden, kan je net zo goed de deur openhouden tot je zelf iemand hebt en hem dan pas afzeggen, nu zeg je hem af en komt hij zeker niet en heb je ook geen andere spits.
Wat is nou het voordeel voor Ajax?
Dat mocht hij toch willen er opnieuw onderhandeld kan worden, maar goed het doet er weinig toe want dat gaat toch niet gebeurenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het komt denk ik vooral doordat elke tweet doorgelicht werd.
Ja, maar dat risico heb je nu ook gewoon nog steeds omdat transfers bijna altijd de laatste dag plaatsvinden, kan je net zo goed de deur openhouden tot je zelf iemand hebt en hem dan pas afzeggen, nu zeg je hem af en komt hij zeker niet en heb je ook geen andere spits.
Wat is nou het voordeel voor Ajax?
Of Jack Tuyp!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als je al een spits hebt misschien. Maar nu gooi je de deur dicht terwijl hij misschien morgen ja had gezegd. Hou het lekker aan tot je een spits hebt op zijn minst.
Dit, wat jij zegt knul. Dit is nou eenmaal de eredivisie,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke eer? Gewoon, we horen het wel, als we een ander hebben gevonden hoeven we je niet meer.
Wat is daar nou oneervol aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |