ga weg met die dorpsgekquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:SiemRaalte twitterde op woensdag 20-08-2014 om 20:05:25Moeder van Eto'o belde me zojuist. Zij bevestigde mij dat Overmars haar zoons management heeft ingelicht af te zien van verdere gesprekken. reageer retweet
lijkt wel comedy capers jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Net of Eto'o dat kan schelen.
Mensen die echt geloofd hebben dat hij naar Ajax zou komen![]()
!
Dat filmpje van Enoh op Ajax TV priceless![]()
precies, had wel gehoopt dat hij zou komen, maar ik dacht wel dat het niet zou gebeurenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:16 schreef Tchock het volgende:
Jammer, was leuk geweest. Maar dapper van Ajax dat ze er een streep onder zetten.
wat moet je met remy? er zijn vast betere spitsenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef imhumannature het volgende:
Haal Remy dan; 14 doelpunten in 26 Premier league wedstrijden
Zoals Eto'o?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wat moet je met remy? er zijn vast betere spitsen
Franks wil is wet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef Kopsterk het volgende:
Waar is het vertrouwen in onze Pool? Stelletje kurwa's.
Ik heb daar vertrouwen inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef Kopsterk het volgende:
Waar is het vertrouwen in onze Pool? Stelletje kurwa's.
Is Zeefuik nog transfervrij?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef imhumannature het volgende:
Fysiek zou Remy de defensie van heel de Eredivisie vast wel omver knikken.
[ afbeelding ]
Haal dan Akinfenwa of Bright Dike.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef imhumannature het volgende:
Fysiek zou Remy de defensie van heel de Eredivisie vast wel omver knikken.
[ afbeelding ]
"Clubjes" als Real Madrid zijn ook sterk in de counterquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
Rémy's grootste kracht is zijn snelheid. Leuk voor clubjes die op de counter spelen dus.
Damn, bulldozer dingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Haal dan Akinfenwa of Bright Dike.
Ja, dus?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:26 schreef imhumannature het volgende:
[..]
"Clubjes" als Real Madrid zijn ook sterk in de counter
Afwijzen. Deadline is deadline.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
Even terug te komen op eto'o. Stel hij wilt toch naar ajax, en ajax heeft nog geen nieuwe spits, wat zal marc doen?
Dat gebeurt niet. Ajax heeft gezegd dat ze geen gesprekken meer willen voeren, terwijl er voordat Eto'o zou komen spelen nog vanalles geregeld en onderhandeld moet worden. Het is niet dat Eto'o nu kan zeggen "grapje ik ga toch akkoord".quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
Even terug te komen op eto'o. Stel hij wilt toch naar ajax, en ajax heeft nog geen nieuwe spits, wat zal marc doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |