Moet er weer gehosseld worden? Milae hou oud ben je ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je wil is dat hier zo verholpenJij was hier vanmiddag toch al op bezoek?
Haha ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je wil is dat hier zo verholpenJij was hier vanmiddag toch al op bezoek?
Ooooh bedoelde FANN dat ik hier misschien een date kan krijgen? Haha, nee FANN. Dat hoeft echt niet, hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet er weer gehosseld worden? Milae hou oud ben je ?
Ah... 26 jaar is misschien een beetje te jong voor de heren hierquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:34 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Ooooh bedoelde FANN dat ik hier misschien een date kan krijgen? Haha, nee FANN. Dat hoeft echt niet, hoor.
Ben bijna 26
Haha, het geeft niet hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... 26 jaar is misschien een beetje te jong voor de heren hier![]()
sorry voor het grapje van de lok quote, maar heb ik van King geleerd...
en ik moet nu even iets anders doentot later...
Wel sneaky weer Fann,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... 26 jaar is misschien een beetje te jong voor de heren hier![]()
sorry voor het grapje van de lok quote, maar heb ik van King geleerd...
en ik moet nu even iets anders doentot later...
Ik ben 100 procent heteroquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel sneaky weer Fann,
OK ik ben beschikbaar, maar je bent slechts 2 jaar ouder dan mn dochter in Spanje...![]()
Maar goed ik heb het nog nooit geprobeerd en je weet de liefde kent geen grenzen. Maar misschien val je wel gewoon op meisjes .. kan ook toch... ( ik heb dat andere topic verder niet gelezen )
Hoi Ik heb ook geen verkering, ik woon in Amsterdam ... JIj ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:53 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Ik ben 100 procent hetero![]()
Dat andere topic gaat over kleffe stelletjes. Slaat niet op mij, hoor. Ik heb namelijk geen verkering. Haha!
In Frieslandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Ik heb ook geen verkering, ik woon in Amsterdam ... JIj ?
Een Friese naam, maar geen Fries?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah leuk, ik heb een Friese naamMaar die ga ik hier niet noemen natuurlijk
Nee Groninger maar mn vader wel half...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Een Friese naam, maar geen Fries?
Zit ze nu ook voetbal te kijken dan ? PEC - SParta Praag?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
mijn oma woont in Groningen maar ze komt origineel uit Zwolle
misschien wel..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit ze nu ook voetbal te kijken dan ? PEC - SParta Praag?
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze moet toch al in de 90 zijn ...
Komt er na het eeuwige nog wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja
mijn opa was 89 toen hij het eeuwige voor het hiernamaals verruilde
Dat was vast een typefoutjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt er na het eeuwige nog wat?
Dat is een zegswijzequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik begin met 1 om 7 uur of zo en dan om 9 uur of zo nog 1 ... Ja die vette hap is vaak verleidelijk en meestal heb ik weer spijt.. Maar heb ook nog een maaltijd salade voor de avond ... Ik zie welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Dat is een flink ontbijt, maak je dat de avond vantevoren klaar? Dat is wel handig.
Ik eet 's ochtends of brint of havermout![]()
Vette hap dus tussen de middag, ook lekker.
Ach had ik gisteren ook, maar meld het niet eens meer ..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
5 Minuten een hoosbui, zit ik net op de fiets.
Heerlijk zo'n doorweekte broek...
Ik fiets nooit, dus voor mij is het een hele ervaring...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach had ik gisteren ook, maar meld het niet eens meer ..
Waarom fietste je nu dan welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik fiets nooit, dus voor mij is het een hele ervaring...
Hier ben ik weerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je havermout op je bammetjes?
Eet u niet te vet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
2 volkoren bolletjes... besmeurd met pate en smeer danish bleu , verder kaas en ham en daartussen een spaanse tortilla met tomaat en Fuet worst ... Ik zou bijna zo al beginnen ...![]()
Eerste keer pas deze combinatie
-nalezen-quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou nou, dat was gezellig nalezen
Heb je mij er met opzet uit gehouden ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou nou, dat was gezellig nalezen
Nee per ongeluk Sascha twee maal gekwoot i.p.v. jou er bijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je mij er met opzet uit gehouden ?
Huiliequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je mij er met opzet uit gehouden ?
Ik vin het primaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee per ongeluk Sascha twee maal gekwoot i.p.v. jou er bij
excuses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |