Ik maar denken dat het Tetten, Togussen en Kutjes was.quote:
Ik heb het gezien ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
vliegt kan ook hoor, of gewoon de tijd gaat snel, betekent in elk geval allemaal hetzelfde...
Da's KPDquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het Tetten, Togussen en Kutjes was.
Weer voor niets een heel forum af lopen lurken.
Je kreeg een DM van iemand dat daar pics van jou stonden?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Het duurde best lang voordat ik er zelf achter kwam eigenlijk
Nee, dáár hoef ik me geen zorgen om te maken, of ze moeten mijn kop ergens opplakken,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kreeg een DM van iemand dat daar pics van jou stonden?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:24 schreef Treehut362 het volgende:
de sixties herleven op:
40+ / Het ultieme jaren 60-muziek-topic
Die pic met dat blauwe oog ergens opplakken lijkt me wel een toppertje voor KPD!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dáár hoef ik me geen zorgen om te maken, of ze moeten mijn kop ergens opplakken,
dat kan natuurlijk
Ja , maar waarom zou ik ... Treehut doet aan 60's revival, knippen, plakken en knutselen .. dus wie weet ..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dáár hoef ik me geen zorgen om te maken, of ze moeten mijn kop ergens opplakken,
dat kan natuurlijk
ja geil!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die pic met dat blauwe oog ergens opplakken lijkt me wel een toppertje voor KPD!
Het was ook niet echt als tip bedoeld Chufquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar waarom zou ik ... Treehut doet aan 60's revival, knippen, plakken en knutselen .. dus wie weet ..
Helaas zijn mij plak- en knipskills beneden elk niveau, anders had ik er wat moois van gemaakt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja geil!![]()
en dan zo'n vent met een zweep erbij
heb het even niet gevolgdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar waarom zou ik ... Treehut doet aan 60's revival, knippen, plakken en knutselen .. dus wie weet ..
Ik kom eigenlijk nooit in dat soort topics, gaat me snel vervelen om eerlijk te zijn ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas zijn mij plak- en knipskills beneden elk niveau, anders had ik er wat moois van gemaakt.
Sommige van die painttopics in ONZ zijn echt geniaal.
Dan streep ik het door ....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was ook niet echt als tip bedoeld Chuf
Smaken verschillen....ik kan er soms vreselijk om lachen bij wat sommige mensen weten te verzinnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit in dat soort topics, gaat me snel vervelen om eerlijk te zijn ...
In de DGK periode deed ik nog eens een photoshop, maar daarna nooit meer gebruikt ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas zijn mij plak- en knipskills beneden elk niveau, anders had ik er wat moois van gemaakt.
Sommige van die painttopics in ONZ zijn echt geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |