Vind je het gek? Met je pantershirtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook al mannen achter me aan , maar vind het nog wel meevallen
Ja misschien dan toch maar eens proberen ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Vind je het gek? Met je pantershirt
Als je geen bezwaar tegen mannen hebt als liefje, zou ik het doenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien dan toch maar eens proberen ...
Nog nooit gehad ... Niet eens ook maar het gevoelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je geen bezwaar tegen mannen hebt als liefje, zou ik het doen
Ik ook niet hoor... tenminste wat vrouwen betreft dan...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit gehad ... Niet eens ook maar het gevoel
Ik ben een keer met mn naamgever, uit Spanje, een weekend naar Benidorm geweest en op dezelfde kamer geslapen met hem, maar gescheiden bedden ... Niets gebeurd was verder wel gezellig...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... tenminste wat vrouwen betreft dan...
Ik ben wel ooit mee geweest met een collegaatje naar een ''Pottencafé'' zoals ze het zelf noemdewant ze zei altijd dat ze mij wel kon bekeren
![]()
Dus om niet lullig te zijn zei ik, oké ik ga wel een keer mee, want ze had het al 100 keer
gevraagd ofzo, maar ze wist wel dat het gewoon voor de gezelligheid zou zijn en toen
kreeg ik dáár sjanshet zweet stond toen wel op mijn rug om eerlijk te zijn
![]()
die vrouw was 2x zo groot en breed als ik, toen waren we wel snel weg
Ja, maar dat is toch ook niet raar...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben een keer met mn naamgever, uit Spanje, een weekend naar Benidorm geweest en op dezelfde kamer geslapen met hem, maar gescheiden bedden ... Niets gebeurd was verder wel gezellig...
Nee tuurlijk niet ... Ik heb ook niet voor niets gewoon ingestemd toen om mee te gaan... Ik was nog niet eens getrouwd toen ... maar het was gewoon een goeie, gezellige vent ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch ook niet raar...
Toen ik werkte ging ik samen met mijn collega/vriendin naar avondschool en op die
avonden sliep ik ook altijd bij haar, samen in een tweepersoonsbed, want zij woonde
alleen, dat vond ik ook niet raar ofzo.,
Maar hij was Homo ofzo? Dan zou je je misschien wat ongemakkelijk 'kunnen'' voelen,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet ... Ik heb ook niet voor niets gewoon ingestemd toen om mee te gaan... Ik was nog niet eens getrouwd toen ... maar het was gewoon een goeie, gezellige vent ...
Hij heeft me de naam "chufi" gegeven .. Hij was een openbare homofiele kroegbaas (iet wat ouder) met zwarte snor en soms leren broek ... Mijn Spaans was toen ook nog niet zo goed , maar ik vertrouwde hem gewoon wel .. Maar ik had wel mn twijfels jegens zijn gevoelens voor mij.. Maar hij heeft zich nooit opgedrongen... Misschien ook omdat ik wel erg amicaal was met meisjes daar ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar hij was Homo ofzo? Dan zou je je misschien wat ongemakkelijk 'kunnen'' voelen,
maar is ook niet persé zo, als alles duidelijk is tussen jullie, als jullie gewoon 2 jongens
of mannen zijn die een kamer delen zie ik Hélemaal geen probleem eigenlijk.
Daarom snapte ik ook niet zo waarom je dat voorbeeld noemde
Ah, nu snap ik het weer wel!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft me de naam "chufi" gegeven .. Hij was een openbare homofiele kroegbaas (iet wat ouder) met zwarte snor en soms leren broek ... Mijn Spaans was toen ook nog niet zo goed , maar ik vertrouwde hem gewoon wel .. Maar ik had wel mn twijfels jegens zijn gevoelens voor mij.. Maar hij heeft zich nooit opgedrongen... Misschien ook omdat ik wel erg amicaal was met meisjes daar ...
1 van die meisjes waar ik toen mee omging, die eerste zomer, had het aldoor maar over mn echte naam en dat ze daar moeite mee had om uit te spreken.. Toen kwam hij op een middag met de oplossingquote:
De laatste keer dat ik in een supermarkt was, zag ik ook Pils met die naam erop,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
1 van die meisjes waar ik toen mee omging, die eerste zomer, had het aldoor maar over mn echte naam en dat ze daar moeite mee had om uit te spreken.. Toen kwam hij op een middag met de oplossing
Lijkt er op, maar tis wel iets andersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in een supermarkt was, zag ik ook Pils met die naam erop,
stond ook een plaatje van een kabouter op, moest ik nog aan je denken
I know.... Is al vaker langs gekomen ... Weet niet eens of ik die ooit wel eens geproefd heb... Morgen maar eens proberen ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef FANN het volgende:
Was niet hélemaal hetzelfde trouwens, was deze...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tijd vliet snel gebruik hem wel....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:04 schreef chufi het volgende:
Al met al, al weer meer dan 30 jaar geleden ...
Dan zou ik hem wel ff corrigeren ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
De tijd vliet snel gebruik hem wel....![]()
Is een goeie voor dat TTK topic
Nee, hoort zo, vliet i.p.v. vliegt...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik hem wel ff corrigeren ...
OK zal dan wel ....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hoort zo, vliet i.p.v. vliegt...
Ik maar denken dat het Tetten, Togussen en Kutjes was.quote:
Ik heb het gezien ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
vliegt kan ook hoor, of gewoon de tijd gaat snel, betekent in elk geval allemaal hetzelfde...
Da's KPDquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het Tetten, Togussen en Kutjes was.
Weer voor niets een heel forum af lopen lurken.
Je kreeg een DM van iemand dat daar pics van jou stonden?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Het duurde best lang voordat ik er zelf achter kwam eigenlijk
Nee, dáár hoef ik me geen zorgen om te maken, of ze moeten mijn kop ergens opplakken,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kreeg een DM van iemand dat daar pics van jou stonden?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:24 schreef Treehut362 het volgende:
de sixties herleven op:
40+ / Het ultieme jaren 60-muziek-topic
Die pic met dat blauwe oog ergens opplakken lijkt me wel een toppertje voor KPD!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dáár hoef ik me geen zorgen om te maken, of ze moeten mijn kop ergens opplakken,
dat kan natuurlijk
Ja , maar waarom zou ik ... Treehut doet aan 60's revival, knippen, plakken en knutselen .. dus wie weet ..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dáár hoef ik me geen zorgen om te maken, of ze moeten mijn kop ergens opplakken,
dat kan natuurlijk
ja geil!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die pic met dat blauwe oog ergens opplakken lijkt me wel een toppertje voor KPD!
Het was ook niet echt als tip bedoeld Chufquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar waarom zou ik ... Treehut doet aan 60's revival, knippen, plakken en knutselen .. dus wie weet ..
Helaas zijn mij plak- en knipskills beneden elk niveau, anders had ik er wat moois van gemaakt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja geil!![]()
en dan zo'n vent met een zweep erbij
heb het even niet gevolgdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar waarom zou ik ... Treehut doet aan 60's revival, knippen, plakken en knutselen .. dus wie weet ..
Ik kom eigenlijk nooit in dat soort topics, gaat me snel vervelen om eerlijk te zijn ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas zijn mij plak- en knipskills beneden elk niveau, anders had ik er wat moois van gemaakt.
Sommige van die painttopics in ONZ zijn echt geniaal.
Dan streep ik het door ....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was ook niet echt als tip bedoeld Chuf
Smaken verschillen....ik kan er soms vreselijk om lachen bij wat sommige mensen weten te verzinnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit in dat soort topics, gaat me snel vervelen om eerlijk te zijn ...
In de DGK periode deed ik nog eens een photoshop, maar daarna nooit meer gebruikt ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas zijn mij plak- en knipskills beneden elk niveau, anders had ik er wat moois van gemaakt.
Sommige van die painttopics in ONZ zijn echt geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |