Ah OK gaan we zo in bed even kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Goed nieuws: Chrome voor Android is gefixed, geen zwarte schermen meer tijdens het scrollen hier...
Hihi. Sorry, ik liet me een beetje gaan qua schrijvenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Wauw wat een verhaalmaar dat is al een heleboel info in één keer
![]()
Ik had je Fobo nog niet bekeken, maar nu wel natuurlijk, mooi meisje waar je verliefd op bent
dus dat is niet zo gek ....
En ik zal niet meer vergeten dat je 26 jaar bent in elk geval, tenminste... met mij weet je dat nooit
dus ik beloof niks![]()
Dat geeft niet hoor, nog niet zo héél lang geleden schreef ik ook hele verhalenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi. Sorry, ik liet me een beetje gaan qua schrijven.
Maarja, zij is het lichtpuntje in mijn leven, door haar voel ik me goed en gelukkig.
En ik vind het niet zo erg hoor als je het vergeet. Ik word sowieso graag jonger geschat.
Best wel jammer dat je dat hebt afgeleerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor, nog niet zo héél lang geleden schreef ik ook hele verhalen![]()
maar dat heb ik inmiddels een beetje afgeleerd, al vergis is mij soms ook nog
wel eens![]()
Nouja, het is hier voor iedereen te lezen. Dus het kan geen kwaad voor mij om iets minder open te zijn. Ik wil natuurlijk ook niet dat dingen tegen mij gebruikt worden. Omdat als je mijn achternaam weet, je me al vrij makkelijk op Facebook kunt vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor, nog niet zo héél lang geleden schreef ik ook hele verhalen![]()
maar dat heb ik inmiddels een beetje afgeleerd, al vergis is mij soms ook nog
wel eens![]()
Ik ben ik elk geval blij voor je dat je iemand in je leven hebt waarbij je je goed
en gelukkig voelt
Lekker hoor. Al hoeft die avocado voor mij niet zoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:59 schreef chufi het volgende:
Had ik net een bagel gerookte zalm met ei, avocado en zo tussen de middag
Zolang je je achternaam niet met heel FOK! deelt, zijn er natuurlijk maar weinig mensen die het tegen je kunnen gebruiken, nog even afgezien van het feit dat er hier wrs. sowieso amper/geen mensen zijn die iets tegen je willen gebruiken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het is hier voor iedereen te lezen. Dus het kan geen kwaad voor mij om iets minder open te zijn. Ik wil natuurlijk ook niet dat dingen tegen mij gebruikt worden. Omdat als je mijn achternaam weet, je me al vrij makkelijk op Facebook kunt vinden.
Nee, dat is waar. Alleen sommige users weten 'm, om de één of andere reden. Maar inderdaad, het praat hier wel makkelijker dan in het echt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je je achternaam niet met heel FOK! deelt, zijn er natuurlijk maar weinig mensen die het tegen je kunnen gebruiken, nog even afgezien van het feit dat er hier wrs. sowieso amper/geen mensen zijn die iets tegen je willen gebruiken.
Het voordeel van relatieve anonimiteit op i-net is dat je juist makkelijker dingen kunt vertellen als irl waar mensen meteen weten wie je bent.
Zit je trouwens ook op specifieke lotgenoten fora?
Dat laatste topic over automutilatie (snijden) had ik gelezen. Heb zelf ooit een vriendin gehad die daar aan deed en dat was kut. Vooral voor haar uiteraard, maar als partner is het ook erg frustrerend.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Alleen sommige users weten 'm, om de één of andere reden. Maar inderdaad, het praat hier wel makkelijker dan in het echt.
Nee, ik zit niet in specifieke fora. Ik heb wel topics hier op FOK! waar ik met lotgenoten praat. Ik zit in:
R&P / Depressie & Angst #108
R&P / Snijden
Al is die laatste niet echt een centraal topic, maar meer een vraag van een user.
Ja, maar je weet wel waarom denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Best wel jammer dat je dat hebt afgeleerd.
Ik ga niets tegen je gebruiken hoor AdoraBellequote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het is hier voor iedereen te lezen. Dus het kan geen kwaad voor mij om iets minder open te zijn. Ik wil natuurlijk ook niet dat dingen tegen mij gebruikt worden. Omdat als je mijn achternaam weet, je me al vrij makkelijk op Facebook kunt vinden.
En als ik je aardig vind dan deel ik ook sneller dingen met je dan wanneer ik je niet mag. Daar zal het ook wel deels mee te maken hebben.
Maar ik vind het dan wel weer leuk om dat soort verhalen van anderen te lezen hoor.
Ja, ik vind het ook fijn dat ik haar heb, en die FOK!ster die me ook erg steunt. Is wel fijn, want ik zit een beetje in een moeilijke periode en voel me niet altijd even gelukkig helaas.
Nu ga ik ff verder met half stoned zijn door mijn medicatie.
Wat een spannend leven heb jij tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:59 schreef chufi het volgende:
Had ik net een bagel gerookte zalm met ei, avocado en zo tussen de middag
Nee, maar ik ben 1 en al oor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar je weet wel waarom denk ik.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben 1 en al oor.
Piet vraagt je iets in dat andere topicquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik bied altijd een luisterend oor aan voor lieve mensen zoals jij.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:00 schreef Meliae. het volgende:
Valt me weer op hoe netjes het in dit forum aan toe gaat...
Ow jee....hoe komen we van dat imago probleem af?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:00 schreef Meliae. het volgende:
Valt me weer op hoe netjes het in dit forum aan toe gaat...
Misschien komt er vanavond nog iemand langsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow jee....hoe komen we van dat imago probleem af?
quote:
Ik vind het leuk. Misschien kom ik hier wel vaker...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow jee....hoe komen we van dat imago probleem af?
Je mag best meepraten hoor, is wel leuk een paar nieuwe erbij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:04 schreef Meliae. het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het leuk. Misschien kom ik hier wel vaker...
Alleen hoop ik dat ik kan meepraten. Haha!
Piet kan de boom in met z'n eeuwige gezeik. Op elk forum hetzelfde gelul van hem.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Piet vraagt je iets in dat andere topic![]()
Ah... daar dacht ik verder niet eens diep over na ik moest gewoon direct aan dat debat denkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet kan de boom in met z'n eeuwige gezeik. Op elk forum hetzelfde gelul van hem.
Als je op TTK ook nog zo nodig over politiek moet beginnen, dan zit de frustratie wel heel erg diep.
Nou ja, de meeste komen hier toch voor een beetje ontspanning en niet voor gezeik enzo....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:10 schreef Deisyy het volgende:
Godver, we zijn het Libelleforum van Fok!
Zijsporen maken me niet uit, maar overal waar ik Piet tegenkom is het weer exact hetzelfde riedeltje van hem en dat ken ik ondertussen wel. Van de week ook al ergens in een TV-topic, waarvan het maar goed is dat Meliae mijn reactie daar niet heeft gelezen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... daar dacht ik verder niet eens diep over na ik moest gewoon direct aan dat debat denken![]()
Maar ja, was wel weer een zijspoor, gaat soms zomaar eventjes vanzelf, maar het gaat alweer
over een uitdrukking nu hoor... Ik ken die uitdrukking niet.
Ah... oké. dat wist ik niet, ik kom Piet ook zo hier en daar tegen maar eigenlijk zelden of zelfsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijsporen maken me niet uit, maar overal waar ik Piet tegenkom is het weer exact hetzelfde riedeltje van hem en dat ken ik ondertussen wel. Van de week ook al ergens in een TV-topic, waarvan het maar goed is dat Meliae mijn reactie daar niet heeft gelezen.![]()
Politiek en religie kunnen best interessante gesprekken opleveren, maar mensen die het werkelijk altijd bij elk onderwerp/topic er bijslepen, daar word ik een beetje moe van.
Die mislukte kok bedoel je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef Kingstown het volgende:
Piet kan de boom in met z'n eeuwige gezeik.
Spannend ja en er zaten vandaag 4 verrassings pakketten vd PC-loterij in de bus... Dacht zit ik weer met 4 dezelfde kinderspelletjes, maar een Rituals verwen pakket is altijd wel te gebruiken ....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een spannend leven heb jij toch
Het mag hier dan wel het libelle gedeelte van FOK! zijn, maar ik ben nog niet zover gezonken dat ik mensen virtueel koffie aan ga bieden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:24 schreef FANN het volgende:
er is weer een nieuwe dame op visite, biedt haar koffie aan ofzo...
Die Duitser die anderhalve meter over de Nederlandse grens woont ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die mislukte kok bedoel je?
oe....... dat klinkt spannend... wat zit er in een Rituals verwen pakket?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Spannend ja en er zaten vandaag 4 verrassings pakketten vd PC-loterij in de bus... Dacht zit ik weer met 4 dezelfde kinderspelletjes, maar een Rituals verwen pakket is altijd wel te gebruiken ....
http://eu.rituals.com/nl-(...)ss-9367.html#start=4quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:37 schreef FANN het volgende:
Ik krijg allemaal spannende beelden doormaar het zal wel weer badschuim zijn
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
http://eu.rituals.com/nl-(...)ss-9367.html#start=4
Ik weet niet eens waar TTK voor staat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:34 schreef Kingstown het volgende:
Die Duitser die anderhalve meter over de Nederlandse grens woont ja.
Jou bedoelde ik natuurlijk niet!
Iets met Taal en Kunst dacht ik gezelzen te hebben, maar dan mis ik nog een Tquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar TTK voor staat.
Theater, Taal & Kunstquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets met Taal en Kunst dacht ik gezelzen te hebben, maar dan mis ik nog een T
Als het goed is ben je je wasbeurt een Happy Buddhaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben zou blij![]()
Virtueel laten ruiken gaat hier natuurlijk ook niet....
Ja Happy Buddha Bearquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het goed is ben je je wasbeurt een Happy Buddha![]()
op de één of andere manier lijkt me dat wel bij jou passen
Dat zei ik net alquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Die Happy Buddha heb ik vanmiddag gekocht om mee op vakantie te nemen. Die is lekker!
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet kan de boom in met z'n eeuwige gezeik. Op elk forum hetzelfde gelul van hem.
Als je op TTK ook nog zo nodig over politiek moet beginnen, dan zit de frustratie wel heel erg diep.
Ik had vroeger ook al mannen achter me aan , maar vind het nog wel meevallenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een vrouwengeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |