Ik zit meer in het buitenlands voetbalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets mis met voetbaltopics, zolang je de postings van de doorsnee user door maar negeert.
Het laatste jaar, wij werden kampioenquote:
Dat is niet leuk van je knie. links of rechterknie/quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Het laatste jaar, wij werden kampioenik ging door mn knie en daarna is het nooit meer goed gekomen
Toen konden ze niets vinden, hield me wel uit dienst .... Ben er daarna nog regelmatig doorheen gegaan.. Operatie in 2005 heeft ook niet echt mogen helpen, maar lopen gaat nog, met zonder voorste kruisbanden rechts...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat is niet leuk van je knie. links of rechterknie/
Kun je nog wel lopen?
Wat hebben ze destijds geopereerd?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen konden ze niets vinden, hield me wel uit dienst .... Ben er daarna nog regelmatig doorheen gegaan.. Operatie in 2005 heeft ook niet echt mogen helpen, maar lopen gaat nog, met zonder voorste kruisbanden rechts...
Meniscus bijgeschaafd en geconstateerd dat de kruisbanden afgegescheurd waren en dat bijgewerkt... Ik heb nog geen herstel operatie gehad ... Ik weet dat er een mogelijkheid is , maar dat ik dan langere tijd uit de running ben ..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat hebben ze destijds geopereerd?
Jammer, ik kom nooit meer op een schoolplein...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:55 schreef Kingstown het volgende:
We kunnen binnenkort allemaal weer aan de Tjolk.
Zou ik je ook niet aanraden om als 48-jarige man op een schoolplein pakjes tjolk uit te gaan delen.....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer, ik kom nooit meer op een schoolplein...
Hij staat op de voetbalpleintjes te scoutenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou ik je ook niet aanraden om als 48-jarige man op een schoolplein pakjes tjolk uit te gaan delen.....
Wauw wat een verhaalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar reken er in ieder geval niet op dat ik hier dagelijks kom.
Nouja, eigenlijk gaat het best wel slecht met me. Maar ik denk dat het niet zo gezellig is om dat hier te vertellen. Ik heb wel wat leuke dingen gedaan. Gisteren heb ik een internetvriendin voor het eerst gezien (ik ontmoet en spreek af met veel mensen via internet). En ze was nog veel leuker dan dat ze via internet is. Dat was wel leuk. We hebben lekker in haar kamer gezeten en gekletst en een stukje gewandeld. En ik had m'n jurkje aan en hakjes eronder, dat was voor mij voor het eerst. Maar ze vond het erg mooi en was jaloers op m'n schoenen.
Helaas gingen in de auto wel iedere keer rode lampjes branden als ik een scherpe bocht nam, dus ik denk dat daar iets mee aan de hand is.
Zo, nu heb ik jullie wel weer genoeg verveeld met mijn leven.
Ja, ik ben verliefd. Of nouja, nog steeds eigenlijk. Op m'n beste vriendin (blonde meid met wie ik op een foto sta in mijn fobo). Helaas is het niet wederzijds, maar ik ben allang blij dat ze m'n beste vriendin is en ik haar in m'n leven heb. Ze is gewoon zo leuk en grappig. En ze begrijpt me helemaal. Ik voel me ook echt op m'n gemak bij haar en kan gewoon mezelf zijn
. Zo'n klik heb ik niet met veel mensen.
En er zijn nog wel andere mensen waar ik verliefd op ben. Zoals een FOK!ster... en ook een paar waarbij het ietsjes minder serieus is, dus dan noem ik het een crush. Ik heb een crush op Daan, de vriend van een goeie vriendin van me. Dus ja, dat is bij voorbaat al hopeloos. En ik heb ook een crush op een meisje dat ik via Facebook ken.
Maar het vervelende is dat het ook gewoon willekeurig gebeurt. Dan ben ik met een vriendin aan het kletsen of ik kijk naar haar foto's op Facebook, en dan opeens vind ik haar leuk enzo. Echt erg gewoon....
En ik ben 26. Maar dat was al gezegd geloof ik.
Moet je toch aanspreken dat er iemand is die niet alleen oneliners post!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Wauw wat een verhaalmaar dat is al een heleboel info in één keer
![]()
Ik had je Fobo nog niet bekeken, maar nu wel natuurlijk, mooi meisje waar je verliefd op bent
dus dat is niet zo gek ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet je toch aanspreken dat er iemand is die niet alleen oneliners post!
Ik kan haar FoBo niet bekijken....
Dan moet je Anoniem over Fobo surfen effe uitzetten, heb ik een tijdje geleden ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pas gedaan, omdat ik té nieuwsgierig ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch best leuk... blijven we een beetje bij de tijd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:27 schreef chufi het volgende:
Toch frappant die jonge gasten hier altijd ...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet je toch aanspreken dat er iemand is die niet alleen oneliners post!
Ik kan haar FoBo niet bekijken....
Ik ga snijden. Uien enzo ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik wacht wel af tot de pics in mijn PM verschijnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je Anoniem over Fobo surfen effe uitzetten, heb ik een tijdje geleden ook
pas gedaan, omdat ik té nieuwsgierig ben![]()
Het zijn rode.quote:
Ga ik niet voor je doen hoor, mag ze zelf doen als ze dat wilquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wacht wel af tot de pics in mijn PM verschijnen.
Op 40+ zitten de leukste users, dus logisch dat ze hier komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:27 schreef chufi het volgende:
Toch frappant die jonge gasten hier altijd ...
Heb hetzelfde ondergaan, maar mijn kruisbanden was niks meer van over.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Meniscus bijgeschaafd en geconstateerd dat de kruisbanden afgegescheurd waren en dat bijgewerkt... Ik heb nog geen herstel operatie gehad ... Ik weet dat er een mogelijkheid is , maar dat ik dan langere tijd uit de running ben ..
Ik vind dat maar allemaal zéér pijnlijk klinkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb hetzelfde ondergaan, maar mijn kruisbanden was niks meer van over.
Alleen meniscus is bijgewerkt toen en dat scheelt al een hoop.
Pees uit je hamstring kunnen ze gebruiken als vervanging, maar dat kost je inderdaad 7 maanden revalidatie.
Ik heb daarvoor bedankt...
Lijkt me feestquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind dat maar allemaal zéér pijnlijk klinken![]()
Zal ook wel zo zijn denk ik?
Ik heb dezelfde optie .... Ook nog niet gedaan... Heb de laatste tijd wat minder lastquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, je kan er héél veel last van hebben of het kan meevallen...
dat bedoel ik eigenlijk
Ah... dat bedoelde ik, dus minder last betekent niet zo erg veel last van?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde optie .... Ook nog niet gedaan... Heb de laatste tijd wat minder last
Die rol WC-papier hangt op een nogal onhandige plek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:28 schreef FANN het volgende:
In dat Funda topic staat een leuke plee voor ER![]()
[ afbeelding ]
Ah.. had ik niet op gelet eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die rol WC-papier hangt op een nogal onhandige plek.
Wat zou de afstand zijn tussen de 2 leuningen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Aan de binnenkant hangt ie in de weg ...
Op zo'n bontje zou ik nooit gaan zitten. Ik pis wel in de douche.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Aan de binnenkant hangt ie in de weg ...
ietsje krapper dan een Utopia stoel ..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat zou de afstand zijn tussen de 2 leuningen?
Twee tegelsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat zou de afstand zijn tussen de 2 leuningen?
Charming...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zo'n bontje zou ik nooit gaan zitten. Ik pis wel in de douche.
Gister nog gedaan. Ik moest wel en de plee is er al uit gesloopt. Goddank is het een kleine behoefte.quote:
Fijn beroep heb je toch...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister nog gedaan. Ik moest wel en de plee is er al uit gesloopt. Goddank is het een kleine behoefte.
Er is een filmpje ergens van iemand die in in een slooppand in een keukenla had gescheten. En dat liet afvoeren naar beneden.
Kloptquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt ons gisteren zelf naar dat topic toegelokt....
Ja we lachen wat afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |