Maar dat zeg ik dan altijd wel , maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Rust lekker uit... Moet er ook maar eens vroeg in ...
Hoeveel uur slaap jij per nacht? Niet veel volgens mij.. of wel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik dan altijd wel , maarnever en dan de volgende dag op het werk weer niets ...
5 of zo .. Als ik vroeg naar bed ga word ik weer eerder wakker ... Soms doei ik in de middag nog een dutje in de bank....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel uur slaap jij per nacht? Niet veel volgens mij.. of wel?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
5 of zo .. Als ik vroeg naar bed ga word ik weer eerder wakker ... Soms doei ik in de middag nog een dutje in de bank....
Vaak wel.... Maar veel meer dan een power nap is het niet vaak hoor ..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]dat is niet veel, dan heb je dat dutje ook wel hard nodig...
Ach het mag op onze leeftijd moet je maar denkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak wel.... Maar veel meer dan een power nap is het niet vaak hoor ..
Minder slaap nodig toch ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach het mag op onze leeftijd moet je maar denken
Eens kijken hoe vroeg je morgen wakker bent ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik niet hoorik vind slapen héérlijk
Géén idee nogquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken hoe vroeg je morgen wakker bent ...
Hoelang al en hoeveel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee nogmaar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik slaappillen heb, dus is niet helemaal
eerlijk
Best lang al, en best veelquote:
Ik heb een wekker om 6 uur ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee nogmaar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik slaappillen heb, dus is niet helemaal
eerlijk
Maakt toch verder niets uit? Al zou je een kilo diazepam per nacht slikken, dan veranderd dat verder niets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Best lang al, en best veellaten we het daar maar op houden
![]()
Soms zeg ik dingen waar ik meteen weer spijt van heb
Er gaat een alarm muziekje af om 6 uur idd...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt een wekker die om 6 uur afgaat bedoel je? Anders snapt MM het weer niet
Oké 2 Nitrazepam. ik had een tijdje meer, maar probeer het nu met minder..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maakt toch verder niets uit? Al zou je een kilo diazepam per nacht slikken, dan veranderd dat verder niets.
Ik snapte het wel hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Er gaat een alarm muziekje af om 6 uur idd...
Ken ik niet. Slaapproblemen zijn kut....ben blij dat ik "gewoon" m'n 8 uurtjes per nacht kan halen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké 2 Nitrazepam. ik had een tijdje meer, maar probeer het nu met minder..
Is zeker kutquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ken ik niet. Slaapproblemen zijn kut....ben blij dat ik "gewoon" m'n 8 uurtjes per nacht kan halen.
Overigens denk ik dat zeker in de 40+ categorie behoorlijk wat aan meds geslikt wordt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Best lang al, en best veellaten we het daar maar op houden
![]()
Soms zeg ik dingen waar ik meteen weer spijt van heb
Niet vrolijke onderwerpen zijn meestal een stuk interessanter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Is zeker kutheeft ook weer met andere medicijnen te maken dus dat heft elkaar weer
op zeg maar...
Ik denk het ook wel, maar is natuurlijk niet zo'n vrolijk onderwerp
Onderschat mij niet...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt een wekker die om 6 uur afgaat bedoel je? Anders snapt MM het weer niet
Dat is wel waar ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet vrolijke onderwerpen zijn meestal een stuk interessanter.![]()
Merk je trouwens wel vooruitgang?
Nah... maar is niet altijd even handig ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent een lekkere flapuit, laten we het daar op houden...
allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Twee tablets en een telefoon, zijn spontaan alle batterijen er van leeg...
Zolang je dat zelf maar weet...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... maar is niet altijd even handig ....
ja, ja, ik weet het ook wel...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang je dat zelf maar weet...
Onweersinvloeden? Alles ligt aan de lader nu...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
allemaal tegelijkmisschien spookt het bij jou
Hoe vaak gebruik je ze ... Ik gebruik mn tablets bv bijna nooit .. Mijn Iphone ook niet meer Vnl 2 laptops ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Twee tablets en een telefoon, zijn spontaan alle batterijen er van leeg...
Ah! Ja zou kunnen... niet zoveel verstand van eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onweersinvloeden? Alles ligt aan de lader nu...
Vaak, ik wissel ze meestal af...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik je ze ... Ik gebruik mn tablets bv bijna nooit .. Mijn Iphone ook niet meer Vnl 2 laptops ...
HIj is ze gewoon vergeten op te laden ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah! Ja zou kunnen... niet zoveel verstand van eigenlijk...
ow.......quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
HIj is ze gewoon vergeten op te laden ...
Mss niet handig, maar wel erg leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... maar is niet altijd even handig ....
Check.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
Ik lig ook al in bed ... Het moet niet gekker worden
Eén van mijn eerste singles...quote:
Die blijft goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén van mijn eerste singles...
Dat singletje heb ik nog op zolderquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier is Frans, het Duits volgt nog.
Leuk nummer is dat wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat singletje heb ik nog op zolder
fantastisch nummerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat singletje heb ik nog op zolder
Ja, dat is waar. Maar reken er in ieder geval niet op dat ik hier dagelijks komquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Slowchat's is af en toe leuk, beetje een thuisbasis en voor de rest gewoon lekker rondzappen...
Hoe is het op dit moment met je? Ben je nu ook verliefd? Want je zei dat je zo vaak verliefd was![]()
23 jaar was je toch? Dan mag dat hoor
Ja, ik kom nu hier, wat ik wel gezellig vind. En af en toe in R&P en in het Radio 49 topic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezelligheid is niet echt hetgene waar FOK! om bekend staat, maar zelfs ik als notoire zeikerd vind KLB vooral erg flauw, hoewel er soms idd wel aardige topics voorbij komen. Beetje rondkijken....vast wel subfora waar je je beter op je plek/gemak voelt.
[..]
Afgeleid en vergeetachtig....daar hebben we hier nou nooit last van.
[..]
26 is ze....tijd voor je dagelijkse braintrain-oefening.
Hier regent het nu behoorlijk. VOor mij een goede reden om even naar de supermarkt te gaan (Ik woon er boven, dus lekker rustig)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
De zon schijnt net en dat blijft toch altijd weer genieten dat ie maar elke dag weer opnieuw er is.
Heb je daar ook verstand van ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben hard aan het aftakelen en post inmiddels in voetbal topics.
Niets mis met voetbaltopics, zolang je de postings van de doorsnee user door maar negeert.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben hard aan het aftakelen en post inmiddels in voetbal topics.
Kom je me steunen want ik heb geen vrienden gemaakt daar geloof ik?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets mis met voetbaltopics, zolang je de postings van de doorsnee user door maar negeert.
Ik post geregeld in VBL, maar wrs niet in de topics waarin jij zit?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom je me steunen want ik heb geen vrienden gemaakt daar geloof ik?
PUberaal Kleuter gedrag kom je op FOK! helaas te veel tegen..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef AdoraBelle het volgende:
Mja... de laatste keer dat ik bij VBL in een SC kwam moest ik pics van m'n tieten posten. Anders werd ik sowieso niet serieus genomen.
Heb ik niet gedaan natuurlijk...
Ik ben zelf puberaal... maar dat is wel erg jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PUberaal Kleuter gedrag kom je op FOK! helaas te veel tegen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |