quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef FANN het volgende:[..]
Slowchat's is af en toe leuk, beetje een thuisbasis en voor de rest gewoon lekker rondzappen...
Hoe is het op dit moment met je? Ben je nu ook verliefd? Want je zei dat je zo vaak verliefd was
23 jaar was je toch? Dan mag dat hoor

Ja, dat is waar. Maar reken er in ieder geval niet op dat ik hier dagelijks kom

.
Nouja, eigenlijk gaat het best wel slecht met me. Maar ik denk dat het niet zo gezellig is om dat hier te vertellen. Ik heb wel wat leuke dingen gedaan. Gisteren heb ik een internetvriendin voor het eerst gezien (ik ontmoet en spreek af met veel mensen via internet). En ze was nog veel leuker dan dat ze via internet is. Dat was wel leuk. We hebben lekker in haar kamer gezeten en gekletst en een stukje gewandeld. En ik had m'n jurkje aan en hakjes eronder, dat was voor mij voor het eerst. Maar ze vond het erg mooi en was jaloers op m'n schoenen.
Helaas gingen in de auto wel iedere keer rode lampjes branden als ik een scherpe bocht nam, dus ik denk dat daar iets mee aan de hand is.
Zo, nu heb ik jullie wel weer genoeg verveeld met mijn leven

.
Ja, ik ben verliefd. Of nouja, nog steeds eigenlijk. Op m'n beste vriendin (blonde meid met wie ik op een foto sta in mijn fobo). Helaas is het niet wederzijds, maar ik ben allang blij dat ze m'n beste vriendin is en ik haar in m'n leven heb

. Ze is gewoon zo leuk en grappig. En ze begrijpt me helemaal. Ik voel me ook echt op m'n gemak bij haar en kan gewoon mezelf zijn

. Zo'n klik heb ik niet met veel mensen.
En er zijn nog wel andere mensen waar ik verliefd op ben. Zoals een FOK!ster... en ook een paar waarbij het ietsjes minder serieus is, dus dan noem ik het een crush. Ik heb een crush op Daan, de vriend van een goeie vriendin van me. Dus ja, dat is bij voorbaat al hopeloos. En ik heb ook een crush op een meisje dat ik via Facebook ken.
Maar het vervelende is dat het ook gewoon willekeurig gebeurt. Dan ben ik met een vriendin aan het kletsen of ik kijk naar haar foto's op Facebook, en dan opeens vind ik haar leuk enzo. Echt erg gewoon...

.
En ik ben 26. Maar dat was al gezegd geloof ik.