Lijkt me feestquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind dat maar allemaal zéér pijnlijk klinken![]()
Zal ook wel zo zijn denk ik?
Ik heb dezelfde optie .... Ook nog niet gedaan... Heb de laatste tijd wat minder lastquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, je kan er héél veel last van hebben of het kan meevallen...
dat bedoel ik eigenlijk
Ah... dat bedoelde ik, dus minder last betekent niet zo erg veel last van?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde optie .... Ook nog niet gedaan... Heb de laatste tijd wat minder last
Die rol WC-papier hangt op een nogal onhandige plek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:28 schreef FANN het volgende:
In dat Funda topic staat een leuke plee voor ER![]()
[ afbeelding ]
Ah.. had ik niet op gelet eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die rol WC-papier hangt op een nogal onhandige plek.
Wat zou de afstand zijn tussen de 2 leuningen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Aan de binnenkant hangt ie in de weg ...
Op zo'n bontje zou ik nooit gaan zitten. Ik pis wel in de douche.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Aan de binnenkant hangt ie in de weg ...
ietsje krapper dan een Utopia stoel ..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat zou de afstand zijn tussen de 2 leuningen?
Twee tegelsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat zou de afstand zijn tussen de 2 leuningen?
Charming...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zo'n bontje zou ik nooit gaan zitten. Ik pis wel in de douche.
Gister nog gedaan. Ik moest wel en de plee is er al uit gesloopt. Goddank is het een kleine behoefte.quote:
Fijn beroep heb je toch...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister nog gedaan. Ik moest wel en de plee is er al uit gesloopt. Goddank is het een kleine behoefte.
Er is een filmpje ergens van iemand die in in een slooppand in een keukenla had gescheten. En dat liet afvoeren naar beneden.
Kloptquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt ons gisteren zelf naar dat topic toegelokt....
Ja we lachen wat afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |