Ik begin met 1 om 7 uur of zo en dan om 9 uur of zo nog 1 ... Ja die vette hap is vaak verleidelijk en meestal heb ik weer spijt.. Maar heb ook nog een maaltijd salade voor de avond ... Ik zie welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Dat is een flink ontbijt, maak je dat de avond vantevoren klaar? Dat is wel handig.
Ik eet 's ochtends of brint of havermout![]()
Vette hap dus tussen de middag, ook lekker.
Ach had ik gisteren ook, maar meld het niet eens meer ..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
5 Minuten een hoosbui, zit ik net op de fiets.
Heerlijk zo'n doorweekte broek...
Ik fiets nooit, dus voor mij is het een hele ervaring...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach had ik gisteren ook, maar meld het niet eens meer ..
Waarom fietste je nu dan welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik fiets nooit, dus voor mij is het een hele ervaring...
Hier ben ik weerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je havermout op je bammetjes?
Eet u niet te vet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
2 volkoren bolletjes... besmeurd met pate en smeer danish bleu , verder kaas en ham en daartussen een spaanse tortilla met tomaat en Fuet worst ... Ik zou bijna zo al beginnen ...![]()
Eerste keer pas deze combinatie
-nalezen-quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou nou, dat was gezellig nalezen
Heb je mij er met opzet uit gehouden ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou nou, dat was gezellig nalezen
Nee per ongeluk Sascha twee maal gekwoot i.p.v. jou er bijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je mij er met opzet uit gehouden ?
Huiliequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je mij er met opzet uit gehouden ?
Ik vin het primaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee per ongeluk Sascha twee maal gekwoot i.p.v. jou er bij
excuses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |