Moet er weer gehosseld worden? Milae hou oud ben je ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je wil is dat hier zo verholpenJij was hier vanmiddag toch al op bezoek?
Haha ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je wil is dat hier zo verholpenJij was hier vanmiddag toch al op bezoek?
Ooooh bedoelde FANN dat ik hier misschien een date kan krijgen? Haha, nee FANN. Dat hoeft echt niet, hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet er weer gehosseld worden? Milae hou oud ben je ?
Ah... 26 jaar is misschien een beetje te jong voor de heren hierquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:34 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Ooooh bedoelde FANN dat ik hier misschien een date kan krijgen? Haha, nee FANN. Dat hoeft echt niet, hoor.
Ben bijna 26
Haha, het geeft niet hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... 26 jaar is misschien een beetje te jong voor de heren hier![]()
sorry voor het grapje van de lok quote, maar heb ik van King geleerd...
en ik moet nu even iets anders doentot later...
Wel sneaky weer Fann,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... 26 jaar is misschien een beetje te jong voor de heren hier![]()
sorry voor het grapje van de lok quote, maar heb ik van King geleerd...
en ik moet nu even iets anders doentot later...
Ik ben 100 procent heteroquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel sneaky weer Fann,
OK ik ben beschikbaar, maar je bent slechts 2 jaar ouder dan mn dochter in Spanje...![]()
Maar goed ik heb het nog nooit geprobeerd en je weet de liefde kent geen grenzen. Maar misschien val je wel gewoon op meisjes .. kan ook toch... ( ik heb dat andere topic verder niet gelezen )
Hoi Ik heb ook geen verkering, ik woon in Amsterdam ... JIj ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:53 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Ik ben 100 procent hetero![]()
Dat andere topic gaat over kleffe stelletjes. Slaat niet op mij, hoor. Ik heb namelijk geen verkering. Haha!
In Frieslandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Ik heb ook geen verkering, ik woon in Amsterdam ... JIj ?
Een Friese naam, maar geen Fries?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah leuk, ik heb een Friese naamMaar die ga ik hier niet noemen natuurlijk
Nee Groninger maar mn vader wel half...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Een Friese naam, maar geen Fries?
Zit ze nu ook voetbal te kijken dan ? PEC - SParta Praag?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
mijn oma woont in Groningen maar ze komt origineel uit Zwolle
misschien wel..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit ze nu ook voetbal te kijken dan ? PEC - SParta Praag?
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze moet toch al in de 90 zijn ...
Komt er na het eeuwige nog wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja
mijn opa was 89 toen hij het eeuwige voor het hiernamaals verruilde
Dat was vast een typefoutjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt er na het eeuwige nog wat?
Dat is een zegswijzequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |