Je hebt daar ook te maken met invoegend verkeer dat van rijstrook 3 (invoegstrook wordt meteen rijstrook) naar rijstrook 1 (A28 richting Hoogeveen/Assen) wil. Als je al op de A32 zit en je wilt richting Zwolle, dan lijkt het idd nogal zinloos. Overigens geldt de bocht van de A32 naar de A28 richting Hoogeveen/Assen Vmax 50.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Vmax 90 bij knp Lankhorst als je vanaf de A32 naar de A28 wil.
Dan hadden ze de spitsstrook breder moeten maken.quote:Vmax 80 bij open spitsstrook op de A28 bij Zwolle
Dit ja. Adviessnelheid bij Terbregseplein is lachwekkend, terwijl knooppunt Zoomland wel een zaadbocht is. Eerste keer toen ik daar doorheen ging stond het zweet aardig in mn bilnaadquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik stikte in m'n koffie. Je maakt een grapje? Zo'n 90% van de bochten is de adviessnelheid + 20 km/h nog traag. Okee prima. Maar mensen wennen daaraan. Dus tellen ze die 20 al gauw erbij op. En dan komen ze ineens bij de afslag Naarden Bussum richting Amsterdam, of de afslag A27 - A15 vanaf Breda. En dan blijkt die 50 ineens toch wel heel logisch te zijn, omdat je daar met een Porsche niet eens met 60 doorheen kan bij wijze van. Laat staan met een bestelbus met 70.
Adviessnelheden zoals in Nederland maken mensen lui en ontwijkend in hun eigen verantwoordelijkheid. De adviessnelheid moet passen bij de bocht, of ze moeten hem weglaten. Anders zorgt het alleen maar voor meer in plaats van minder gevaar.
Verkeerd bezig dus. Het belangrijkste is toch dat je veilig de bocht door komt? Waarom zou je dan niet naar het advies van deskundigen luisteren en de adviessnelheid aanhouden? Breken je ballen als je wordt ingehaald?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik stikte in m'n koffie. Je maakt een grapje? Zo'n 90% van de bochten is de adviessnelheid + 20 km/h nog traag. Okee prima. Maar mensen wennen daaraan. Dus tellen ze die 20 al gauw erbij op. En dan komen ze ineens bij de afslag Naarden Bussum richting Amsterdam, of de afslag A27 - A15 vanaf Breda. En dan blijkt die 50 ineens toch wel heel logisch te zijn, omdat je daar met een Porsche niet eens met 60 doorheen kan bij wijze van. Laat staan met een bestelbus met 70.
Adviessnelheden zoals in Nederland maken mensen lui en ontwijkend in hun eigen verantwoordelijkheid. De adviessnelheid moet passen bij de bocht, of ze moeten hem weglaten. Anders zorgt het alleen maar voor meer in plaats van minder gevaar.
Omdat die deskundigen blijkbaar belachelijke adviezen instellen. Wat er gebeurt is dat mensen veel afremmen en daarna weer optrekken waardoor er veel energie verspild wordt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef rumiii het volgende:
[..]
Verkeerd bezig dus. Het belangrijkste is toch dat je veilig de bocht door komt? Waarom zou je dan niet naar het advies van deskundigen luisteren en de adviessnelheid aanhouden? Breken je ballen als je wordt ingehaald?
Ja, en hoe komt dat? Omdat we geen eigen verantwoording meer hebben. Fabrikanten doen voorkomen alsof winterbanden en ABS allesvoorkomend zijn. Overal staan borden. Overal staan aanwijzingen. Overal zijn dingen verboden uit voorzorg. Als dat niet zo was, dan zouden we niet zo murf gemaakt zijn, en nog zelf kunnen inschatten en verstandige beslissingen kunnen maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef twiFight het volgende:
Een Nederlander zelf in laten schatten wat veilig is? Ben je gestoord? Het gaat vaak goed omdat we in Nederland goed onderhouden, vlakke en meestal redelijk brede wegen hebben. Maar het is echt niet te danken aan 'onze' stuurmanskunsten hoor. Moet je de volgende keer dat er sneeuw of ijzel is eens opletten. Bosjes autos achterstevoren.
Correct. Dat is het belangrijkste. Maar om in het scholierenvoorbeeld te blijven: wil je scholieren die zelfstandig leren en goede cijfers halen, of scholieren die aan hun handje vast worden gehouden en goede cijfers halen? Die adviessnelheid is niet voor niets advies. De automobilist moet zelf kunnen inschatten welke snelheid hij zij moet rijden. Op basis van een logische (niet te lage) adviessnelheid. Het moet geen blindelings bordjes opvolgen worden. Dat is juist gevaarlijk. Maar dat creëren we wel op deze manier.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef rumiii het volgende:
[..]
Verkeerd bezig dus. Het belangrijkste is toch dat je veilig de bocht door komt? Waarom zou je dan niet naar het advies van deskundigen luisteren en de adviessnelheid aanhouden? Breken je ballen als je wordt ingehaald?
Het is populair om Nederlandse dingen af te kraken. Dit lijkt een beetje op het nationale geklaag op de NS, dat qua punctualiteit bij het vervoer van veel mensen in de top 3 wereldwijd hoort, terwijl we er relatief weinig voor betalen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef twiFight het volgende:
Een Nederlander zelf in laten schatten wat veilig is? Ben je gestoord? Het gaat vaak goed omdat we in Nederland goed onderhouden, vlakke en meestal redelijk brede wegen hebben. Maar het is echt niet te danken aan 'onze' stuurmanskunsten hoor. Moet je de volgende keer dat er sneeuw of ijzel is eens opletten. Bosjes autos achterstevoren.
Abs en winterbanden zijn nooit verkocht als maatregelen voor onbeperkte grip en directe stilstand.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, en hoe komt dat? Omdat we geen eigen verantwoording meer hebben. Fabrikanten doen voorkomen alsof winterbanden en ABS allesvoorkomend zijn. Overal staan borden. Overal staan aanwijzingen. Overal zijn dingen verboden uit voorzorg. Als dat niet zo was, dan zouden we niet zo murf gemaakt zijn, en nog zelf kunnen inschatten en verstandige beslissingen kunnen maken.
Je kan een scholier nog zo helpen en ondersteunen en aan z'n handje vasthouden, hij leert pas dat ie moet leren als ie een keer een 1 haalt. Of als ie een keer blijft zitten. Of in verkeer, wanneer het een keer bijna fout gaat en er niemand is om te helpen. Met al dat gepemper van de overheid creëer je geen zelfstandige automobilisten, maar slaaprijders. En ja, dat is nu >50% van de automobilisten, dus moet je wel pemperen om chaos te voorkomen. Een cirkel waar je heel lastig meer uitkomt.
[..]
Correct. Dat is het belangrijkste. Maar om in het scholierenvoorbeeld te blijven: wil je scholieren die zelfstandig leren en goede cijfers halen, of scholieren die aan hun handje vast worden gehouden en goede cijfers halen? Die adviessnelheid is niet voor niets advies. De automobilist moet zelf kunnen inschatten welke snelheid hij zij moet rijden. Op basis van een logische (niet te lage) adviessnelheid. Het moet geen blindelings bordjes opvolgen worden. Dat is juist gevaarlijk. Maar dat creëren we wel op deze manier.
Dat is het dus. Er is een claimcultuur ontstaan, ook in verkeersland. Als iemand uit de bocht vliegt wordt er niet gekeken naar de overmoed en de verkeerde inschatting van de bestuurder, maar naar degene die bebording voor infantielen had moeten regelen, want daar zal vást iets mis mee zijn. Het zal nooit aan de bestuurder zelf gelegen hebben... De eigen verantwoordelijkheid en het stimuleren van het eigen denkproces is ondergeschikt geworden aan de mogelijkheid om met de vinger te kunnen wijzen en iemand anders te kunnen offeren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, en hoe komt dat? Omdat we geen eigen verantwoording meer hebben.
Ditquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:06 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat is het dus. Er is een claimcultuur ontstaan, ook in verkeersland. Als iemand uit de bocht vliegt wordt er niet gekeken naar de overmoed en de verkeerde inschatting van de bestuurder, maar naar degene die bebording voor infantielen had moeten regelen, want daar zal vást iets mis mee zijn. Het zal nooit aan de bestuurder zelf gelegen hebben... De eigen verantwoordelijkheid en het stimuleren van het eigen denkproces is ondergeschikt geworden aan de mogelijkheid om met de vinger te kunnen wijzen en iemand anders te kunnen offeren.
Ik ben het simpelweg geheel niet eens met wat jij zegt. Dus het ligt weer aan de overheid dat 'we' slaaprijders zijn geworden? We moeten godverdomme uit onze doppen kijken. Je zit met honderden andere automobilisten in een dodelijk object dat met (vaak) 120 km/u gaat. Dan moet je gewoon weten dat je zelf verantwoordelijk bent en niet de overheid en autofabrikanten de schuld gaan geven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, en hoe komt dat? Omdat we geen eigen verantwoording meer hebben.
Dat mag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik ben het simpelweg geheel niet eens met wat jij zegt.
Gang is alles. Remmen is angst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:46 schreef Fer het volgende:
En ik rem alleen als er een kans bestaat dat ze flitsen. Noem het de flitscultuur.
Als je ramen steeds beslaan met deze temperaturen, ondanks de regen, dan is er ergens een lekkage denk ik. Check even of je vloermatjes ergens nat zijn of raamrubbers gescheurd zijn? En of je airco 100% functioneert.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:57 schreef Jiang153 het volgende:
GVD echt vervelend dat de ramen achterin steeds beslaan en of dat de regendruppels steeds buiten op het raam blijven
Airco doet het maar heb het niet aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:48 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als je ramen steeds beslaan met deze temperaturen, ondanks de regen, dan is er ergens een lekkage denk ik. Check even of je vloermatjes ergens nat zijn of raamrubbers gescheurd zijn? En of je airco 100% functioneert.
Wat BS zegt; en kijk eens naar je interieurfilter indien aanwezig; bij 7/10 auto's is dat ding te ranzig om beet te pakken, want garagebedrijven vergeten dat ding standaard te vervangen tijdens een beurt. Sommige fabrikanten bouwen dat ding ook lekker ver weg, of construeren de boel zodanig dat de kans groot is dat er water op lekt als het regent, en dan kun je op dit soort ellende wachten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:57 schreef Jiang153 het volgende:
GVD echt vervelend dat de ramen achterin steeds beslaan en of dat de regendruppels steeds buiten op het raam blijven
Eens. Ik denk nog steeds dat die vent zo stoned als een garnaal is, zoals hij beweegt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Snelheidsweterreclame = m.i. de gevaarlijkste en belachelijkste reclame sinds ik besta..
Zet 'm eens aan. Airco is een geweldige ontvochtiger..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:00 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Airco doet het maar heb het niet aan
En ja komt alleen wanneer het regent
echt? Hoe weet ik eigenlijk of die werkt want als ik het naar koude lucht draai dan tja krijg ik koude lucht, maar als ik airco knop indruk dat hoor je de motor wel iets doen maar lucht wordt niet echt kouder naar mijn gevoel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:55 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Zet 'm eens aan. Airco is een geweldige ontvochtiger..
Dan werkt ie wellicht niet goed (niet koud) maar als het lampje op die knop brand staat ie aan. Bij mij zit er wel eens vocht op mn voorruit (binnen). Met airco aan duurt het nog geen 5 seconden voor dat weg is....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
echt? Hoe weet ik eigenlijk of die werkt want als ik het naar koude lucht draai dan tja krijg ik koude lucht, maar als ik airco knop indruk dat hoor je de motor wel iets doen maar lucht wordt niet echt kouder naar mijn gevoel.
Is letterlijk 2 weken geleden bijgevuld. Ik zal ff testen als ze weer beslaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:07 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Dan werkt ie wellicht niet goed (niet koud) maar als het lampje op die knop brand staat ie aan. Bij mijn zit er wel eens vocht op mn voorruit (binnen). Met airco aan duurt het nog geen 5 seconden...
Zolang de airco lucht daar ook komt wel jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Is letterlijk 2 weken geleden bijgevuld. Ik zal ff testen als ze weer beslaan.
Helpt dit ook bij de ramen achter?
Kan wel bijgevuld zijn, maar kan ook lek zijn en nu dus weer leeg, je zou echt wel verschil moeten voelen tussen uit/aan. En als je hem op de raam stand hebt staan en je zet hem aan met airco, moet het binnen 5 seconden echt weg zijn, zo niet, doet je airco waarschijnlijk niks.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Is letterlijk 2 weken geleden bijgevuld. Ik zal ff testen als ze weer beslaan.
Helpt dit ook bij de ramen achter?
Zitten wel gaatjes onder de bestuurdersstoel dus wie weet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:08 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Zolang de airco lucht daar ook komt wel ja
De turk bij wie ik het gedaan heeft zei dat het niet lek was. Deed eerst zo'n controle en daarna vulde die hetquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan wel bijgevuld zijn, maar kan ook lek zijn en nu dus weer leeg, je zou echt wel verschil moeten voelen tussen uit/aan. En als je hem op de raam stand hebt staan en je zet hem aan met airco, moet het binnen 5 seconden echt weg zijn, zo niet, doet je airco waarschijnlijk niks.
Als hij dus weer beslaat van de regen, zet hem op raamstand met airco aan, en als hij het doet, dan is je raam binnen 5 sec ontwasemd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:10 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zitten wel gaatjes onder de bestuurdersstoel dus wie weet.
[..]
De turk bij wie ik het gedaan heeft zei dat het niet lek was. Deed eerst zo'n controle en daarna vulde die het
Raamstand heeft alleen zin op de voorruit toch? Ik heb het namelijk nu over de achterpassagiersruiten. Ik kan dus moeilijk over mijn schouder kijken als ik niks ziequote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als hij dus weer beslaat van de regen, zet hem op raamstand met airco aan, en als hij het doet, dan is je raam binnen 5 sec ontwasemd.
Bij mij pakt ie automatisch de achterruit, zal wel per auto verschillen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Raamstand heeft alleen zin op de voorruit toch? Ik heb het namelijk nu over de achterpassagiersruiten. Ik kan dus moeilijk over mijn schouder kijken als ik niks zie
Heb je het over de airco of over de ruitverwarming?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:45 schreef starla het volgende:
[..]
Bij mij pakt ie automatisch de achterruit, zal wel per auto verschillen.
Gisteren m'n interieurfilter vervangen. (zwart met vliegjes)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat BS zegt; en kijk eens naar je interieurfilter indien aanwezig; bij 7/10 auto's is dat ding te ranzig om beet te pakken, want garagebedrijven vergeten dat ding standaard te vervangen tijdens een beurt. Sommige fabrikanten bouwen dat ding ook lekker ver weg, of construeren de boel zodanig dat de kans groot is dat er water op lekt als het regent, en dan kun je op dit soort ellende wachten.
Zorgen dat je roosters in je dashboard ongeveer die kant op staan, moet wel helpen lijkt me.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Raamstand heeft alleen zin op de voorruit toch? Ik heb het namelijk nu over de achterpassagiersruiten. Ik kan dus moeilijk over mijn schouder kijken als ik niks zie
Ja die staan gericht op zijruiten aan de voorkant, maar echt die van achter hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:11 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Zorgen dat je roosters in je dashboard ongeveer die kant op staan, moet wel helpen lijkt me.
De meeste auto's hebben ook blazers op de zijruiten voor. Luxere auto's op de ramen achterin en on de achterbank.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja die staan gericht op zijruiten aan de voorkant, maar echt die van achter he
Gebeurt niks op de achter zijruiten want daar zijn geen blazersquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:31 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
De meeste auto's hebben ook blazers op de zijruiten voor. Luxere auto's op de ramen achterin en on de achterbank.
Ik zou even kijken wat er gebeurd als je de blazer aanzet.
Gewoon stukje naar voren leunen en door het bestuurdersraam kijken. Voldoet prima om de dode hoek te checken. In een busje kun je niet anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Raamstand heeft alleen zin op de voorruit toch? Ik heb het namelijk nu over de achterpassagiersruiten. Ik kan dus moeilijk over mijn schouder kijken als ik niks zie
Zo heb ik het geleerd bij het van rijstrook verwisselen etc..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:32 schreef Fer het volgende:
Als mijn ramen in de ochtend droogmaak doe ik ook alleen de voorste zijramen, waarom door de achterruiten kijken, dat is toch voor de kinderen om koeien te tellen enzo?
Maar van de week s'nachts raam op een kier laten staan en alles nat binnen. Echter geen beslagen ramen, dus of je ventilatie werkt niet goed of er ligt ergens een bak water te dampen.
Als het aan de buitenkant zit, heb je toch een ruitenwisser?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:01 schreef KeesBromfiets het volgende:
Ook irritant, vanmorgen buitenkant van de auto beslagen en zo'n recht in de snufferd. Dus of ik zag vooruit niets, of met zonnebril op zijwaarts niets
Tenzij de situatie daar in de afgelopen 12 maanden is veranderd: idioot.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:07 schreef Tunafish het volgende:
De stomme doos die besloot haar autootje in een bocht stil te zetten om even te bellen, terwijl in diezelfde bocht ook een afslag naar rechts is en er van achter en voor haar bussen aankomen. En maar schaapachtig om zich heen kijken als er wordt getoeterd door een van die bussen omdat 'ie er niet langs kan.
Dit alles overigens met drie meter verderop een parkeerplaats.
Hierzo: https://goo.gl/maps/G0QEx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:06 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Tenzij de situatie daar in de afgelopen 12 maanden is veranderd: idioot.Die bocht is niet bepaald overzichtelijk.
Quizvraag voor de mensen in dit goede topic. Ik rijd over een brug met links van me een lege busbaan. Dit is binnen de stadsgrenzen, dus je mag er 50, maar ik ga iets harder omdat ik de brug af ga. Wat doet de licht bumperklevende Citroën achter mij?
A) Blijft lekker achter mij.
B) Haalt mij in over de busbaan.
C) Toetert als een malle.
D) Een combinatie.Nauwelijks. Als je het in Streetview bekijkt zie je een hegje achter die fietser, daar ligt nu wat asfalt waardoor je daar met minstens 2 auto's kunt staan en ze dus prima daar had kunnen bellen, en een meter of tien die weg in zit een slagboom. Toch stond mevrouw precies op de rijbaan stil, precies voor de inrit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:06 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Tenzij de situatie daar in de afgelopen 12 maanden is veranderd: idioot.Die bocht is niet bepaald overzichtelijk.
Quizvraag voor de mensen in dit goede topic. Ik rijd over een brug met links van me een lege busbaan. Dit is binnen de stadsgrenzen, dus je mag er 50, maar ik ga iets harder omdat ik de brug af ga. Wat doet de licht bumperklevende Citroën achter mij?
A) Blijft lekker achter mij.
B) Haalt mij in over de busbaan.
C) Toetert als een malle.
D) Een combinatie.Beter toch dan dat hij blijft kleven of toeteren? Ik haal ook wel eens in over de busbaan of over een doorgetrokken streep wanneer ik haast heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De idioot was dan ook de stilstaande vrouw.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:35 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Nauwelijks. Als je het in Streetview bekijkt zie je een hegje achter die fietser, daar ligt nu wat asfalt waardoor je daar met minstens 2 auto's kunt staan en ze dus prima daar had kunnen bellen, en een meter of tien die weg in zit een slagboom. Toch stond mevrouw precies op de rijbaan stil, precies voor de inrit.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:48 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Beter toch dan dat hij blijft kleven of toeteren? Ik haal ook wel eens in over de busbaan of over een doorgetrokken streep wanneer ik haast heb.
Prima dat jij het gevaarlijk vindt, ik vind het niet. Dus dan doe jij het niet en ik wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:48 schreef Omentuva het volgende:
[..]
De idioot was dan ook de stilstaande vrouw.(En ik dacht dat er iets meer bomen stonden in de bocht, vandaar ook de 'onoverzichtelijk' opmerking).
[..]
[ afbeelding ]
Anyway, hij heeft er welgeteld 3 seconden tijd mee gewonnen. Is 3 seconden het waard om een gevaarlijke situatie (wat het inhalen waar het niet mag en dus niet verwacht is wel is) te creëren?
En als je daarmee een ongeluk veroorzaakt, ga je dan ook een bloemetje brengen in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:13 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Prima dat jij het gevaarlijk vindt, ik vind het niet. Dus dan doe jij het niet en ik wel.
Als ik vervolgens een boete krijg zeik ik daar ook niet over en neem ik hem gewoon in ontvangst.
Ja, die bedoel ik ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:48 schreef Omentuva het volgende:
[..]
De idioot was dan ook de stilstaande vrouw.(En ik dacht dat er iets meer bomen stonden in de bocht, vandaar ook de 'onoverzichtelijk' opmerking).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |