abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143912055
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:08 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

Zolang de airco lucht daar ook komt wel ja :P
Zitten wel gaatjes onder de bestuurdersstoel dus wie weet.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:09 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Kan wel bijgevuld zijn, maar kan ook lek zijn en nu dus weer leeg, je zou echt wel verschil moeten voelen tussen uit/aan. En als je hem op de raam stand hebt staan en je zet hem aan met airco, moet het binnen 5 seconden echt weg zijn, zo niet, doet je airco waarschijnlijk niks.
De turk bij wie ik het gedaan heeft zei dat het niet lek was. Deed eerst zo'n controle en daarna vulde die het
Irene is bae <3
pi_143912114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:10 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Zitten wel gaatjes onder de bestuurdersstoel dus wie weet.

[..]

De turk bij wie ik het gedaan heeft zei dat het niet lek was. Deed eerst zo'n controle en daarna vulde die het
Als hij dus weer beslaat van de regen, zet hem op raamstand met airco aan, en als hij het doet, dan is je raam binnen 5 sec ontwasemd.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_143912403
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:12 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Als hij dus weer beslaat van de regen, zet hem op raamstand met airco aan, en als hij het doet, dan is je raam binnen 5 sec ontwasemd.
Raamstand heeft alleen zin op de voorruit toch? Ik heb het namelijk nu over de achterpassagiersruiten. Ik kan dus moeilijk over mijn schouder kijken als ik niks zie
Irene is bae <3
pi_143912980
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:22 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Raamstand heeft alleen zin op de voorruit toch? Ik heb het namelijk nu over de achterpassagiersruiten. Ik kan dus moeilijk over mijn schouder kijken als ik niks zie
Bij mij pakt ie automatisch de achterruit, zal wel per auto verschillen.
I feel kinda Locrian today
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2014 @ 13:00:08 #280
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143913349
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:45 schreef starla het volgende:

[..]

Bij mij pakt ie automatisch de achterruit, zal wel per auto verschillen.
Heb je het over de airco of over de ruitverwarming?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:04:04 #281
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_143913424
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wat BS zegt; en kijk eens naar je interieurfilter indien aanwezig; bij 7/10 auto's is dat ding te ranzig om beet te pakken, want garagebedrijven vergeten dat ding standaard te vervangen tijdens een beurt. Sommige fabrikanten bouwen dat ding ook lekker ver weg, of construeren de boel zodanig dat de kans groot is dat er water op lekt als het regent, en dan kun je op dit soort ellende wachten.
Gisteren m'n interieurfilter vervangen. (zwart met vliegjes)

Thanks voor de tip :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_143913584
quote:

[..]

Zorgen dat je roosters in je dashboard ongeveer die kant op staan, moet wel helpen lijkt me.
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_143923701
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:11 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

Zorgen dat je roosters in je dashboard ongeveer die kant op staan, moet wel helpen lijkt me.
Ja die staan gericht op zijruiten aan de voorkant, maar echt die van achter he
Irene is bae <3
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:31:14 #284
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_143926176
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:31 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ja die staan gericht op zijruiten aan de voorkant, maar echt die van achter he
De meeste auto's hebben ook blazers op de zijruiten voor. Luxere auto's op de ramen achterin en on de achterbank.

Ik zou even kijken wat er gebeurd als je de blazer aanzet.
pi_143926337
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:31 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

De meeste auto's hebben ook blazers op de zijruiten voor. Luxere auto's op de ramen achterin en on de achterbank.

Ik zou even kijken wat er gebeurd als je de blazer aanzet.
Gebeurt niks op de achter zijruiten want daar zijn geen blazers
Irene is bae <3
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:36:34 #286
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143926382
quote:

[..]

Gewoon stukje naar voren leunen en door het bestuurdersraam kijken. Voldoet prima om de dode hoek te checken. In een busje kun je niet anders.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_143928732
Als mijn ramen in de ochtend droogmaak doe ik ook alleen de voorste zijramen, waarom door de achterruiten kijken, dat is toch voor de kinderen om koeien te tellen enzo?

Maar van de week s'nachts raam op een kier laten staan en alles nat binnen. Echter geen beslagen ramen, dus of je ventilatie werkt niet goed of er ligt ergens een bak water te dampen.
.
pi_143929332
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:32 schreef Fer het volgende:
Als mijn ramen in de ochtend droogmaak doe ik ook alleen de voorste zijramen, waarom door de achterruiten kijken, dat is toch voor de kinderen om koeien te tellen enzo?

Maar van de week s'nachts raam op een kier laten staan en alles nat binnen. Echter geen beslagen ramen, dus of je ventilatie werkt niet goed of er ligt ergens een bak water te dampen.
Zo heb ik het geleerd bij het van rijstrook verwisselen etc..

In de avond zie ik sowieso al kut omdat het zo donker is en dus gevaarlijk op rotondes etc..

En dan heb je nog van die rampnegers die constant met capuchon op fietsen en zonder licht. Die vragen er gewoon om geschampt te worden :r
Irene is bae <3
pi_143929668
Zoals Twifight zegt, stukje uit je stoel komen en door de voorste zijramen kijken en gebruik maken van de buitenspiegels.
.
pi_143930074
Ook irritant, vanmorgen buitenkant van de auto beslagen en zo'n recht in de snufferd. Dus of ik zag vooruit niets, of met zonnebril op zijwaarts niets :')
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2014 @ 23:56:28 #291
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143937664
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:01 schreef KeesBromfiets het volgende:
Ook irritant, vanmorgen buitenkant van de auto beslagen en zo'n recht in de snufferd. Dus of ik zag vooruit niets, of met zonnebril op zijwaarts niets :')
Als het aan de buitenkant zit, heb je toch een ruitenwisser?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_143943030
De stomme doos die besloot haar autootje in een bocht stil te zetten om even te bellen, terwijl in diezelfde bocht ook een afslag naar rechts is en er van achter en voor haar bussen aankomen. En maar schaapachtig om zich heen kijken als er wordt getoeterd door een van die bussen omdat 'ie er niet langs kan.
Dit alles overigens met drie meter verderop een parkeerplaats.

Hierzo: https://goo.gl/maps/G0QEx
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_143944320
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:07 schreef Tunafish het volgende:
De stomme doos die besloot haar autootje in een bocht stil te zetten om even te bellen, terwijl in diezelfde bocht ook een afslag naar rechts is en er van achter en voor haar bussen aankomen. En maar schaapachtig om zich heen kijken als er wordt getoeterd door een van die bussen omdat 'ie er niet langs kan.
Dit alles overigens met drie meter verderop een parkeerplaats.

Hierzo: https://goo.gl/maps/G0QEx
Tenzij de situatie daar in de afgelopen 12 maanden is veranderd: idioot. :') Die bocht is niet bepaald overzichtelijk. :')

Quizvraag voor de mensen in dit goede topic. Ik rijd over een brug met links van me een lege busbaan. Dit is binnen de stadsgrenzen, dus je mag er 50, maar ik ga iets harder omdat ik de brug af ga. Wat doet de licht bumperklevende Citroën achter mij?

A) Blijft lekker achter mij.
B) Haalt mij in over de busbaan.
C) Toetert als een malle.
D) Een combinatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_143945034
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:06 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Tenzij de situatie daar in de afgelopen 12 maanden is veranderd: idioot. :') Die bocht is niet bepaald overzichtelijk. :')

Quizvraag voor de mensen in dit goede topic. Ik rijd over een brug met links van me een lege busbaan. Dit is binnen de stadsgrenzen, dus je mag er 50, maar ik ga iets harder omdat ik de brug af ga. Wat doet de licht bumperklevende Citroën achter mij?

D) Een combinatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nauwelijks. Als je het in Streetview bekijkt zie je een hegje achter die fietser, daar ligt nu wat asfalt waardoor je daar met minstens 2 auto's kunt staan en ze dus prima daar had kunnen bellen, en een meter of tien die weg in zit een slagboom. Toch stond mevrouw precies op de rijbaan stil, precies voor de inrit.
pi_143945408
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:06 schreef Omentuva het volgende:

[..]

D) Een combinatie.

SPOILER
Beter toch dan dat hij blijft kleven of toeteren? Ik haal ook wel eens in over de busbaan of over een doorgetrokken streep wanneer ik haast heb.
pi_143945418
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:35 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Nauwelijks. Als je het in Streetview bekijkt zie je een hegje achter die fietser, daar ligt nu wat asfalt waardoor je daar met minstens 2 auto's kunt staan en ze dus prima daar had kunnen bellen, en een meter of tien die weg in zit een slagboom. Toch stond mevrouw precies op de rijbaan stil, precies voor de inrit.
De idioot was dan ook de stilstaande vrouw. :P (En ik dacht dat er iets meer bomen stonden in de bocht, vandaar ook de 'onoverzichtelijk' opmerking).

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:48 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Beter toch dan dat hij blijft kleven of toeteren? Ik haal ook wel eens in over de busbaan of over een doorgetrokken streep wanneer ik haast heb.
13.gif

Anyway, hij heeft er welgeteld 3 seconden tijd mee gewonnen. Is 3 seconden het waard om een gevaarlijke situatie (wat het inhalen waar het niet mag en dus niet verwacht is wel is) te creëren?

[ Bericht 16% gewijzigd door Omentuva op 29-08-2014 10:54:28 ]
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_143946048
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:48 schreef Omentuva het volgende:

[..]

De idioot was dan ook de stilstaande vrouw. :P (En ik dacht dat er iets meer bomen stonden in de bocht, vandaar ook de 'onoverzichtelijk' opmerking).

[..]

[ afbeelding ]

Anyway, hij heeft er welgeteld 3 seconden tijd mee gewonnen. Is 3 seconden het waard om een gevaarlijke situatie (wat het inhalen waar het niet mag en dus niet verwacht is wel is) te creëren?
Prima dat jij het gevaarlijk vindt, ik vind het niet. Dus dan doe jij het niet en ik wel. :)
Als ik vervolgens een boete krijg zeik ik daar ook niet over en neem ik hem gewoon in ontvangst.
pi_143946499
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:13 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Prima dat jij het gevaarlijk vindt, ik vind het niet. Dus dan doe jij het niet en ik wel. :)
Als ik vervolgens een boete krijg zeik ik daar ook niet over en neem ik hem gewoon in ontvangst.
En als je daarmee een ongeluk veroorzaakt, ga je dan ook een bloemetje brengen in het ziekenhuis? :+

Je doet wat onverwachts, dat verhoogt de kans op een ongeluk aanzienlijk.
Professioneel gifmenger.
pi_143947535
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:48 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Ja, die bedoel ik ook :P Er is vrij weinig veranderd, dat bedoelde ik met 'nauwelijks' :+ Het is nu alsnog geen bijster overzichtelijke bocht hoor. Ik zat zelf op de motor en moest daar rechts erin, dus ik kon er ook wel rechts langs kruipen (rechts inhalen :@ ), maar ik had niet graag links erlangs moeten gaan.
pi_143947568
Je ergeren aan een weg: N65
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')