SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Baby darling doll face honey
Ah fijn... Derksen gaat dus weer op de slijmtour voor zijn 'vriend'. Zal vast een mooi boek wordenquote:
Hopelijk heeft Gijp nog wat leuke momentjes.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah fijn... Derksen gaat dus weer op de slijmtour voor zijn 'vriend'. Zal vast een mooi boek worden
FOK! bezit sowieso maar één degelijke OP. Al komt dat voornamelijk omdat ik de VBL SC al weken vol heb gegooid met plaatjes van mijn katquote:
Terecht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FOK! bezit sowieso maar één degelijke OP. Al komt dat voornamelijk omdat ik de VBL SC al weken vol heb gegooid met plaatjes van mijn kat
Jaloersquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij ziet eruit als de moeder van Severus Snape
FOKKIEquote:
He Feertjequote:
Wat vind je er aantrekkelijk aan? Het vrouwelijke? Of het feit dat het lekker rebels is?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het meest verliefd op de Brian Molko die zich zo overdreven kleedde dat je denkt dat ie wel gek moet zijn. Echt, tering aantrekkelijk![]()
![]()
Je kan zeker niet uitleggen wat je aantrekkelijk aan hem vindt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het meest verliefd op de Brian Molko die zich zo overdreven kleedde dat je denkt dat ie wel gek moet zijn. Echt, tering aantrekkelijk![]()
![]()
Ik kan het niet goed uitleggen omdat het een gevoel isquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat vind je er aantrekkelijk aan? Het vrouwelijke? Of het feit dat het lekker rebels is?
Boogerd of Boogers, 1 van die twee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is er vanavond te gast bij VI best Johannes?
Als je dat maar laat, johquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Dankzij Brian wil Crack tot op de dag van vandaag mijn haren stylen.
Nu ben ik wel benieuwd naar zijn tekstenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:28 schreef Crack_ het volgende:
En omdat ik oprecht denk bij hem 'goh met jou zou ik gelukkig zijn en zouden we samen mega gekke dingen doen en ik zou dit doen en jij zou dit doen en lijkt me geweldig als ik zo'n man zou hebben die zo gek is" maar dat is nergens opgebaseerd dan op foto's en zeer geringe info over hem, dus slaat nergens op. Ohja, en de teksten van zn muziek passen wel bij hoe ik tegenover de wereld kijk
You are one of God's mistakes,quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar zijn teksten
Brian Molkoquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
You are one of God's mistakes,
You crying, tragic waste of skin,
I'm well aware of how it aches ,
And you still won't let me in.
Now I'm breaking down your door,
To try and save your swollen face ,
Though I don't like you anymore,
You lying, trying waste of space
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Romantisch.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn haren, zijn ogen, zijn jukbeenderen, zijn baard, zijn schouders.quote:
Hey Mexi, waar heb je dan wel van genoten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens ben ik terug van Lowlands maar wel ziek, dus ik zal niet al teveel posten hier.
The Neighbourhood viel live trouwens echt tegen.
Laat dan je baard ook staan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn haren, zijn ogen, zijn jukbeenderen, zijn baard, zijn schouders.
Nogmaals feli danquote:
R&P topic op komst.quote:
Portishead was totale perfectie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Mexi, waar heb je dan wel van genoten?
Nu al z'n sixpack gezien?quote:
Het lied gaat over iemand die ie niet mag, je kunt er ook om gaan liggen janken je kunt diegene ook helemaal kapot schelden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Maar dat is niet hoe je naar de wereld kijkt toch?
Ik heb nu een heel vies lachje in m'n hoofd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
Mijn vader en moeder hebben hem ook al goedgekeurd hehehehhehehe
Ik vind de tekst van Blackeyed wel tofquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het lied gaat over iemand die ie niet mag, je kunt er ook om gaan liggen janken je kunt diegene ook helemaal kapot schelden.
Like the naked leads the blind.
I know I'm selfish, I'm unkind.
Sucker love I always find,
Someone to bruise and leave behind.
Allemaal flikker maar op teksten, gewoon love. Niet dat gejank dat het leven kut is en weet ik veel.
Zijn lichaamquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn haren, zijn ogen, zijn jukbeenderen, zijn baard, zijn schouders.
nee maar wel zijn hoofdquote:
Dus geen telefoon gekocht?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Tchock het volgende:
Holy shit ik heb net een telefoongesprek gevoerd met de slechtste telefoonverkoper ooit
dankje johanniequote:
Bedoel je niet een telefonisch verkoper?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Tchock het volgende:
Holy shit ik heb net een telefoongesprek gevoerd met de slechtste telefoonverkoper ooit
Ze verkocht kranten. Maar neen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus geen telefoon gekocht?
ach zolang er dan maar geen regels in het huis zijn dat je niet met elkaar mag neuken is het goedquote:
Ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de tekst van Blackeyed wel tof
Dan is het geen telefoonverkoperquote:
Ja die zijn echt tof, en ze kunnen rocken als een malle. Maar het is niets vergeleken met Portishead en The National.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook.
En blood red shoes zijn schattig hezij tweetjes bedoel ik
Boeiend. Ik wil ook een keer mijn gelijk halen bij jou, al ben ik nummer 500quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent nummer drie. Probeer het volgende keer nog eens.
Ik heb hobobaardquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
Mijn vader en moeder hebben hem ook al goedgekeurd hehehehhehehe
Dat vind ik niet zo enorm mooi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn lichaam![]()
[ afbeelding ]
Kijk ook die lijnen bij zn buik, godvertyfus zo mooi. En hij is ook zo tering gek
Ja dagquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Tchock het volgende:
En een straatverkoper verkoopt ook geen straten, dus waarom verkoopt een telefoonverkoper dan wel altijd telefoons?
Niet.quote:
Oh bij hem vind je het wel mooi maar ik mag niet trainen want dat is lelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn lichaam![]()
[ afbeelding ]
Kijk ook die lijnen bij zn buik, godvertyfus zo mooi. En hij is ook zo tering gek
Neen, kloptquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die zijn echt tof, en ze kunnen rocken als een malle. Maar het is niets vergeleken met Portishead en The National.
Ohquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hobobaard
[..]doet hij goed.
[..]
Dat vind ik niet zo enorm mooi.
Maar eigenlijk bij geen enkele man. Bij vrouwen is dat veel mooier.
Ja euhh, mijn liefde voor Simon Neil is gewoon famous love want komt überhaupt niet overheen met wat ik eigenlijk mooi vind.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh bij hem vind je het wel mooi maar ik mag niet trainen want dat is lelijk.
Bij jou moeten er wel wat tattoo's te vinden zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, klopt. Maar wel leuk
.
[..]
Oh. Ik vind wel mooi
en sowieso mooier dan Brian Molko zijn lichaam want dat vind ik niet zo mooi
.
[ afbeelding ]
Zeker niet skinny, nee. Gespierd is wel mooi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit, ja.
Ronaldo uitgezonderd, maar die is gespierd, niet skinny
Geen voorkeurquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou moeten er wel wat tattoo's te vinden zijn?
Hij heeft echt betere baard. Mijne is snel zo hobo achtig vind ik.quote:
Hmm, ook niet lelijk, maar niet bijzonder ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ik vind wel mooi
en sowieso mooier dan Brian Molko zijn lichaam want dat vind ik niet zo mooi
.
[ afbeelding ]
Wat wel?quote:
En dan op Biffy geilenquote:
Wat een voorkeur heeft? Dat ik iemand aantrekkelijk vind. En daar is niet echt een peil op te trekken wat dat nou is.quote:
Elbeequote:
Dat inderdaad, overdreven is ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker niet skinny, nee. Gespierd is wel mooi.Maar niet te overdreven.
Ik zeg liever wel dan niet, ik zeg niet dat ik van tattoo's walg of dat ik ze lelijk vindquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan op Biffy geilenFrappant wel
Had het teruggekeken jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
HET NUMMER:
De Neighbourhood heeft ruim een half uur gespeeld en er is eigenlijk nog helemaal niets gebeurd: matige liedjes die bovendien slordig en log gespeeld worden, met matige applausjes tot gevolg. Maar daar komt verandering in door de enige hit ‘Sweater Weather’ te spelen. Echt een veel beter liedje met een catchy refrein dat spontaan meegezongen wordt en bovendien eindelijk eens met een beetje passie wordt gebracht. En bovendien…
HET MOMENT:
… leukt Rutherford het nummer extra op door zijn leven op het spel te zetten. Maar dan echt. Ergens halverwege het nummer klimt hij in razend tempo in de stellage rechts voorin, wel een meter of zes hoog. Het publiek reageert verbluft: wat gebeurt hier ineens? Tot dan toe hadden we werkelijk geen greintje enthousiasme ontwaard bij de frontman (en al helemaal niet bij de rest van de fletse band). Even glijdt er - tot schrik van de mensen die dichtbij de stellage staan - een voetje weg, en lijkt het erop dat we voortijdig afscheid moeten nemen van The Neighbourhood. Gelukkig gaat het allemaal goed en zingt Rutherford het laatste stuk van het concert gewoon op het podium.
Dit klopte echt heel hard gewoon. Echt heel hard.
Had er zoveel meer van verwacht door het leuke album.
Ik zie nauwelijks verschil eigenlijk. Zit tussen je oren, denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft echt betere baard. Mijne is snel zo hobo achtig vind ik.
[..]
Hmm, ook niet lelijk, maar niet bijzonder ofzo.
quote:
No we dont.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan op Biffy geilenFrappant wel
Rustig...quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg liever wel dan niet, ik zeg niet dat ik van tattoo's walg of dat ik ze lelijk vind
Zonde, want het leek me best een prima bandjequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had het teruggekeken jaZe zijn normaal gesproken wel beter live. Jesse
Dat over en weer tussen jou en Fokkie. Ik zie dat wel vaker en ik vind het wel grappig altijd.quote:
Niemand heeft een discussie hier toch?quote:
Oh, ik zie niet in hoe fok-it en ik een discussie hebben maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat over en weer tussen jou en Fokkie. Ik zie dat wel vaker en ik vind het wel grappig altijd.
Dit dacht ik dus ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand heeft een discussie hier toch?
Ik wist even niet hoe ik het anders moest noemen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik zie niet in hoe fok-it en ik een discussie hebben maar ik snap wel wat je bedoelt.
Crack beetje tegengas geven, niks mis meequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat over en weer tussen jou en Fokkie. Ik zie dat wel vaker en ik vind het wel grappig altijd.
Woordenwisseling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik zie niet in hoe fok-it en ik een discussie hebben maar ik snap wel wat je bedoelt.
Flippieequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Elbee
[..]
Dat inderdaad, overdreven is ook
Je leest gewoon niet wat ik zeg of je maakt er zelf iets anders van. Als je dat 'tegengas geven' wil noemen...quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Crack beetje tegengas geven, niks mis mee
Omg nee had die ook een challenge?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Flippiee
Heb je die Ice Bucket Challenge van CR gezien?
Ik hou totaal niet van ja en amenquote:
Het duurde even, maar dat was inderdaad het woord wat ik zocht.quote:
Echt, volgens mij gefilmd met een aardappel hoor jezusquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg nee had die ook een challenge?![]()
Even googlen
Het is grappig. Alsof jullie een oud getrouwd stel zijn.quote:
Ik maakte toch een grapje met die tattoo'squote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je leest gewoon niet wat ik zeg of je maakt er zelf iets anders van. Als je dat 'tegengas geven' wil noemen...
Zijn ze ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is grappig. Alsof jullie een oud getrouwd stel zijn.
Jullie zijn een jong getrouwd stelquote:
Alleen het gekibbel. Ander dingen zie ik niet echt voor me.quote:
Ik denk dat Crack het geen week met me uit zou houden als onze gesprekken gingen als die van jullie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie zijn een jong getrouwd stel
Bijna dan
Een week? Tering das nog lang.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Crack het geen week met me uit zou houden als onze gesprekken gingen als die van jullie.
Je ziet niet 2 glazen met onze kunstgebitten aan ons bed staan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen het gekibbel. Ander dingen zie ik niet echt voor me.
Jullie kibbelen nooit?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Crack het geen week met me uit zou houden als onze gesprekken gingen als die van jullie.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ziet niet 2 glazen met onze kunstgebitten aan ons bed staan?
Tuurlijk wel, maar lang niet zo veel met fok-it.. maar dat komt omdat fok-it vaak een reactie geeft die totaal niet aansluit bij wat ik zei omdat hij vaak shit toevoegd of verwijderd bij mijn posts of ze heel erg verergerd en Tchock is meer van het precieze werk dus dat is fijner terug praten.quote:
Dat is wel schattig altijd, vind ik.quote:
Ik ben in het echt wat minder obsessief kibbelend hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het betere communicatiewerk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar lang niet zo veel met fok-it.. maar dat komt omdat fok-it vaak een reactie geeft die totaal niet aansluit bij wat ik zei omdat hij vaak shit toevoegd of verwijderd bij mijn posts of ze heel erg verergerd en Tchock is meer van het precieze werk dus dat is fijner terug praten.
Daarmee wordt al veel gekibbel overgeslagen.
Ik had dit ook al ooit tegen Tchock gezegd, dat je in het echt heul niet zo bent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben in het echt wat minder obsessief kibbelend hoor
Net een vrouw dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik kibbel dan weer meer met Tchock over dat hij soms te precies is en dan gaat zegge nvan "MAAR JIJ ZEI DIT EN DAT" en dan denk ik "godver hou je bek stomme trut"
Waar deed ik dat dan? Viel volgens mij heul erg meequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar lang niet zo veel met fok-it.. maar dat komt omdat fok-it vaak een reactie geeft die totaal niet aansluit bij wat ik zei omdat hij vaak shit toevoegd of verwijderd bij mijn posts of ze heel erg verergerd en Tchock is meer van het precieze werk dus dat is fijner terug praten.
Daarmee wordt al veel gekibbel overgeslagen.
Ik heb het gezien. Wat een held is het ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt, volgens mij gefilmd met een aardappel hoor jezus
Mooi, dan maak ik mij geen zorgenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik ben buitengewoon tevreden over mijn haren
Pardonquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar deed ik dat dan? Viel volgens mij heul erg mee
quote:
quote:
Soms heb je dat gewoon, dat je met een bepaald iemand niet goed kan communiceren omdat jullie allebei op een totaal andere lijn zitten.quote:
Oh, okequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar deed ik dat dan? Viel volgens mij heul erg mee
We kibbelen maar wat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
Waar hebben jullie het in vredesnaam over.
Jij niet dus.quote:
Bans worden niet besprokenquote:
Yesquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms heb je dat gewoon, dat je met een bepaald iemand niet goed kan communiceren omdat jullie allebei op een totaal andere lijn zitten.
Nu krijg ik zin in kibbeling.quote:
Oh ik zit vaak genoeg oo dezelfde lijn met Krek hoor. Maar ook heel vaak nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms heb je dat gewoon, dat je met een bepaald iemand niet goed kan communiceren omdat jullie allebei op een totaal andere lijn zitten.
Fok it is geen antwoord waard ofzo?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:57 schreef Crack_ het volgende:
Ja, toen las ik dat fok-it laat maar zei dus toen dacht ik 'ok. dan maar weer weg'
Fok-it wil geen antwoord dus laat ik gewoon op zijn wens ingaan omdat dan ook niet te geven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fok it is geen antwoord waard ofzo?
Je word zelf niet besprokenquote:
... ik wil niet stoken hoor, maar...quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fok it is geen antwoord waard ofzo?
Ik heb meerdere bans gehad.quote:
Ik ook.quote:
Of het is iemand zoals jij, die gewoon echt OVERAL tegenin gaat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik zit vaak genoeg oo dezelfde lijn met Krek hoor. Maar ook heel vaak niet
Oh kut had je echt al een heel verhaal?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
En nou niet denken dat ik het nog een keer ga typen want was best een verhaal.
NIET WAAR!! oh wacht even..quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Of het is iemand zoals jij, die gewoon echt OVERAL tegenin gaat.
Ja, maar geeft niet.. Als je er geen zin in hebt dan is het ook niet leuk om te lezen denk ik en dat is niet de bedoelingquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kut had je echt al een heel verhaal?
wat wil je niet stoken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
... ik wil niet stoken hoor, maar...
*wordtquote:
Lekkere binnenkomer dit.quote:
ALLES.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef supersof het volgende:
jongens waar maken jullie je druk om
Ja het is erg, I knowquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het al getypt maar toch maar weggehaald. Meerdere keren dit topic trouwens.
Tering zeg, ben ik blij dat je geen Nederlands studeert, hadden we dat gezeik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het al getypt maar toch maar weggehaald. Meerdere keren dit topic trouwens.
Om kibbeling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef supersof het volgende:
jongens waar maken jullie je druk om
Je hoeft geen Nederlands te studeren om gewoon normaal d's en t's te spellen, aap.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tering zeg, ben ik blij dat je geen Nederlands studeert, hadden we dat gezeik.
lekkerquote:
Ohja, omdat ik niet goed d's en t's kan ben ik meteen een aap. Tyf een eind op zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hoeft geen Nederlands te studeren om gewoon normaal d's en t's te spellen, aap.
Je wil je er niet mee bemoeien maar soms moet het.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:01 schreef Crack_ het volgende:
Weet je waar ik ook niet tegen kan.. mensen die zeggen van "zeg ik wil me er niet mee bemoeien hoor maar je schrijft het niet zo blabla" ALS JE JE ER NIET MEE WIL BEMOEIEN, DOE HET DAN OOK NIET GODVERDOMME.
Huh? Nee. Absoluut niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, omdat ik niet goed d's en t's kan ben ik meteen een aap. Tyf een eind op zeg
Soms moet je gewoon je bek houdenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wil je er niet mee bemoeien maar soms moet het.
Ja, een foto. Moment.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer dit.
Had je nog wat?
NOU, ALS JE ME EEN AAP VINDT DAN MAAK JEH ET TOCH UIT!?!?!?!?!?!! IK VOND JOU TOCH ALTIJD OOK AL LELIJKquote:
Dan miste ik er ook minstens drie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Crack_ het volgende:
Haha, nee er kwamen net ongeveer 5 inside jokes voorbij van Tchock en mij die jullie allemaal niet snappen... want inside jokes.
fijn voor jequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Crack_ het volgende:
Haha, nee er kwamen net ongeveer 5 inside jokes voorbij van Tchock en mij die jullie allemaal niet snappen... want inside jokes.
Het was nog steeds vermakelijk voor de reguliere kijker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |