nee maar wel zijn hoofdquote:
Dus geen telefoon gekocht?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Tchock het volgende:
Holy shit ik heb net een telefoongesprek gevoerd met de slechtste telefoonverkoper ooit
dankje johanniequote:
Bedoel je niet een telefonisch verkoper?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Tchock het volgende:
Holy shit ik heb net een telefoongesprek gevoerd met de slechtste telefoonverkoper ooit
Ze verkocht kranten. Maar neen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus geen telefoon gekocht?
ach zolang er dan maar geen regels in het huis zijn dat je niet met elkaar mag neuken is het goedquote:
Ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de tekst van Blackeyed wel tof
Dan is het geen telefoonverkoperquote:
Ja die zijn echt tof, en ze kunnen rocken als een malle. Maar het is niets vergeleken met Portishead en The National.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook.
En blood red shoes zijn schattig hezij tweetjes bedoel ik
Boeiend. Ik wil ook een keer mijn gelijk halen bij jou, al ben ik nummer 500quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent nummer drie. Probeer het volgende keer nog eens.
Ik heb hobobaardquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
Mijn vader en moeder hebben hem ook al goedgekeurd hehehehhehehe
Dat vind ik niet zo enorm mooi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn lichaam![]()
[ afbeelding ]
Kijk ook die lijnen bij zn buik, godvertyfus zo mooi. En hij is ook zo tering gek
Ja dagquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Tchock het volgende:
En een straatverkoper verkoopt ook geen straten, dus waarom verkoopt een telefoonverkoper dan wel altijd telefoons?
Niet.quote:
Oh bij hem vind je het wel mooi maar ik mag niet trainen want dat is lelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn lichaam![]()
[ afbeelding ]
Kijk ook die lijnen bij zn buik, godvertyfus zo mooi. En hij is ook zo tering gek
Neen, kloptquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die zijn echt tof, en ze kunnen rocken als een malle. Maar het is niets vergeleken met Portishead en The National.
Ohquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hobobaard
[..]doet hij goed.
[..]
Dat vind ik niet zo enorm mooi.
Maar eigenlijk bij geen enkele man. Bij vrouwen is dat veel mooier.
Ja euhh, mijn liefde voor Simon Neil is gewoon famous love want komt überhaupt niet overheen met wat ik eigenlijk mooi vind.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh bij hem vind je het wel mooi maar ik mag niet trainen want dat is lelijk.
Bij jou moeten er wel wat tattoo's te vinden zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, klopt. Maar wel leuk
.
[..]
Oh. Ik vind wel mooi
en sowieso mooier dan Brian Molko zijn lichaam want dat vind ik niet zo mooi
.
[ afbeelding ]
Zeker niet skinny, nee. Gespierd is wel mooi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit, ja.
Ronaldo uitgezonderd, maar die is gespierd, niet skinny
Geen voorkeurquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou moeten er wel wat tattoo's te vinden zijn?
Hij heeft echt betere baard. Mijne is snel zo hobo achtig vind ik.quote:
Hmm, ook niet lelijk, maar niet bijzonder ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ik vind wel mooi
en sowieso mooier dan Brian Molko zijn lichaam want dat vind ik niet zo mooi
.
[ afbeelding ]
Wat wel?quote:
En dan op Biffy geilenquote:
Wat een voorkeur heeft? Dat ik iemand aantrekkelijk vind. En daar is niet echt een peil op te trekken wat dat nou is.quote:
Elbeequote:
Dat inderdaad, overdreven is ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker niet skinny, nee. Gespierd is wel mooi.Maar niet te overdreven.
Ik zeg liever wel dan niet, ik zeg niet dat ik van tattoo's walg of dat ik ze lelijk vindquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan op Biffy geilenFrappant wel
Had het teruggekeken jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
HET NUMMER:
De Neighbourhood heeft ruim een half uur gespeeld en er is eigenlijk nog helemaal niets gebeurd: matige liedjes die bovendien slordig en log gespeeld worden, met matige applausjes tot gevolg. Maar daar komt verandering in door de enige hit ‘Sweater Weather’ te spelen. Echt een veel beter liedje met een catchy refrein dat spontaan meegezongen wordt en bovendien eindelijk eens met een beetje passie wordt gebracht. En bovendien…
HET MOMENT:
… leukt Rutherford het nummer extra op door zijn leven op het spel te zetten. Maar dan echt. Ergens halverwege het nummer klimt hij in razend tempo in de stellage rechts voorin, wel een meter of zes hoog. Het publiek reageert verbluft: wat gebeurt hier ineens? Tot dan toe hadden we werkelijk geen greintje enthousiasme ontwaard bij de frontman (en al helemaal niet bij de rest van de fletse band). Even glijdt er - tot schrik van de mensen die dichtbij de stellage staan - een voetje weg, en lijkt het erop dat we voortijdig afscheid moeten nemen van The Neighbourhood. Gelukkig gaat het allemaal goed en zingt Rutherford het laatste stuk van het concert gewoon op het podium.
Dit klopte echt heel hard gewoon. Echt heel hard.
Had er zoveel meer van verwacht door het leuke album.
Ik zie nauwelijks verschil eigenlijk. Zit tussen je oren, denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft echt betere baard. Mijne is snel zo hobo achtig vind ik.
[..]
Hmm, ook niet lelijk, maar niet bijzonder ofzo.
quote:
No we dont.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan op Biffy geilenFrappant wel
Rustig...quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg liever wel dan niet, ik zeg niet dat ik van tattoo's walg of dat ik ze lelijk vind
Zonde, want het leek me best een prima bandjequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had het teruggekeken jaZe zijn normaal gesproken wel beter live. Jesse
Dat over en weer tussen jou en Fokkie. Ik zie dat wel vaker en ik vind het wel grappig altijd.quote:
Niemand heeft een discussie hier toch?quote:
Oh, ik zie niet in hoe fok-it en ik een discussie hebben maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat over en weer tussen jou en Fokkie. Ik zie dat wel vaker en ik vind het wel grappig altijd.
Dit dacht ik dus ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand heeft een discussie hier toch?
Ik wist even niet hoe ik het anders moest noemen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik zie niet in hoe fok-it en ik een discussie hebben maar ik snap wel wat je bedoelt.
Crack beetje tegengas geven, niks mis meequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat over en weer tussen jou en Fokkie. Ik zie dat wel vaker en ik vind het wel grappig altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |