quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ziet niet 2 glazen met onze kunstgebitten aan ons bed staan?

Tuurlijk wel, maar lang niet zo veel met fok-it.. maar dat komt omdat fok-it vaak een reactie geeft die totaal niet aansluit bij wat ik zei omdat hij vaak shit toevoegd of verwijderd bij mijn posts of ze heel erg verergerd en Tchock is meer van het precieze werk dus dat is fijner terug praten.quote:

Dat is wel schattig altijd, vind ik.quote:

Ik ben in het echt wat minder obsessief kibbelend hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Crack het geen week met me uit zou houden als onze gesprekken gingen als die van jullie.

Dat is het betere communicatiewerk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar lang niet zo veel met fok-it.. maar dat komt omdat fok-it vaak een reactie geeft die totaal niet aansluit bij wat ik zei omdat hij vaak shit toevoegd of verwijderd bij mijn posts of ze heel erg verergerd en Tchock is meer van het precieze werk dus dat is fijner terug praten.
Daarmee wordt al veel gekibbel overgeslagen.

Ik had dit ook al ooit tegen Tchock gezegd, dat je in het echt heul niet zo bent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben in het echt wat minder obsessief kibbelend hoor

Net een vrouw dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik kibbel dan weer meer met Tchock over dat hij soms te precies is en dan gaat zegge nvan "MAAR JIJ ZEI DIT EN DAT" en dan denk ik "godver hou je bek stomme trut"

Waar deed ik dat dan? Viel volgens mij heul erg meequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar lang niet zo veel met fok-it.. maar dat komt omdat fok-it vaak een reactie geeft die totaal niet aansluit bij wat ik zei omdat hij vaak shit toevoegd of verwijderd bij mijn posts of ze heel erg verergerd en Tchock is meer van het precieze werk dus dat is fijner terug praten.
Daarmee wordt al veel gekibbel overgeslagen.

Ik heb het gezien. Wat een held is het ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt, volgens mij gefilmd met een aardappel hoor jezus
 Maar inderdaad, de kwaliteit van het filmpje joh
 Maar inderdaad, de kwaliteit van het filmpje joh 
Mooi, dan maak ik mij geen zorgenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik ben buitengewoon tevreden over mijn haren

Pardonquote:

quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar deed ik dat dan? Viel volgens mij heul erg mee
quote:

quote:

Soms heb je dat gewoon, dat je met een bepaald iemand niet goed kan communiceren omdat jullie allebei op een totaal andere lijn zitten.quote:

Oh, okequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar deed ik dat dan? Viel volgens mij heul erg mee

We kibbelen maar wat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
Waar hebben jullie het in vredesnaam over.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |