Woordenwisseling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik zie niet in hoe fok-it en ik een discussie hebben maar ik snap wel wat je bedoelt.

Flippieequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Elbee
[..]
Dat inderdaad, overdreven is ook

Je leest gewoon niet wat ik zeg of je maakt er zelf iets anders van. Als je dat 'tegengas geven' wil noemen...quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Crack beetje tegengas geven, niks mis mee

Omg nee had die ook een challenge?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Flippiee
Heb je die Ice Bucket Challenge van CR gezien?

Ik hou totaal niet van ja en amenquote:

Het duurde even, maar dat was inderdaad het woord wat ik zocht.quote:

Echt, volgens mij gefilmd met een aardappel hoor jezusquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg nee had die ook een challenge?
Even googlen

Het is grappig. Alsof jullie een oud getrouwd stel zijn.quote:

Ik maakte toch een grapje met die tattoo'squote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je leest gewoon niet wat ik zeg of je maakt er zelf iets anders van. Als je dat 'tegengas geven' wil noemen...

Zijn ze ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is grappig. Alsof jullie een oud getrouwd stel zijn.

Jullie zijn een jong getrouwd stelquote:

Alleen het gekibbel. Ander dingen zie ik niet echt voor me.quote:

Ik denk dat Crack het geen week met me uit zou houden als onze gesprekken gingen als die van jullie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie zijn een jong getrouwd stel
Bijna dan

Een week? Tering das nog lang.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Crack het geen week met me uit zou houden als onze gesprekken gingen als die van jullie.

Je ziet niet 2 glazen met onze kunstgebitten aan ons bed staan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen het gekibbel. Ander dingen zie ik niet echt voor me.

Jullie kibbelen nooit?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Crack het geen week met me uit zou houden als onze gesprekken gingen als die van jullie.

)
 )  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |