Tering zeg, ben ik blij dat je geen Nederlands studeert, hadden we dat gezeik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het al getypt maar toch maar weggehaald. Meerdere keren dit topic trouwens.
Om kibbeling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef supersof het volgende:
jongens waar maken jullie je druk om
Je hoeft geen Nederlands te studeren om gewoon normaal d's en t's te spellen, aap.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tering zeg, ben ik blij dat je geen Nederlands studeert, hadden we dat gezeik.
lekkerquote:
Ohja, omdat ik niet goed d's en t's kan ben ik meteen een aap. Tyf een eind op zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hoeft geen Nederlands te studeren om gewoon normaal d's en t's te spellen, aap.
Je wil je er niet mee bemoeien maar soms moet het.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:01 schreef Crack_ het volgende:
Weet je waar ik ook niet tegen kan.. mensen die zeggen van "zeg ik wil me er niet mee bemoeien hoor maar je schrijft het niet zo blabla" ALS JE JE ER NIET MEE WIL BEMOEIEN, DOE HET DAN OOK NIET GODVERDOMME.
Huh? Nee. Absoluut niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, omdat ik niet goed d's en t's kan ben ik meteen een aap. Tyf een eind op zeg
Soms moet je gewoon je bek houdenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wil je er niet mee bemoeien maar soms moet het.
Ja, een foto. Moment.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer dit.
Had je nog wat?
NOU, ALS JE ME EEN AAP VINDT DAN MAAK JEH ET TOCH UIT!?!?!?!?!?!! IK VOND JOU TOCH ALTIJD OOK AL LELIJKquote:
Dan miste ik er ook minstens drie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Crack_ het volgende:
Haha, nee er kwamen net ongeveer 5 inside jokes voorbij van Tchock en mij die jullie allemaal niet snappen... want inside jokes.
fijn voor jequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Crack_ het volgende:
Haha, nee er kwamen net ongeveer 5 inside jokes voorbij van Tchock en mij die jullie allemaal niet snappen... want inside jokes.
Het was nog steeds vermakelijk voor de reguliere kijker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |