Bans worden niet besprokenquote:
Yesquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms heb je dat gewoon, dat je met een bepaald iemand niet goed kan communiceren omdat jullie allebei op een totaal andere lijn zitten.
Nu krijg ik zin in kibbeling.quote:
Oh ik zit vaak genoeg oo dezelfde lijn met Krek hoor. Maar ook heel vaak nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms heb je dat gewoon, dat je met een bepaald iemand niet goed kan communiceren omdat jullie allebei op een totaal andere lijn zitten.
Fok it is geen antwoord waard ofzo?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:57 schreef Crack_ het volgende:
Ja, toen las ik dat fok-it laat maar zei dus toen dacht ik 'ok. dan maar weer weg'
Fok-it wil geen antwoord dus laat ik gewoon op zijn wens ingaan omdat dan ook niet te geven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fok it is geen antwoord waard ofzo?
Je word zelf niet besprokenquote:
... ik wil niet stoken hoor, maar...quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fok it is geen antwoord waard ofzo?
Ik heb meerdere bans gehad.quote:
Ik ook.quote:
Of het is iemand zoals jij, die gewoon echt OVERAL tegenin gaat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik zit vaak genoeg oo dezelfde lijn met Krek hoor. Maar ook heel vaak niet
Oh kut had je echt al een heel verhaal?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
En nou niet denken dat ik het nog een keer ga typen want was best een verhaal.
NIET WAAR!! oh wacht even..quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Of het is iemand zoals jij, die gewoon echt OVERAL tegenin gaat.
Ja, maar geeft niet.. Als je er geen zin in hebt dan is het ook niet leuk om te lezen denk ik en dat is niet de bedoelingquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kut had je echt al een heel verhaal?
wat wil je niet stoken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
... ik wil niet stoken hoor, maar...
*wordtquote:
Lekkere binnenkomer dit.quote:
ALLES.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef supersof het volgende:
jongens waar maken jullie je druk om
Ja het is erg, I knowquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het al getypt maar toch maar weggehaald. Meerdere keren dit topic trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |