SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Baby darling doll face honey
Ah fijn... Derksen gaat dus weer op de slijmtour voor zijn 'vriend'. Zal vast een mooi boek wordenquote:
Hopelijk heeft Gijp nog wat leuke momentjes.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah fijn... Derksen gaat dus weer op de slijmtour voor zijn 'vriend'. Zal vast een mooi boek worden
FOK! bezit sowieso maar één degelijke OP. Al komt dat voornamelijk omdat ik de VBL SC al weken vol heb gegooid met plaatjes van mijn katquote:
Terecht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FOK! bezit sowieso maar één degelijke OP. Al komt dat voornamelijk omdat ik de VBL SC al weken vol heb gegooid met plaatjes van mijn kat
Jaloersquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij ziet eruit als de moeder van Severus Snape
FOKKIEquote:
He Feertjequote:
Wat vind je er aantrekkelijk aan? Het vrouwelijke? Of het feit dat het lekker rebels is?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het meest verliefd op de Brian Molko die zich zo overdreven kleedde dat je denkt dat ie wel gek moet zijn. Echt, tering aantrekkelijk![]()
![]()
Je kan zeker niet uitleggen wat je aantrekkelijk aan hem vindt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het meest verliefd op de Brian Molko die zich zo overdreven kleedde dat je denkt dat ie wel gek moet zijn. Echt, tering aantrekkelijk![]()
![]()
Ik kan het niet goed uitleggen omdat het een gevoel isquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat vind je er aantrekkelijk aan? Het vrouwelijke? Of het feit dat het lekker rebels is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |