SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 18-08-2014 12:43:56 ]
http://imgur.com/a/OnBYjquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:26 schreef RaymondK het volgende:
zit op werk
paas ff links naar pic's dan pleur ik ze d'r voor je in in de OP
Op beide foto´s is Jennie beter...quote:
Ik snap ook niet wat mensen in die spook zienquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Op beide foto´s is Jennie beter...maar de grap is dat het moet lijken alsof dat in 2005 nog niet het geval was?
't idee dat je mensen achter je aan zuigt in je kielzog als je de gym uit loopt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:06 schreef Deuce92 het volgende:
Pull day achter de rug (hi ha ho, pull day, rug). Voel me dan altijd modderfokking huge.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't idee dat je mensen achter je aan zuigt in je kielzog als je de gym uit loopt?
als ik zo die armen zie scheelt dat ook niet veelquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voelt soms alsof de aderen in m'n armen elk moment kunnen ontploffen tijdens de dumbell curl (laatste oefening).
U srs? Die linker chick is veel beter in beide foto's.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Op beide foto´s is Jennie beter...maar de grap is dat het moet lijken alsof dat in 2005 nog niet het geval was?
Me srs.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
U srs? Die linker chick is veel beter in beide foto's.
Ik hoorde in de wandelgangen dat ze gewoon een bitch is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat mensen in die spook zienMaar ze zal wel een goed karakter hebben.
Hoewel ik dat ook betwijfel.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef Eleiko het volgende:
Typo in de OP: kletser moet zijn ketser.
quote:
He went black and he came back?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef IrCute het volgende:
[..]Mijn vriend heeft iets heel korts met die negerin gehad. Geen grapje.
Nouja ''iets'' gwn neukseks zegmaar.
Notbadbradquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef IrCute het volgende:
[..]Mijn vriend heeft iets heel korts met die negerin gehad. Geen grapje.
Nouja ''iets'' gwn neukseks zegmaar.
Eigenlijk vind ik dr gewoon een kkhoer omdat ze een jaar geleden ineens weer contact zocht met mijn vriendquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:55 schreef McNulty het volgende:
Meisjes die humble braggen over de veroveringen van hun vriend. Dubble standaard is zo echt van beide kanten.
Zo raar is dat toch niet om contact op te nemen met iemand waar je al een keer seks mee hebt gehad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dr gewoon een kkhoer omdat ze een jaar geleden ineens weer contact zocht met mijn vriend
Wel als ze aan het flirten is met hem.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet om contact op te nemen met iemand waar je al een keer seks mee hebt gehad.
Waarom is raar om te flirten met iemand als je lichaamsappen hebt uitgewisseld met die persoon? Zolang ze niet op de hoogte was van jullie relatie kan je het haar niet kwalijk nemen eigenlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wel als ze aan het flirten is met hem.
Mag je toch trots op zijn als je vriend een mooie chick heeft gehad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:55 schreef McNulty het volgende:
Meisjes die humble braggen over de veroveringen van hun vriend. Dubble standaard is zo echt van beide kanten.
inb4 fathank met anti maagden rage.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef JackieBrown het volgende:
zou t liefst hebben dat ie maagd was.
Maar het is ergens wel zo dat de meeste meisjes een man interessanter vinden als hij gewild is/was door (mooie) vrouwen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mag je toch trots op zijn als je vriend een mooie chick heeft gehad.
Notsrs thozou t liefst hebben dat ie maagd was.
Hey dima
Ja als er op facebook staat ''in a relationship with'' en ze zelf in het gesprek iets over mij zei kan ik het haar wel degelijk kwalijk nemen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom is raar om te flirten met iemand als je lichaamsappen hebt uitgewisseld met die persoon? Zolang ze niet op de hoogte was van jullie relatie kan je het haar niet kwalijk nemen eigenlijk.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:06 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja als er op facebook staat ''in a relationship with'' en ze zelf in het gesprek iets over mij zei kan ik het haar wel degelijk kwalijk nemen.
Zeg dat dan gelijk muts! Waar wacht je op! Double leg takedown en ground and pound that bish.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:06 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja als er op facebook staat ''in a relationship with'' en ze zelf in het gesprek iets over mij zei kan ik het haar wel degelijk kwalijk nemen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
inb4 fathank met anti maagden rage.
En dan na 3 weken vreemdgaan omdat meneer er niks van baktquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mag je toch trots op zijn als je vriend een mooie chick heeft gehad.
Notsrs thozou t liefst hebben dat ie maagd was.
Hey dima
Nee, een maagd is nog vers en kun je alles leren. Dan heb je ze precies zoals je wilt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan na 3 weken vreemdgaan omdat meneer er niks van bakt
Als je een relatie hebt met iemand, en die persoon bakt er niks van, kun je daar toch gewoon aan werken. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan na 3 weken vreemdgaan omdat meneer er niks van bakt
Kan wel kloppen. Ik ben haar guilty pleasure.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Iemand vroeg laatst waar je was. Volgens mij was het JB.
wacht maar etha gaat je bankrekening hackenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ik ben haar guilty pleasure.
Like.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Like.
Iemand al naar Guardians of the galaxy geweest? Te doen voor vrouwmensen ?
Oke dank uquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:06 schreef G.R.S. het volgende:
Maar srs, ik heb genoten van de film. Geweldige verhaallijn, enorm humoristisch en MARVELLLL! <3
Archer kijker gespot.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:09 schreef G.R.S. het volgende:
Neem een paar extra slipjes mee cuz she'll sploosh all over the place
Wat een hommo, ik ben veel strakkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhhhh JA
Heb je 3 pizzas besteld?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:18 schreef Montelly het volgende:
2 x 25cm NY Style Pizza’s voor 13,99
Hot Tandoori Pizza 25 CM
Pepperoni Perfection Pizza 25 CM
[ afbeelding ]
Picz van je lekkrere abz dan Erthanquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat een hommo, ik ben veel strakker
Wat zit er allemaal op? Naast de hete tandoori op de een en pepperoni perfectie op de ander.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:18 schreef Montelly het volgende:
2 x 25cm NY Style Pizza’s voor 13,99
Hot Tandoori Pizza 25 CM
Pepperoni Perfection Pizza 25 CM
[ afbeelding ]
Ja doen, ik was naar Guardians en m'n vriendin ging naar Sextape, heeft ze spijt van gehadquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Oke dank uZal m'n vriendin naar de bios slepen
okquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hey sgatje hoest mt jou dan![]()
![]()
:$ :$
En dan precies binnen je eigen straatje. Hoe suf.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, een maagd is nog vers en kun je alles leren. Dan heb je ze precies zoals je wilt.
dis u?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb eergisteren Hercules gezien en gisteren Dawn of the Planet of the Apes. Vond ze allebei een beetje meh. Morgen dan maar eens Guardians checken, mits er goede plaatsen zijn.
Do you even Pathe Unlimitedquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb eergisteren Hercules gezien en gisteren Dawn of the Planet of the Apes. Vond ze allebei een beetje meh. Morgen dan maar eens Guardians checken, mits er goede plaatsen zijn.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
dis u?
[ afbeelding ]
Just kidding, bruh.
Twee maanden niet geweest, dus moet er iig het minimale qua geld uithalen.quote:
ja want die likken zo lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan precies binnen je eigen straatje. Hoe suf.
Eigenlijk zoek je gewoon een schoothondje.
Hij zegt unavailablequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey SapstengelBrah
https://www.facebook.com/ChelseaMFE/posts/327093450797618
Die Chelsea is die YouTubester ChelseaLifts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die Chelsea is die YouTubester ChelseaLifts.Haha zag het al op misc ja, die womanlet is weer unbanned helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had die reply van Chelsea wel gemist, die is sickening man
Wat een irritant wijf man, srs. Haar ego is te groot voor haar 1.45 lichaam en ze is echt een te erge attention whore met grandma face. Heeft ook haar gedragen string verkocht op eBay.
Dat gezegd hebbende, zou wel geven.
gat goett hoowr met jouu danquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hey sgatje hoest mt jou dan![]()
![]()
:$ :$
[..]
Die Chelsea is die YouTubester ChelseaLifts.Maar Chelsea is dus degene die dit heeft geschreven, en niet de attentionwhore?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken haar verder alleen van haar collaboration met Physiques of Greatness. Heb ooit eens naar haar kanaal gekeken, maar het is uiteraard niet voor mij bestemd.
Zou die attentionwhore wel vol willen spuiten, doggystyle. Maar goed, wie niet?
strong pedoquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
http://instagram.com/kristinapimenova2005
Lol strong everything
Nee Chelsea is die chick die wel gewoon lift en normaal is en die heeft idd dit geschreven als reactie op die womanlet http://www.instagram.com/womanletquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar Chelsea is dus degene die dit heeft geschreven, en niet de attentionwhore?
Ik ken haar verder alleen van haar collaboration met Physiques of Greatness. Heb ooit eens naar haar kanaal gekeken, maar het is uiteraard niet voor mij bestemd.
zal je Nate ook wel great vindenquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhhhh JA
hihi wat ben jij een lolkont zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
myn gat is ook goett hoowr. zit r nu lkkr op![]()
Ja man. Ik vind het wel jammer dat zij zich zo retarded gedraagt. Hier ook:quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha zag het al op misc ja, die womanlet is weer unbanned helaas.
Had die reply van Chelsea wel gemist, die is sickening man
Wat een irritant wijf man, srs. Haar ego is te groot voor haar 1.45 lichaam en ze is echt een te erge attention whore met grandma face. Heeft ook haar gedragen string verkocht op eBay.
Dat gezegd hebbende, zou wel geven.
Ik vind haar kanaal wel nice. Tenminste een serieuze vrouwelijke (power)lifter. Net zoals deze: http://instagram.com/leanna_carrquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar Chelsea is dus degene die dit heeft geschreven, en niet de attentionwhore?
Zou die attentionwhore wel vol willen spuiten, doggystyle. Maar goed, wie niet?
Ja precies, ik zou het nog geen 5 minuten uithouden met haar in real life, fucking irritant lijkt ze mij. Sowieso mensen die het woord "sesh" gebruiken, ben normaal een rustige jongen maar als ik dat woord hoor..quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Ik vind het wel jammer dat zij zich zo retarded gedraagt. Hier ook:
Als het nou grappig was, oké.
[..]
Ik vind haar kanaal wel nice. Tenminste een serieuze vrouwelijke (power)lifter. Net zoals deze: http://instagram.com/leanna_carrIk vind het wel leuk om hun progress te volgen. De laatstgenoemde heeft echt sickening gainzzz gemaakt het afgelopen jaar.
Sick delts en quads op die meid.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Ik vind haar kanaal wel nice. Tenminste een serieuze vrouwelijke (power)lifter. Net zoals deze: http://instagram.com/leanna_carrIk vind het wel leuk om hun progress te volgen. De laatstgenoemde heeft echt sickening gainzzz gemaakt het afgelopen jaar.
Dat is het plaatje waar ik op doelde. Die delts en quads.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er hier links wel weird as fuk uit man...
Allemaal misc tuig man, net zoals jou. Alleen ben jij geen typische miscer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, ik zou het nog geen 5 minuten uithouden met haar in real life, fucking irritant lijkt ze mij. Sowieso mensen die het woord "sesh" gebruiken, ben normaal een rustige jongen maar als ik dat woord hoor..
En mee eens, powerlifters zijn sowieso altijd veel beter dan het standaard fitness/gym volk. Meer down to earth en meer om het liften ipv om al die onzin er omheen.
Ja, daar is zij wel iets te buff voor mijn smaak, maar dat is allemaal pump en lighting. In andere pics ziet zij er minder buff uit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er hier links wel weird as fuk uit man...
Haha ja, zitten opzich wel chille gasten maar ook heel veel kutvolk idd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Allemaal misc tuig man, net zoals jou. Alleen ben jij geen typische miscer.
hihi ja wat hebbe tog een lol samenquote:
Toch wel 80%+ puur hèquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
Hehe.
Terwijl JB nu aan het thuiswerken is in de woonkamer eet ik in de keuken haar chocola op. ben ik aan het afwassen.
She gonne be mad.
Daamnnnnquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zal je Nate ook wel great vinden
[ afbeelding ]
Ik vond hem ook leuk. Aanrader.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:06 schreef G.R.S. het volgende:
Maar srs, ik heb genoten van de film. Geweldige verhaallijn, enorm humoristisch en MARVELLLL! <3
gruwelijk misvormdquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Beter.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
Hehe.
Terwijl JB nu aan het thuiswerken is in de woonkamer eet ik in de keuken haar chocola op. ben ik aan het afwassen.
She gonne be mad.
Ik vind haar er wel leuk uitzien. Maar ik heb ook wel een heel erg brede smaak, volgens velen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
gruwelijk misvormd
[ afbeelding ]
10 dagen @6000+kcals average . Mij maak je komende twee, misschien zelfs wel drie dagen niet meer gek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik dacht zaterdag nog aan je toen ik bij de steengrill zat
Omdat ik geen zin had er geld aan uit te gevenquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
gruwelijk misvormd
[ afbeelding ]
Ziekelijke kromming van onderrug en implants.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:20 schreef theunderdog het volgende:
Deze meid der ass he, blijf bewonderingswaardig.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziekelijke kromming van onderrug en implants.
Inderdaad
[..]
Die Chelsea is die YouTubester ChelseaLifts.Wat is dit. Womanlet heeft 31 follows op twitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg het dubbele in een dag man.
Ga je ook je glutes showen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat is dit. Womanlet heeft 31 follows op twitchIk krijg het dubbele in een dag man.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had er geld aan uit te gevencmon son, beter investeren in B&J
En niet eens zo indrukwekkend voor de tijd die ze er in lijkt te steken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is neit het enige wat aan haar is verbouwd, die ass is 100% fake.
NIEUWE NR. 1 !!!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
wacht maar etha gaat je bankrekening hacken
Nicole Mejia is officieel. I know her. Offcourse.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
NIEUWE NR. 1 !!!!
http://instagram.com/nicole_mejia?modal=true
Implantsquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:20 schreef theunderdog het volgende:
Sinterklaas is ook bewonderenswaardigquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maybe, hoeft niet.
Maar dan nog.. der ass is goede.
Over een periode van 4 jaar 0% leg gains en 100% ass gains:quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maybe, hoeft niet.
Maar dan nog.. der ass is goede.
Ik heb hem altijd een teringlijer gevonden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Sinterklaas is ook bewonderenswaardig
Care...quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Over een periode van 4 jaar 0% leg gains en 100% ass gains:
[ afbeelding ]
Terwijl ze als je haar Instagram moet geloven de hele dag niks anders doet dan squats, lunges en andere been oefeningen. Dan zou er in ieder geval iets van quad/hamstring development moeten zijn.
Zulke hakken vind ik altijd verdomd lelijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:56 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
mesgien :$ :$
Hier trouwens nog Burritosterone Bowl of Gainzzzz pics van gisteren:Godverdegodver wat een goede shit. Zit nog steeds ervan te eten, had de hele wok vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg gisteren maar de helft op.Koud was het ook erg lekker.
![]()
Koud misschien nog wel lekkerder idd. Gehakt zou ook een optie kunnen zijn.
Ik ook, gadverdamme man. Van die vieze puntschoenen bah.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Zulke hakken vind ik altijd verdomd lelijk
Juah.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook, gadverdamme man. Van die vieze puntschoenen bah.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
gruwelijk misvormd
[ afbeelding ]
Zag er goed uit die pic. Gehakt kan ook idd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdegodver wat een goede shit. Zit nog steeds ervan te eten, had de hele wok vol.
Koud misschien nog wel lekkerder idd. Gehakt zou ook een optie kunnen zijn.
Ik was aant fappen maar moest mijn penis loslaten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
http://instagram.com/kristinapimenova2005
Lol strong everything
Als ik vrouw was zou ik Nate raken. Blanke boy zonder boerenkop = win.quote:
Haar ass is te groot t.o.v. van haar beenmassa = fake. En ze train als een nicht dus komt het ook niet van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:20 schreef theunderdog het volgende:
Correcte term is back extension.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziekelijke kromming van onderrug en implants.
Inderdaad
Hier zie je meer huid.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Liever dit:
[ afbeelding ]
Stijfje gekregen![]()
Niet echt mijn smaak die.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hier zie je meer huid.![]()
[ afbeelding ]
Die dikke zool van pumps vind ik gaar. Net als jeff die op zijn tenen gaat staan. Geforceerd langer lijken.quote:
Is juist sexy vind ik. Die jij net had gepost is meer wat je in een Poolse pornofilm zietquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die dikke zool van pumps vind ik gaar. Net als jeff die op zijn tenen gaat staan. Geforceerd langer lijken.
Swing 200 ja toch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:45 schreef VMSDKR het volgende:
bois ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken
nog tipz?
Ja ik ga zo ook weer naar m'n werk fietsenquote:
Lekker man. Ik ga potje foeballe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:18 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja ik ga zo ook weer naar m'n werk fietsen
foetbal is geen lekdeejquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker man. Ik ga potje foeballe.
Xiaomi mi3quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:45 schreef VMSDKR het volgende:
bois ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken
nog tipz?
720pquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:49 schreef McNulty het volgende:
Als iemand een 720p torrent heeft voor Archer deze niet naar mij dm'en.
Zojuist weer Band of Brothers 1080p gedownload dmv torrents.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
720p![]()
Torrent![]()
Geen Netflix hebben
Eens.quote:
Eens.quote:Torrent![]()
Ik weet het nog niet met dienstverleners als Netflix, Spotify etc. Ten eerste betaal je voordat je het weet een tientje/maand hier, een tientje/maand daar etc. Ten tweede ben ik niet zo van het betalen van tussenhandelaren. De makers van goede films/muziek/... mogen zeker wel geld van mij krijgen, maar dat zou toch handiger moeten kunnen. Daarnaast leggen die tussenhandelaren weer allerlei persoonsprofielen van mij aan waarvan niet duidelijk is wat ze daarmee doen. Noem mij een idealist maar ik wacht nog steeds op een open-source platform waar iedereen zelf zijn content op kan zetten en je die producent rechtstreeks kunt betalen zonder dat er tussenhandelaren/dataverzamelaars tussen zitten.quote:Geen Netflix hebben
Ze maken wel een profiel van je ja. Welke films ik leuk vind, maar of ik dat nou zo schadelijk vind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Eens.
[..]
Ik weet het nog niet met dienstverleners als Netflix, Spotify etc. Ten eerste betaal je voordat je het weet een tientje/maand hier, een tientje/maand daar etc. Ten tweede ben ik niet zo van het betalen van tussenhandelaren. De makers van goede films/muziek/... mogen zeker wel geld van mij krijgen, maar dat zou toch handiger moeten kunnen. Daarnaast leggen die tussenhandelaren weer allerlei persoonsprofielen van mij aan waarvan niet duidelijk is wat ze daarmee doen. Noem mij een idealist maar ik wacht nog steeds op een open-source platform waar iedereen zelf zijn content op kan zetten en je die producent rechtstreeks kunt betalen zonder dat er tussenhandelaren/dataverzamelaars tussen zitten.
Haha wtfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:29 schreef Eleiko het volgende:
Ooit 1x wat met torrents gedaan, kreeg daarna een invasie van IP-adressen die mij gingen pingen en proberen in te loggen op mijn NAS
Netflix denk ik nog niet aan. Spotify heb ik al wel, gebruik t nu vooral thuis in de woonkamer icm draadloze speakers. Heerlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ze maken wel een profiel van je ja. Welke films ik leuk vind, maar of ik dat nou zo schadelijk vind.
Maar goed ik haal het er makkelijk uit, en heb zelf geen spotify want youtube. Denk ook niet dat het op zo'n platform goedkoper kan / gaat worden.
Ach dat valt best mee allemaal, en ja de bieb is niet zo uitgebreidt als de Amerikaanse. Maar wat wil je, zo lang hebben we nog geen Netflix in NL.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:36 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Netflix denk ik nog niet aan. Spotify heb ik al wel, gebruik t nu vooral thuis in de woonkamer icm draadloze speakers. Heerlijk.
Netflix heb ik van gehoord dat t nog niet helemaal up to date is en je vaak alleen verouderde shit kan kijken. Al heb ik dat pas van 1 iemand gehoord.
seshquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:59 schreef JaqenHghar het volgende:
Iedereen die sesh zegt moet een nekschot krijgen
BAMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
BAMGeen fucking idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
BAMHipster woord voor sessie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perfect.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Liever dit:
[ afbeelding ]
Stijfje gekregen![]()
Dan kijk ik even verder, wel bedankt. (y)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:53 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Nee, alleen sms met 1 regel per bericht. Ook geen trilfunctie geloof ik.
Ah jochie werd je overgeslagen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd een teringlijer gevonden.
Beeldkwaliteit van netflix is gaar man. Je ziet de compressie overduidelijk. Zeker bij het oudere materiaal en in donkere scènes. Wordt tijd dat ze de bitrate eens opschroeven. 720p tv-rips zijn stukken scherper.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
720p![]()
Torrent![]()
Geen Netflix hebben
Smack a bitch. Wat probeerde ze te doen dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:06 schreef IrCute het volgende:
[..]
What.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:29 schreef Eleiko het volgende:
Ooit 1x wat met torrents gedaan, kreeg daarna een invasie van IP-adressen die mij gingen pingen en proberen in te loggen op mijn NAS
Ziet er niet echt uit als iets wat ik zou etenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is ook echt een fucking ziek recept: http://www.24kitchen.nl/s(...)pten/salisbury-steak
Dat is dezelfde week waarin je aangaaf geen ruk te doen te hebben?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is godverdomme nog eens een meevaller!
¤ 20 aan vvv-bonnen van de grote bank als dank voor mijn werk van vorige week.
Dik binnenlopen bij de grote bank. Bonussen in de top zijn er niets bij.
Geniet van je welverdiende vakantie vriend!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is godverdomme nog eens een meevaller!
¤ 20 aan vvv-bonnen van de grote bank als dank voor mijn werk van vorige week.
Dik binnenlopen bij de grote bank. Bonussen in de top zijn er niets bij.
Oh nicequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:57 schreef Champy het volgende:
Sapstengel, Paige is weer Diva´s Champion
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is dezelfde week waarin je aangaaf geen ruk te doen te hebben?
Ah sorry voor spoiler dan. Summerslam is wel een goeiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh niceIk ga summerslam vanavond kijken dus dat word wel leuk want iedereen behalve ik is fan van AJ.
Haha geeft niet, heb ook al het een en ander gezien op Instagramquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Ah sorry voor spoiler dan. Summerslam is wel een goeie
Pls go. Alsof je dat vond toen je op 5 december een bult cadeaus kreegquote:
Kan weinig aan kapot,en als het kapot is niet zo duur om te fixen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:03 schreef Klokov het volgende:
Wat is er mis met deze auto dat die zo goedkoop is? http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Suziki Alto, 46.000 km, 700 euro, advertentie in capslock.
Niks denk ik, die auto's zijn gewoon weinig waardquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:03 schreef Klokov het volgende:
Wat is er mis met deze auto dat die zo goedkoop is? http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
6.3 Masterrace wordt wel krap aan i guessquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks denk ik, die auto's zijn gewoon weinig waardhet is echt een klein koekblik met een 1.0, ik zou doodsbang daar in zijn op de snelweg.
fak netflixquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
720p![]()
Torrent![]()
Geen Netflix hebben
Ik heb die nog nooit gekeken. Shame on me.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zojuist weer Band of Brothers 1080p gedownload dmv torrents.
Ja idd, en dit is ook de variant zonder schuif-/kanteldak anders kon je daar gewoon met je hoofd doorheen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
6.3 Masterrace wordt wel krap aan i guess
Test het koppelingetje even. Opzich heel lage stand (of msschien is het 146.000) maar dat zie jewel aan de bekleeding.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:03 schreef Klokov het volgende:
Godverdomme Henk, altijd zoveel waarheden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Pls go. Alsof je dat vond toen je op 5 december een bult cadeaus kreeg.
Sinterklaas is een kinderfeest. Mensen die menen over de rug van deze kinderen het feest te moeten verpesten omdat z'n hulpjes zwart zijn omdat ze door de schoorsteen kruipen mogen van mij een enkeltje spanje krijgen in de zak van zwarte piet.
Boehoehoe, lekker in de slachtofferrol kruipen en de discriminatie-kaart trekken. Ga toch heen.
Schaam je diep. Het is nog niet te laat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
fak netflix
[..]
Ik heb die nog nooit gekeken. Shame on me.
versleten koppeling merk je al met gas geven, als de toeren omhoog vliegen en de snelheid niet zijn je platen naar de kloten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Test het koppelingetje even. Opzich heel lage stand (of msschien is het 146.000) maar dat zie jewel aan de bekleeding.
ed
Als er veel stad mee greden is door een oud wijf, dan kan met 46000 prima koppeling versleten zijn.
Ga 50 rijden in zn 5, trap koppeling in, geef wat gas 3500rpm bijv) en laat dan in 1x de koppeling opkomen. Dan moet direct het toerental instorten.
Verder rijd dat prima. Ook snelweg, zolang je geen wereldwonderen verwacht iig
Of je er in de lengte en breedte inpas is een tweede![]()
Maar juist met zulke modelletjes is de middenconsole en dashbord niet helemaal om je benen heen gebouwd en gewoon open, dus misschien pas je er wel beter in dan een andere wat luxere truttenschudder![]()
Verder zou ik ff kijken of er "mayo" in de oliedop zit. Een sludgeachtige witte substantie die zich opbouwd op koude delen doordat hij nooit goed wordt is warm gereden.
De achterklep is wel verschoten zag ik. Mischien kun je dat nog wat ophalen met een polijstmiddel
inderdaad. Dat katoen plukt zich niet vanzelfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:29 schreef Questular het volgende:
Zwarte piet moet eens niet zo zeiken en werken voor zn centen!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:42 schreef Awesome_ het volgende:
Gaat nog steeds over techniek hier merk ik al. Echt een warm bad dit. Waar zijn de trannies?!
Ga eens weer een sabbatical nemen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:44 schreef Awesome_ het volgende:
Hee Ray eet je nog steeds zoveel ahahah
Hee Etha hoessienou bij de grote bank dan??Hahah
Hee sap, piemels!! Ahahah
Hee mcnulty zwarte piet
Wat zou je eigenlijk doen met de piemol van een shemale? Zou je erop gaggen? Zou je zaad slikken? Zou je kontje omhoog gooien? Indien, ja. Zou je je kont naar achter duwen tijdens doggy? Zou je trekken? Zou je footjob geven? Zou je aan haar testikels kriebelen? Zou je eraan sabbelen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitgebreide fantasie, vrind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat zou je eigenlijk doen met de piemol van een shemale? Zou je erop gaggen? Zou je zaad slikken? Zou je kontje omhoog gooien? Indien, ja. Zou je je kont naar achter duwen tijdens doggy? Zou je trekken? Zou je footjob geven? Zou je aan haar testikels kriebelen? Zou je eraan sabbelen?
Srs. Deze vraag is ook voor Sapenstengel trouwens.
Succes met de overige 8 dagenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
10 dagen nosex noporn nofap no-orgasm hier momenteel. Ik zou ook tranny raken nu.
Beter sherlock je 6"4 even gepost door Klokov. Is gewoon 1,93 hoor. Heb al een cm ingeleverd sinds het begin der tijdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:14 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov heeft er inmiddels een inchje bijgesmokkeld zie ik.
Waar staat Yuri nu op?
181 inmiddelsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:14 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov heeft er inmiddels een inchje bijgesmokkeld zie ik.
Waar staat Yuri nu op?
Ze zei iets van ''Ik zie dat je nog steeds met dat meisje bent, betekent dat we niet iets kunnen gaan drinken samen?'' en vroeg even later of hij seksueel tevreden was. Altijd hetzelfde met die zwarte ik zeg het je.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Smack a bitch. Wat probeerde ze te doen dan?
Racistquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ze zei iets van ''Ik zie dat je nog steeds met dat meisje bent, betekent dat we niet iets kunnen gaan drinken samen?'' en vroeg even later of hij seksueel tevreden was. Altijd hetzelfde met die zwarte ik zeg het je.
Hey maatje! Hoe is het met de anabolenhandel na de zomervakantie dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:19 schreef Ethanolic het volgende:
Groot genoeg om er sex in te hebben haha ja tog
Hey awesome ouwe tijger
Kunt gewoon toch altijd iets gaan drinken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ze zei iets van ''Ik zie dat je nog steeds met dat meisje bent, betekent dat we niet iets kunnen gaan drinken samen?'' en vroeg even later of hij seksueel tevreden was. Altijd hetzelfde met die zwarte ik zeg het je.
Hahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Goed man ondertussen ook een pillenstamper op de kop kunnen tikken. De 4FMP markt is boomin'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hey maatje! Hoe is het met de anabolenhandel na de zomervakantie dan?
Pls. Hij stuurde mij screenshot van facebook chatquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha
Weet je vriend dat je zijn telefoon door sneakt?
Ik snap je vriend wel. 'Kijk schatje ik ben eerlijk ik laat het altijd aan je zien' en dezelfde avond ligt hij haar nog te douwenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
Pls. Hij stuurde mij screenshot van facebook chat
Nice. Doe mij je eerste batch. Heb nog wel wat vrienden die ff flink willen wausen. Doe dumbell erop drukken dan ahahahquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goed man ondertussen ook een pillenstamper op de kop kunnen tikken. De 4FMP markt is boomin'.
Cheating101 inderdaad. Daarom ook 2 telefoons en zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik snap je vriend wel. 'Kijk schatje ik ben eerlijk ik laat het altijd aan je zien' en dezelfde avond ligt hij haar nog te douwen
Als dat gebeurt kom je sowiezo al niet van zn plek...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
versleten koppeling merk je al met gas geven, als de toeren omhoog vliegen en de snelheid niet zijn je platen naar de kloten.
En verder even kijken of de koelvloeistof nog helder is. Als daar olie doorheen zit is je pakking lek.
Maakt niet uit, heb nu toch een open relatie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik snap je vriend wel. 'Kijk schatje ik ben eerlijk ik laat het altijd aan je zien' en dezelfde avond ligt hij haar nog te douwen
Vond het nog bewonderingswaardig dat je al die tijd geen racistische uitlating had gedaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zij is gewoon niet knap.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:31 schreef Sapstengel het volgende:
Lol jonge Christy Mack
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou hier nog wel geven.
Hij laat je weten dat hij opties heeft. Hij speelt mind games met je om je lijntje strak te houden. Tijd om je BJ game aan te scherpen hunnie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
Pls. Hij stuurde mij screenshot van facebook chat
Ik wil dat ray mijn auto lift wanneer ik lekke band heb. Hahaha fok de anwb ja tog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:39 schreef Awesome_ het volgende:
Ray kan ik jou niet inhuren als ik een auto ga kopen? Geen idee waarop ik moet letten en als het kleurtje lekker is ben ik al gauw tevreden.
Moet hij wel eerst netjes JB dumpen. Dat heeft zij zelf gezegd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:41 schreef IrCute het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb nu toch een open relatie.
Neuken?
Nope, doe alleen black chicks Sry.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:41 schreef IrCute het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb nu toch een open relatie.
Neuken?
Had jij altijd jungle fever? Of heeft JB dat bij je aangewakkerd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nope, doe alleen black chicks Sry.
Denk wel dat ik met jouw vriend overweg kan.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hehh, ja heur. Garantie tot de deur dou.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:39 schreef Awesome_ het volgende:
Ray kan ik jou niet inhuren als ik een auto ga kopen? Geen idee waarop ik moet letten en als het kleurtje lekker is ben ik al gauw tevreden.
Hah. Nieuw filmpje idee: die kever ff deadliften aan de voorkant. Moet kunnen want de draagpunten vd bumpers werden vroeger gebruikt om ze op en af de boot te hijsenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Ik wil dat ray mijn auto lift wanneer ik lekke band heb. Hahaha fok de anwb ja tog.
Zou wel grappig zijn om te zien hoe je vriend reageert als BBC Tyrone toespelingen naar jou toe maakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:51 schreef IrCute het volgende:
[..]Nu kan ik geen triotje met JB doen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn om te zien hoe je vriend reageert als BBC Tyrone toespelingen naar jou toe maakt.
Je ogen worden er gewoon naartoe getrokken, of niet dan? Haha ja tog. Ik ben niet alleen, hè. Toch?quote:
Blame JB haar magische box.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Had jij altijd jungle fever? Of heeft JB dat bij je aangewakkerd?
HEY JB KAP EENSCH MET JE VAYJAYJAY HEKSENARIJ.quote:
Goede mascottequote:
Ja precies, rustled.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kan echt niet tegen die mongolen manzitten aan de 5 gram per week, zweten het tren en dan zulke bullshit propaganda voeren. Je hoeft niet open boek te geven maar tot toch op met dat gelieg
Ben mijn haar aan het laten groeien hoor. Paar spraytans en dan zie ik er net zo uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is de negerversie van deuce, met haar dan.
Pleur toch op man als je problemen hebt met zwarte piet ben je echt een aansteller eerste klasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:21 schreef Awesome_ het volgende:
Zwarte Piet verdedigen is wel tokkie. Henk is ook wel de gymtokkie vinnik
Hoe kan jij daar over oordelen dan? Ben jij een neger?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Pleur toch op man als je problemen hebt met zwarte piet ben je echt een aansteller eerste klas
Kan ook prima een ander kleur Piet zijn hoor Henk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Pleur toch op man als je problemen hebt met zwarte piet ben je echt een aansteller eerste klas
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:43 schreef Awesome_ het volgende:
Zijn hoop users waar ik default om cringe
Vanavond na gym als ik er aan denk. Anders ping ik je wel Ff.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha doe normaal skkltje. Post die pics van food nou eens.
Is cool. Stuur maar via msn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vanavond na gym als ik er aan denk. Anders ping ik je wel Ff.
Dat was toch alleen voor negers? Volgens mij had ik wel een CU2, daarna Hyves en daarna FB.quote:
Oh srs? Missed that note.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat was toch alleen voor negers? Volgens mij had ik wel een CU2, daarna Hyves en daarna FB.
Oja, ik had ook een SuperDude.![]()
weenie of dat zo is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh srs? Missed that note.
PP2G / Netlog / CU2 / Hyves / FB heb ik gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |