Ben mijn haar aan het laten groeien hoor. Paar spraytans en dan zie ik er net zo uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is de negerversie van deuce, met haar dan.
Pleur toch op man als je problemen hebt met zwarte piet ben je echt een aansteller eerste klasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:21 schreef Awesome_ het volgende:
Zwarte Piet verdedigen is wel tokkie. Henk is ook wel de gymtokkie vinnik
Hoe kan jij daar over oordelen dan? Ben jij een neger?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Pleur toch op man als je problemen hebt met zwarte piet ben je echt een aansteller eerste klas
Kan ook prima een ander kleur Piet zijn hoor Henk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Pleur toch op man als je problemen hebt met zwarte piet ben je echt een aansteller eerste klas
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:43 schreef Awesome_ het volgende:
Zijn hoop users waar ik default om cringe
Vanavond na gym als ik er aan denk. Anders ping ik je wel Ff.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha doe normaal skkltje. Post die pics van food nou eens.
Is cool. Stuur maar via msn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vanavond na gym als ik er aan denk. Anders ping ik je wel Ff.
Dat was toch alleen voor negers? Volgens mij had ik wel een CU2, daarna Hyves en daarna FB.quote:
Oh srs? Missed that note.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat was toch alleen voor negers? Volgens mij had ik wel een CU2, daarna Hyves en daarna FB.
Oja, ik had ook een SuperDude.![]()
weenie of dat zo is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh srs? Missed that note.
PP2G / Netlog / CU2 / Hyves / FB heb ik gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |