Nope, doe alleen black chicks Sry.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:41 schreef IrCute het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb nu toch een open relatie.
Neuken?
Had jij altijd jungle fever? Of heeft JB dat bij je aangewakkerd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nope, doe alleen black chicks Sry.
Denk wel dat ik met jouw vriend overweg kan.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hehh, ja heur. Garantie tot de deur dou.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:39 schreef Awesome_ het volgende:
Ray kan ik jou niet inhuren als ik een auto ga kopen? Geen idee waarop ik moet letten en als het kleurtje lekker is ben ik al gauw tevreden.
Hah. Nieuw filmpje idee: die kever ff deadliften aan de voorkant. Moet kunnen want de draagpunten vd bumpers werden vroeger gebruikt om ze op en af de boot te hijsenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Ik wil dat ray mijn auto lift wanneer ik lekke band heb. Hahaha fok de anwb ja tog.
Zou wel grappig zijn om te zien hoe je vriend reageert als BBC Tyrone toespelingen naar jou toe maakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:51 schreef IrCute het volgende:
[..]Nu kan ik geen triotje met JB doen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn om te zien hoe je vriend reageert als BBC Tyrone toespelingen naar jou toe maakt.
Je ogen worden er gewoon naartoe getrokken, of niet dan? Haha ja tog. Ik ben niet alleen, hè. Toch?quote:
Blame JB haar magische box.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Had jij altijd jungle fever? Of heeft JB dat bij je aangewakkerd?
HEY JB KAP EENSCH MET JE VAYJAYJAY HEKSENARIJ.quote:
Goede mascottequote:
Ja precies, rustled.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kan echt niet tegen die mongolen manzitten aan de 5 gram per week, zweten het tren en dan zulke bullshit propaganda voeren. Je hoeft niet open boek te geven maar tot toch op met dat gelieg
Ben mijn haar aan het laten groeien hoor. Paar spraytans en dan zie ik er net zo uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is de negerversie van deuce, met haar dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |