SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 18-08-2014 12:43:56 ]
http://imgur.com/a/OnBYjquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:26 schreef RaymondK het volgende:
zit op werk
paas ff links naar pic's dan pleur ik ze d'r voor je in in de OP
Op beide foto´s is Jennie beter...quote:
Ik snap ook niet wat mensen in die spook zienquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Op beide foto´s is Jennie beter...maar de grap is dat het moet lijken alsof dat in 2005 nog niet het geval was?
't idee dat je mensen achter je aan zuigt in je kielzog als je de gym uit loopt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:06 schreef Deuce92 het volgende:
Pull day achter de rug (hi ha ho, pull day, rug). Voel me dan altijd modderfokking huge.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't idee dat je mensen achter je aan zuigt in je kielzog als je de gym uit loopt?
als ik zo die armen zie scheelt dat ook niet veelquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voelt soms alsof de aderen in m'n armen elk moment kunnen ontploffen tijdens de dumbell curl (laatste oefening).
U srs? Die linker chick is veel beter in beide foto's.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Op beide foto´s is Jennie beter...maar de grap is dat het moet lijken alsof dat in 2005 nog niet het geval was?
Me srs.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
U srs? Die linker chick is veel beter in beide foto's.
Ik hoorde in de wandelgangen dat ze gewoon een bitch is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat mensen in die spook zienMaar ze zal wel een goed karakter hebben.
Hoewel ik dat ook betwijfel.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef Eleiko het volgende:
Typo in de OP: kletser moet zijn ketser.
quote:
He went black and he came back?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef IrCute het volgende:
[..]Mijn vriend heeft iets heel korts met die negerin gehad. Geen grapje.
Nouja ''iets'' gwn neukseks zegmaar.
Notbadbradquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef IrCute het volgende:
[..]Mijn vriend heeft iets heel korts met die negerin gehad. Geen grapje.
Nouja ''iets'' gwn neukseks zegmaar.
Eigenlijk vind ik dr gewoon een kkhoer omdat ze een jaar geleden ineens weer contact zocht met mijn vriendquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:55 schreef McNulty het volgende:
Meisjes die humble braggen over de veroveringen van hun vriend. Dubble standaard is zo echt van beide kanten.
Zo raar is dat toch niet om contact op te nemen met iemand waar je al een keer seks mee hebt gehad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dr gewoon een kkhoer omdat ze een jaar geleden ineens weer contact zocht met mijn vriend
Wel als ze aan het flirten is met hem.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet om contact op te nemen met iemand waar je al een keer seks mee hebt gehad.
Waarom is raar om te flirten met iemand als je lichaamsappen hebt uitgewisseld met die persoon? Zolang ze niet op de hoogte was van jullie relatie kan je het haar niet kwalijk nemen eigenlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wel als ze aan het flirten is met hem.
Mag je toch trots op zijn als je vriend een mooie chick heeft gehad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:55 schreef McNulty het volgende:
Meisjes die humble braggen over de veroveringen van hun vriend. Dubble standaard is zo echt van beide kanten.
inb4 fathank met anti maagden rage.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef JackieBrown het volgende:
zou t liefst hebben dat ie maagd was.
Maar het is ergens wel zo dat de meeste meisjes een man interessanter vinden als hij gewild is/was door (mooie) vrouwen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mag je toch trots op zijn als je vriend een mooie chick heeft gehad.
Notsrs thozou t liefst hebben dat ie maagd was.
Hey dima
Ja als er op facebook staat ''in a relationship with'' en ze zelf in het gesprek iets over mij zei kan ik het haar wel degelijk kwalijk nemen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom is raar om te flirten met iemand als je lichaamsappen hebt uitgewisseld met die persoon? Zolang ze niet op de hoogte was van jullie relatie kan je het haar niet kwalijk nemen eigenlijk.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:06 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja als er op facebook staat ''in a relationship with'' en ze zelf in het gesprek iets over mij zei kan ik het haar wel degelijk kwalijk nemen.
Zeg dat dan gelijk muts! Waar wacht je op! Double leg takedown en ground and pound that bish.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:06 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja als er op facebook staat ''in a relationship with'' en ze zelf in het gesprek iets over mij zei kan ik het haar wel degelijk kwalijk nemen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
inb4 fathank met anti maagden rage.
En dan na 3 weken vreemdgaan omdat meneer er niks van baktquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mag je toch trots op zijn als je vriend een mooie chick heeft gehad.
Notsrs thozou t liefst hebben dat ie maagd was.
Hey dima
Nee, een maagd is nog vers en kun je alles leren. Dan heb je ze precies zoals je wilt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan na 3 weken vreemdgaan omdat meneer er niks van bakt
Als je een relatie hebt met iemand, en die persoon bakt er niks van, kun je daar toch gewoon aan werken. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan na 3 weken vreemdgaan omdat meneer er niks van bakt
Kan wel kloppen. Ik ben haar guilty pleasure.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Iemand vroeg laatst waar je was. Volgens mij was het JB.
wacht maar etha gaat je bankrekening hackenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ik ben haar guilty pleasure.
Like.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Like.
Iemand al naar Guardians of the galaxy geweest? Te doen voor vrouwmensen ?
Oke dank uquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:06 schreef G.R.S. het volgende:
Maar srs, ik heb genoten van de film. Geweldige verhaallijn, enorm humoristisch en MARVELLLL! <3
Archer kijker gespot.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:09 schreef G.R.S. het volgende:
Neem een paar extra slipjes mee cuz she'll sploosh all over the place
Wat een hommo, ik ben veel strakkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhhhh JA
Heb je 3 pizzas besteld?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:18 schreef Montelly het volgende:
2 x 25cm NY Style Pizza’s voor 13,99
Hot Tandoori Pizza 25 CM
Pepperoni Perfection Pizza 25 CM
[ afbeelding ]
Picz van je lekkrere abz dan Erthanquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat een hommo, ik ben veel strakker
Wat zit er allemaal op? Naast de hete tandoori op de een en pepperoni perfectie op de ander.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:18 schreef Montelly het volgende:
2 x 25cm NY Style Pizza’s voor 13,99
Hot Tandoori Pizza 25 CM
Pepperoni Perfection Pizza 25 CM
[ afbeelding ]
Ja doen, ik was naar Guardians en m'n vriendin ging naar Sextape, heeft ze spijt van gehadquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Oke dank uZal m'n vriendin naar de bios slepen
okquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hey sgatje hoest mt jou dan![]()
![]()
:$ :$
En dan precies binnen je eigen straatje. Hoe suf.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, een maagd is nog vers en kun je alles leren. Dan heb je ze precies zoals je wilt.
dis u?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb eergisteren Hercules gezien en gisteren Dawn of the Planet of the Apes. Vond ze allebei een beetje meh. Morgen dan maar eens Guardians checken, mits er goede plaatsen zijn.
Do you even Pathe Unlimitedquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb eergisteren Hercules gezien en gisteren Dawn of the Planet of the Apes. Vond ze allebei een beetje meh. Morgen dan maar eens Guardians checken, mits er goede plaatsen zijn.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
dis u?
[ afbeelding ]
Just kidding, bruh.
Twee maanden niet geweest, dus moet er iig het minimale qua geld uithalen.quote:
ja want die likken zo lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan precies binnen je eigen straatje. Hoe suf.
Eigenlijk zoek je gewoon een schoothondje.
Hij zegt unavailablequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey SapstengelBrah
https://www.facebook.com/ChelseaMFE/posts/327093450797618
Die Chelsea is die YouTubester ChelseaLifts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die Chelsea is die YouTubester ChelseaLifts.Haha zag het al op misc ja, die womanlet is weer unbanned helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had die reply van Chelsea wel gemist, die is sickening man
Wat een irritant wijf man, srs. Haar ego is te groot voor haar 1.45 lichaam en ze is echt een te erge attention whore met grandma face. Heeft ook haar gedragen string verkocht op eBay.
Dat gezegd hebbende, zou wel geven.
gat goett hoowr met jouu danquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hey sgatje hoest mt jou dan![]()
![]()
:$ :$
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die Chelsea is die YouTubester ChelseaLifts.Maar Chelsea is dus degene die dit heeft geschreven, en niet de attentionwhore?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken haar verder alleen van haar collaboration met Physiques of Greatness. Heb ooit eens naar haar kanaal gekeken, maar het is uiteraard niet voor mij bestemd.
Zou die attentionwhore wel vol willen spuiten, doggystyle. Maar goed, wie niet?
strong pedoquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
http://instagram.com/kristinapimenova2005
Lol strong everything
Nee Chelsea is die chick die wel gewoon lift en normaal is en die heeft idd dit geschreven als reactie op die womanlet http://www.instagram.com/womanletquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar Chelsea is dus degene die dit heeft geschreven, en niet de attentionwhore?
Ik ken haar verder alleen van haar collaboration met Physiques of Greatness. Heb ooit eens naar haar kanaal gekeken, maar het is uiteraard niet voor mij bestemd.
zal je Nate ook wel great vindenquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhhhh JA
hihi wat ben jij een lolkont zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
myn gat is ook goett hoowr. zit r nu lkkr op![]()
Ja man. Ik vind het wel jammer dat zij zich zo retarded gedraagt. Hier ook:quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha zag het al op misc ja, die womanlet is weer unbanned helaas.
Had die reply van Chelsea wel gemist, die is sickening man
Wat een irritant wijf man, srs. Haar ego is te groot voor haar 1.45 lichaam en ze is echt een te erge attention whore met grandma face. Heeft ook haar gedragen string verkocht op eBay.
Dat gezegd hebbende, zou wel geven.
Ik vind haar kanaal wel nice. Tenminste een serieuze vrouwelijke (power)lifter. Net zoals deze: http://instagram.com/leanna_carrquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar Chelsea is dus degene die dit heeft geschreven, en niet de attentionwhore?
Zou die attentionwhore wel vol willen spuiten, doggystyle. Maar goed, wie niet?
Ja precies, ik zou het nog geen 5 minuten uithouden met haar in real life, fucking irritant lijkt ze mij. Sowieso mensen die het woord "sesh" gebruiken, ben normaal een rustige jongen maar als ik dat woord hoor..quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Ik vind het wel jammer dat zij zich zo retarded gedraagt. Hier ook:
Als het nou grappig was, oké.
[..]
Ik vind haar kanaal wel nice. Tenminste een serieuze vrouwelijke (power)lifter. Net zoals deze: http://instagram.com/leanna_carrIk vind het wel leuk om hun progress te volgen. De laatstgenoemde heeft echt sickening gainzzz gemaakt het afgelopen jaar.
Sick delts en quads op die meid.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Ik vind het wel jammer dat zij zich zo retarded gedraagt. Hier ook:
Als het nou grappig was, oké.
[..]
Ik vind haar kanaal wel nice. Tenminste een serieuze vrouwelijke (power)lifter. Net zoals deze: http://instagram.com/leanna_carrIk vind het wel leuk om hun progress te volgen. De laatstgenoemde heeft echt sickening gainzzz gemaakt het afgelopen jaar.
Dat is het plaatje waar ik op doelde. Die delts en quads.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er hier links wel weird as fuk uit man...
Allemaal misc tuig man, net zoals jou. Alleen ben jij geen typische miscer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, ik zou het nog geen 5 minuten uithouden met haar in real life, fucking irritant lijkt ze mij. Sowieso mensen die het woord "sesh" gebruiken, ben normaal een rustige jongen maar als ik dat woord hoor..
En mee eens, powerlifters zijn sowieso altijd veel beter dan het standaard fitness/gym volk. Meer down to earth en meer om het liften ipv om al die onzin er omheen.
Ja, daar is zij wel iets te buff voor mijn smaak, maar dat is allemaal pump en lighting. In andere pics ziet zij er minder buff uit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er hier links wel weird as fuk uit man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |