SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 18-08-2014 12:43:56 ]
http://imgur.com/a/OnBYjquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:26 schreef RaymondK het volgende:
zit op werk
paas ff links naar pic's dan pleur ik ze d'r voor je in in de OP
Op beide foto´s is Jennie beter...quote:
Ik snap ook niet wat mensen in die spook zienquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Op beide foto´s is Jennie beter...maar de grap is dat het moet lijken alsof dat in 2005 nog niet het geval was?
't idee dat je mensen achter je aan zuigt in je kielzog als je de gym uit loopt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:06 schreef Deuce92 het volgende:
Pull day achter de rug (hi ha ho, pull day, rug). Voel me dan altijd modderfokking huge.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't idee dat je mensen achter je aan zuigt in je kielzog als je de gym uit loopt?
als ik zo die armen zie scheelt dat ook niet veelquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voelt soms alsof de aderen in m'n armen elk moment kunnen ontploffen tijdens de dumbell curl (laatste oefening).
U srs? Die linker chick is veel beter in beide foto's.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Op beide foto´s is Jennie beter...maar de grap is dat het moet lijken alsof dat in 2005 nog niet het geval was?
Me srs.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
U srs? Die linker chick is veel beter in beide foto's.
Ik hoorde in de wandelgangen dat ze gewoon een bitch is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat mensen in die spook zienMaar ze zal wel een goed karakter hebben.
Hoewel ik dat ook betwijfel.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef Eleiko het volgende:
Typo in de OP: kletser moet zijn ketser.
quote:
He went black and he came back?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef IrCute het volgende:
[..]Mijn vriend heeft iets heel korts met die negerin gehad. Geen grapje.
Nouja ''iets'' gwn neukseks zegmaar.
Notbadbradquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef IrCute het volgende:
[..]Mijn vriend heeft iets heel korts met die negerin gehad. Geen grapje.
Nouja ''iets'' gwn neukseks zegmaar.
Eigenlijk vind ik dr gewoon een kkhoer omdat ze een jaar geleden ineens weer contact zocht met mijn vriendquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:55 schreef McNulty het volgende:
Meisjes die humble braggen over de veroveringen van hun vriend. Dubble standaard is zo echt van beide kanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |