Haha ja, zitten opzich wel chille gasten maar ook heel veel kutvolk idd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Allemaal misc tuig man, net zoals jou. Alleen ben jij geen typische miscer.
hihi ja wat hebbe tog een lol samenquote:
Toch wel 80%+ puur hèquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
Hehe.
Terwijl JB nu aan het thuiswerken is in de woonkamer eet ik in de keuken haar chocola op. ben ik aan het afwassen.
She gonne be mad.
Daamnnnnquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zal je Nate ook wel great vinden
[ afbeelding ]
Ik vond hem ook leuk. Aanrader.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:06 schreef G.R.S. het volgende:
Maar srs, ik heb genoten van de film. Geweldige verhaallijn, enorm humoristisch en MARVELLLL! <3
gruwelijk misvormdquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Ik vind het wel jammer dat zij zich zo retarded gedraagt. Hier ook:
Als het nou grappig was, oké.
[..]
Ik vind haar kanaal wel nice. Tenminste een serieuze vrouwelijke (power)lifter. Net zoals deze: http://instagram.com/leanna_carrIk vind het wel leuk om hun progress te volgen. De laatstgenoemde heeft echt sickening gainzzz gemaakt het afgelopen jaar.
Beter.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
Hehe.
Terwijl JB nu aan het thuiswerken is in de woonkamer eet ik in de keuken haar chocola op. ben ik aan het afwassen.
She gonne be mad.
Ik vind haar er wel leuk uitzien. Maar ik heb ook wel een heel erg brede smaak, volgens velen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
gruwelijk misvormd
[ afbeelding ]
10 dagen @6000+kcals average . Mij maak je komende twee, misschien zelfs wel drie dagen niet meer gek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik dacht zaterdag nog aan je toen ik bij de steengrill zat
Omdat ik geen zin had er geld aan uit te gevenquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
gruwelijk misvormd
[ afbeelding ]
Ziekelijke kromming van onderrug en implants.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:20 schreef theunderdog het volgende:
Deze meid der ass he, blijf bewonderingswaardig.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziekelijke kromming van onderrug en implants.
Inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |